Een extra breed sabeltijgervel mét twisteropdruk dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan geef ik in alle gevallen toch de voorkeur aan een extra breed bed. Overigens net per sé die van dawg
kwaak ben je nou alweer op andere vrouwen aan het jagen?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wil jij wel mee rijden in mijn fictieve cabrio dan? Murmeltje gaat toch met de trein zegt ze
ik heb ook een groot dekbedquote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een enorm dekbed, want Marty pikte altijd alle dekens in
quote:
Ik pik geen dekens en vooralsnog zijn ze ook nooit gepikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik heb ook een enorm dekbed, want Marty pikte altijd alle dekens in
JA!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Een extra breed sabeltijgervel mét twisteropdruk dan?
oh kut.... das waar ook.. Ik mocht alleen monogaam daten hequote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak ben je nou alweer op andere vrouwen aan het jagen?
lekker bezig
quote:
Ik vind het best een leuke autoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nouk... je weet dat ik nu echt heel trots op me ben dat ik die ene opmerking niet gemaakt heb he!
Eeuhhm, geen idee, voorlopig geen tijdquote:
Je moest eens weten hoe trots..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nouk... je weet dat ik nu echt heel trots op me ben dat ik die ene opmerking niet gemaakt heb he!
heb je hem door een te hete wasstraat gehaald ofzo? Beetje gekrompen!quote:
wat jij wilt schat. zolang je het op fok zet vind ik het niet erg, dan weet ik het tenminste wat je doet.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh kut.... das waar ook.. Ik mocht alleen monogaam daten he
Ik ben toch alleen maar geinteresseerd in het ritje in de cabrio!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh kut.... das waar ook.. Ik mocht alleen monogaam daten he
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ook een groot dekbedmaar het schijnt dat ik dat snachts nogal voor mezelf hou zodat een eventuele bedgenoot kou moet lijden
Senk jou!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke auto
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb je hem door een te hete wasstraat gehaald ofzo? Beetje gekrompen!
snob... materialistisch mens!... bahquote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben toch alleen maar geinteresseerd in het ritje in de cabrio!
nee jouw auto is groot!!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb je hem door een te hete wasstraat gehaald ofzo? Beetje gekrompen!
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
snob... materialistisch mens!... bah
he aansteller, pas op hoor, daar hou ik niet van!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
HATSJIEEE..... snotter snotter.... ik ben ziek....Oh nee, niet aanstellen..
Mijn auto is wel groter en sneller dan die scootmobiel van noekjequote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee jouw auto is groot!!
(maar dat is goed hoor, een man met een kleine auto...)
Hoe zit dat dan met mannen zónder auto?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee jouw auto is groot!!
(maar dat is goed hoor, een man met een kleine auto...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een apart dingetje. Een typisch vrouwen autotjequote:
*springt in de auto*quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met mannen zónder auto?die hebben een heeeele grote? die hebben niet eens een auto nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Inderdaad, erg vervelend. Als ik 'm kon inruilenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik vind het een apart dingetje. Een typisch vrouwen autotje![]()
Leuk autotjemaar de vergelijking lijkenwagen kan ik er ook nog wel in terug zien
quote:
Nee even zonder dollen. Wat voor 1 is het? Zo erg thuis in de auto wereld ben ik ook nietquote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg vervelend. Als ik 'm kon inruilen
En bedankt hè
Ik wist dat ik niet wilde klikkenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bestel je er toch gewoon ff eentje lieverdhttp://alleen.gigoloplek.nl/
Jij denkt dat ik die onder mn bed verstopt heb?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook. hij rijd ook erg lekker voor een auto in die klasse.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke auto
Maar luistert ie niet naar booty calls dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die onder mn bed verstopt heb?
Kom maar langs ArTiC, vanavond
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
loop ik nou gewoon een JB date mis?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel geen bier
En de rest, sorry
nee, good riddance enzoquote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Niemand die met me mee huilt voor Arrow Classic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |