Dat wordt moeilijk zonder seksquote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een impressie van jullie eventuele toekoemstige kinderen:
[ afbeelding ]
Heb een foto met hardtop geuploadquote:Op maandag 16 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hardtop cabrio's zijn veel toffer!
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't was maar een film, meen ik.
Sorry, not impressed.quote:
Hey Ludootje!quote:
na sex, zijn kinderen zo nog viezer!...quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een impressie van jullie eventuele toekoemstige kinderen:
[ afbeelding ]
alleen als je de fluxcompactor gevuld hebt met bier en een bananenschil hequote:Op maandag 16 februari 2009 13:04 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar zodra je de 88 mijl per uur haalt....
Fluxcapacitor!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
alleen als je de fluxcompactor gevuld hebt met bier en een bananenschil he
Doe ik ook! Maar ik rij toch liever in mijn toffe auto!quote:
vind ik nou ook. (niet dus)quote:
*wijst* LUDO IS NERD LUDO IS EEN NERD!...quote:
Waarom geen Coupé Cabrio dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
vind ik nou ook. (niet dus)
dan halen ze het stalen dak van de coupe, om er een cabrio van te maken.
om er vervolgens een stalen dak op te zetten.
koop dan de coupe!![]()
Daarom kan dat dak ook open! Omdat je een coupé zo opgesloten zit met mooi weer..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
vind ik nou ook. (niet dus)
dan halen ze het stalen dak van de coupe, om er een cabrio van te maken.
om er vervolgens een stalen dak op te zetten.
koop dan de coupe!![]()
wil jij wel mee rijden in mijn fictieve cabrio dan? Murmeltje gaat toch met de trein zegt zequote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ook! Maar ik rij toch liever in mijn toffe auto!
Scherpquote:
Je bent oud genoeg om de tekst letterlijk te kennen, waardoor je klinkt als een jochie van 12.quote:
Ja! Ja! Ja!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wil jij wel mee rijden in mijn fictieve cabrio dan? Murmeltje gaat toch met de trein zegt ze
Maar sommige dingen zijn gewoon Cool. Back to the Future is er een van, net als Star Wars en Ghostbusters bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*wijst* LUDO IS NERD LUDO IS EEN NERD!...
Zegt een huppelkutje van 22... Yeah rightquote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Je bent oud genoeg om de tekst letterlijk te kennen, waardoor je klinkt als een jochie van 12.
Iets klopt er niet
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar sommige dingen zijn gewoon Cool. Back to the Future is er een van, net als Star Wars en Ghostbusters bijvoorbeeld
nog welquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef Ludootje het volgende:
Back to the Future
die heb ik ook, en die starwars dingen. Hell ik heb zelfs de starwars laserdiscs nog liggen, en niet die re-issue die ze al laatste uitgebracht hebben maar de originele van voor het op kuisen!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb die box van BttF.
Af en toe wel leuk.
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch andersquote:
Oh, te laat.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch anders
Ik vond Jennifer altijd leukquote:Op maandag 16 februari 2009 13:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
McFly he mensen. Later op die andere, maar dat was toch anders
Lazer lekker op naar PUB dan, stuk chagrijnquote:Op maandag 16 februari 2009 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Is iedereen hier bejaard ofzo?
Back to the future is OUD.
I
een hardtop op een cabrio kan niet open. dat kan er weer af voor een softtop.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daarom kan dat dak ook open! Omdat je een coupé zo opgesloten zit met mooi weer..
Neequote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Lazer lekker op naar PUB dan, stuk chagrijn
Ja zeg, ga anders even mierenneukenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
een hardtop op een cabrio kan niet open. dat kan er weer af voor een softtop.
jij bedoeld een CC
gefrusteerde doos!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
Is iedereen hier bejaard ofzo?
Back to the future is OUD.
I
zit je hier nou ook al te mokkenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Nee
dat zijn kinderen.
Ik heb mijn dag niet
quote:
Meneer is een kenner?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze de achterlichten hetzelfde hadden gehouden als die op het vorige (softtop) model dan had ik je gelijk gegeven.
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja zeg, ga anders even mierenneuken
Ach, gemakkelijk te vervangen!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze de achterlichten hetzelfde hadden gehouden als die op het vorige (softtop) model dan had ik je gelijk gegeven.
Jeej, ik heb 'm ook van jou gehad!quote:
het vorige model vond ik echt heel mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |