quote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef kwakveense het volgende:
gatver. het is half twaalf en ik ben er al helemaal klaar mee...
Och, echt chagrijnig ben ik niet. Wel moequote:
Wat ben ik toch blij dat ik niet samenwoonquote:Op maandag 16 februari 2009 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
zit die vent de hele godganse dag thuis
hij zou boodschappen halen
ik belde in de lunch, dat ik de ene helft wel zou halen, of hij de andere helft bij de Aldi wilde halen, want hij zou naar college.
Gaat hij niet naar college, maar wel boodschappen doen hoor!
Dus ik geef 'm een lijstje, waar met stip op één staat: FRUIT![]()
neemtie alles mee, vooral datgene voor zichzelf (cruesli en yoghurt) maar niet mijn fruit
ook loopt hij al 2 dagen te kankeren dat er gestofzuigd moet worden, maar dat heeftie ook niet gedaan
99,9% van de tijd is 't fijn, maar sómsquote:Op maandag 16 februari 2009 17:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij dat ik niet samenwoon.
Zonnebank on all your skinsquote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Pfff, ik voel me echt enorm moe, futloos, en bleek!
Ik ook. Ik slaap al nachten kut omdat de Mr verkouden is en me wakkerhoudt met zijn gesnurkquote:Op maandag 16 februari 2009 17:40 schreef Vivi het volgende:
Pfff, ik voel me echt enorm moe, futloos, en bleek!
Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:41 schreef Viking84 het volgende:
Whehe, vriendin van mij vertelt net dat een lesbische vriendin van haar gaat samenwonen met iemand die ze net 3 maanden kent. De vooroordelen over potten worden wel weer bevestigd zo
.
Wat een lekker lijstjequote:Op maandag 16 februari 2009 17:43 schreef Muis006 het volgende:
O: aardbeienkwark
L: worstenbroodje en eierkoek
T: 2 vietnamese loempias
T: banaan
D: savooiekool/aardappelstamp, in honing gebakken appeltjes & schouderkarbonade
En dat ze snel samenwonen.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
Bij potten is het ook zo. Echtquote:Op maandag 16 februari 2009 17:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, dat vooroordeel heb ik alleen over mensen die in een trailer park wonen eigenlijk
Dat is...voortvarendquote:Op maandag 16 februari 2009 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij potten is het ook zo. Echt.
Las ook een keer een verhaal over twee vrouwen die hun eerste date hadden en meteen drie dagen bij elkaar bleven.
Of bindingsdrang, het tegenovergestelde van mannelijke bindingsangst! It all makes sense nowquote:
Ik ken het vooroordeel dat ze erg mannelijk zijn, maar dat is niet bevestigd door de lesbiennes die ik ken.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is dat een vooroordeel ja? Het enige vooroordeel mbt lesbiennes dat ik ken, is dat ze van vrouwen houden.
Dank jequote:Op maandag 16 februari 2009 17:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ken het vooroordeel dat ze erg mannelijk zijn, maar dat is niet bevestigd door de lesbiennes die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |