Maar sommige dingen zijn gewoon Cool. Back to the Future is er een van, net als Star Wars en Ghostbusters bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*wijst* LUDO IS NERD LUDO IS EEN NERD!...
Zegt een huppelkutje van 22... Yeah rightquote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om de tekst letterlijk te kennen, waardoor je klinkt als een jochie van 12.
Iets klopt er niet
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn gewoon Cool. Back to the Future is er een van, net als Star Wars en Ghostbusters bijvoorbeeld
nog welquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Ludootje het volgende:
Back to the Future
die heb ik ook, en die starwars dingen. Hell ik heb zelfs de starwars laserdiscs nog liggen, en niet die re-issue die ze al laatste uitgebracht hebben maar de originele van voor het op kuisen!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb die box van BttF.
Af en toe wel leuk.
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch andersquote:
Oh, te laat.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch anders
Ik vond Jennifer altijd leukquote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch anders
Lazer lekker op naar PUB dan, stuk chagrijnquote:Op maandag 16 februari 2009 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Is iedereen hier bejaard ofzo?
Back to the future is OUD.
I
een hardtop op een cabrio kan niet open. dat kan er weer af voor een softtop.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom kan dat dak ook open! Omdat je een coupé zo opgesloten zit met mooi weer..
Neequote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lazer lekker op naar PUB dan, stuk chagrijn
Ja zeg, ga anders even mierenneukenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
een hardtop op een cabrio kan niet open. dat kan er weer af voor een softtop.
jij bedoeld een CC
gefrusteerde doos!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Is iedereen hier bejaard ofzo?
Back to the future is OUD.
I
zit je hier nou ook al te mokkenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee
dat zijn kinderen.
Ik heb mijn dag niet
quote:
Meneer is een kenner?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze de achterlichten hetzelfde hadden gehouden als die op het vorige (softtop) model dan had ik je gelijk gegeven.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, ga anders even mierenneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |