Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Halcon het volgende:
Ik zie ze geregeld voorbij komen op TV en het doet gewoon pijn aan je ogen.
Gio voegt niets toe, zelfs niet in dit matige Feyenoord vol eenheidsworst. "Vroeger" had Feyenoord ook niet de meest talentvolle spelers, maar dat werd gecompenseerd met 200% inzet. Zelfs dat zit er nu niet meer in.
Oh god.quote:
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Welkom terug en houd je nu eens in.
Hangt niet van mij zelf af natuurlijk. Wat mij betreft hoef je me helemaal niet te helpen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer midden in de nacht helpen he!
Moest je zijn luiers verschonen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer midden in de nacht helpen he!
Dat is ook waar, maar ook die spaarzame keren dat hij voor de goal is gekomen was het bepaald niet overtuigend hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.
[..]
Oh god.![]()
De reden geef ik aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.
Hij is het echt helemaal kwijt.
De laatste wedstrijden (op Groningen na, "toevallig" met een goede Tomasson rond zich heen) is het inderdaad erg slecht wat hij laat zien, maar daarvoor heeft hij wel degelijk een goede periode gehad. Een periode waarin hij niet elke bal verloor en volgens mij een keer of 6 scoorde in 8 wedstrijden, zonder te veel kansen te missen of zo. Hij is het absoluut niet verleerd, maar wat moet je doen als je nooit een degelijke schietkans krijgt. En als Makaay niet kan schieten, maar de hele tijd met zijn rug naar de goal moet spelen is het inderdaad heel somber wat hij laat zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.
Hij is het echt helemaal kwijt.
Tiendalli.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greene.
Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vlag hangt al maanden uit bij jou nu Bosz weg is neem ik aan?
Zoveel is er niet meer over anders.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |