abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66133601
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Merkie het volgende:
Alsof Van der Gun Feyenoord verder zal brengen? Daarnaast heeft hij naar mijn zin iets teveel tijd doorgebracht in onze hoofdstad.
Net zoals Tim de Cler bedoel je .
-
  maandag 16 februari 2009 @ 20:48:19 #102
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_66134489
Vol gas naar de hoofdklasse? Verliezen van Veendam en Emmen. Yeah!

Maar eerst verliezen van de Graafschap!

Blessures of niet: het is gewoon beschamend slecht dat je met deze ploeg zo goed presteert. En de spelers en het bestuur die afgeven op Verbeek.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_66134698
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Net zoals Tim de Cler bedoel je .
Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greene .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_66134783
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef RayMania het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft Feyenoord veel ex-Ajacieden (gehad) de laatste tijd; De Cler, Landzaat, Mols, Biseswar, Timmer, Charisteas, Greene .
En het is allemaal teringzooi tot nu toe, dat is nog het ergste.

Op De Cler en Biseswar (dit seizoen dan) na.
  maandag 16 februari 2009 @ 20:57:03 #105
30220 Barca
pi_66134990
...;
..., ..., ..., El Akchaoui;
Fer, Landzaat, De Guzman, Van der Gun;
Wijnaldum, ..., Biseswar

Best aardig.
pi_66135074
4-4-3 lijkt me inderdaad een goede optie.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:03:02 #107
185115 Juk
Misschien
pi_66135336
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:29 schreef thewishmaster het volgende:
van der Gun, Fernandez en El-Akchaoui zijn leuke spelers bij de subtoppers, maar die brengen Feyenoord ook niet terug naar de top.
Als je ze onze prutsers laat vervangen kunnen spelers als van Bronkhorst en Tomasson dat beetje extra brengen wat ze in huis hebben. Nu zijn ze meer bezig met het herstellen van andermans fouten.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 16 februari 2009 @ 21:04:45 #108
185115 Juk
Misschien
pi_66135437
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:57 schreef Barca het volgende:
...;
..., ..., ..., El Akchaoui;
Fer, Landzaat, De Guzman, Van der Gun;
Wijnaldum, ..., Biseswar

Best aardig.
Je stelt er 12 op? Het vergroot wel onze kansen volgend seizoen
pi_66135765
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Juk het volgende:

[..]

Precies, dan speel ik wel voor 100 euro per week rechtsback. Scheelt een hoop geld
pi_66135792
Ik hoop echt dat volgend jaar Vlaar elke wedstrijd speelt. Daardoor zal de verdediging al een stuk beter worden.
pi_66135949
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:03 schreef Juk het volgende:

[..]

Als je ze onze prutsers laat vervangen kunnen spelers als van Bronkhorst en Tomasson dat beetje extra brengen wat ze in huis hebben. Nu zijn ze meer bezig met het herstellen van andermans fouten.

Alsof Gio wat toevoegt bij Feyenoord. Tomasson zeker wel, maar Gio niet.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:13:39 #112
30220 Barca
pi_66135982
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef Juk het volgende:

[..]

Fer rechterspts, Biseswar centrumspits. De ... tussen Wijnaldum en Biseswar komen te vervallen.
pi_66136086
------------------------Vorm-----------------------
------Tiendalli - Vlaar - Hofland - De Cler------
--------------------El Ahmadi ---------------------
--DeGuzman-----Wijnaldum-----Biseswar----
-------------Makaay - Tomasson----------------

Niks mis mee. Een nieuwe spits wellicht, Tomasson op de plek van Wijnaldum. Al verwacht ik dat De Guzman weg zal gaan:

------------------------Vorm------------------------
---Tiendalli - Vlaar - Hofland - El Akchaoui-----
-----------El Ahmadi ---van Bronckhorst--------
---Slory-----------Tomasson-------Biseswar---
-------------------- Makaay ------------------------
pi_66136090
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof Gio wat toevoegt bij Feyenoord. Tomasson zeker wel, maar Gio niet.
Zonder Gio hadden ze nu onder Volendam gestaan.
Zo'n clubman moet je koesteren.
-
pi_66136396
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Wootboon het volgende:
------------------------Vorm-----------------------
------Tiendalli - Vlaar - Hofland - De Cler------
--------------------El Ahmadi ---------------------
--DeGuzman-----Wijnaldum-----Biseswar----
-------------Makaay - Tomasson----------------

Niks mis mee. Een nieuwe spits wellicht, Tomasson op de plek van Wijnaldum. Al verwacht ik dat De Guzman weg zal gaan:

Tiendalli en Slory zijn geen Feyenoord materiaal. Makaay ook niet meer. En Biseswar gaat toch weg.
pi_66136477
quote:
Slory Makaay Tiendalli voor de rest is het wel goed.
pi_66136925
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zonder Gio hadden ze nu onder Volendam gestaan.
Zo'n clubman moet je koesteren.
Gio is al even slecht als de rest van het elftal. Ook het zogenaamde talent Fer vond ik afgelopen weekend in een belangrijke wedstrijd hopeloos falen. Als jeugdspeler van Feyenoord moet het bloed aan je scheenbeschermers zitten na zo´n wedstrijd, maar er zat helemaal niets in. Bij geen enkele speler van Feyenoord.

Het zegt genoeg dat Mols nog geregeld mee mag doen. Feyenoord moet zich serieus zorgen gaan maken overigens als ze zo blijven spelen. Ik heb ook niet het idee dat de cliche-brakende man van 3,5 ton er als trainer wat aan gaat veranderen.
pi_66137663
Net op VI het verhaal dat Biseswar niet naar PSV gaat vanwege de hoge fee die zijn zaakwaarnemer wil.
Weet niet of het al bekend was.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:46:50 #119
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66138053
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gio is al even slecht als de rest van het elftal. Ook het zogenaamde talent Fer vond ik afgelopen weekend in een belangrijke wedstrijd hopeloos falen. Als jeugdspeler van Feyenoord moet het bloed aan je scheenbeschermers zitten na zo´n wedstrijd, maar er zat helemaal niets in. Bij geen enkele speler van Feyenoord.

Het zegt genoeg dat Mols nog geregeld mee mag doen. Feyenoord moet zich serieus zorgen gaan maken overigens als ze zo blijven spelen. Ik heb ook niet het idee dat de cliche-brakende man van 3,5 ton er als trainer wat aan gaat veranderen.
De enige die hier cliché's braakt ben jij.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66138099
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

De enige die hier cliché's braakt ben jij.
Ik heb wel gelijk.
  maandag 16 februari 2009 @ 21:49:14 #121
53267 TC03
pi_66138213
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb wel gelijk.
Het is gebakken lucht wat jij verkoopt. Natuurlijk moet Feyenoord zich zorgen maken als ze zo blijven spelen, duh dat snapt iedereen wel.
pi_66138411
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is gebakken lucht wat jij verkoopt. Natuurlijk moet Feyenoord zich zorgen maken als ze zo blijven spelen, duh dat snapt iedereen wel.
Nee hoor. Gio voegt niets toe, Fer is zwaar overschat en de trainer kletst uit zijn nek en weet het ook niet meer. Daarnaast kan Feyenoord best degraderen. Allemaal feiten.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:06:37 #123
53267 TC03
pi_66139201
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee hoor. Gio voegt niets toe, Fer is zwaar overschat en de trainer kletst uit zijn nek en weet het ook niet meer. Daarnaast kan Feyenoord best degraderen. Allemaal feiten.

Fer 'zwaar overschat'. Hij staat uit nood in de basis en is gewoon en talentvolle speler die zat goede wedstrijden heeft gespeeld. Van Bronckhorst (wie is Gio?) voegt wel degelijk wat toe. Het is niet geheel toevallig dat met de afwezig van JDT én Van Bronckhorst het spel nog dramatischer is dan het al was.
pi_66139369
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Fer 'zwaar overschat'. Hij staat uit nood in de basis en is gewoon en talentvolle speler die zat goede wedstrijden heeft gespeeld. Van Bronckhorst (wie is Gio?) voegt wel degelijk wat toe. Het is niet geheel toevallig dat met de afwezig van JDT én Van Bronckhorst het spel nog dramatischer is dan het al was.
Zonder Gio hebben ze toevallig al wel twee keer op rij niet verloren. Dat is ook een hele prestatie geworden inmiddels.

Gio (zo noemde die prutser zich bij Barca) is gewoon zwaar overschat en denkt op basis van zijn CV de dienst uit te kunnen maken bij Feyenoord, maar voetballend is hij gewoon geen toegevoegde waarde. Misschien dat er wat jonge spelers tegen hem op kijken, maar dat komt dan door zijn CV en doordat ze hem niet meer recent hebben zien tobben in de Kuip.

Fer liet zich op inzet lelijk aftroeven. Je mag van zo´n speler toch wel 100% inzet verwachten in een kraker tegen Ajax. Dat is kennelijk teveel gevraagd voor meneer.

Dan heb je ook nog clown Henk in de goal staan en volgende week weer Kevin "Suikerbeen" Hofland voor clown Henk en dan is het drama weer helemaal compleet.

Das Phantom doet tegenwoordig zijn bijnaam op een andere manier eer aan en wellicht dat opa Mols er met zijn rollator nog eentje in kan duwen, maar dat zullen er zeker geen 15 worden dit seizoen. Denny Zaadland teert volledig op een tijdje meehobbelen bij een geweldig AZ, maar viel verschrikkelijk door de mand in Engeland en Tim de Cler laat ook dit seizoen zijn ware gezicht zien. Hij was bij AZ altijd al de zwakste schakel.

Voor de groep staat dan een over het paard getild trainertje wat er bij FC Eindhoven een zooi van maakte...

Nee, dit komt niet goed.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:11:07 #125
53267 TC03
pi_66139476
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zonder Gio hebben ze toevallig al wel twee keer op rij niet verloren. Dat is ook een hele prestatie geworden inmiddels.
Dus je bent van mening veranderd en ziet nu in dat Van Bronckhorst een positieve invloed heeft op het spel van Feyenoord? Mooi.
quote:

[..]

Gio (zo noemde die prutser zich bij Barca) is gewoon zwaar overschat en denkt op basis van zijn CV de dienst uit te kunnen maken bij Feyenoord, maar voetballend is hij gewoon geen toegevoegde waarde. Misschien dat er wat jonge spelers tegen hem op kijken, maar dat komt dan door zijn CV en doordat ze hem niet meer recent hebben zien tobben in de Kuip.
Blablablabla. Kijk je ooit een wedstrijd van Feyenoord?
quote:

[..]

Fer liet zich op inzet lelijk aftroeven. Je mag van zo´n speler toch wel 100% inzet verwachten in een kraker tegen Ajax. Dat is kennelijk teveel gevraagd voor meneer.
.
pi_66139568
Ik zie ze geregeld voorbij komen op TV en het doet gewoon pijn aan je ogen.

Gio voegt niets toe, zelfs niet in dit matige Feyenoord vol eenheidsworst. "Vroeger" had Feyenoord ook niet de meest talentvolle spelers, maar dat werd gecompenseerd met 200% inzet. Zelfs dat zit er nu niet meer in.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:32:40 #127
53267 TC03
pi_66140779
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:12 schreef Halcon het volgende:
Ik zie ze geregeld voorbij komen op TV en het doet gewoon pijn aan je ogen.

Gio voegt niets toe, zelfs niet in dit matige Feyenoord vol eenheidsworst. "Vroeger" had Feyenoord ook niet de meest talentvolle spelers, maar dat werd gecompenseerd met 200% inzet. Zelfs dat zit er nu niet meer in.
Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.
pi_66141399
Dude, van Bronckhorst voegt enorm veel toe. Als je dat niet inziet, begrijp je geen zak van voetbal.
pi_66141932
Cause nobody likes rock anymore!
  maandag 16 februari 2009 @ 22:55:41 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66141949
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.

Slory dient ook te blijven, zelfde geld voor Bahia. Hoe Slory het onder Been bij Excelsior deed, was de reden dat Feijnoord hem kocht. Denk dat hij meer kwaliteiten heeft, dan menigeen hem hier toedicht. Bahia is een goede twaalfde man.

En we hebben gewoon een stofzuiger nodig op het middenveld. Schaars ofzo.
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Crane het volgende:
Oh god.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66141959
Welkom terug en houd je nu eens in .
pi_66142042
quote:
Ik ga je niet weer midden in de nacht helpen he!
pi_66142045
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef RayMania het volgende:
Welkom terug en houd je nu eens in .
Ik doe m'n best.
pi_66142067
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hangt niet van mij zelf af natuurlijk. Wat mij betreft hoef je me helemaal niet te helpen.
  maandag 16 februari 2009 @ 22:58:04 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66142072
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moest je zijn luiers verschonen?
Elite
Tegen TTIP
pi_66142178
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Zoiets.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:01:30 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66142261
quote:
De vlag hangt al maanden uit bij jou nu Bosz weg is neem ik aan ?
2000 light years from home
pi_66142435
quote:

maandag 16 februari 2009 @ 23:05:33 #139
53267 TC03
pi_66142492
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:
Makaay zou ook gewoon van toegevoegde waarde zijn als zijn medespelers eens een keer wat goed deden. Nu is het een veredelde aanvallende middenvelder. Vind je het gek dat hij niet uit de verf komt.
Dat is ook waar, maar ook die spaarzame keren dat hij voor de goal is gekomen was het bepaald niet overtuigend hoor.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:07:05 #140
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66142558
Toch klopt het wel dat de aanvoer zeer matig is. Kuyt kon per wedstrijd 10 keer op doel schieten, Makaay 1 of 2 keer.
pi_66142577
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Oh god.
Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.

Hij is het echt helemaal kwijt.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:12:25 #142
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66142839
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ook zonder - die vrije trappen, balaannames en schoten op doel zijn toch om te huilen joh. Fantastisch dat ie hard werkt, super dat ie zelfs op een gegeven moment zonder problemen linksback loopt zondag, maar geen enkele bal op goal joh.

De reden geef ik aan.

Het is geen speler die de kar trekt, hij deelt gewoon mee in de malaise. Hij is het niet kwijt.
Elite
Tegen TTIP
pi_66142941
Makaay is nu eenmaal geen speler die de kar alleen kan trekken.
Een super goede spits maar een veel mindere voetballer.
Zolang hij veel te veel dingen moet doen en hij geen aanvoer krijgt zal er niets veranderen.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:16:22 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66143027
Dan nog past Makaay niet bij Feyenoord. Binnen nu en twee jaar zal er geen geöliede aanval op het veld staan die doelpunten maakt alsof het water uit de kraan is, dus in die zin hebben we niks aan Makaay, en heeft Makaay niks aan Feyenoord. Jammer, maar dat moet ook geconstateerd worden.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:17:43 #145
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66143086
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De laatste wedstrijden (op Groningen na, "toevallig" met een goede Tomasson rond zich heen) is het inderdaad erg slecht wat hij laat zien, maar daarvoor heeft hij wel degelijk een goede periode gehad. Een periode waarin hij niet elke bal verloor en volgens mij een keer of 6 scoorde in 8 wedstrijden, zonder te veel kansen te missen of zo. Hij is het absoluut niet verleerd, maar wat moet je doen als je nooit een degelijke schietkans krijgt. En als Makaay niet kan schieten, maar de hele tijd met zijn rug naar de goal moet spelen is het inderdaad heel somber wat hij laat zien.

Maarja.. Makaay is helaas altijd zo optimistisch dat hij niet meer in de spiegel kijkt. Hij moet het anders aanpakken dan eerst. Nu zit ie steeds te loeren om een buitenspelval te ontlopen. Maar door zijn verlies aan startsnelheid en teveel domheid om deze steekpass te geven, loopt hij alllllllllleeen maar buitenspel. Zo frustrerend en onnodig balverlies steeds.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:30:49 #146
53267 TC03
pi_66143601
quote:
Op maandag 16 februari 2009 20:51 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tiendalli.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:32:03 #147
53267 TC03
pi_66143644
quote:
Ohnoes
pi_66143659
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Tiendalli.
Vlaar.
pi_66143715
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:01 schreef Merkie het volgende:

[..]

De vlag hangt al maanden uit bij jou nu Bosz weg is neem ik aan ?
Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:34:19 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66143736
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:33 schreef Crane het volgende:

[..]

Mwoah, Bosz was niet de enige mongool binnen het Feyenoord-bestuur.
Zoveel is er niet meer over anders.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:34:59 #151
53267 TC03
pi_66143765
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vlaar.
Nee.
pi_66143999
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij kijkt echt de verkeerde wedstrijden. Met de mentaliteit is dit seizoen weinig mis hoor.
Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:43:01 #153
53267 TC03
pi_66144057
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:41 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vandaar die goede positie op de ranglijst natuurlijk en dat slappe spel tegen Ajax.
Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.

Dwaasch. Kijk jij weleens een wedstrijd van Feyenoord of baseer je je mening op Studio Sport?
pi_66144115
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Oh ja klopt, iedereen die niet in de top 5 staat heeft niet de juiste mentaliteit.

Dwaasch. Kijk jij weleens een wedstrijd van Feyenoord of baseer je je mening op Studio Sport?
De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.

Ik zie genoeg, maak je daar maar niet druk om.
pi_66144724
Met de mentaliteit op het veld valt het mee, maar volgens mij zit het vooral mis met de mentaliteit buiten het veld. Ik krijg nooit echt het idee dat ze met z'n allen willen werken om er een team van te maken.
pi_66144799
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee.
Zie PI.
pi_66144899
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 00:10:13 #158
53267 TC03
pi_66145112
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

De meeste ploegen buiten de top 5 zouden hun vingers aflikken als ze dezelfde selectie zouden hebben als Feyenoord.

Ik zie genoeg, maak je daar maar niet druk om.
Oh, dus nu is de selectie ineens wel goed genoeg? !11
pi_66145146
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Jij ook weer hier?
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 00:12:50 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66145182
Feyenoord prikbord, daar zat ik toen ik 10 was .
pi_66145373
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord prikbord, daar zat ik toen ik 10 was .
Crane ook
pi_66145906
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij ook weer hier?
Valt wel mee, slechts een paar gastjes die vonden dat ik te ver ging door woorden als 'klote' 'kut' en 'tering' te gebruiken.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 06:41:08 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66147356
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar staat niet bekend om z'n goede beslissingen
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 07:00:11 #164
135486 Manu82
How you doin'?
pi_66147407
Als Biseswar nog een nieuw contract tekent bij jullie moet die zaakwaarnemer dan ook 1.2 miljoen?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_66147499
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 07:00 schreef Manu82 het volgende:
Als Biseswar nog een nieuw contract tekent bij jullie moet die zaakwaarnemer dan ook 1.2 miljoen?
Wil hij zoveel
Wat is dat toch met die zaakwaarnemers, die hebben volgens mij al menig carriere om zeep geholpen...
  dinsdag 17 februari 2009 @ 07:25:54 #166
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66147503
Dentheman is bezig met een spelers makelaar opleiding
pi_66147701
Biseswar heeft PSV afgezegd.
pi_66147801
Biseswar zie ik wel naar het buitenland vertrekken, dan houden we toch weinig buitenspelers over. Slory moet beter kunnen, maar dat is nog niet genoeg.

O wacht, we hebben Vincken nog.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:19:12 #169
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66147811
Diego
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 08:20:08 #170
135486 Manu82
How you doin'?
pi_66147822
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 08:08 schreef Crane het volgende:
Biseswar heeft PSV afgezegd.
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgen
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:45:22 #171
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66148150
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgen
Terecht dat PSV niet heeft toegehapt, die eis was te belachelijk voor woorden. Aangezien geen enkele Nederlandse club die 1,2 miljoen gaat betalen zien we hem volgend seizoen op de bank in bijvoorbeeld Portugal.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:49:42 #172
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66148227
Wat een kansloos iets, 1,2 miljoen!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 10:00:00 #173
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66150105
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 08:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Diego

tot nu toe heeft ie nog niet voor Feyenoord getekend.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66150569
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:58 schreef Happel het volgende:

[..]

pi_66150780
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Verrassend
pi_66151579
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

tot nu toe heeft ie nog niet voor Feyenoord getekend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_66152182
Als Biseswar vertrekt kun je volgend seizoen beter zonder echte buitenspelers spelen, in een 4-4-2 ofzo.
pi_66153869
quote:
hij is er weer

pi_66154475
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 07:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Dentheman is bezig met een spelers makelaar opleiding
?? Nee hoor ??

Ik kan wel die kant op, maar dat zijn niet mijn plannen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_66156407
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 10:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Verrassend
Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden. Tis net het EO-forum daar.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:33:16 #182
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66164286
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Crane het volgende:

[..]

Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden. Tis net het EO-forum daar.
Gelukkig werd je hier ook uitgekotst
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_66164379
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
pi_66164392
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit het
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:39:28 #185
185115 Juk
Misschien
pi_66164557
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:

[..]

Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.

We hebben je gemist
  dinsdag 17 februari 2009 @ 16:51:20 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66165059
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit het
Binnen 2 maanden
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:06:13 #187
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_66165636
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:51 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Binnen 2 maanden
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_66166980
quote:

[..]

Binnen 2 maanden
en vanaf volgend jaar is het de vaste rechtsbuiten in 4-4-2 systeem met Wijnaldum kort achter Makaay en Tomasson.
pi_66166988
quote:

Binnen 2 maanden
En binnen twee maanden en drie dagen is het weer brullen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 17:48:35 #190
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66167249
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:

[..]

Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
Elite
Tegen TTIP
pi_66167337
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 18:04:23 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66167695
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.
Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.
Elite
Tegen TTIP
pi_66167810
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.
Z'n totaalbeleid is gewoon kut geweest, maar dat zag ik jaren geleden al. Maar idd, die lul is weg, niet eens meer de moeite om het over hem te hebben.
pi_66170387
Ach, wat nu goed is, is dat zowel de technische vrijwilliger en de hoofdtrainer van volgend seizoen mensen zijn die, bijna, een onaantastbare status hebben binnen alle geledingen van de club (bestuur, Legioen, (zelfs de) spelers). Dat is een goede start.
Met twee of drie gerichte directe versterkingen (en minder blessures van potentiėle sterkhouders) is de club ook alweer erg verder geholpen.

Dit seizoen? Overleven en zorgen dat je 'keurig' in de middenmoot eindigt.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 21:38:15 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66175692
Beenhakker heeft geen ontastbare status hoor, de judas.
Elite
Tegen TTIP
pi_66176160
Feyenoord
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_66176787
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Happel het volgende:
Beenhakker heeft geen ontastbare status hoor, de judas.
Klopt, maar wel meer status dan de hele RvC plus die sul van een Gudde bij elkaar.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:06:09 #198
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66176928
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...

ben al aantal jaar nu seizoenskaarthouder van onze mooie club uit R'dam..
en hopelyk gaat het komende jaren weer wat beter dan afgelopen jaren ...
Feyenoord is van ons!
pi_66177166
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...

ben al aantal jaar nu seizoenskaarthouder van onze mooie club uit R'dam..
en hopelyk gaat het komende jaren weer wat beter dan afgelopen jaren ...
Slechter kan niet lijkt mij...
Welkom.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:14:10 #200
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66177322
nouja... die woorden heb ik 2 seizoenen terug ook uitgesproken...
Feyenoord is van ons!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')