abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 19:21:56 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66130394
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Tink, wat moet dat vreselijk schrikken zijn geweest.

Probeer niet te veel te denken aan worst case scenario's, want je weet nog niet precies hoe of wat! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Piekeren doe je toch wel.
Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66130436
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Even een vraagje. Weet jij of je om 8.30u bij de UB aan de Singel al op de pc's kan?
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
pi_66130473
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
's Morgens heeft ze het over he .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66130510
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hoe laat morgen? Ik ben tot 2 uur ofzo beschikbaar voor alle soorten scheikundevragen .
Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereiden Ik wil wel graag uitleg, maar ik weet dus niet of het zin heeft. Ik kan je wel de inlogcode geven van mijn bscw zodat je kan zien wat voor soort scheikunde het is. Misschien denk je wel van: dit slaat nergens op, dit is helemaal geen scheikunde.
pi_66130523
Jeetje tink, dat klinkt eng.....
*poef* nu is het weg
pi_66130534
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
Je kan je pc gewoon aanlaten hoor??
  maandag 16 februari 2009 @ 19:25:27 #157
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66130576
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, Tink! Ik kan me dat zó voorstellen! Voor mij zou de keus tussen doof en blind ook zo makkelijk zijn, ik ben ook zeer visueel ingesteld. Ik hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen voor je!

Hopelijk krijg je alle uitslagen e.d. van de te komen testen ook snel, zodat je niet te lang in spanning hoeft te zitten.
Liever doof dan blind
Maar blinden zijn liever blind dan doof geloof ik.

Maar ik hoop van harte dat niemand hier ooit een van beide wordt
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66130597
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereiden Ik wil wel graag uitleg, maar ik weet dus niet of het zin heeft. Ik kan je wel de inlogcode geven van mijn bscw zodat je kan zien wat voor soort scheikunde het is. Misschien denk je wel van: dit slaat nergens op, dit is helemaal geen scheikunde.
Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebt . Ben deze week niet 24/7 bezig ofzo .
  maandag 16 februari 2009 @ 19:27:40 #159
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_66130679
Oei Tink!
Ik had ook zo'n enge ervaring met de oogarts Jaarlijkse checkup en ineens ging ie zenuwachtig collega's bellen die allemaal mijn ogen in loerde (ik had last van een soort sneeuw door mijn zicht). Uurtje later lag ik op bed bij de neuroloog die me met een 40cm lange naald in mijn rug ging prikken om een ruggeprik uit te voeren :|

Bleek achteraf gelukkig mee te vallen, maar ik schrok me rot. Termen als ogen tijdelijk verwijderen, luikje maken in mijn hoofd voor mijn hersenen (bleek teveel hersendruk te hebben waardoor mijn ogen als het ware eruit gedrukt werden, waardoor die sneeuw voor mijn zicht ook kwam) en blindheid en je mag niks meer enzo kwamen ook ter sprake. Vond het destijds dood eng. Kan me enigszins voorstellen hoe je je voelt.

Wat een rot iets om te horen zeg Succes!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 februari 2009 @ 19:31:35 #160
163650 Greys
pi_66130869
Tink, ik duim voor je dat het naar omstandigheden toch nog mee gaat vallen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66130888
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66130989
Voor Tink.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:35:29 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66131046
tvp...

zo even een soepje opwarmen, nadat ik vanmiddag al pizza gegeten heb. Dan nog even aan de studie, en het is goed geweest voor vandaag. Vanavond de nieuwe GA kijken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66131068
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?
Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet. Ik ben er meestal pas 's middags.
pi_66131084
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebt . Ben deze week niet 24/7 bezig ofzo .
Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..
pi_66131115
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:
En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.

Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.

Voel me flink kut nu.
Jeetje... Weet niet zo goed hoe hierop te reageren, behalve te zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Maar daar heb je natuurlijk helemaal niks aan.
Het is ook kut natuurlijk, bah wat een naar nieuws
Ik hoop dat het meevalt, en het geen diabetes is, en je hoornvlies wellicht te repareren valt, of kan herstellen (geen verstand van)? voor jou.,,
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:37:05 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131126
Oh, jeetje, Tinkepink! Ik duim ook dat het mee gaat vallen, maar wat rot sowieso nu. Sterkte!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66131317
Tinkepink !

En inderdaad, probeer de rampscenario's te negeren. Ze gaan je oog repareren, kijken of je wat structureels mankeert en zo ver, zo goed. (PS: je hebt twee ogen. En zelfs met maar 1 oog kan je zien, en autorijden). Sterkte .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66131343
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.
We nemen onze gezondheid zo voor lief. Er hoeft maar één onderdeel uit te vallen en je hebt ineens een ander leven. Maar als je daar te veel aan denkt dan word je gek. Ze zijn ermee bezig, het is het verstandigst om optimistisch te blijven en van het beste uit te gaan, en je moet tegelijkertijd het vertrouwen hebben dat je een veranderde situatie ook wel aan zult kunnen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:43:39 #171
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66131403
quote:
Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Kafka op het strand-Murakami
The curious incedent of the dog in the night-Mark Haddon
Vrouwen- Charles Bukowski
Ovenvers-een bak en koekjesboek
die is zo tof! En ik moet ook eens beginnen met wat van Murakami te lezen, ik hoor er zoveel goede dingen over! Ben benieuwd wat je er van vind!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:44:16 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131438
jeetje tink wat een schrik!
veel sterkte! ik hoop dat t iets is dat meevalt en dat meteen die gekke episode die laatst met wandelen had verklaart...

en maak jezelf nou maar niet gek met blindword en niet-meer-rijden scenario's! mijn vader heeft macula degeneratie (natte variant)...bloedingen op de gele vlek, en die mag ook nog gewoon rijden. en had sugar niet 1 oog waar ze maar 40% mee zag? het komt vast op de een of andere manier goed met je!

en kroel enzo
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66131486
Tink Jezus! Sterkte!!!!!
pi_66131523
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:
En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.

Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.

Voel me flink kut nu.
Tink!
hier schrik ik flink van!

Dame!

ik hoop dat 't allemaal in orde gaat komen/zijn...
Ja doei.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:47:45 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131591
Eetlijstje! Iemand comment? Graag.

O: allbran fruit 'n fibre + magere melk
T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
T: vruchtenmousse
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_66131614
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:

T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:48:46 #177
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66131627
getsie Tink, het zit je niet mee he...blegh. Hoop dat het goed nieuws is morgen!
  maandag 16 februari 2009 @ 19:50:27 #178
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131696
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:51:31 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131745
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:

ik mis een beetje een "gewone" maaltijd. je hebt een lekkere uitgebreide lunch, maar geen gewoon avondeten...
balanzen voort weekend hoeft nu toch niet meer?

wel mooie spullen producten allemaal!
pi_66131750
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ze eet kip, kaas én ei, dus in dit geval lijkt me het niet zo heel raar om het achterwege te laten.

De enige opmerking die ik heb is dat ik die vruchtenmousse ongelooflijk smerig vind. En ik begrijp niet goed waarom je zo'n lightvariant zou nemen.
pi_66131788
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.
Bij je avondeten snap ik het wel, als je veel kip en ei eet. Maar bij je lunch.... hoe hoog zit je in je kcal?
  maandag 16 februari 2009 @ 19:53:17 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131810
Ja, ook dat, deeltje kip, deeltje kaas en een ei.
Light, gewoon, weet niet. Voelt oké en is een minder zwaar tussendoortje daardoor.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:53:50 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131832
oh ja, je lunch is wel echt flink zie ik...

maar ik denk dat je niet aan komt als je brood bij je lunch eet én een aardappeltje en gewoon een stukje vlees en groente als avondeten - doorgaans dan he, geen idee hoe enorm die lunch was..
pi_66131833
PC Hoofthuis gaat sluiten. Ik verkas maar naar de UB
  maandag 16 februari 2009 @ 19:54:25 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66131851
Oh, veel kip was het niet (2 plakjes van beleg). Maar lunch was best flink.
Het is in totaal 1350 kcal. ongeveer.
pi_66131879
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Sugar het volgende:
Ja, ook dat, deeltje kip, deeltje kaas en een ei.
Light, gewoon, weet niet. Voelt oké en is een minder zwaar tussendoortje daardoor.
Wat kwak al zei, je eet zoveel mooie producten! Kun je zo'n soort tussendoortje niet vervangen met iets mooiers/puurders? Bijvoorbeeld een zelfgemaakte smoothie, fruitsalade, een klein stukje heel pure chocolade. Zoiets.
pi_66131919
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..
Ook van je eigen tijd .
pi_66131969
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ook van je eigen tijd .
Ja oké, maar die vind ik minder waardevol.
  maandag 16 februari 2009 @ 19:57:29 #189
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66131979
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
dan zit je dus nog steeds op afval niveau he! is toch zonde om dan meteen weer geen gewone avondmaaltijd te eten omdat je toevalig eindelijk eens een keer normaal geluncht hebt?
pi_66132006
1350 cal. is te weinig. Hoeveel mooie of minder mooie producten je ook eet.
pi_66132016
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
Oef, dat zijn wel weinig kcal. Als je structureel je lightproducten zou vervangen door wat puurdere varianten (zoals je met je boter hebt gedaan) dan zou je denk ik net iets hoger in je kcal zitten en wel op een heel goede manier!

En je had denk ik beter wat meer kip bij je avondeten kunnen eten. Twee plakjes, dat is toch niks! Eet liever een flink stuk kipfilet.
pi_66132118
quote:
Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja oké, maar die vind ik minder waardevol.
. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc )
  maandag 16 februari 2009 @ 20:02:41 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132174
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc )
geen bikini, gewoon bloot of in je onderbroekje
geen handdoek, die hebben ze daar
geen zonnebrand want dat is niet handig op zo'n ding
pi_66132255
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.
Er ligt daar een handdoek, je kan je thuis alvast met pre sun insmeren als je dat hebt. Als je een bikini aan wil houden dan kan dat, krijg je wel tan lines.
pi_66132397
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.
Er ligt daar een handdoek, je kan je thuis alvast met pre sun insmeren als je dat hebt. Als je een bikini aan wil houden dan kan dat, krijg je wel tan lines.
Kan je morgen?

Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer . Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen .
pi_66132541
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kan je morgen?

Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer . Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen .
Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapen Hij gaat om 10:00 open!
pi_66132667
Ik moest gister toch zo huilen dat m'n nagels gebroken waren

HA! Ik heb een nepnagel gekocht en er op geplakt. I WON!
  maandag 16 februari 2009 @ 20:13:39 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66132694
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kan je morgen?

waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is.... ik houd mn strign altijd aan omdat ik anders niet bij kan houden of ik uberhaupt verkleur (omdat ik van mezelf zo wit ben) en omdat ik weleens een verbrande euhh poes heb gehad toen ik dat niet deed
  maandag 16 februari 2009 @ 20:14:31 #199
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_66132736
Ik neem nog een toetje vanavond, dus dan zit ik weer aan bijna 1500!
pi_66132738
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapen Hij gaat om 10:00 open!
Oh maar ik ga ook uitslapen hoor . Ga lekker níets plannen 's morgens, dan mag ik lekker bijslapen. Om 14.45 (Muziekwijk) en 16.30 (Centrum) een afspraak, zouden daarvoor/tussen kunnen gaan, als jij dan ook wakker bent .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')