quote:
is best lekker hoor.. Kikkers smaken goed, alleen die rare bijwerkingen met halucinaties moet ik nog even mee om leren gaan. Maar komt wel goed, elke drug moet je even aan wennen de eerste paar dagen.quote:
niet nodig, ik ben een vooraad houdende dealer, breek wel vaker dingenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Pssst klik is op de link: Klik hier om direct duc tape online te bestellen
onderaan die site
Ja is wel een leuk bakkiequote:Op maandag 16 februari 2009 12:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mitsubishi Pajero niet, die reed ik voor mijn werk in Roemenie.
306 cabrio welHeerlijke auto!
Nja dan niet, kan je ook niet zien dat je daar geen ductape kan bestellen, maar wel duct tapequote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet nodig, ik ben een vooraad houdende dealer, breek wel vaker dingen
Hardtop cabrio's zijn veel toffer!quote:
WOORD!... maar niet die rare COC mobiel genaamd 206! Alhoewel ik me in die nieuwe 207 best kan vinden, en te fout voor woorden om hardop uit te spreken ben ik 2 jaar terug wel gaan kijken voor een tigra twintopquote:Op maandag 16 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hardtop cabrio's zijn veel toffer!
Haha, voor een man is de 206 en de Tigra geen goede keus inderdaad.. 207 wel...quote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
WOORD!... maar niet die rare COC mobiel genaamd 206! Alhoewel ik me in die nieuwe 207 best kan vinden, en te fout voor woorden om hardop uit te spreken ben ik 2 jaar terug wel gaan kijken voor een tigra twintop
Kale man in een cabrio... Wi kopt hm inquote:Op maandag 16 februari 2009 12:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
WOORD!... maar niet die rare COC mobiel genaamd 206! Alhoewel ik me in die nieuwe 207 best kan vinden, en te fout voor woorden om hardop uit te spreken ben ik 2 jaar terug wel gaan kijken voor een tigra twintop
Ik laat 'm open voor jou..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kale man in een cabrio... Wi kopt hm in
Daarom heb ik het toen ook niet gedaan.. Oh en omdat ik concrete plannen had om NL voor een wat langere tijd te verlaten.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, voor een man is de 206 en de Tigra geen goede keus inderdaad.. 207 wel...
om JB eens te quoten : "Kijk mij eens niet happen"..quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kale man in een cabrio... Wi kopt hm in
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hardtop cabrio's zijn veel toffer!
Mannen en auto's... Ik snap werkelijk de lol nietquote:Op maandag 16 februari 2009 12:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom heb ik het toen ook niet gedaan.. Oh en omdat ik concrete plannen had om NL voor een wat langere tijd te verlaten.Vind een EOS ook wel leuk, maar beetje te groot. En de nieuwe A3, ondanks dat het een softtop is ook best netjes.
Ach misschien voor tegen de zomer, een goedkopere golf mk1 cabrio erbij kopen, niet te gek duur en net voor het warme seizoen begint. Lekker simpele motor techniek, dus goed zelf te fixen mocht er iets aan stuk zijn
Hoe groter de auto hoe kleiner de ..... toch.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mannen en auto's... Ik snap werkelijk de lol niet
Dan is Nouk echt niets voor jou!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb een 206xs gehad, niks mis mee.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, voor een man is de 206 en de Tigra geen goede keus inderdaad.. 207 wel...
Inderdaadquote:Op maandag 16 februari 2009 12:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik vind een mooie auto wel cool.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groter de auto hoe kleiner de ..... toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |