Net zoals Tim de Cler bedoel jequote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Merkie het volgende:
Alsof Van der Gun Feyenoord verder zal brengen? Daarnaast heeft hij naar mijn zin iets teveel tijd doorgebracht in onze hoofdstad.
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greenequote:Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals Tim de Cler bedoel je.
En het is allemaal teringzooi tot nu toe, dat is nog het ergste.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greene.
Als je ze onze prutsers laat vervangen kunnen spelers als van Bronkhorst en Tomasson dat beetje extra brengen wat ze in huis hebben. Nu zijn ze meer bezig met het herstellen van andermans fouten.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef thewishmaster het volgende:
van der Gun, Fernandez en El-Akchaoui zijn leuke spelers bij de subtoppers, maar die brengen Feyenoord ook niet terug naar de top.
Je stelt er 12 op? Het vergroot wel onze kansen volgend seizoenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef Barca het volgende:
...;
..., ..., ..., El Akchaoui;
Fer, Landzaat, De Guzman, Van der Gun;
Wijnaldum, ..., Biseswar
Best aardig.
Precies, dan speel ik wel voor 100 euro per week rechtsback. Scheelt een hoop geldquote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Juk het volgende:
[..]
Je stelt er 12 op? Het vergroot wel onze kansen volgend seizoen
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Juk het volgende:
[..]
Als je ze onze prutsers laat vervangen kunnen spelers als van Bronkhorst en Tomasson dat beetje extra brengen wat ze in huis hebben. Nu zijn ze meer bezig met het herstellen van andermans fouten.
Fer rechterspts, Biseswar centrumspits. De ... tussen Wijnaldum en Biseswar komen te vervallen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Juk het volgende:
[..]
Je stelt er 12 op? Het vergroot wel onze kansen volgend seizoen
Zonder Gio hadden ze nu onder Volendam gestaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof Gio wat toevoegt bij Feyenoord. Tomasson zeker wel, maar Gio niet.
Tiendalli en Slory zijn geen Feyenoord materiaal. Makaay ook niet meer. En Biseswar gaat toch weg.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Wootboon het volgende:
------------------------Vorm-----------------------
------Tiendalli - Vlaar - Hofland - De Cler------
--------------------El Ahmadi ---------------------
--DeGuzman-----Wijnaldum-----Biseswar----
-------------Makaay - Tomasson----------------
Niks mis mee. Een nieuwe spits wellicht, Tomasson op de plek van Wijnaldum. Al verwacht ik dat De Guzman weg zal gaan:
------------------------Vorm------------------------
---Tiendalli - Vlaar - Hofland - El Akchaoui-----
-----------El Ahmadi ---van Bronckhorst--------
---Slory-----------Tomasson-------Biseswar---
-------------------- Makaay ------------------------
Sloryquote:------------------------Vorm------------------------
---Tiendalli - Vlaar - Hofland - El Akchaoui-----
-----------El Ahmadi ---van Bronckhorst--------
---Slory-----------Tomasson-------Biseswar---
-------------------- Makaay ------------------------
Gio is al even slecht als de rest van het elftal. Ook het zogenaamde talent Fer vond ik afgelopen weekend in een belangrijke wedstrijd hopeloos falen. Als jeugdspeler van Feyenoord moet het bloed aan je scheenbeschermers zitten na zo´n wedstrijd, maar er zat helemaal niets in. Bij geen enkele speler van Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zonder Gio hadden ze nu onder Volendam gestaan.
Zo'n clubman moet je koesteren.
De enige die hier cliché's braakt ben jij.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gio is al even slecht als de rest van het elftal. Ook het zogenaamde talent Fer vond ik afgelopen weekend in een belangrijke wedstrijd hopeloos falen. Als jeugdspeler van Feyenoord moet het bloed aan je scheenbeschermers zitten na zo´n wedstrijd, maar er zat helemaal niets in. Bij geen enkele speler van Feyenoord.
Het zegt genoeg dat Mols nog geregeld mee mag doen. Feyenoord moet zich serieus zorgen gaan maken overigens als ze zo blijven spelen. Ik heb ook niet het idee dat de cliche-brakende man van 3,5 ton er als trainer wat aan gaat veranderen.
Ik heb wel gelijk.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
De enige die hier cliché's braakt ben jij.
Het is gebakken lucht wat jij verkoopt. Natuurlijk moet Feyenoord zich zorgen maken als ze zo blijven spelen, duh dat snapt iedereen wel.quote:
Nee hoor. Gio voegt niets toe, Fer is zwaar overschat en de trainer kletst uit zijn nek en weet het ook niet meer. Daarnaast kan Feyenoord best degraderen. Allemaal feiten.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is gebakken lucht wat jij verkoopt. Natuurlijk moet Feyenoord zich zorgen maken als ze zo blijven spelen, duh dat snapt iedereen wel.
quote:Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee hoor. Gio voegt niets toe, Fer is zwaar overschat en de trainer kletst uit zijn nek en weet het ook niet meer. Daarnaast kan Feyenoord best degraderen. Allemaal feiten.
Zonder Gio hebben ze toevallig al wel twee keer op rij niet verloren. Dat is ook een hele prestatie geworden inmiddels.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fer 'zwaar overschat'. Hij staat uit nood in de basis en is gewoon en talentvolle speler die zat goede wedstrijden heeft gespeeld. Van Bronckhorst (wie is Gio?) voegt wel degelijk wat toe. Het is niet geheel toevallig dat met de afwezig van JDT én Van Bronckhorst het spel nog dramatischer is dan het al was.
Dus je bent van mening veranderd en ziet nu in dat Van Bronckhorst een positieve invloed heeft op het spel van Feyenoord? Mooi.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zonder Gio hebben ze toevallig al wel twee keer op rij niet verloren. Dat is ook een hele prestatie geworden inmiddels.
Blablablabla. Kijk je ooit een wedstrijd van Feyenoord?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gio (zo noemde die prutser zich bij Barca) is gewoon zwaar overschat en denkt op basis van zijn CV de dienst uit te kunnen maken bij Feyenoord, maar voetballend is hij gewoon geen toegevoegde waarde. Misschien dat er wat jonge spelers tegen hem op kijken, maar dat komt dan door zijn CV en doordat ze hem niet meer recent hebben zien tobben in de Kuip.
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Fer liet zich op inzet lelijk aftroeven. Je mag van zo´n speler toch wel 100% inzet verwachten in een kraker tegen Ajax. Dat is kennelijk teveel gevraagd voor meneer.
Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Halcon het volgende:
Ik zie ze geregeld voorbij komen op TV en het doet gewoon pijn aan je ogen.
Gio voegt niets toe, zelfs niet in dit matige Feyenoord vol eenheidsworst. "Vroeger" had Feyenoord ook niet de meest talentvolle spelers, maar dat werd gecompenseerd met 200% inzet. Zelfs dat zit er nu niet meer in.
Oh god.quote:
Ik doe m'n best.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Welkom terug en houd je nu eens in.
Hangt niet van mij zelf af natuurlijk. Wat mij betreft hoef je me helemaal niet te helpen.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer midden in de nacht helpen he!
Moest je zijn luiers verschonen?quote:Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga je niet weer midden in de nacht helpen he!
Dat is ook waar, maar ook die spaarzame keren dat hij voor de goal is gekomen was het bepaald niet overtuigend hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.
[..]
Oh god.![]()
De reden geef ik aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.
Hij is het echt helemaal kwijt.
De laatste wedstrijden (op Groningen na, "toevallig" met een goede Tomasson rond zich heen) is het inderdaad erg slecht wat hij laat zien, maar daarvoor heeft hij wel degelijk een goede periode gehad. Een periode waarin hij niet elke bal verloor en volgens mij een keer of 6 scoorde in 8 wedstrijden, zonder te veel kansen te missen of zo. Hij is het absoluut niet verleerd, maar wat moet je doen als je nooit een degelijke schietkans krijgt. En als Makaay niet kan schieten, maar de hele tijd met zijn rug naar de goal moet spelen is het inderdaad heel somber wat hij laat zien.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.
Hij is het echt helemaal kwijt.
Tiendalli.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greene.
Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
De vlag hangt al maanden uit bij jou nu Bosz weg is neem ik aan?
Zoveel is er niet meer over anders.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef Crane het volgende:
[..]
Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.
Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.
Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.
De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.
Dwaasch. Kijk jij weleens een wedstrijd van Feyenoord of baseer je je mening op Studio Sport?
Oh, dus nu is de selectie ineens wel goed genoeg?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.
Ik zie genoeg, maak je daar maar niet druk om.
Jij ook weer hier?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Crane ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord prikbord, daar zat ik toen ik 10 was.
Valt wel mee, slechts een paar gastjes die vonden dat ik te ver ging door woorden als 'klote' 'kut' en 'tering' te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij ook weer hier?
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
Biseswar staat niet bekend om z'n goede beslissingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Wil hij zoveelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:00 schreef Manu82 het volgende:
Als Biseswar nog een nieuw contract tekent bij jullie moet die zaakwaarnemer dan ook 1.2 miljoen?
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:08 schreef Crane het volgende:
Biseswar heeft PSV afgezegd.
Terecht dat PSV niet heeft toegehapt, die eis was te belachelijk voor woorden. Aangezien geen enkele Nederlandse club die 1,2 miljoen gaat betalen zien we hem volgend seizoen op de bank in bijvoorbeeld Portugal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgen
quote:
Verrassendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe heeft ie nog niet voor Feyenoord getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
?? Nee hoor ??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Dentheman is bezig met een spelers makelaar opleiding
Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden.quote:
Gelukkig werd je hier ook uitgekotstquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden.Tis net het EO-forum daar.
Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig werd je hier ook uitgekotst
Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig werd je hier ook uitgekotst
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
Binnen 2 maandenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit het
quote:
en vanaf volgend jaar is het de vaste rechtsbuiten in 4-4-2 systeem met Wijnaldum kort achter Makaay en Tomasson.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.quote:
Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.
Z'n totaalbeleid is gewoon kut geweest, maar dat zag ik jaren geleden al. Maar idd, die lul is weg, niet eens meer de moeite om het over hem te hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.
Klopt, maar wel meer status dan de hele RvC plus die sul van een Gudde bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Happel het volgende:
Beenhakker heeft geen ontastbare status hoor, de judas.
Slechter kan niet lijkt mij...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...
ben al aantal jaar nu seizoenskaarthouder van onze mooie club uit R'dam..
en hopelyk gaat het komende jaren weer wat beter dan afgelopen jaren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |