wishfull thinkingquote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eni k maar denken dat ik de enige was die dat kon zeggen
Was een serieuze vraag?quote:
Op de manier waarop het eerste afspraakje was, kan ik zeggen, ik ben ten alle tijde beschikbaar...quote:
Denk dat je wat meer van je tieten hier moet posten, dan kunnen wij daar wel een onobjectief oordeel over geven. Wil je misschien een vooraf aanzicht, profiel foto plaatsen. Zonder kleding uiteraard, tegen witte achtergrond. Eventueel aangevuld met een foto voorzien van wat agent provocateur ondersteunings materiaal!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind haar buste altijd een beetje eng, vandaar
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
eni k maar denken dat ik de enige was die dat kon zeggen
quote:
The usualquote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor. Alleen veuls te kort.
En jij?
Dat zeg ik; retezwak!quote:
Naja nu wil ik wel dat je terug praat.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op de manier waarop het eerste afspraakje was, kan ik zeggen, ik ben ten alle tijde beschikbaar...
ook veels te kort!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, lekker hoor. Alleen veuls te kort.
En jij?
Ik denk van nietquote:Op maandag 16 februari 2009 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Denk dat je wat meer van je tieten hier moet posten, dan kunnen wij daar wel een onobjectief oordeel over geven. Wil je misschien een vooraf aanzicht, profiel foto plaatsen. Zonder kleding uiteraard, tegen witte achtergrond. Eventueel aangevuld met een foto voorzien van wat agent provocateur ondersteunings materiaal!
Je moet juist blij zijn dat ik niet terug praatquote:Op maandag 16 februari 2009 11:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja nu wil ik wel dat je terug praat.
wat een zelfkennisquote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn dat ik niet terug praat
Maar ik hou van krijsende meisjesquote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn dat ik niet terug praat
quote:
Ik wil wel even in je oor krijsen hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik hou van krijsende meisjes![]()
.
Als ik ondertussen naar die tieten mag kijken vind ik het prima...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil wel even in je oor krijsen hoor
Ik krijs niet, ik heb gewoon een kutstemquote:Op maandag 16 februari 2009 11:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik hou van krijsende meisjes![]()
.
eg nie!!!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijs niet, ik heb gewoon een kutstem
Zal vast lief klinken met mn piemel in je mond...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijs niet, ik heb gewoon een kutstem
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik ondertussen naar die tieten mag kijken vind ik het prima...
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zal vast lief klinken met mn piemel in je mond...
Jij denkt van niet, wij denken van wel.. Wij zijn met meer, meerderheid wint. Democratie is goed!quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zal vast lief klinken met mn piemel in je mond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |