Hij had niet uit moeten komen.quote:Op maandag 16 februari 2009 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Die 2-0 komt idd omdat er veel te veel voorin stonden. En zeker met zo'n schele bejaarde in het goal moet je dat ten alle tijde dichtbouwen ipv spelers van de tegenpartij vrije doorgang te geven.
Als de keep bij zo'n situatie goed uitkomt is er weinig aan de hand, mits de verdediging goed de mee opkomende sufkouzen dekt.
Schattig, die naïviteit.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee op alles kankeren schiet op.
Laat mij lekker hopen
Die 2-0 boeide ook niet meer, net of je ooit nog 1-1 had gemaakt in 3 minutenquote:Op maandag 16 februari 2009 07:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Die 2-0 komt idd omdat er veel te veel voorin stonden. En zeker met zo'n schele bejaarde in het goal moet je dat ten alle tijde dichtbouwen ipv spelers van de tegenpartij vrije doorgang te geven.
Als de keep bij zo'n situatie goed uitkomt is er weinig aan de hand, mits de verdediging goed de mee opkomende sufkouzen dekt.
Met 10 man wordt dat lastig inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die 2-0 boeide ook niet meer, net of je ooit nog 1-1 had gemaakt in 3 minuten
Vind dat altijd een leuke uitwedstrijd om te zien, leuk stadionquote:Op maandag 16 februari 2009 08:55 schreef TIM-846 het volgende:
Ach, komende week de Graafschap uit! Daar kunnen jullie even lekker alle frustratie van jullie afspelen![]()
ga je weer eens een keer?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vind dat altijd een leuke uitwedstrijd om te zien, leuk stadion
Neen, maar vorig jaar Graafschap uit op tv was leuk, mede door uitslag van 1-4 ofzoquote:
quote:'Been wil ook Fernandez meenemen'
Mario Been lijkt de overstap van NEC naar Feyenoord niet alleen te hoeven maken. Youssef El-Akchaoui werd al eerder met de Stadionclub in verband gebracht en ook Dani Fernandez is in beeld om de Rotterdamse defensie te versterken.
Zondag bekeek Leo Beenhakker de wedstrijd tussen NEC en sc Heerenveen (1-1). De nieuwe adviseur van Feyenoord liet de Klassieker schieten, mogelijk om potentiële versterkingen te bekijken.
Beenhakker zag El Akchaoui een redelijke wedstrijd spelen, Fernandez kwam wegens een blessure niet in actie. Volgens De Telegraaf wordt ook de rechtsback van NEC bij Feyenoord veelvuldig genoemd.
Bron: Voetbalprimeur
Zeker. Tiendalli en Greene zijn zeker niet beter en ik ga er vanuit dat Fernandez niet teveel geld zou moeten kosten. Hij is net 26 jaar, dus een mooie leeftijd. Kun je later altijd nog wat aan verdienen, maar heeft wel al genoeg ervaring.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen verkeerde aankoop denk ik. Tiendalli doet het wel redelijk, maar verder lopen daar alleen prutsers rond. Ik denk zelfs dat deze Fernandez een betere aankoop zou zijn dan El-Ak
Tiendalli is een prima speler, maar niet goed genoeg voor Feyenoord, dat moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat gezeur om Tiendalli, opbouwend wat minder, maar verdedigend wel goed hoor, als die een slding maakt heeft die de bal
Of als hij een sliding maakt heeft hij Leonardo. Die schaar uit de eerste helft waardoor de bal over de zijlijn ging was trouwens ook lachwekkend.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat gezeur om Tiendalli, opbouwend wat minder, maar verdedigend wel goed hoor, als die een slding maakt heeft die de bal
Verder speelde die wel aardig hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Of als hij een sliding maakt heeft hij Leonardo. Die schaar uit de eerste helft waardoor de bal over de zijlijn ging was trouwens ook lachwekkend.
er was ook helemaal niemand in de buurt geloof ikquote:Op maandag 16 februari 2009 09:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Of als hij een sliding maakt heeft hij Leonardo. Die schaar uit de eerste helft waardoor de bal over de zijlijn ging was trouwens ook lachwekkend.
Leonardo was alleen op Timmer af andersquote:Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef Ruud het volgende:
[..]
er was ook helemaal niemand in de buurt geloof ik
maar Tiendalli is het beste dat we hebben momenteel
Fernandez heb ik nog nooit zien spelen volgens mij
even lezen, jorientjequote:Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leonardo was alleen op Timmer af anders
Het ging nog over die schaar, niet over die overtreding.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leonardo was alleen op Timmer af anders
quote:Beenhakker krijgt handen vol
Datum: 16-02-2009
Bron: Ad.nl
Hoofdschuddend en met de armen gespreid liep Henk Timmer zondagmiddag een paar meter het veld uit, met zijn rug naar het strijdperk. ajax-Feyenoord was nog niet ten einde, maar na de 2-0 van Urby Emanuelson leek de keeper even van plan om boos naar huis te lopen.
Timmers wandeling had in dubbel opzicht iets symbolisch. Enerzijds door de totale wanhoop die het uitstraalde, anderzijds omdat het juist Henk Timmer was, de keeper die moet vertrekken bij Feyenoord. Als eerste in een rij van spelers, want de noodzaak van een grondige schoonmaak werd gisteren weer in volle glorie onderstreept.
Dat Timmer tegenover de pers zwijgt over zijn aanstaande vertrek, valt te begrijpen. De keeper wordt simpelweg niet goed genoeg geacht om Feyenoord verder te helpen, maar hij moet nog wel even het huidige rampseizoen afmaken. Probeer dan maar eens iets zinnigs te zeggen. ,,Henk is oud en wijs genoeg om met deze situatie om te gaan,’’ zegt zijn ploeggenoot Theo Lucius.
Toch is de vraag gerechtvaardigd of Feyenoord niet nu al voor een andere keeper moet kiezen. Timmer hield zijn ploeg gisteren een aantal keren overeind, maar bij beide tegengoals zag hij er opnieuw ongelukkig uit. In een toch al verloren seizoen zou het jonge talent Darley Ramon Torres waardevolle ervaring op kunnen doen. In dat geval weet Feyenoord gelijk wat het met de jonge Braziliaan in huis heeft.
Trap corners en vrije trappen vooral lekker scherp voor het doel langs, had Marco van Basten zijn spelers vooraf voorgehouden. De ajax-trainer had in zijn analyse van Feyenoord gezien wat al zijn collega’s in de eredivisie ook al constateerden; de Rotterdamse ploeg is uiterst kwetsbaar bij dode spelmomenten. Zonder goede koppers en met een keeper die het liefst op zijn doellijn geplakt staat, is iedere bal vanaf de zijkant een kans.
Dat de cruciale 1-0 uit een indraaiende vrije trap viel, paste haarfijn in dat beeld. Kennedy Bakircioglu krulde de bal een paar meter voor het doel langs, Timmer deed niets, Bahia miste en bij de tweede paal hadden drie amsterdamseen de bal voor het intikken. Vermaelen gaf het laatste zetje, waarna Feyenoord in elkaar stortte. Paal en lat voorkwamen een Rotterdamse martelgang.
Later op de middag, op de tribune bij Nec, moet Leo Beenhakker zich hebben afgevraagd waar hij in vredesnaam moet beginnen met zijn nieuwe hobby. De onbezoldigd technisch adviseur is niet het type dat snel in de war raakt, maar zelfs de grootste optimist moet gisteren verdrietig zijn geworden van Feyenoord. Zelden oogden de Rotterdammers desolater in een Klassieker, tegen nota bene een kwetsbaar ajax.
Met het verwijzen naar blessures is iedereen in Rotterdam wijselijk gestopt. Sinds het ontslag van Gertjan Verbeek won Feyenoord precies één van zijn zes wedstrijden, onder een trainer (Leon Vlemmings) die wél gepruimd wordt door zijn spelers. Het zegt alles over het zielloze, karakterloze elftal van nu.
Feyenoord klampte zich de laatste weken vast aan een paar redelijke wedstrijden, maar tegen ajax, zakte de ploeg weer volledig door zijn hoeven. Dwight Tiendalli werd nog een helft gespaard door Miralem Sulejmani, na rust werd hij dronken gespeeld door Leonardo.
Karim El Ahmadi is geen schim meer van de speler die indruk maakte bij Fc Twente, terwijl Roy Makaay en Andwelé Slory amper in het verhaal voorkwamen. Alleen Diego Biseswar scoorde een kleine voldoende, samen met de jonge Kelvin Leerdam, die als linksback opnieuw op een positie stond waar hij in de jeugd nooit speelde.
,,Het roer moet om,’’ sprak Beenhakker vrijdag. Tussen alle mooie zinnen door klonk dat als een enorme open deur. Na zondag helemaal.
als we nacompetitie spelen kan ik nog wat wedstrijdjes meepikkenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Dat was niet best
Komende weken is het ook niet echt makkelijk voor jullie. Kan me niet voorstellen dat jullie 16e eindigen, maar veel hoger dan dit zal t ook niet worden ben ik bang
dat kan mij allemaal geen fuck schelenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef DonRaja het volgende:
Toch heb ik het idee dat met de uitslag van gister ajax slechter af is...
Nu verstomt de kritiek op van basten weer, terwijl ook daar het lek verre van boven is.
Erin blijven is het enige wat belangrijk is, de rest is niet belangrijk meer dit seizoen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Dat was niet best
Komende weken is het ook niet echt makkelijk voor jullie. Kan me niet voorstellen dat jullie 16e eindigen, maar veel hoger dan dit zal t ook niet worden ben ik bang
Zolang de selectie denkt dat het linkerrijtje nog mogelijk wordt, gaat dat heel lastig worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Erin blijven is het enige wat belangrijk is, de rest is niet belangrijk meer dit seizoen.
En toch is de huidige malaise voor een deel daaraan toe te kennen.quote:Met het verwijzen naar blessures is iedereen in Rotterdam wijselijk gestopt.
Juist dat zielloze, dat karakterloze wordt veroorzaakt doordat er van de beoogde basisspelers eigenlijk nooit een meerderheid fit is geweest die samen meer dan twee wedstrijden hebben kunnen spelen. De gok voor veteranen heeft faliekant verkeerd uitgepakt door de absurde hoeveelheid blessures, en dan was er ook nog het gezeik met/op/om Verbeek, ook voortkomend uit het uitblijven van resultaten en (ook weer) de blessures. Je kunt je mond er over houden, maar feit is dat het de huidige situatie zeker mede bepaald heeft. Toegegeven, dit is geen kampioensselectie, zelfs niet als iedereen fit is, maar een top vijf positie is minimaal haalbaar met deze mensen, mits ze fit en enigzins in vorm zijn.quote:Sinds het ontslag van Gertjan Verbeek won Feyenoord precies één van zijn zes wedstrijden, onder een trainer (Leon Vlemmings) die wél gepruimd wordt door zijn spelers. Het zegt alles over het zielloze, karakterloze elftal van nu.
de rest is in mijn ogen ook niet reeel..quote:Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Erin blijven is het enige wat belangrijk is, de rest is niet belangrijk meer dit seizoen.
Amen. En Vincken mag de deur onderhand van mij ook wel uit. Hoeveel heeft die gast al wel niet gekost? Zul je zien dat ie, wanneer hij bijna fit is, weer geblesseerd raakt.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
de rest is in mijn ogen ook niet reeel..
tijd dat de praatjes niet altijd maar zoveel proberen te verbloemen.
hoog tijd om afscheid te nemen van :
Makaay (te oud , langzaam , uitvorm)
Vlaar (komt nooit meer terug)
Slory (te slecht)
Landzaat ( te duur )
In mijn ogen moet er gewoon een snelle wendbare spits ingezet worden , (Erasmus?)
daarnaast vleugelaanvallers die wel een actie durven te maken ( type biseswar)
en achterin.., allemaal bijles van de Wolf en Fraser , please...
laat ze nou eens een keer niet alles kopen wat los en vast zit..quote:
Ja, handig, zo'n overschatte voetballer van 30 jaar, die aan het afbouwen is bij topclub Al-Hilalquote:
Heb je hem weer , voorlopig is er nog geen geld bij Feijenoord , en ik denk ook niet dat hij naar de Nederlandse competitie wilquote:Op maandag 16 februari 2009 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Koop Wilhelmsson
Inderdaad want Wilhelmsson zal alle problemen in 1 keer oplossen.quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 10:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
laat Beenhakker en Been maar eens de doorstroming van talenten uit de jeugdopleiding onder handen nemen
Dankquote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opgeschoond.
Graag normaal reageren.
Hij is geen topspits meer, want hij mist al zijn kansenquote:Op maandag 16 februari 2009 13:03 schreef Lastpost het volgende:
Feyenoord moet eerst eens wat dvd's bekijken van Deportivo en Bayern en dan pas de winkelwagentjes proberen te gaan vullen aangezien we al een topspits hebben rondlopen.
En welke glazen bol heeft jouw verteld dat dat zo blijft?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij is geen topspits meer, want hij mist al zijn kansen
Alle twee per wedstrijd, bekijk eens een dvd-tje terug van Kuyt, Van Hooijdonk, Kalou, Buffel of Tomasson en moet je eens zien hoeveel kansen die kregen, niet zo gek dat je dan geregeld een doelpuntje meeprikt hé.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is geen topspits meer, want hij mist al zijn kansen
Pas maar op, anders komt Tomasso achter je aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Amen. En Vincken mag de deur onderhand van mij ook wel uit. Hoeveel heeft die gast al wel niet gekost? Zul je zien dat ie, wanneer hij bijna fit is, weer geblesseerd raakt.
En dat in je eigen 16 in de 92ste minuutquote:Op maandag 16 februari 2009 07:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij had niet uit moeten komen.
Maargoed, dat wist hij zelf ook dus ging'ie stil staan. Ren dan door en spring naar de bal en pak die, of mis de bal en pak rood omdat je een tegenstander raakt.
Wat heeft dat ermee te maken? 92ste of 2de minuut?quote:Op maandag 16 februari 2009 14:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
En dat in je eigen 16 in de 92ste minuut
Anderhalf in 6 wedstrijden of zoquote:Op maandag 16 februari 2009 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Zoveel kansen heeft Makaay toch ook weer niet?
Dan geef je een pingel en krigj je rood .. Dat heet Zinloos ingrijpen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? 92ste of 2de minuut?
Keeper moet nooit twijfelend uitkomen.
Boeiend.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan geef je een pingel en krigj je rood .. Dat heet Zinloos ingrijpen.
Een elftal vol tieners die er even vol op in klapt tegen dit Ajax? Dat zou zelfmoord zijn geweest.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:19 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik had een strijdend Feyenoord verwacht die er vanaf minuut 1 vol op zouden klappen. Het is niet echt het soort Klassieker geworden dat je kunt verwachten.
Ben benieuwd wanneer het rond komt met die investeerders en of er dan duidelijke plannen zijn.
quote:Van der Gun ziet Been wel zitten
UTRECHT - Mario Been, de toekomstige trainer van Feyenoord, noemde hem onlangs op Eredivisie Live een ,,zeer interessante speler.’’
afbeelding vergroten Cedric van der Gun. FOTO PICS UNITED
De kenners in de voetballerij weten na zo’n ontboezeming doorgaans genoeg. Cedric van der Gun, de man in vorm bij FC Utrecht, speelt komend seizoen in De Kuip.
,,Ja, ik heb van veel mensen gehoord dat Mario Been dat over mij heeft gezegd,’’ liet de 29-jarige Hagenaar maandag weten. ,,Dat is natuurlijk altijd leuk om te vernemen, zeker uit de mond van een trainer die het ontzettend goed doet. Hij laat bij NEC zien dat hij zijn ploeg en zijn spelers graag lekker laat voetballen. Dat past wel bij mij.’’
Een mogelijke verhuizing van Van der Gun naar Rotterdam-Zuid hoeft niet al te veel moeite en geld te kosten. Hij heeft in Rob (en diens broer Karel) Jansen namelijk dezelfde zaakwaarnemer als Mario Been en als Leo Beenhakker, de nieuwe technisch adviseur in De Kuip. Bovendien loopt het contract van Van der Gun komende zomer in de Galgenwaard af en zoals algemeen bekend is het armlastige Feyenoord dol op transfervrije spelers.
Maar FC Utrecht, dat hem een nieuwe aanbieding voor drie jaar heeft gedaan, en nogal wat andere eredivisieclubs willen de snelle aanvaller eveneens aan zich binden. ,,Feyenoord is en blijft natuurlijk een grote en geweldige club, ook al draaien ze dit seizoen niet volgens de verwachtingen,’’ erkende Van der Gun, die met FC Utrecht toevallig zondag thuis tegen het NEC van Mario Been aantreedt.
,,Die link met Feyenoord wordt echter door anderen gelegd en niet door mij. Er is in elk geval nog geen duidelijkheid over mijn toekomst. Dat loopt nog. Ik moet gewoon mijn best blijven doen en mocht er interesse zijn, dan hoor ik het wel. Ik kan me over het algemeen heel goed afsluiten voor randzaken. Ik richt me op de dingen die ik moet doen. De rest zet ik van me af.’’
Van der Gun wil zichzelf geen laatbloeier noemen. Niettemin lijkt het erop dat hij de grote belofte die hij was bij Ajax, waar hij van 1998 tot 2003 onder contract stond, alsnog gaat inlossen. Twee zware knieblessures wierpen hem de afgelopen jaren bij Borussia Dortmund en FC Utrecht ver terug. ,,Dat waren zware en vervelende tijden. Ik heb denk ik door blessures in totaal wel meer dan honderd wedstrijden gemist. Maar daar ben ik nu helemaal niet meer mee bezig. Ik denk alleen nog maar aan voetbal.’’
Pas begin 2008 keerde Van der Gun bij FC Utrecht terug in de schijnwerpers. En nu, ruim een jaar later, is Van der Gun plotseling ’hot’. Met vijf treffers, waaronder een hattrick tegen De Graafschap (3-0), en een handvol assists, heeft hij een belangrijk aandeel in de ongeslagen opmars van zijn ploeg in 2009. Over de vorm van zijn leven wil hij echter niet spreken.
,,Dat vind ik een tikje overdreven. Qua spel ben ik gewoon mezelf, zoals ik altijd geweest ben. Ik ben feitelijk weinig veranderd als voetballer. Ik steek inderdaad wel lekker in mijn vel. Een gebrek aan vertrouwen in mezelf heb ik eigenlijk nooit gehad. Maar als je gaat scoren en assists op je naam begint te krijgen, val je op. Dat is nu met mij het geval. Heel leuk om mee te maken, maar ik laat me daardoor niet van de wijs brengen. Het loopt gewoon lekker met de hele ploeg.’’
Van der Gun is een prima speler, maar dan wel voor clubs als Utrecht. Bij Feyenoord heeft hij niets te zoeken, laten we eerlijk zijn. Sowieso, middenvelders hebben we zat.quote:
Precies, maar spelers die meer dan de helft van de wedstrijden in een seizoen kunnen spelen hebben we hard nodig :pquote:Op maandag 16 februari 2009 18:04 schreef sjimz het volgende:
Hoewel ik het geen slechte speler vind is het geen verbetering ten opzichte van een De Guzman.
Weheh ik kom ook nog in beeldquote:
Alsof dat tegenwoordig nog wat uitmaakt bij Feyenoord, en hij kan prima als spits, schaduwspits of 10 uit de voeten.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:07 schreef TC03 het volgende:
't Is een ex-Ajacied, en we hebben al genoeg middenvelders. Pas als er twee middenvelders weggaan heb je er misschien wat aan.
Bij de directie ligt het inderdaad niet gevoelig, dat is wel gebleken de afgelopen jaren.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef BAAZ. het volgende:
[..]
Alsof dat tegenwoordig nog wat uitmaakt bij Feyenoord.
Lekker belangrijk waar een speler in het verleden heeft gespeeld, als zo'n speler je verder brengt moet je het niet laten om zo'n speler te halen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bij de directie ligt het inderdaad niet gevoelig, dat is wel gebleken de afgelopen jaren.
Maar bij menig supporter is dat nog wel degelijk een zwaarwegend punt en dat is bij mij niet anders.
Boohoo , hij heeft bij Ajax gespeeldquote:Op maandag 16 februari 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als van der Gun komt dan verleng ik mijn SCC niet.
Zo denk jij er over, ik heb er andere opvattingen over.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Lekker belangrijk waar een speler in het verleden heeft gespeeld, als zo'n speler je verder brengt moet je het niet laten om zo'n speler te halen.
Alsof het probleem is dat Feyenoord te weinig geld biedt. Biseswar wil gewoon naar het buitenland, daar kan je als Nederlandse club nooit tegenop.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
van der Gun
Steek dan wat extra geld in de verlenging van het contract van Biseswar..
van der Gun is geen speler van de buitencategorie, maar als een Sneijder voor de deur stond en er 20 inlegde, dan was die haat gauw verdwenen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zo denk jij er over, ik heb er andere opvattingen over.
Denk het niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
van der Gun is geen speler van de buitencategorie, maar als een Sneijder voor de deur stond en er 20 inlegde, dan was die haat gauw verdwenen.
Ik accepteer eerder Van der Gun dan Sneijderquote:Op maandag 16 februari 2009 18:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
van der Gun is geen speler van de buitencategorie, maar als een Sneijder voor de deur stond en er 20 inlegde, dan was die haat gauw verdwenen.
je kan zo bij de media gaan werken .. lees mijn hele post eens door dan begrijp je het misschienquote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Je liep gisteren al zo ongeveer met een compleet jeugdelftal....................
quote:Krul staat nog altijd open voor Feyenoord
Tim Krul ziet een overgang naar Feyenoord nog altijd zitten. De talentvolle doelman van Newcastle United was afgelopen zomer al dicht bij een transfer naar Rotterdam-Zuid.
Technisch directeur Dennis Wise blokkeerde destijds echter een overgang. Sindsdien hoorde Krul niets meer van Feyenoord. De sluitpost heeft de hoop op een vertrek naar de Stadionclub echter nog niet opgegeven.
"Er is sindsdien nogal wat veranderd bij Feyenoord, met het vertrek van technisch directeur Peter Bosz", zegt Krul in Sportweek. "Ik heb daarom geen idee of ik nog steeds in beeld ben. Maar als ze zich melden, sta ik zeker open voor een gesprek. Ik heb altijd gezegd Feyenoord een mooie club te vinden."
Feyenoord is op zoek naar een nieuwe eerste doelman, nadat werd besloten dat het aflopende contract van Henk Timmer niet verlengd zou worden. Krul zou daarbij een van de kandidaten zijn om Timmer op te volgen. Ook Michel Vorm van FC Utrecht wordt aan de huidige nummer twaalf van de Eredivisie gelinkt. Daarnaast heeft Feyenoord nog altijd de talentvolle Erwin Mulder, momenteel verhuurd aan Excelsior, onder contract staan.
Misschien heeft Kaka zin om in Rotterdam te komen voetballen.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Merkie het volgende:
Alsof Van der Gun Feyenoord verder zal brengen? Daarnaast heeft hij naar mijn zin iets teveel tijd doorgebracht in onze hoofdstad.
Net zoals Tim de Cler bedoel jequote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Merkie het volgende:
Alsof Van der Gun Feyenoord verder zal brengen? Daarnaast heeft hij naar mijn zin iets teveel tijd doorgebracht in onze hoofdstad.
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greenequote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals Tim de Cler bedoel je.
En het is allemaal teringzooi tot nu toe, dat is nog het ergste.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greene.
Als je ze onze prutsers laat vervangen kunnen spelers als van Bronkhorst en Tomasson dat beetje extra brengen wat ze in huis hebben. Nu zijn ze meer bezig met het herstellen van andermans fouten.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef thewishmaster het volgende:
van der Gun, Fernandez en El-Akchaoui zijn leuke spelers bij de subtoppers, maar die brengen Feyenoord ook niet terug naar de top.
Je stelt er 12 op? Het vergroot wel onze kansen volgend seizoenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef Barca het volgende:
...;
..., ..., ..., El Akchaoui;
Fer, Landzaat, De Guzman, Van der Gun;
Wijnaldum, ..., Biseswar
Best aardig.
Precies, dan speel ik wel voor 100 euro per week rechtsback. Scheelt een hoop geldquote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Juk het volgende:
[..]
Je stelt er 12 op? Het vergroot wel onze kansen volgend seizoen
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je ze onze prutsers laat vervangen kunnen spelers als van Bronkhorst en Tomasson dat beetje extra brengen wat ze in huis hebben. Nu zijn ze meer bezig met het herstellen van andermans fouten.
Fer rechterspts, Biseswar centrumspits. De ... tussen Wijnaldum en Biseswar komen te vervallen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Juk het volgende:
[..]
Je stelt er 12 op? Het vergroot wel onze kansen volgend seizoen
Zonder Gio hadden ze nu onder Volendam gestaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof Gio wat toevoegt bij Feyenoord. Tomasson zeker wel, maar Gio niet.
Tiendalli en Slory zijn geen Feyenoord materiaal. Makaay ook niet meer. En Biseswar gaat toch weg.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Wootboon het volgende:
------------------------Vorm-----------------------
------Tiendalli - Vlaar - Hofland - De Cler------
--------------------El Ahmadi ---------------------
--DeGuzman-----Wijnaldum-----Biseswar----
-------------Makaay - Tomasson----------------
Niks mis mee. Een nieuwe spits wellicht, Tomasson op de plek van Wijnaldum. Al verwacht ik dat De Guzman weg zal gaan:
------------------------Vorm------------------------
---Tiendalli - Vlaar - Hofland - El Akchaoui-----
-----------El Ahmadi ---van Bronckhorst--------
---Slory-----------Tomasson-------Biseswar---
-------------------- Makaay ------------------------
Sloryquote:------------------------Vorm------------------------
---Tiendalli - Vlaar - Hofland - El Akchaoui-----
-----------El Ahmadi ---van Bronckhorst--------
---Slory-----------Tomasson-------Biseswar---
-------------------- Makaay ------------------------
Gio is al even slecht als de rest van het elftal. Ook het zogenaamde talent Fer vond ik afgelopen weekend in een belangrijke wedstrijd hopeloos falen. Als jeugdspeler van Feyenoord moet het bloed aan je scheenbeschermers zitten na zo´n wedstrijd, maar er zat helemaal niets in. Bij geen enkele speler van Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zonder Gio hadden ze nu onder Volendam gestaan.
Zo'n clubman moet je koesteren.
De enige die hier cliché's braakt ben jij.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gio is al even slecht als de rest van het elftal. Ook het zogenaamde talent Fer vond ik afgelopen weekend in een belangrijke wedstrijd hopeloos falen. Als jeugdspeler van Feyenoord moet het bloed aan je scheenbeschermers zitten na zo´n wedstrijd, maar er zat helemaal niets in. Bij geen enkele speler van Feyenoord.
Het zegt genoeg dat Mols nog geregeld mee mag doen. Feyenoord moet zich serieus zorgen gaan maken overigens als ze zo blijven spelen. Ik heb ook niet het idee dat de cliche-brakende man van 3,5 ton er als trainer wat aan gaat veranderen.
Ik heb wel gelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
De enige die hier cliché's braakt ben jij.
Het is gebakken lucht wat jij verkoopt. Natuurlijk moet Feyenoord zich zorgen maken als ze zo blijven spelen, duh dat snapt iedereen wel.quote:
Nee hoor. Gio voegt niets toe, Fer is zwaar overschat en de trainer kletst uit zijn nek en weet het ook niet meer. Daarnaast kan Feyenoord best degraderen. Allemaal feiten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is gebakken lucht wat jij verkoopt. Natuurlijk moet Feyenoord zich zorgen maken als ze zo blijven spelen, duh dat snapt iedereen wel.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee hoor. Gio voegt niets toe, Fer is zwaar overschat en de trainer kletst uit zijn nek en weet het ook niet meer. Daarnaast kan Feyenoord best degraderen. Allemaal feiten.
Zonder Gio hebben ze toevallig al wel twee keer op rij niet verloren. Dat is ook een hele prestatie geworden inmiddels.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fer 'zwaar overschat'. Hij staat uit nood in de basis en is gewoon en talentvolle speler die zat goede wedstrijden heeft gespeeld. Van Bronckhorst (wie is Gio?) voegt wel degelijk wat toe. Het is niet geheel toevallig dat met de afwezig van JDT én Van Bronckhorst het spel nog dramatischer is dan het al was.
Dus je bent van mening veranderd en ziet nu in dat Van Bronckhorst een positieve invloed heeft op het spel van Feyenoord? Mooi.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zonder Gio hebben ze toevallig al wel twee keer op rij niet verloren. Dat is ook een hele prestatie geworden inmiddels.
Blablablabla. Kijk je ooit een wedstrijd van Feyenoord?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gio (zo noemde die prutser zich bij Barca) is gewoon zwaar overschat en denkt op basis van zijn CV de dienst uit te kunnen maken bij Feyenoord, maar voetballend is hij gewoon geen toegevoegde waarde. Misschien dat er wat jonge spelers tegen hem op kijken, maar dat komt dan door zijn CV en doordat ze hem niet meer recent hebben zien tobben in de Kuip.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Fer liet zich op inzet lelijk aftroeven. Je mag van zo´n speler toch wel 100% inzet verwachten in een kraker tegen Ajax. Dat is kennelijk teveel gevraagd voor meneer.
Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Halcon het volgende:
Ik zie ze geregeld voorbij komen op TV en het doet gewoon pijn aan je ogen.
Gio voegt niets toe, zelfs niet in dit matige Feyenoord vol eenheidsworst. "Vroeger" had Feyenoord ook niet de meest talentvolle spelers, maar dat werd gecompenseerd met 200% inzet. Zelfs dat zit er nu niet meer in.
Oh god.quote:
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Welkom terug en houd je nu eens in.
Hangt niet van mij zelf af natuurlijk. Wat mij betreft hoef je me helemaal niet te helpen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer midden in de nacht helpen he!
Moest je zijn luiers verschonen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer midden in de nacht helpen he!
Dat is ook waar, maar ook die spaarzame keren dat hij voor de goal is gekomen was het bepaald niet overtuigend hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.
[..]
Oh god.![]()
De reden geef ik aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.
Hij is het echt helemaal kwijt.
De laatste wedstrijden (op Groningen na, "toevallig" met een goede Tomasson rond zich heen) is het inderdaad erg slecht wat hij laat zien, maar daarvoor heeft hij wel degelijk een goede periode gehad. Een periode waarin hij niet elke bal verloor en volgens mij een keer of 6 scoorde in 8 wedstrijden, zonder te veel kansen te missen of zo. Hij is het absoluut niet verleerd, maar wat moet je doen als je nooit een degelijke schietkans krijgt. En als Makaay niet kan schieten, maar de hele tijd met zijn rug naar de goal moet spelen is het inderdaad heel somber wat hij laat zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.
Hij is het echt helemaal kwijt.
Tiendalli.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greene.
Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vlag hangt al maanden uit bij jou nu Bosz weg is neem ik aan?
Zoveel is er niet meer over anders.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.
Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.
Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.
De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.
Dwaasch. Kijk jij weleens een wedstrijd van Feyenoord of baseer je je mening op Studio Sport?
Oh, dus nu is de selectie ineens wel goed genoeg?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.
Ik zie genoeg, maak je daar maar niet druk om.
Jij ook weer hier?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Crane ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord prikbord, daar zat ik toen ik 10 was.
Valt wel mee, slechts een paar gastjes die vonden dat ik te ver ging door woorden als 'klote' 'kut' en 'tering' te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij ook weer hier?
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
Biseswar staat niet bekend om z'n goede beslissingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Wil hij zoveelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:00 schreef Manu82 het volgende:
Als Biseswar nog een nieuw contract tekent bij jullie moet die zaakwaarnemer dan ook 1.2 miljoen?
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:08 schreef Crane het volgende:
Biseswar heeft PSV afgezegd.
Terecht dat PSV niet heeft toegehapt, die eis was te belachelijk voor woorden. Aangezien geen enkele Nederlandse club die 1,2 miljoen gaat betalen zien we hem volgend seizoen op de bank in bijvoorbeeld Portugal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgen
quote:
Verrassendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe heeft ie nog niet voor Feyenoord getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
?? Nee hoor ??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Dentheman is bezig met een spelers makelaar opleiding
Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden.quote:
Gelukkig werd je hier ook uitgekotstquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden.Tis net het EO-forum daar.
Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig werd je hier ook uitgekotst
Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig werd je hier ook uitgekotst
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
Binnen 2 maandenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit het
quote:
en vanaf volgend jaar is het de vaste rechtsbuiten in 4-4-2 systeem met Wijnaldum kort achter Makaay en Tomasson.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.quote:
Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.
Z'n totaalbeleid is gewoon kut geweest, maar dat zag ik jaren geleden al. Maar idd, die lul is weg, niet eens meer de moeite om het over hem te hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.
Klopt, maar wel meer status dan de hele RvC plus die sul van een Gudde bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Happel het volgende:
Beenhakker heeft geen ontastbare status hoor, de judas.
Slechter kan niet lijkt mij...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...
ben al aantal jaar nu seizoenskaarthouder van onze mooie club uit R'dam..
en hopelyk gaat het komende jaren weer wat beter dan afgelopen jaren ...
Welkom!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...
quote:
Jij komt toch niet van dat forum waar ene Bennie V en Roy de scepter zwaaien, hè? Daar zat ook altijd een user genaamd Animal. Dronk alleen maar cola.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
Wat is er mis met Colaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij komt toch niet van dat forum waar ene Bennie V en Roy de scepter zwaaien, hè? Daar zat ook altijd een user genaamd Animal. Dronk alleen maar cola.
W1? Daar zit/sta ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Animal_FR het volgende:
haha neej ben ik nietzeg me ook niets..
en ik zit op W
Haha! Meen je niet? Ik sta ook altijd een paar meter vanaf de trap rechts. En dan sta ik meestal op de eerste of 2de rij.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Animal_FR het volgende:
jeps W1 is myn vaste standplaats....
sta meestal beetje vooraan en dan rechts van de trap....paar meter naar rechts;)
Tering, hoe oud is dat al.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij komt toch niet van dat forum waar ene Bennie V en Roy de scepter zwaaien, hè? Daar zat ook altijd een user genaamd Animal. Dronk alleen maar cola.
Mijne ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef dill het volgende:
[..]
Tering, hoe oud is dat al.
Dat is nog de begin tijd van de FMB
Mwa, je moet dit forum niet zo serieus nemen hoor. In real life kan ik gewoon met joden over voetbal discusieren. Hier op dit forum weet ik altijd het verhaal wel zo te verdraaien dat het altijd positief voor Feyenoord is en negatief voor Ajax.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Animal_FR het volgende:
haha zal de volgende thuiswedstryd eens heel harrd Dirk Kuijt roepen ...
kan ik zien hoe oud je bent en hoe je in stadion gedraagd:P want volgens mij hebben de mensne hier niet een al te hoge pet van jou op xD
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa, je moet dit forum niet zo serieus nemen hoor. In real life kan ik gewoon met joden over voetbal discusieren. Hier op dit forum weet ik altijd het verhaal wel zo te verdraaien dat het altijd positief voor Feyenoord is en negatief voor Ajax.
Hoe lang is dat eigenlijk geleden? Ik heb toen ook nog een paar keer meegemaakt dat de FMB een tijdje opslot ging. Wat een mooie tijd was dat zeg. Lekker inbellen met je 56k modemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef dill het volgende:
De FMB, was best tof toentertijd
Die Bennie en wat anderen zijn toen toch dat eigen forum begonnen omdat er teveel teringzooi op de FMB kwam?
Activeer je PM functie eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
haha ja dat kreeg ik al wel beetje in de peiling.
Op dat envelopje klikken boven in je beeld en dan instellen dat je PM's kunt ontvangen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef Animal_FR het volgende:
myn wattes? ik ben hier nog niet echt bekend ea :p
Pff, dat is al een tijd terug.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe lang is dat eigenlijk geleden? Ik heb toen ook nog een paar keer meegemaakt dat de FMB een tijdje opslot ging. Wat een mooie tijd was dat zeg. Lekker inbellen met je 56k modem
als het goed is, doet hij het nuquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op dat envelopje klikken boven in je beeld en dan instellen dat je PM's kunt ontvangen.
Als Makaay nog zo ''super goed'' was had hij de vele kansen die hij kreeg ook niet om zeep geholpen.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:
Een super goede spits maar een veel mindere voetballer.
Makaay mist helemaal niet zoveel kansen. Hij krijgt haast geen bruikbare ballen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als Makaay nog zo ''super goed'' was had hij de vele kansen die hij kreeg ook niet om zeep geholpen.
Dat kenmerkt niet een super goede spits. Makaay is verleden tijd, is matig, is simpel gezegd een miskoop. Powel doet nauwelijks voor hem onder. En ja ik weet het, dat is erg treurig.
helaas verkloot hij de wel bruikbare ballen wel.... van mij mag hij weg....quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Makaay mist helemaal niet zoveel kansen. Hij krijgt haast geen bruikbare ballen.
Ik wil hem nog wel eens kans geven.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:22 schreef Animal_FR het volgende:
[..]
helaas verkloot hij de wel bruikbare ballen wel.... van mij mag hij weg....
voorlopig zal het wel moeten... weinig andere keuzesquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel eens kans geven.
Er zijn genoeg momenten geweest waarbij hij 1 op 1 het naliet om te scoren. Zo had ie tegen o.a. Groningen (uit) en NAC (thuis) moeten scoren.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Makaay mist helemaal niet zoveel kansen. Hij krijgt haast geen bruikbare ballen.
Je hebt gelijk. Vooral toen Tomasson meedeed kreeg Makaay een kans of 2 per wedstrijd. Dan moet ie er gewoon in.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg momenten geweest waarbij hij 1 op 1 het naliet om te scoren. Zo had ie tegen o.a. Groningen (uit) en NAC (thuis) moeten scoren.
Maar zoals gezegd, Makaay is inmiddels verre van een killer. Dat is inmiddels voor iedereen duidelijk.
Leo kan alvast opzoek naar een nieuwe, betere nummer 9 die gretiger is en nog eens minder kost.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef Cuba-scf het volgende:
Vak W1 meld zich ( alleen dan in de hoek bij de cornervalg ).
Dat gelul over De Guzman, we moeten onze handen dicht knijpen met een voetballer zoals hij. Helaas is de persoon achter de voetballer niet iemand waar we verder mee gaan komen. let wel, tis nog een jonkie en toch al 3 seizoenen basis speler...... Dus wie weet.
we zette ons ook niet volkomen voor lul met rare kleurtjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vakkie W1! Het 410 vak van Feyenoord![]()
Ow wacht... Wij doen niet de hoempapa en wij supporten ons team wel gewoon als we nog niet voor staan.
quote:'Dubbelrol Beenhakker schandalig'
Binnen de Poolse voetbalbond heeft de nieuwe rol van Leo Beenhakker bij Feyenoord tot grote onvrede en onrust geleid.
Vice-voorzitter Antoni Piechniczek spreekt schande van de - formeel - onbezoldigde nevenfunctie van Beenhakker in de Kuip. De bondscoach van Polen is sinds afgelopen week onbetaald technisch adviseur bij Feyenoord.
,,Wat denkt hij wel,’’ zegt Piechniczek, bondscoach van Polen tijdens het WK van 1982. ,,Als ik de hoogste baas was bij de bond, dan zou ik hem aan zijn stropdas ons land uit slepen.
Dit kan niet.’’ De hoogste baas van de Poolse bond, Grzegorz Lato, ging stilzwijgend akkoord met het vrijwilligerswerk van Beenhakker. ,,Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet Leo zelf weten,’’ was het standpunt van de oud-international, die geen officiële dubbelfunctie toestond. Voor Beenhakker was dat aanleiding om ‘ja’ te zeggen tegen de Rotterdamse club.
Beenhakker zelf reageerde tegenover Poolse journalisten luchtig op de aanval van Piechniczek. ,,Als ze me hierom weg willen sturen, dan moeten ze dat maar doen,’’ zei de Rotterdammer. In dat geval is de Poolse bond hem een forse afkoopsom verschuldigd.
Beenhakker heeft voor morgen een informele afspraak gepland staan met Lato, op de avond dat Lech Poznan aantreedt tegen Udinese in het UEFA Cup-toernooi.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vakkie W1! Het 410 vak van Feyenoord![]()
Ow wacht... Wij doen niet de hoempapa en wij supporten ons team wel gewoon als we nog niet voor staan.
mag duidelijk wezen dat don kameleon dit bedacht heeft... zijn onze mensen te dom voor..quote:
quote:El-Ahmadi, dirigent in een doolhof
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Het zag eruit alsof hij rondliep in een doolhof, wanhopig zoekend naar een uitweg. Steeds als Karim El Ahmadi een bal aannam, spiedden zijn ogen naar de oplossing.
afbeelding vergroten Feyenoord-middenvelder Karim El Ahmadi (l) legt het in de Arena af tegen Ajacied Urby Emanuelson. FOTO PRO SHOTS
Maar hoe hardnekkig hij zondagmiddag in Amsterdam ook om zich heen bleef kijken, nooit vond de Feyenoorder wat hij zocht.
Wie El Ahmadi lang niet had zien spelen, moet haast wel geschrokken zijn. De begaafde, sierlijke middenvelder van weleer leek in de Arena getransformeerd tot een worstelende voetballer, die de bal in één wedstrijd vaker verspeelde dan hij bij FC Twente in een heel seizoen deed.
,,Iedereen kan zien dat ik mijn niveau van vorig jaar niet haal,'' zegt El Ahmadi, zichtbaar teleurgesteld. ,,Zeker tegen Ajax niet. Maar ik zal dat toch vooral bij mezelf moeten zoeken. Het heeft geen zin om over FC Twente te praten, die periode ligt achter me. Het is helemaal aan mij om hier uit te komen.''
Zijn kritische blik in de spiegel siert hem. Bij Feyenoord roemen ze zijn houding, zowel op het veld als daarbuiten. El Ahmadi is nog altijd de rasvoetballer die hij was, een speler die zich nooit verstopt en altijd de bal wil hebben.
,,Karim is een heel positieve jongen, die serieus aan zichzelf werkt,'' zegt zijn trainer Leon Vlemmings. ,,Dat voel je al aan de manier waarop hij over voetbal praat. Echt een liefhebber.''
Zijn rol in het veld is bij Feyenoord anders dan bij FC Twente. Daar was hij de creatieve dirigent op het imponerende middenveld, waar zijn ploeggenoten elkaar haarfijn aanvoelden. Die automatismen boden hem de vrijheid om veelvuldig de weg naar voren te zoeken. ,,Bij ons speelt hij wat meer vanuit zijn vaste positie,'' aldus Vlemmings. ,,Dat vergt aanpassing. Karim weet dat dit team hem in deze rol nodig heeft. Hij klaagt daar nooit over.''
,,De situatie is zoals hij is,'' zegt El Ahmadi. ,,Natuurlijk is het voetbal anders dan ik gewend was, maar ik ga me daar niet achter verschuilen. Ik probeer mijn taak zo goed mogelijk uit te voeren. Het gaat om Feyenoord en om het elftal, niet om mij.''
Zijn start in Rotterdam was al vals. Een liesbreuk doorkruiste zijn voorbereiding op het seizoen en toen El Ahmadi zo goed als hersteld was, stelde de Ramadan zijn entree een paar weken uit. Toen hij na zijn debuut in oktober langzaam in zijn ritme kwam, bloeide Feyenoord zowaar even op.
Onder oefenmeester Gertjan Verbeek kende de Rotterdamse ploeg grofweg één goede maand, november. ,,Karim is in die opmars heel belangrijk geweest,'' zei de vertrokken trainer destijds. ,,Simpelweg omdat hij een goede voetballer is, die voetballend voor de balans zorgt die we nodig hebben.''
,,Ook de laatste weken, tegen Sparta en FC Groningen, vond ik hem weer steeds beter gaan spelen,'' aldus trainer Leon Vlemmings.
,,Daarom vind ik het ook niet terecht om alles aan de wedstrijd tegen Ajax op te hangen. Na de 1-0 ging er in de hele ploeg veel fout. Jon Dahl Tomasson is een speler die in staat is ruimte te creëren voor een speler als Karim, maar die ontbrak. De ruimtes werden steeds kleiner, iedereen bij ons kwam vast te staan. Dan wordt het voor Karim steeds moeilijker om zijn eigen spel te spelen.''
Spijt zegt El Ahmadi niet te hebben van zijn transfer, waarvoor Feyenoord 5 miljoen euro overmaakte naar Enschede.
,,Zo denk ik helemaal niet,'' aldus de Marokkaans international. ,,Het zit nu even tegen allemaal, maar Feyenoord blijft een fantastische club. En ik ben ervan overtuigd dat het straks beter gaat. Met mij en met het hele team.''
heeft voetballende mensen nodig om zich heen. Kan niet in zijn eentje het voetbal gaan brengen. Komt wel goed met hem.quote:
waarom worden spelers bij ons toch altijd anders gebruikt dan bij de clubs waar we ze vandaan halenquote:
" Vader laad bange zoon filmen "quote:
Zo, ben het met je eensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg momenten geweest waarbij hij 1 op 1 het naliet om te scoren. Zo had ie tegen o.a. Groningen (uit) en NAC (thuis) moeten scoren.
Maar zoals gezegd, Makaay is inmiddels verre van een killer. Dat is inmiddels voor iedereen duidelijk.
Leo kan alvast opzoek naar een nieuwe, betere nummer 9 die gretiger is en nog eens minder kost.
De supporters waren vooraf gewaarschuwd. Als Cohen en Aboutaleb hun dreigementen niet hadden waargemaakt, waren ze ongeloofwaardig geworden.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Animal_FR het volgende:
5 jaar lang geen uitsupporters meer bij de klassieker.. Hele domme zet van de burgemeesters. Beide steden zullen op wedstrijdagen nu een vesting moeten worden om te voorkomen dat uitsupporters in thuisvakken gaan zitten. Bovendien is de kans groot dat groepen supporters van beide clubs nu af gaan spreken buiten het stadion om. En ik verwacht niet dat dit is om naar elkaar liederen te zingen.
Toch wel mooi dat een Jood en een Moslim zo goed samenwerkenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De supporters waren vooraf gewaarschuwd. Als Cohen en Aboutaleb hun dreigementen niet hadden waargemaakt, waren ze ongeloofwaardig geworden.
euh bron?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Animal_FR het volgende:
5 jaar lang geen uitsupporters meer bij de klassieker.. Hele domme zet van de burgemeesters. Beide steden zullen op wedstrijdagen nu een vesting moeten worden om te voorkomen dat uitsupporters in thuisvakken gaan zitten. Bovendien is de kans groot dat groepen supporters van beide clubs nu af gaan spreken buiten het stadion om. En ik verwacht niet dat dit is om naar elkaar liederen te zingen.
staat nu op veel FR sites.... o.a. fr12, frfc1908 en Het-Legioen melden het.. Schijnt morgen officieel naar buiten gebracht te worden.quote:
ik ben geweest, en buiten het feit dat ik het onzin vind dat ze zo op willen treden tegen spreekkoren, heb ik niet bijzonder veel kwetsende spreekkoren gehoord. Bij een open dag of eerste training hoor je nog vaker hamas hamas.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De supporters waren vooraf gewaarschuwd. Als Cohen en Aboutaleb hun dreigementen niet hadden waargemaakt, waren ze ongeloofwaardig geworden.
ongelofelijk dat een moslim burgemeester kan worden in NL, maar daar gaat het nou niet omquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat een Jood en een Moslim zo goed samenwerken
Neuh, vind dat niet zo erg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:10 schreef Ruud het volgende:
[..]
ongelofelijk dat een moslim burgemeester kan worden in NL, maar daar gaat het nou niet om
Hij hoeft niet te kiezen, want de voorzitter van de bond heeft het toegestaan dat hij dit voor niks doet. Dat de vice-voorzitter het er niet mee eens is is zijn probleem toch niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:02 schreef Crane het volgende:
Don Leo dus binnenkort full-time in dienst bij ons. Grote kans dat de Poolse bond hem voor de keuze gaat stellen: Polen of Feyenoord. Waar ie dan voor kiest, is wel duidelijk. Het is ook niet voor niets dat Feyenoord opeens even niet meer op zoek is naar een nieuwe TD, Beenhakker zal Gudde en de RvC wel gezegd hebben even te wachten.
Volgens mij zijn daar ook gewoon een stel gassies voor opgepaktquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
daadkrachtig optreden
zouden ze eens moeten doen bij een anti-israel demonstratie
Nou mij wel het hele land verislamiseerd en das een slechte ontwikkeling, een burgemeester is stap 1, wat volgt, een mininster-president?quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:17 schreef Keltie het volgende:
Geloof maakt mij niet zoveel uit... Dan zouden Katholieken ook geen politici mogen worden
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat een Jood en een Moslim zo goed samenwerken
iig verwaarloosbaar/onvoldoende, want ze roepen het nog steedsquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar ook gewoon een stel gassies voor opgepakt
Niet lullig bedoeld hoor, maar als iemand een Nederlands paspoort heeft is het toch gewoon een Nederlander.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, vind dat niet zo erg.
Vind het erger dat een Marokkaan de politiek in mag.
Maar dat is puur omdat ik vind dat de Nederlandse politiek alleen bedreven mag worden door Nederlanders.
Niet door Turken, Marokkanen, Belgen, Duitsers, Amerikanen, Britten enzovoort.
Geloof maakt mij niet zoveel uit... Dan zouden Katholieken ook geen politici mogen worden
Weet je wat, we noemen ze de nieuwe Nederlandersquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar als iemand een Nederlands paspoort heeft is het toch gewoon een Nederlander.
Als ze hier volledig geïntegreerd zijn en de kwaliteiten hebben, why not? Wel vind ik dat ie z'n dubbele paspoort in moet leveren zodat ie écht voor Nederland kiest. Marokko heeft niets te zeggen over onze wetten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dat is puur omdat ik vind dat de Nederlandse politiek alleen bedreven mag worden door Nederlanders.
Nog liever Katholieken dan verzuurde refo'squote:Geloof maakt mij niet zoveel uit... Dan zouden Katholieken ook geen politici mogen worden
Of medelandersquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Weet je wat, we noemen ze de nieuwe Nederlanders.
De druk op hem zal groot worden nu, en hij was geloof ik al niet zo populair meer. Als de hele Poolse bond wil dat ie de klus bij ons niet aanpakt, kan die voorzitter ook weinig anders meer. En zo betrouwbaar zijn Polen nou vaak ook weer niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:27 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te kiezen, want de voorzitter van de bond heeft het toegestaan dat hij dit voor niks doet. Dat de vice-voorzitter het er niet mee eens is is zijn probleem toch niet.
Zal hem een zorg zijn, dan trappen ze hem eruit, en krijgt ie een grote zak geld mee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:42 schreef Crane het volgende:
[..]
De druk op hem zal groot worden nu, en hij was geloof ik al niet zo populair meer. Als de hele Poolse bond wil dat ie de klus bij ons niet aanpakt, kan die voorzitter ook weinig anders meer. En zo betrouwbaar zijn Polen nou vaak ook weer niet.
Dat bedoel ik ja. Zoals ik al zei: het is niet voor niets opeens zo opvallend stil rondom een 'echte' TD nu. Beenhakker is slim genoeg om dit allemaal aan te hebben zien komen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal hem een zorg zijn, dan trappen ze hem eruit, en krijgt ie een grote zak geld mee.
idd...de sfeer rondom de klassieker hoort grimmig te zijn zo op tribunes.Dit maakt de wedstryd zo mooi.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:44 schreef Crane het volgende:
Belachelijk overigens, voor een paar lichte spreekkoortjes na de wedstrijd geen supporters meer mee.Als de halve stad nou afgebroken was ok, maar er is verder niets gebeurd.
Makaay moet niet gaan terugzakken, tot zover klopt het.quote:
Het wordt tijd dat die zakkenvuller zijn 1,6 miljoen Euro per jaar gaat waarmaken. Als je naar Feyenoord kijkt heb je het idee dat er met 10 man gespeeld wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Makaay moet niet gaan terugzakken, tot zover klopt het.
Voor de rest is het natuurlijk bullshit, Makaay presteert niet goed omdat hij moet terugzakken, hij zakt terug omdat het team niet presteert.
Maar zelf maakt hij de kansen die hij krijgt zoals gezegd ook niet meer af, dus een beetje een jankcolumn.
Inderdaad, ze willen gewoon de komende jaren geen gezeik en nu bewerkstelligen ze dat op deze manier. Wat een debiel gedoe zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:44 schreef Crane het volgende:
Belachelijk overigens, voor een paar lichte spreekkoortjes na de wedstrijd geen supporters meer mee.Als de halve stad nou afgebroken was ok, maar er is verder niets gebeurd.
Dit was gewoon gepland door beide gemeentes.
Nu hebben ze eindelijk een 'reden'.
Vandaar het woord 'bijna' erbij. Ik begrijp het gevoel wat velen met hem zullen hebben, maar ik denk dat hij wel de juiste man op de juiste plaats is op het moment. Of heb jij een ander alternatief nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Happel het volgende:
Beenhakker heeft geen ontastbare status hoor, de judas.
idd... overigens lees ik nu weer dat het bericht voorbarig is en er nog geen uitsluitsel isquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ga ik een keer naar Ajax - Feyenoord krijg je meteen dit![]()
Maar ff serieus. Dit is natuurlijk het domste wat ze kunnen doen. Nu kun je natuurlijk verwachten dat de Feyenoordfans massaal in een thuisvak gaan zitten. De beveiligingskosten kun je nu dus wel gaan verdubbelen.
Vind jij, vind ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar als iemand een Nederlands paspoort heeft is het toch gewoon een Nederlander.
Nee, dat vindt hij niet, dat is gewoon zo. Dat jij vindt van niet, veranderd daar niets aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind jij, vind ik niet.
Eerst maar eens afstand doen van je andere nationaliteit.
Nah, zij vinden vaak ook van nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat vindt hij niet, dat is gewoon zo. Dat jij vindt van niet, veranderd daar niets aan.
Feyenoord
ik bedoelde eigenlijk Marokkaan jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef Crane het volgende:
Timmer schijnt in de Privé () z'n beklag te doen. Weet niet precies wat er staat en hoe negatief het richting Feyenoord is.
niet met Radio Rijnmond praten, maar wel met Privé...quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef Crane het volgende:
Timmer schijnt in de Privé () z'n beklag te doen. Weet niet precies wat er staat en hoe negatief het richting Feyenoord is.
lekker boeiend , laat hem lekker met dat wijvenblad ouwehoeren, hij keept tenslotte ook als een wijf ..quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
niet met Radio Rijnmond praten, maar wel met Privé..._
Hier, - edit -quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef Luni het volgende:
Dat er uberhaupt op Crane gereageerd word, hij '"schijnt" in de Privé geklaagd te hebben, nou ik heb het nog nergens gelezen op internet, of zal Crane de Privé zelf lezen, wat me overigens niet zou verbazen.
wereldschokkendquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Hier, - edit -
http://www.telegraaf.nl/p(...)gen_scheiding__.html
Waar slaat deze reactie op?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:36 schreef Luni het volgende:
Dat er uberhaupt op Crane gereageerd word, hij '"schijnt" in de Privé geklaagd te hebben, nou ik heb het nog nergens gelezen op internet, of zal Crane de Privé zelf lezen, wat me overigens niet zou verbazen.
Pas dan ook ff die reactie van die gast aan, BS.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Hier, - edit -
Reageren op "een" gerucht, wat nog nergens zwart op wit stond, ja zo heb je over iedereen wat te kankeren.quote:
- niet nodig -quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Hier, - edit -
En dit soort berichten van Crane toveren altijd weer een glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:14 schreef Crane het volgende:
Laten we hopen dat dit onzin is...quote:Opmerkelijk: titelrace weer volledig open bij uitsluiting Roda JC
Home > Nieuws > Voetbalnieuws
- Datum: 18-feb-2009 13:39
Door Enzo van Steenbergen
Billenknijpen voor iedereen die Roda JC een warm hart toedraagt. De gemeenteraad in Kerkrade beslist woensdagavond of er voor drie miljoen euro steun wordt verleend aan de eredivisieclub. ‘Doen we dat niet, dan haalt Roda het eind van de maand niet meer,’ zei CDA-fractievoorzitter Max Ruiters dinsdag al tegen De Telegraaf. Een faillissement van Roda JC zou betekenen dat de club zijn eredivisieplaats kwijtraakt. Voor de ranglijst zou dat immense gevolgen hebben.
De officiële KNVB-regels leren ons dat bij uitsluiting van een team uit de competitie alle reeds behaalde resultaten worden geschrapt. Dat zou betekenen dat AZ zes punten moet inleveren, omdat het twee keer won van Roda JC. FC Twente en PSV zijn spekkoper, want beide ploegen hoeven maar één punt af te staan en lopen in op de koploper. De achterstand van FC Twente op AZ wordt verkleind van negen naar vier punten en de titelrace is weer open. Nummer drie Ajax verliest drie punten en het gat met FC Twente wordt vergroot van drie naar vijf punten.
Ook lager op de ranglijst zorgt een mogelijke uitsluiting van Roda JC voor een aardverschuiving. NAC Breda is de klos. De ploeg van Robert Maaskant verliest zes punten en wordt ingehaald door NEC. Feyenoord ziet het degradatiespook nog dichterbij komen. De Rotterdammers stonden zes punten boven de gevreesde streep, maar dat verschil wordt verkleind tot drie. ADO Den Haag stijgt twee plaatsen en voor FC Volendam, dat drie punten verliest, is degradatie bijna een feit.
‘Het is natuurlijk sportief gezien een onwenselijke situatie,’ reageert Renske Bruinsma, persvoorlichter bij de KNVB tegenover Sportweek. ‘Toch kunnen we niet anders dan alle uitslagen schrappen, omdat je anders een ongelijke verdeling van het aantal wedstrijden krijgt. Mocht de situatie zich voordoen, komen clubs waarschijnlijk in opstand, maar zo zijn de regels nu eenmaal. Het is heel vervelend, maar uitsluiting van een team heeft altijd gevolgen voor de ranglijst.’
Hoe de strijd tegen degradatie gaat verlopen zonder Roda JC, is binnen de KNVB nog onduidelijk. Het meest waarschijnlijk is dat nummer 15 van de ranglijst het nacompetitiestokje overneemt. Het ligt volgens de voetbalbond niet voor de hand om een ploeg uit de Jupiler League door te schuiven naar de play-offs voor eredivisievoetbal. © Sportweek
Puntenverlies per club bij uitsluiting Roda JC
(Aantal gewonnen punten wordt van huidige totaal afgetrokken):
1. AZ: - 6 punten, - 3 doelpunten voor, 0 tegen
2. FC Twente: - 1 punt, -1 doelpunt voor, - 1 doelpunt tegen
3. Ajax: - 3 punten, - 1 doelpunt voor, 0 tegen
4. PSV: - 1 punt, - 3 doelpunten voor, - 4 doelpunten tegen
5. SC Heerenveen: - 4 punten, - 4 doelpunten voor, - 2 doelpunten tegen
6. FC Groningen: - 3 punten, - 5 doelpunten voor, - 2 doelpunten tegen
7. FC Utrecht: - 3 punten, - 3 doelpunten voor, - 1 doelpunt tegen
8. NAC Breda: - 6 punten, - 4 doelpunten voor, 0 tegen
9. NEC Nijmegen: - 0 punten, - 0 doelpunten voor, - 3 doelpunten tegen
10. Vitesse: - 0 punten, - 0 doelpunten voor, - 3 doelpunten tegen
11. Willem II: - 3 punten, - 2 doelpunten voor, - 1 doelpunt tegen
12. Feyenoord: - 3 punten, - 4 doelpunten voor, geen tegengoal
13. Sparta Rotterdam: - 4 punten, - 3 doelpunten voor, - 2 doelpunten tegen
14. Heracles Almelo: - 3 punten, - 3 doelpunten voor, -3 doelpunten tegen
15. ADO Den Haag: - 1 punt, - 1 doelpunt voor, -1 doelpunt tegen
16. Roda JC (-) -
17. De Graafschap: - 1 punt, - 1 doelpunt voor, - 1 doelpunt tegen
18. FC Volendam: - 3 punten, - 3 doelpunten voor, - 1 doelpunt tegen
Fictieve stand na uitsluiting Roda JC:
1. AZ 51 punten, doelsaldo 46-14 (kampioen, Champions League)
2. FC Twente 47 punten, doelsaldo 44-21 (voorronde Champions League)
3. Ajax 42 punten, doelsaldo 49-27 (UEFA Cup)
4. PSV 41 punten, doelsaldo 46-21 (UEFA Cup)
5. SC Heerenveen 38 punten, doelsaldo 42-39 (play-offs UEFA Cup)
6. FC Groningen 37 punten, doelsaldo 38-23 (play-offs UEFA Cup)
7. FC Utrecht 34 punten, doelsaldo 32-25 (play-offs UEFA Cup)
8. NEC Nijmegen 32 punten, doelsaldo 30-23 (play-offs UEFA Cup)
9. NAC Breda 29 punten, doelsaldo 29-36
10. Vitesse 26 punten, doelsaldo 23-30
11. Willem II 22 punten, doelsaldo 25-36
12. Feyenoord 21 punten, doelsaldo 29-33
13. ADO Den Haag 21 punten, doelsaldo 23-37
14. Sparta Rotterdam 20 punten, doelsaldo 32-46
15. Heracles Almelo 20 punten, doelsaldo 21-35
16. De Graafschap 16 punten, doelsaldo 14-44
17. FC Volendam 12 punten, doelsaldo 23-56 (degradatie naar Jupiler League)
Eredivisieduels Roda JC 2008/2009:
30-08-08 Roda JC - FC Twente 1-1 (0-0)
14-09-08 Ajax - Roda JC 1-0 (0-0)
21-09-08 Roda JC - NAC Breda 0-3 (0-0)
28-09-08 Sparta Rotterdam - Roda JC 2-2 (1-0)
04-10-08 Heracles Almelo - Roda JC 2-0 (0-0)
18-10-08 Roda JC - SC Heerenveen 2-2 (0-1)
25-10-08 PSV - Roda JC 2-3 (0-1)
28-10-08 Roda JC - AZ 0-2 (0-1)
02-11-08 Roda JC - Feyenoord 0-4 (0-0)
08-11-08 Willem II - Roda JC 2-1 (1-0)
15-11-08 Roda JC - NEC 3-0 (2-0)
21-11-08 FC Volendam - Roda JC 3-1 (2-1)
29-11-08 De Graafschap - Roda JC 1-1 (0-0)
13-12-08 ADO Den Haag - Roda JC 1-1 (1-1)
20-12-08 Roda JC - FC Groningen 2-5 (1-1)
28-12-08 FC Utrecht - Roda JC 3-1 (3-0)
18-01-09 Roda JC - PSV 1-1 (0-0)
24-01-09 SC Heerenveen - Roda JC 2-0 (1-0)
30-01-09 Roda JC - Heracles Almelo 3-1 (1-0)
04-02-09 AZ - Roda JC 1-0 (0-0)
07-02-09 Roda JC - Sparta Rotterdam 0-1 (0-0)
14-02-09 NAC Breda - Roda JC 1-0 (1-0)
Onzin is het niet, gewoon duimen dat het niet gebeurdquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Crane het volgende:
Een veel ernstiger bericht:
[..]
Laten we hopen dat dit onzin is...
vliegen we eruit... en krijgen we een wildcard voor volgend seizoenquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:00 schreef Fetai het volgende:
[..]
Onzin is het niet, gewoon duimen dat het niet gebeurd
Inderdaad, ik heb ajax liever op 3 punten van twentequote:Op woensdag 18 februari 2009 16:55 schreef Crane het volgende:
Een veel ernstiger bericht:
[..]
Laten we hopen dat dit onzin is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |