Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.
Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.
De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.
Dwaasch. Kijk jij weleens een wedstrijd van Feyenoord of baseer je je mening op Studio Sport?
Oh, dus nu is de selectie ineens wel goed genoeg?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.
Ik zie genoeg, maak je daar maar niet druk om.
Jij ook weer hier?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Crane ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord prikbord, daar zat ik toen ik 10 was.
Valt wel mee, slechts een paar gastjes die vonden dat ik te ver ging door woorden als 'klote' 'kut' en 'tering' te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij ook weer hier?
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
Biseswar staat niet bekend om z'n goede beslissingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Wil hij zoveelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:00 schreef Manu82 het volgende:
Als Biseswar nog een nieuw contract tekent bij jullie moet die zaakwaarnemer dan ook 1.2 miljoen?
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:08 schreef Crane het volgende:
Biseswar heeft PSV afgezegd.
Terecht dat PSV niet heeft toegehapt, die eis was te belachelijk voor woorden. Aangezien geen enkele Nederlandse club die 1,2 miljoen gaat betalen zien we hem volgend seizoen op de bank in bijvoorbeeld Portugal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgen
quote:
Verrassendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |