Heb je eigenlijk wel geluisterd naar me?quote:
Ik ben net zo actief als andersquote:Op maandag 16 februari 2009 11:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Volgende keer niet zoveel drinken, dan ben je wat actiever op de maandagmorgen.
Eg wel!!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel geluisterd naar me?
Niet genoeg, blijkbaarquote:
Dat cameraatje rechts boven bij ieders post waar ook je quote linkje staat enz.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef djayzz het volgende:
Omdat jullie het niet graag willen. toch wat meer foto's op mijn fobo gezet.
Is er trouwens een snelle manier om op iemands fobo te komen? behalve dan via fotoboek bovenaan en de user opzoeken. [verkapte ik ben een newbie op het gebied van fobo - post]
deja vous!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef djayzz het volgende:
Is er trouwens een snelle manier om op iemands fobo te komen? behalve dan via fotoboek bovenaan en de user opzoeken. [verkapte ik ben een newbie op het gebied van fobo - post]
ninja editquote:Op maandag 16 februari 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat cameraatje rechts boven bij ieders post waar ook je quote linkje staat enz.
Alleen niet iedereen zet dat aan.
hey ik lees dubbel!... Misschien moet ik wat minder kikkerlikken in het weekend! Het is toch wat meer halucinierender dan ik dachtquote:Op maandag 16 februari 2009 11:36 schreef djayzz het volgende:
quote:
Hahaquote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt! jouw engelenstem kan ik natuurlijk daaaaaaaagen naar luisteren!
Thnx, had het niet aanstaan in optiesquote:Op maandag 16 februari 2009 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat cameraatje rechts boven bij ieders post waar ook je quote linkje staat enz.
Alleen niet iedereen zet dat aan.
is net dat misselijkmakende topic vol en dat post jij zo'n tekst waar ik misselijk van wordquote:Op maandag 16 februari 2009 11:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hey ik lees dubbel!... Misschien moet ik wat minder kikkerlikken in het weekend! Het is toch wat meer halucinierender dan ik dacht
best schattig je foboquote:Op maandag 16 februari 2009 11:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx, had het niet aanstaan in opties
Dat is inderdaad een goede verwoordingquote:
Precies wat een man wil horenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede verwoording
wie zegt dat jij de enige kikker ben die ik likzie? Weet jij wat ik zaterdag avond nog meer heb gedaan dan??? Dacht het niet he!....quote:Op maandag 16 februari 2009 11:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is net dat misselijkmakende topic vol en dat post jij zo'n tekst waar ik misselijk van word![]()
wij aaien toch alleen maar? viespeuk
jij wilt alleen maar horen dat je een lekkere geile vent bent met een mooi lichaamquote:
dus jullie zijn zaterdag een stuk verder gegaan dan zoenenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wie zegt dat jij de enige kikker ben die ik lik? Weet jij wat ik zaterdag avond nog meer heb gedaan dan??? Dacht het niet he!....
u riep?quote:Op maandag 16 februari 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij wilt alleen maar horen dat je een lekkere geile vent bent met een mooi lichaam
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wie zegt dat jij de enige kikker ben die ik likzie? Weet jij wat ik zaterdag avond nog meer heb gedaan dan??? Dacht het niet he!....
schattig is niet het woord waar mannen naar op zoek zijn nee!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij wilt alleen maar horen dat je een lekkere geile vent bent met een mooi lichaam
Kikkerlikker.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wie zegt dat jij de enige kikker ben die ik likzie? Weet jij wat ik zaterdag avond nog meer heb gedaan dan??? Dacht het niet he!....
heb je het etos krantje al binnen dan lieverdquote:Op maandag 16 februari 2009 11:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
het is dat ik tegen grapjes over krassen ben...
nee maar kwaak praat gewoon raar. die heeft zaterdagavond een andere kikker gelikt omdat ie mij alleen maar mag aaien denk ik, en nou hallucineert ie.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
dus jullie zijn zaterdag een stuk verder gegaan dan zoenen
Tja, je kunt niet élke man tevreden stellenquote:
he jij mag mij niet aanzetten tot krassen! was net zo trots op mezelf dat ik het NIET gedaan heb!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb je het etos krantje al binnen dan lieverd![]()
snuitje! lekker ding!! naja dat weet ik eigenlijk niet maar het klinkt wel lekkerquote:
*ductape geeft*quote:Op maandag 16 februari 2009 11:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee maar kwaak praat gewoon raar. die heeft zaterdagavond een andere kikker gelikt omdat ie mij alleen maar mag aaien denk ik, en nou hallucineert ie.
![]()
mijn hart is gebroken
ducktape? hahahahahaquote:
Ja duct tape bedoelt hijquote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ducktape? hahahahaha
werkt niet... ik ga zo wel klagen tegen mijn collega's
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat zei ik jequote:
nee dat bedoel ik niet!!quote:
arme collega's... heb nu al medelijden met ze!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ducktape? hahahahaha
werkt niet... ik ga zo wel klagen tegen mijn collega's
Mitsubishi Pajero niet, die reed ik voor mijn werk in Roemenie.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:52 schreef JonKeL het volgende:
Schattig jochie![]()
![]()
Zijn die beide auto's van jou?
Hij mocht jouw kikker wel aaien...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee maar kwaak praat gewoon raar. die heeft zaterdagavond een andere kikker gelikt omdat ie mij alleen maar mag aaien denk ik, en nou hallucineert ie.
![]()
mijn hart is gebroken
quote:
is best lekker hoor.. Kikkers smaken goed, alleen die rare bijwerkingen met halucinaties moet ik nog even mee om leren gaan. Maar komt wel goed, elke drug moet je even aan wennen de eerste paar dagen.quote:
niet nodig, ik ben een vooraad houdende dealer, breek wel vaker dingenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Pssst klik is op de link: Klik hier om direct duc tape online te bestellen
onderaan die site
Ja is wel een leuk bakkiequote:Op maandag 16 februari 2009 12:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mitsubishi Pajero niet, die reed ik voor mijn werk in Roemenie.
306 cabrio welHeerlijke auto!
Nja dan niet, kan je ook niet zien dat je daar geen ductape kan bestellen, maar wel duct tapequote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet nodig, ik ben een vooraad houdende dealer, breek wel vaker dingen
Hardtop cabrio's zijn veel toffer!quote:
WOORD!... maar niet die rare COC mobiel genaamd 206! Alhoewel ik me in die nieuwe 207 best kan vinden, en te fout voor woorden om hardop uit te spreken ben ik 2 jaar terug wel gaan kijken voor een tigra twintopquote:Op maandag 16 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hardtop cabrio's zijn veel toffer!
Haha, voor een man is de 206 en de Tigra geen goede keus inderdaad.. 207 wel...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
WOORD!... maar niet die rare COC mobiel genaamd 206! Alhoewel ik me in die nieuwe 207 best kan vinden, en te fout voor woorden om hardop uit te spreken ben ik 2 jaar terug wel gaan kijken voor een tigra twintop
Kale man in een cabrio... Wi kopt hm inquote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
WOORD!... maar niet die rare COC mobiel genaamd 206! Alhoewel ik me in die nieuwe 207 best kan vinden, en te fout voor woorden om hardop uit te spreken ben ik 2 jaar terug wel gaan kijken voor een tigra twintop
Ik laat 'm open voor jou..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kale man in een cabrio... Wi kopt hm in
Daarom heb ik het toen ook niet gedaan.. Oh en omdat ik concrete plannen had om NL voor een wat langere tijd te verlaten.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, voor een man is de 206 en de Tigra geen goede keus inderdaad.. 207 wel...
om JB eens te quoten : "Kijk mij eens niet happen"..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kale man in een cabrio... Wi kopt hm in
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mannen en auto's... Ik snap werkelijk de lol nietquote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom heb ik het toen ook niet gedaan.. Oh en omdat ik concrete plannen had om NL voor een wat langere tijd te verlaten.Vind een EOS ook wel leuk, maar beetje te groot. En de nieuwe A3, ondanks dat het een softtop is ook best netjes.
Ach misschien voor tegen de zomer, een goedkopere golf mk1 cabrio erbij kopen, niet te gek duur en net voor het warme seizoen begint. Lekker simpele motor techniek, dus goed zelf te fixen mocht er iets aan stuk zijn
Hoe groter de auto hoe kleiner de ..... toch.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mannen en auto's... Ik snap werkelijk de lol niet
Dan is Nouk echt niets voor jou!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een 206xs gehad, niks mis mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, voor een man is de 206 en de Tigra geen goede keus inderdaad.. 207 wel...
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 12:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik vind een mooie auto wel cool.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groter de auto hoe kleiner de ..... toch.
Ik snapm dan wel weer de lol van een Ferrari als ik in de PC rondloopquote:
Begin maar vast met sparen dan. Of een rijke chick regelen, kan ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snapm dan wel weer de lol van een Ferrari als ik in de PC rondloop.
ik doe niet aan sex, sex is vies.quote:
Lelijke kutauto'squote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Ik wil straks als ik een baan heb een DeLorean kopen. Gewoon voor de coolfactor en mensen die je nastaren!
Sex is vies?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik doe niet aan sex, sex is vies.
alleen zoenen en knuffelen
de wát?!?! de 'cóólfactor' van een DeLorean?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Ik wil straks als ik een baan heb een DeLorean kopen. Gewoon voor de coolfactor en mensen die je nastaren!
Geef mij maar een Subaruquote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Think, McFly! Think!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de wát?!?! de 'cóólfactor' van een DeLorean?
Dat zeg ik wel vaker hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHIHIHIHIHIHIIHIHI, het muisje zei kut.. WHIHIHIHIHIHI
Ik heb inderdaad geen verstand van auto's, maar ik zie echt wel wat ik lelijk vindquote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van auto's
ik doe het gewoon niet, ipv verkeerd, hahaha.... maar dat komt wel weer hoor, maar nu ff nietquote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Sex is vies?![]()
Dat kan niet he! of je doet het helemaal verkeerd![]()
Helemaal mee eens
Dan ga je toch lekker met de treinquote:Op maandag 16 februari 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
gatver er wordt hier over auto's geluld....
kwaak ik ga niet naast je zitten hoor in een cabrio, dat ziet er echt niet uit
Een impressie van jullie eventuele toekoemstige kinderen:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik doe het gewoon niet, ipv verkeerd, hahaha.... maar dat komt wel weer hoor, maar nu ff niet
knuffelen is lekker hezoenen ook
alleen waggelt die eend zo met zn kont bij het zoenen, dat is een beetje wennen, maar dan kwaak ik terug en dan stopt ie, kunnen we weer fijn verder
![]()
quote:
Ik zei "Geef"quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eentje kopen?heb er nog 1 te koop staan, hele mooie!
en ze roesten niet... rijden ook niet omdat ze mechanisch nogal uuh brak zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Daaaaaaaaaaaag!!!! hij is veel te tof om weg te geven.. maar te duur om te houden met nog een lease auto ernaastquote:
Maar zodra je de 88 mijl per uur haalt....quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en ze roesten niet... rijden ook niet omdat ze mechanisch nogal uuh brak zijn
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik doe het gewoon niet, ipv verkeerd, hahaha.... maar dat komt wel weer hoor, maar nu ff niet
knuffelen is lekker hezoenen ook
alleen waggelt die eend zo met zn kont bij het zoenen, dat is een beetje wennen, maar dan kwaak ik terug en dan stopt ie, kunnen we weer fijn verder
![]()
Jawel joh, grote zonnebril op je neus en lekker die lange haren los.. Altijd prettig, als je dan weer uitstapt...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
gatver er wordt hier over auto's geluld....
kwaak ik ga niet naast je zitten hoor in een cabrio, dat ziet er echt niet uit
Dat wordt moeilijk zonder seksquote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een impressie van jullie eventuele toekoemstige kinderen:
[ afbeelding ]
Heb een foto met hardtop geuploadquote:Op maandag 16 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was maar een film, meen ik.
Sorry, not impressed.quote:
Hey Ludootje!quote:
na sex, zijn kinderen zo nog viezer!...quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een impressie van jullie eventuele toekoemstige kinderen:
[ afbeelding ]
alleen als je de fluxcompactor gevuld hebt met bier en een bananenschil hequote:Op maandag 16 februari 2009 13:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar zodra je de 88 mijl per uur haalt....
Fluxcapacitor!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alleen als je de fluxcompactor gevuld hebt met bier en een bananenschil he
Doe ik ook! Maar ik rij toch liever in mijn toffe auto!quote:
vind ik nou ook. (niet dus)quote:
*wijst* LUDO IS NERD LUDO IS EEN NERD!...quote:
Waarom geen Coupé Cabrio dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
vind ik nou ook. (niet dus)
dan halen ze het stalen dak van de coupe, om er een cabrio van te maken.
om er vervolgens een stalen dak op te zetten.
koop dan de coupe!![]()
Daarom kan dat dak ook open! Omdat je een coupé zo opgesloten zit met mooi weer..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
vind ik nou ook. (niet dus)
dan halen ze het stalen dak van de coupe, om er een cabrio van te maken.
om er vervolgens een stalen dak op te zetten.
koop dan de coupe!![]()
wil jij wel mee rijden in mijn fictieve cabrio dan? Murmeltje gaat toch met de trein zegt zequote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ook! Maar ik rij toch liever in mijn toffe auto!
Scherpquote:
Je bent oud genoeg om de tekst letterlijk te kennen, waardoor je klinkt als een jochie van 12.quote:
Ja! Ja! Ja!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wil jij wel mee rijden in mijn fictieve cabrio dan? Murmeltje gaat toch met de trein zegt ze
Maar sommige dingen zijn gewoon Cool. Back to the Future is er een van, net als Star Wars en Ghostbusters bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*wijst* LUDO IS NERD LUDO IS EEN NERD!...
Zegt een huppelkutje van 22... Yeah rightquote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om de tekst letterlijk te kennen, waardoor je klinkt als een jochie van 12.
Iets klopt er niet
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn gewoon Cool. Back to the Future is er een van, net als Star Wars en Ghostbusters bijvoorbeeld
nog welquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Ludootje het volgende:
Back to the Future
die heb ik ook, en die starwars dingen. Hell ik heb zelfs de starwars laserdiscs nog liggen, en niet die re-issue die ze al laatste uitgebracht hebben maar de originele van voor het op kuisen!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb die box van BttF.
Af en toe wel leuk.
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch andersquote:
Oh, te laat.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch anders
Ik vond Jennifer altijd leukquote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch anders
Lazer lekker op naar PUB dan, stuk chagrijnquote:Op maandag 16 februari 2009 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Is iedereen hier bejaard ofzo?
Back to the future is OUD.
I
een hardtop op een cabrio kan niet open. dat kan er weer af voor een softtop.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom kan dat dak ook open! Omdat je een coupé zo opgesloten zit met mooi weer..
Neequote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lazer lekker op naar PUB dan, stuk chagrijn
Ja zeg, ga anders even mierenneukenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
een hardtop op een cabrio kan niet open. dat kan er weer af voor een softtop.
jij bedoeld een CC
gefrusteerde doos!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Is iedereen hier bejaard ofzo?
Back to the future is OUD.
I
zit je hier nou ook al te mokkenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee
dat zijn kinderen.
Ik heb mijn dag niet
quote:
Meneer is een kenner?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze de achterlichten hetzelfde hadden gehouden als die op het vorige (softtop) model dan had ik je gelijk gegeven.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, ga anders even mierenneuken
Ach, gemakkelijk te vervangen!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze de achterlichten hetzelfde hadden gehouden als die op het vorige (softtop) model dan had ik je gelijk gegeven.
Jeej, ik heb 'm ook van jou gehad!quote:
het vorige model vond ik echt heel mooi.quote:
leef je uit : http://perversfruit.nl/quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
Dan mag je me een goede reden geven!
en de rest van dit topic ook.
ik ben hier.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
we tongen wat af hier op fok!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeej, ik heb 'm ook van jou gehad!
Als je lief doet krijg je een koekje.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
Oow ja, ik zie 't..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee de vorm is echt heel anders...
oud
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind de oude mooier, maar dat ligt misschien ook aan de kleurquote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee de vorm is echt heel anders...
oud
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
leef je uit : http://perversfruit.nl/
Doe maar een roze koek.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je lief doet krijg je een koekje.
nee hoor, hij is het gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 13:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind de oude mooier, maar dat ligt misschien ook aan de kleur
Ik vind ze allebei mooiquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:
Heeft er een leuke meid hier zin om straks ook even naar de wasserette op de ASW te gaan zodat ik wat te flirten heb als ik op mijn wasje wacht?
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ook! Maar ik rij toch liever in mijn toffe auto!
Ik ben niet met mijn eigen auto vandaag, helaas..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?
Goed idee!quote:
Wil jij dan achterin een lijkwagen liggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?
Als het niet met een lijk is vind ik het niet zo'n heul groot probleemquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil jij dan achterin een lijkwagen liggen?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar de wasserette geweestquote:Op maandag 16 februari 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:
Heeft er een leuke meid hier zin om straks ook even naar de wasserette op de ASW te gaan zodat ik wat te flirten heb als ik op mijn wasje wacht?
ik moest lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Et tu, Brutus?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar de wasserette geweest
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je weet dat ik jouw auto mooier vind dan mijn puistje
quote:
de grap op zich, die was grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarna je grot in!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had ik haar op moeten halen van d'r werk en mee sleuren naar die wasserette dan?
Ik kies dan toch voor mijn extra brede heerlijk relaxe bed in plaats van een grot.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
en daarna je grot in!
duidelijk toch?
Even een mastodontje neerknuppelen onderweg voor een romantische barbecue op een sabeltijgervel voor het haardvuur?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
en daarna je grot in!
duidelijk toch?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
de grap op zich, die was grappigSnuit maakt altijd grapjes over mijn auto... Ze zijn flauw geworden. Jij hebt ze blijkbaar nog nooit gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dan geef ik in alle gevallen toch de voorkeur aan een extra breed bed. Overigens net per sé die van dawgquote:Op maandag 16 februari 2009 14:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even een mastodontje neerknuppelen onderweg voor een romantische barbecue op een sabeltijgervel voor het haardvuur?
haha,quote:Op maandag 16 februari 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snuit maakt altijd grapjes over mijn auto... Ze zijn flauw geworden. Jij hebt ze blijkbaar nog nooit gelezen
kijk, iemand met ervaring.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even een mastodontje neerknuppelen onderweg voor een romantische barbecue op een sabeltijgervel voor het haardvuur?
luxe grotten hebben dat toch gewoon?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan geef ik in alle gevallen toch de voorkeur aan een extra breed bed. Overigens net per sé die van dawg
Ach, je vindt wel weer iets andersquote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha,das waar.. te vaak en te veel.. Zal je bolide niet meer afkraken... hoewel... beloftes maken doe ik niet
Ik ken geen luxe grotten, dus geen ideequote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
luxe grotten hebben dat toch gewoon?
ja ik zag het meer als een grap op zich...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snuit maakt altijd grapjes over mijn auto... Ze zijn flauw geworden. Jij hebt ze blijkbaar nog nooit gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh, ik hou gewoon mn snuitquote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, je vindt wel weer iets anders
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik zag het meer als een grap op zich...
"wil jij mij halen? ja als je achterin een grafauto wilt... haha leuk lol...."
ik wist natuurlijk niet dat hij per definitie jouw auto aan het afkraken was!
Jij bent ook niet lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Lukt je niet! Nou om het goed te maken mag je een keer eten voor kopen/koken?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, ik hou gewoon mn snuit
goh, dat is een straf! daar moet ik even over nadenken hoor!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lukt je niet! Nou om het goed te maken mag je een keer eten voor kopen/koken?
Een extra breed sabeltijgervel mét twisteropdruk dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan geef ik in alle gevallen toch de voorkeur aan een extra breed bed. Overigens net per sé die van dawg
kwaak ben je nou alweer op andere vrouwen aan het jagen?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wil jij wel mee rijden in mijn fictieve cabrio dan? Murmeltje gaat toch met de trein zegt ze
ik heb ook een groot dekbedquote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een enorm dekbed, want Marty pikte altijd alle dekens in
quote:
Ik pik geen dekens en vooralsnog zijn ze ook nooit gepikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een enorm dekbed, want Marty pikte altijd alle dekens in
JA!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een extra breed sabeltijgervel mét twisteropdruk dan?
oh kut.... das waar ook.. Ik mocht alleen monogaam daten hequote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak ben je nou alweer op andere vrouwen aan het jagen?
lekker bezig
quote:
Ik vind het best een leuke autoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nouk... je weet dat ik nu echt heel trots op me ben dat ik die ene opmerking niet gemaakt heb he!
Eeuhhm, geen idee, voorlopig geen tijdquote:
Je moest eens weten hoe trots..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nouk... je weet dat ik nu echt heel trots op me ben dat ik die ene opmerking niet gemaakt heb he!
heb je hem door een te hete wasstraat gehaald ofzo? Beetje gekrompen!quote:
wat jij wilt schat. zolang je het op fok zet vind ik het niet erg, dan weet ik het tenminste wat je doet.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh kut.... das waar ook.. Ik mocht alleen monogaam daten he
Ik ben toch alleen maar geinteresseerd in het ritje in de cabrio!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh kut.... das waar ook.. Ik mocht alleen monogaam daten he
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ook een groot dekbedmaar het schijnt dat ik dat snachts nogal voor mezelf hou zodat een eventuele bedgenoot kou moet lijden
Senk jou!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke auto
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb je hem door een te hete wasstraat gehaald ofzo? Beetje gekrompen!
snob... materialistisch mens!... bahquote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar geinteresseerd in het ritje in de cabrio!
nee jouw auto is groot!!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb je hem door een te hete wasstraat gehaald ofzo? Beetje gekrompen!
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
snob... materialistisch mens!... bah
he aansteller, pas op hoor, daar hou ik niet van!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
HATSJIEEE..... snotter snotter.... ik ben ziek....Oh nee, niet aanstellen..
Mijn auto is wel groter en sneller dan die scootmobiel van noekjequote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee jouw auto is groot!!
(maar dat is goed hoor, een man met een kleine auto...)
Hoe zit dat dan met mannen zónder auto?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee jouw auto is groot!!
(maar dat is goed hoor, een man met een kleine auto...)
Ik vind het een apart dingetje. Een typisch vrouwen autotjequote:
*springt in de auto*quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met mannen zónder auto?die hebben een heeeele grote? die hebben niet eens een auto nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Inderdaad, erg vervelend. Als ik 'm kon inruilenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind het een apart dingetje. Een typisch vrouwen autotje![]()
Leuk autotjemaar de vergelijking lijkenwagen kan ik er ook nog wel in terug zien
quote:
Nee even zonder dollen. Wat voor 1 is het? Zo erg thuis in de auto wereld ben ik ook nietquote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg vervelend. Als ik 'm kon inruilen
En bedankt hè
Ik wist dat ik niet wilde klikkenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bestel je er toch gewoon ff eentje lieverdhttp://alleen.gigoloplek.nl/
Jij denkt dat ik die onder mn bed verstopt heb?quote:
quote:
ik ook. hij rijd ook erg lekker voor een auto in die klasse.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke auto
Maar luistert ie niet naar booty calls dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die onder mn bed verstopt heb?
Kom maar langs ArTiC, vanavond
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
loop ik nou gewoon een JB date mis?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
nee, good riddance enzoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Niemand die met me mee huilt voor Arrow Classic
Ik ben ziek, is weinig bootycall aan danquote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar luistert ie niet naar booty calls dan?
als je me maar niet ziek maaktquote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
date?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
loop ik nou gewoon een JB date mis?
Neem je een slechte film mee?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je me maar niet ziek maakt![]()
kom mit der auto dus mag sowieso geen bier
Als je beter bent, gaan we dansen, en warme choco met slagroom drinken!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jou zie ik vast wel ooit een keertje enzo
heb je een voorstel?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neem je een slechte film mee?
alleen een stuk roestiger en rammeliger gewordenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een aygo.
en rij nu een sierra.
er is niks gekrompen
Dan ga je daar toch jankenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mensen zonder smaak
Venco en Cue zouden mij wel begrijpen
nee, maar dat moet niet zo moeilijk zijnquote:
Als me nu gewoon ff 100 euro geeft huil ik wel mee hoor. Of een iPhone want die mis ik nog in mijn appel collectiequote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Niemand die met me mee huilt voor Arrow Classic
Ja, daar moet ik nu in elk geval niet aan denkenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je beter bent, gaan we dansen, en warme choco met slagroom drinken!
Jij bent toch ook niet hierquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu alweer niet goed genoeg.
ik heb alleen maar goeie filmsquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dat moet niet zo moeilijk zijn
en anders doe je voor de verandering een goeie
Bengelt!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu alweer niet goed genoeg.
Ik kruip bij niemand onder het bed.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet hier
Of lig jij stiekem onder mijn bed?
Ik heb niets tegen baardenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb alleen maar goeie films![]()
en een baard van 4 dagen
Baas boven baas, kwaakquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als me nu gewoon ff 100 euro geeft huil ik wel mee hoor. Of een iPhone want die mis ik nog in mijn appel collectie
Jezus wat ben jij makkelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen baarden
half 9?
Dat bedoel ik, ik ben maar alleen, als jij hier was, had ik natuurlijk niet om een man gevraagdquote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kruip bij niemand onder het bed.![]()
Als dan erop en onder de dekens.
dat is bijzaak!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
alleen een stuk roestiger en rammeliger geworden
bonquote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
half 9?
gelukkig is het pas de 834ste keer dat ik bij JB op bezoek gaquote:
I bet you doquote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ArTiC en ik gaan waaaaaaay back
Idd, of dat wat boeit, het is maar bezoek.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
half 9?
Daarom, geen vent kan daar tegenop.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik ben maar alleen, als jij hier was, had ik natuurlijk niet om een man gevraagd
Nee hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik was te snel!
nieuwe poging...
loop ik nou gewoon een JB meet mis
Bambi ogen!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bengelt helemaal niet.![]()
Hai Ludo.*knippert wat met wimpertjes ofzo*.
Ik vond em niet zo tof. Dat is de film met in de hoofdrol die dude van How I Met Your Mother, right?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef Ludootje het volgende:
Forgetting Sarah Marshall is geniaal btw.
Sta ik ook nog ergens in de rij?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor
Jij mag ook nog een keer als je wil.
Sluit maar achteraan, trek maar nummertjes ofzo.
Ja. Ik vond de humor echt scherpquote:Op maandag 16 februari 2009 14:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik vond em niet zo tof. Dat is de film met in de hoofdrol die dude van How I Met Your Mother, right?
Russel Brandquote:Op maandag 16 februari 2009 14:56 schreef Ludootje het volgende:
Forgetting Sarah Marshall is geniaal btw.
Ja joh, iedereen is welkom, maak er een orgie vanquote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Sta ik ook nog ergens in de rij?
JB deze week wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik weet niet of ik die heb.
En niemand hier kan het zeggen.
Welquote:Op maandag 16 februari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik weet niet of ik die heb.
En niemand hier kan het zeggen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Arrow-zenders raken vergunningen kwijt
Suzuki Swift 1.3 Exclusivequote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee even zonder dollen. Wat voor 1 is het? Zo erg thuis in de auto wereld ben ik ook niet
Ik hou van happen!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook. hij rijd ook erg lekker voor een auto in die klasse.
voelt heel degelijk aan!
maar nouk hapt zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |