Ik snapm dan wel weer de lol van een Ferrari als ik in de PC rondloopquote:
Begin maar vast met sparen dan. Of een rijke chick regelen, kan ook.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snapm dan wel weer de lol van een Ferrari als ik in de PC rondloop.
ik doe niet aan sex, sex is vies.quote:
Lelijke kutauto'squote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Ik wil straks als ik een baan heb een DeLorean kopen. Gewoon voor de coolfactor en mensen die je nastaren!
Sex is vies?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik doe niet aan sex, sex is vies.
alleen zoenen en knuffelen
de wát?!?! de 'cóólfactor' van een DeLorean?quote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Ik wil straks als ik een baan heb een DeLorean kopen. Gewoon voor de coolfactor en mensen die je nastaren!
Geef mij maar een Subaruquote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Think, McFly! Think!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
de wát?!?! de 'cóólfactor' van een DeLorean?
Dat zeg ik wel vaker hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHIHIHIHIHIHIIHIHI, het muisje zei kut.. WHIHIHIHIHIHI
Ik heb inderdaad geen verstand van auto's, maar ik zie echt wel wat ik lelijk vindquote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van auto's
ik doe het gewoon niet, ipv verkeerd, hahaha.... maar dat komt wel weer hoor, maar nu ff nietquote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Sex is vies?![]()
Dat kan niet he! of je doet het helemaal verkeerd![]()
Helemaal mee eens
Dan ga je toch lekker met de treinquote:Op maandag 16 februari 2009 12:53 schreef Murmeli het volgende:
gatver er wordt hier over auto's geluld....
kwaak ik ga niet naast je zitten hoor in een cabrio, dat ziet er echt niet uit
Een impressie van jullie eventuele toekoemstige kinderen:quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik doe het gewoon niet, ipv verkeerd, hahaha.... maar dat komt wel weer hoor, maar nu ff niet
knuffelen is lekker hezoenen ook
alleen waggelt die eend zo met zn kont bij het zoenen, dat is een beetje wennen, maar dan kwaak ik terug en dan stopt ie, kunnen we weer fijn verder
![]()
quote:
Ik zei "Geef"quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eentje kopen?heb er nog 1 te koop staan, hele mooie!
en ze roesten niet... rijden ook niet omdat ze mechanisch nogal uuh brak zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 12:54 schreef Ludootje het volgende:
Daaaaaaaaaaaag!!!! hij is veel te tof om weg te geven.. maar te duur om te houden met nog een lease auto ernaastquote:
Maar zodra je de 88 mijl per uur haalt....quote:Op maandag 16 februari 2009 13:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en ze roesten niet... rijden ook niet omdat ze mechanisch nogal uuh brak zijn
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik doe het gewoon niet, ipv verkeerd, hahaha.... maar dat komt wel weer hoor, maar nu ff niet
knuffelen is lekker hezoenen ook
alleen waggelt die eend zo met zn kont bij het zoenen, dat is een beetje wennen, maar dan kwaak ik terug en dan stopt ie, kunnen we weer fijn verder
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |