Ach, gemakkelijk te vervangen!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
als ze de achterlichten hetzelfde hadden gehouden als die op het vorige (softtop) model dan had ik je gelijk gegeven.
Jeej, ik heb 'm ook van jou gehad!quote:
het vorige model vond ik echt heel mooi.quote:
leef je uit : http://perversfruit.nl/quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
Dan mag je me een goede reden geven!
en de rest van dit topic ook.
ik ben hier.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
we tongen wat af hier op fok!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeej, ik heb 'm ook van jou gehad!
Als je lief doet krijg je een koekje.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
Oow ja, ik zie 't..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee de vorm is echt heel anders...
oud
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind de oude mooier, maar dat ligt misschien ook aan de kleurquote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee de vorm is echt heel anders...
oud
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
leef je uit : http://perversfruit.nl/
Doe maar een roze koek.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je lief doet krijg je een koekje.
nee hoor, hij is het gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 13:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind de oude mooier, maar dat ligt misschien ook aan de kleur
Ik vind ze allebei mooiquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:
Heeft er een leuke meid hier zin om straks ook even naar de wasserette op de ASW te gaan zodat ik wat te flirten heb als ik op mijn wasje wacht?
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ook! Maar ik rij toch liever in mijn toffe auto!
Ik ben niet met mijn eigen auto vandaag, helaas..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?
Goed idee!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |