Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Claudia_x het volgende:
Oh Tink, wat moet dat vreselijk schrikken zijn geweest.![]()
Probeer niet te veel te denken aan worst case scenario's, want je weet nog niet precies hoe of wat! Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is. Piekeren doe je toch wel.
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even een vraagje. Weet jij of je om 8.30u bij de UB aan de Singel al op de pc's kan?
's Morgens heeft ze het over hequote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereidenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe laat morgen? Ik ben tot 2 uur ofzo beschikbaar voor alle soorten scheikundevragen.
Je kan je pc gewoon aanlaten hoor??quote:Op maandag 16 februari 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik de pc afsluiten. Alhoewel... ik denk dat ik toch even een broodje ga halen daar.
Liever doof dan blindquote:Op maandag 16 februari 2009 19:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, Tink!Ik kan me dat zó voorstellen! Voor mij zou de keus tussen doof en blind ook zo makkelijk zijn, ik ben ook zeer visueel ingesteld. Ik hoop echt dat het allemaal mee gaat vallen voor je!
![]()
Hopelijk krijg je alle uitslagen e.d. van de te komen testen ook snel, zodat je niet te lang in spanning hoeft te zitten.
Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebtquote:Op maandag 16 februari 2009 19:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb door al die verhuizingsonzin en projectgroepjes nog geen tijd gehad om vragen voor te bereidenIk wil wel graag uitleg, maar ik weet dus niet of het zin heeft. Ik kan je wel de inlogcode geven van mijn bscw zodat je kan zien wat voor soort scheikunde het is. Misschien denk je wel van: dit slaat nergens op, dit is helemaal geen scheikunde.
Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, gewoon de UB bij koningsplein? Die is wel tot 0:00 open dus neem aan van wel?
Ik neem aan van wel, maar ik weet het niet. Ik ben er meestal pas 's middags.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja die! Maar dan om 8.30u 's morgens, kun je dan al op de pc's en iets uitprinten?
Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..quote:Op maandag 16 februari 2009 19:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het kan ook op een andere dag, als je nog geen tijd ervoor gehad hebt. Ben deze week niet 24/7 bezig ofzo
.
Jeetje... Weet niet zo goed hoe hierop te reageren, behalve te zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Maar daar heb je natuurlijk helemaal niks aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.
Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.
Voel me flink kut nu.
We nemen onze gezondheid zo voor lief. Er hoeft maar één onderdeel uit te vallen en je hebt ineens een ander leven. Maar als je daar te veel aan denkt dan word je gek. Ze zijn ermee bezig, het is het verstandigst om optimistisch te blijven en van het beste uit te gaan, en je moet tegelijkertijd het vertrouwen hebben dat je een veranderde situatie ook wel aan zult kunnen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, helemaal omdat mijn gedachten juist tot rust komen met lezen of autorijden. En dat gaat dus allebei niet op het moment. Lezen gelukkig nog wel,maar moeizaam. De auto mag ik iig een week niet in.
die is zo tof! En ik moet ook eens beginnen met wat van Murakami te lezen, ik hoor er zoveel goede dingen over! Ben benieuwd wat je er van vind!quote:Op maandag 16 februari 2009 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Kafka op het strand-Murakami
The curious incedent of the dog in the night-Mark Haddon
Vrouwen- Charles Bukowski
Ovenvers-een bak en koekjesboek
Tink!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:08 schreef Tinkepink het volgende:En wederom kom ik terug uit het ziekenhuis. Ik zag ineens niet goed.
Naar blijkt heb ik een beschadigd hoornvlies, maar wat ernstiger is: ook een puntbloeding in het oog.
Binnen een paar dagen word ik in de oogkliniek verwacht voor een onderzoek met contrastvloeistof.
Daarnaast moet ik me laten onderzoeken op diabetus, want de oogarts is dit soort bloedingen tot op heden alleen nog maar tegengekomen bij diabetici.
En echt, als ik blind word, word ik gek. Al mijn hobbies zijn visueel. Ik heb helemaal niets met geluid (hou zelfs niet zo van muziek). En word ik niet blind, dan mag ik mogelijk niet meer autorijden, want mijn zicht is nog maar 3ß% ofzo. Dat is bijna net zo erg,want ik hecht erg aan mijn vrijheid en zonder auto op het platteland staat voor mij bijna gelijk aan huisarrest.
Voel me flink kut nu.
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:
Eetlijstje! Iemand comment? Graag.
O: allbran fruit 'n fibre + magere melk
T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
T: vruchtenmousse
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?
ik mis een beetje een "gewone" maaltijd. je hebt een lekkere uitgebreide lunch, maar geen gewoon avondeten...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:47 schreef Sugar het volgende:
Eetlijstje! Iemand comment? Graag.
O: allbran fruit 'n fibre + magere melk
T: verspreid over de ochtend tot 14.00 uur: 4 volkorencrackers met milner extra slimm (2) en niks (2)
T: vruchtenmousse
L: salade met gerookte ham van herfstlam, spekjes van gerookte eendfilet en oude Genneper kaas met bramendressing + 4 stukjes stokbrood met echte boter en zout
A: tuinbonen, zoete puntpaprika, plakjes kipfilet, beetje 30+ geraspte kaas, gekookt ei, zongedroogde tomaatjes
Ze eet kip, kaas én ei, dus in dit geval lijkt me het niet zo heel raar om het achterwege te laten.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar is je deel rijst/pasta/aardappelen oid bij het avondeten?
Bij je avondeten snap ik het wel, als je veel kip en ei eet. Maar bij je lunch.... hoe hoog zit je in je kcal?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:50 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ja, nu even niet, want brood bij lunch genomen en sowieso veel lunch gegeten.
Wat kwak al zei, je eet zoveel mooie producten! Kun je zo'n soort tussendoortje niet vervangen met iets mooiers/puurders? Bijvoorbeeld een zelfgemaakte smoothie, fruitsalade, een klein stukje heel pure chocolade. Zoiets.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef Sugar het volgende:
Ja, ook dat, deeltje kip, deeltje kaas en een ei.![]()
Light, gewoon, weet niet. Voelt oké en is een minder zwaar tussendoortje daardoor.
Ook van je eigen tijdquote:Op maandag 16 februari 2009 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat is misschien beter, anders is het zonde van jouw tijd..
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
Oh, veel kip was het niet (2 plakjes van beleg). Maar lunch was best flink.
Het is in totaal 1350 kcal. ongeveer.
Oef, dat zijn wel weinig kcal. Als je structureel je lightproducten zou vervangen door wat puurdere varianten (zoals je met je boter hebt gedaan) dan zou je denk ik net iets hoger in je kcal zitten en wel op een heel goede manier!quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef Sugar het volgende:
Oh, veel kip was het niet (2 plakjes van beleg). Maar lunch was best flink.
Het is in totaal 1350 kcal. ongeveer.
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja oké, maar die vind ik minder waardevol.
geen bikini, gewoon bloot of in je onderbroekjequote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc
)
Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Trouwens he, zou je de eerste keer naar zo'n zonnestudio met me mee willen gaan? Ik sta al paar dagen op het punt om een keer erheen te gaan, maar ik vind het te eng om zomaar zelf te gaan (en moet je dan een bikini/handdoek/zonnebrand mee etc
)
Kan je morgen?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja is goed! Moeten we alleen wel voor 18:00 en vrijdag t/m zondag zit ik in Gent.
Er ligt daar een handdoek, je kan je thuis alvast met pre sun insmeren als je dat hebt. Als je een bikini aan wil houden dan kan dat, krijg je wel tan lines.
Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan je morgen?![]()
Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer. Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen
.
waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is....quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan je morgen?![]()
Maar dan hou ik mn broekje wel aan, sowieso de eerste keer. Shirt uit etc kan me niets schelen, maar het broekje vind ik wel wat prettiger enzo. Tan lines kunnen me niet zoveel schelen, ik ga daarheen om te ontspannen/beetje bruin te worden, hoeft niet egaal ofzo. @Kwak: ik schrok dus meteen
.
Oh maar ik ga ook uitslapen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze maken hem sowieso schoon na ieder gebruik. Ja ik kan morgen! Ik twijfel alleen of ik nog een beetje wil uitslapenHij gaat om 10:00 open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |