quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Sugar het volgende:
Ik neem nog een toetje vanavond, dus dan zit ik weer aan bijna 1500!
Al is de PC nog zo vlot, typen is wat je mot!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Ewelina het volgende:vanuit de UB.
De stoelen zijn hier wel beter en de pc's sneller!
Wat een luguber plaatje.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
O Miss_S is jarigGefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Daar is eenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef P.F het volgende:
Ik moest gister toch zo huilen dat m'n nagels gebroken waren
HA! Ik heb een nepnagel gekocht en er op geplakt. I WON!
Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaatquote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is....ik houd mn strign altijd aan omdat ik anders niet bij kan houden of ik uberhaupt verkleur (omdat ik van mezelf zo wit ben) en omdat ik weleens een verbrande euhh poes heb gehad toen ik dat niet deed
Ik heb al 1 samenvatting af!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Al is de PC nog zo vlot, typen is wat je mot!
aan de slag
Galgjewoord van de week:quote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef kwakveense het volgende:
ik heb net cds gededaolnwod ... mjam, even lekker werken met kraak en smaak op!
Nou ja gister was alles kut dus dat ookquote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar is eenwel op z'n plaats. Tssk, Bolletje, huilen om een kapotte nagel!!!
waar ik ben geweest altijd wel. al zou je in je nakie de bolero willen dansen ipv onder dat ding liggen, niemand houdt je tegen!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaat. Ik ben nog nooit in zo'n gebouw geweest.
*proest* (hardop) bij de mental imagequote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waar ik ben geweest altijd wel. al zou je in je nakie de bolero willen dansen ipv onder dat ding liggen, niemand houdt je tegen!partay!
Er zit een slot op! En je kan er niet onder doorkijken. Je kan er wel overheen kijken als je 2 meter 75 bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja weetikveel dat zo'n hokje dichtgaat. Ik ben nog nooit in zo'n gebouw geweest.
En het was ook nog eens het langste artikelquote:
fail 1! en onthouden!! ik heb t geleerd in mn bestuursjaar. daar kwamen andere mensen er voor en door mi achter dat ik niet te harden was als ik niet at. ik werd jankerig en boos en zat mezelf in de weg en gign echt hele nare dingen zeggen en denken. en dan werd ik vrolijk naar de kantine gebonjourd en mocht pas weer praten als er een bord eten in zat.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja gister was alles kut dus dat ookEn ik vond dat de hele wereld tegen mij was maar achteraf deed ik toch een groot deel zelf (in combinatie met niet/weinig eten)
dat plaatjequote:Op maandag 16 februari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
O Miss_S is jarigGefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Ja, ik heb 2 dagen lang snitcherige opmerkingen gemaaktquote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
fail 1! en onthouden!! ik heb t geleerd in mn bestuursjaar. daar kwamen andere mensen er voor en door mi achter dat ik niet te harden was als ik niet at. ik werd jankerig en boos en zat mezelf in de weg en gign echt hele nare dingen zeggen en denken. en dan werd ik vrolijk naar de kantine gebonjourd en mocht pas weer praten als er een bord eten in zat.
daarom eb ik nu onder uitzondering in drukke tijden altijd een weight care reep in mn tas, als ik echt te laag in mn bloedsuikertjes kom eet ik die.
hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik heb 2 dagen lang snitcherige opmerkingen gemaaktWant vriendje was stom want
1. Hij had mijn broek aan en de pijpen maakt hij altijd nat en hij zij geen eens sorry
Volgens mij niet hoor. Althans, zo leek het niet toen ik ze een keertje samen zag.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
Is meneer farfallus kleiner dan jij???
Nee, hij is 1,87 en ik ben 1,74. Ik heb een jongensbroek met lange pijpen die ik dan in mijn sokken stop en dat staat heel tof. Maar hij laat ze altijd hangen en dan loopt hij over de onderkant en dan zuigt de onderkant zo water op.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
Is meneer farfallus kleiner dan jij???
Een verbrande poes?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
waarom schrok je? je ligt daar toch lekker privé in een hokje dat op slot is....ik houd mn strign altijd aan omdat ik anders niet bij kan houden of ik uberhaupt verkleur (omdat ik van mezelf zo wit ben) en omdat ik weleens een verbrande euhh poes heb gehad toen ik dat niet deed
stop!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
ik heb net 6 napoleon zuurtjes op. Zeg eens dat ik moet stoppen???
Stop eens met snoepen jij!quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, hij is 1,87 en ik ben 1,74. Ik heb een jongensbroek met lange pijpen die ik dan in mijn sokken stop en dat staat heel tof. Maar hij laat ze altijd hangen en dan loopt hij over de onderkant en dan zuigt de onderkant zo water op.
En als ik iets erger vind dan mensen die appels eten dan is het mijn broek die nat wordt van het straatwater.
Hou eens opquote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef conleche het volgende:
Stop right now, thank you very muchquote:
En van masturberen doof.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou eens op![]()
Van snoepen word je blind weet ik nu uit ervaring
Alles kan verbranden, als je maar lang genoeg (onbeschermd) in de zon zit of onder de zonnebank ligt. Zoals bijvoorbeeld je scheiding, of je lippen of dus je poes.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een verbrande poes?. Ik wist niet eens dat dat kon
.
uh-huh, als je net fnatiek je bikinilijn ebt bijgewerkt en de rest van je lijf is wel al 3 keer onder de zonnebank geweest en je denkt "ach, die string kan wel uit"...dan heb je ineens een roze onderbrek aan...op je huidquote:Op maandag 16 februari 2009 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een verbrande poes?. Ik wist niet eens dat dat kon
.
Mijn pizza was veel te laat. Bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Dus ik zit nu pas te eten.
Alleen van dropjes toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou eens op![]()
Dat was van teveel masturberen toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hou eens op![]()
quote:
Note to self: volgende keer poes in smeren als ik onder de zonnebank gaquote:Op maandag 16 februari 2009 20:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alles kan verbranden, als je maar lang genoeg (onbeschermd) in de zon zit of onder de zonnebank ligt. Zoals bijvoorbeeld je scheiding, of je lippen of dus je poes.
Mijn vader heeft het ooit voor elkaar gekregen om de onderkant van zijn voetzolen te laten verbrandenHij ging volledig ingesmeerd de zon in, had alles afgedekt, handdoek over zich heen, hoedje over zijn gezicht. Alles was bedekt... behalve zijn voetzolen.
Resultaat: ERG rode voetzolen (en heel veel pijn bij het lopen)
Mijn vriendje heeft een keer zo'n fles dure champagne (kerstpakket van zijn werk) leeggespoten! Hij houdt er niet vanquote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Alleen van dropjes toch?
Mijn broertje heeft een fles Moët Chandon gewonnen, en hij en m'n ouders herkende het nietNu zijn ze er toch achter gekomen dat het dure champagne is want ik had het wel achterover willen drukken
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Wel balen. Want ik was op zoek naar een nieuwe hobby als ik niet meer kan lezen of Fok!ken. Maar blind én doof is me echt te veel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |