quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die onder mn bed verstopt heb?
Kom maar langs ArTiC, vanavond
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
loop ik nou gewoon een JB date mis?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
nee, good riddance enzoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Niemand die met me mee huilt voor Arrow Classic
Ik ben ziek, is weinig bootycall aan danquote:Op maandag 16 februari 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar luistert ie niet naar booty calls dan?
als je me maar niet ziek maaktquote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
date?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
loop ik nou gewoon een JB date mis?
Neem je een slechte film mee?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als je me maar niet ziek maakt![]()
kom mit der auto dus mag sowieso geen bier
Als je beter bent, gaan we dansen, en warme choco met slagroom drinken!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jou zie ik vast wel ooit een keertje enzo
heb je een voorstel?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Neem je een slechte film mee?
alleen een stuk roestiger en rammeliger gewordenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik had een aygo.
en rij nu een sierra.
er is niks gekrompen
Dan ga je daar toch jankenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mensen zonder smaak
Venco en Cue zouden mij wel begrijpen
nee, maar dat moet niet zo moeilijk zijnquote:
Als me nu gewoon ff 100 euro geeft huil ik wel mee hoor. Of een iPhone want die mis ik nog in mijn appel collectiequote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Niemand die met me mee huilt voor Arrow Classic
Ja, daar moet ik nu in elk geval niet aan denkenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je beter bent, gaan we dansen, en warme choco met slagroom drinken!
Jij bent toch ook niet hierquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu alweer niet goed genoeg.
ik heb alleen maar goeie filmsquote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar dat moet niet zo moeilijk zijn
en anders doe je voor de verandering een goeie
Bengelt!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu alweer niet goed genoeg.
Ik kruip bij niemand onder het bed.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet hier
Of lig jij stiekem onder mijn bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |