leef je uit : http://perversfruit.nl/quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
Dan mag je me een goede reden geven!
en de rest van dit topic ook.
ik ben hier.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
we tongen wat af hier op fok!quote:Op maandag 16 februari 2009 13:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeej, ik heb 'm ook van jou gehad!
Als je lief doet krijg je een koekje.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
wil je dat ik lief doe?
Oow ja, ik zie 't..quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee de vorm is echt heel anders...
oud
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind de oude mooier, maar dat ligt misschien ook aan de kleurquote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee de vorm is echt heel anders...
oud
[ afbeelding ]
nieuw
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
leef je uit : http://perversfruit.nl/
Doe maar een roze koek.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:43 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je lief doet krijg je een koekje.
nee hoor, hij is het gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 13:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik vind de oude mooier, maar dat ligt misschien ook aan de kleur
Ik vind ze allebei mooiquote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:
Heeft er een leuke meid hier zin om straks ook even naar de wasserette op de ASW te gaan zodat ik wat te flirten heb als ik op mijn wasje wacht?
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ook! Maar ik rij toch liever in mijn toffe auto!
Ik ben niet met mijn eigen auto vandaag, helaas..quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?
Goed idee!quote:
Wil jij dan achterin een lijkwagen liggen?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kom jij mij dan straks ophalen van mijn werk in je toffe auto?
Als het niet met een lijk is vind ik het niet zo'n heul groot probleemquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil jij dan achterin een lijkwagen liggen?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar de wasserette geweestquote:Op maandag 16 februari 2009 13:54 schreef Ludootje het volgende:
Heeft er een leuke meid hier zin om straks ook even naar de wasserette op de ASW te gaan zodat ik wat te flirten heb als ik op mijn wasje wacht?
ik moest lachenquote:Op maandag 16 februari 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Et tu, Brutus?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al naar de wasserette geweest
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je weet dat ik jouw auto mooier vind dan mijn puistje
quote:
de grap op zich, die was grappigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarna je grot in!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had ik haar op moeten halen van d'r werk en mee sleuren naar die wasserette dan?
Ik kies dan toch voor mijn extra brede heerlijk relaxe bed in plaats van een grot.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
en daarna je grot in!
duidelijk toch?
Even een mastodontje neerknuppelen onderweg voor een romantische barbecue op een sabeltijgervel voor het haardvuur?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
en daarna je grot in!
duidelijk toch?
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
de grap op zich, die was grappigSnuit maakt altijd grapjes over mijn auto... Ze zijn flauw geworden. Jij hebt ze blijkbaar nog nooit gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dan geef ik in alle gevallen toch de voorkeur aan een extra breed bed. Overigens net per sé die van dawgquote:Op maandag 16 februari 2009 14:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even een mastodontje neerknuppelen onderweg voor een romantische barbecue op een sabeltijgervel voor het haardvuur?
haha,quote:Op maandag 16 februari 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snuit maakt altijd grapjes over mijn auto... Ze zijn flauw geworden. Jij hebt ze blijkbaar nog nooit gelezen
kijk, iemand met ervaring.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Even een mastodontje neerknuppelen onderweg voor een romantische barbecue op een sabeltijgervel voor het haardvuur?
luxe grotten hebben dat toch gewoon?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan geef ik in alle gevallen toch de voorkeur aan een extra breed bed. Overigens net per sé die van dawg
Ach, je vindt wel weer iets andersquote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha,das waar.. te vaak en te veel.. Zal je bolide niet meer afkraken... hoewel... beloftes maken doe ik niet
Ik ken geen luxe grotten, dus geen ideequote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
luxe grotten hebben dat toch gewoon?
ja ik zag het meer als een grap op zich...quote:Op maandag 16 februari 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snuit maakt altijd grapjes over mijn auto... Ze zijn flauw geworden. Jij hebt ze blijkbaar nog nooit gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh, ik hou gewoon mn snuitquote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach, je vindt wel weer iets anders
quote:Op maandag 16 februari 2009 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik zag het meer als een grap op zich...
"wil jij mij halen? ja als je achterin een grafauto wilt... haha leuk lol...."
ik wist natuurlijk niet dat hij per definitie jouw auto aan het afkraken was!
Jij bent ook niet lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Lukt je niet! Nou om het goed te maken mag je een keer eten voor kopen/koken?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, ik hou gewoon mn snuit
goh, dat is een straf! daar moet ik even over nadenken hoor!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lukt je niet! Nou om het goed te maken mag je een keer eten voor kopen/koken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |