Crane ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:12 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord prikbord, daar zat ik toen ik 10 was.
Valt wel mee, slechts een paar gastjes die vonden dat ik te ver ging door woorden als 'klote' 'kut' en 'tering' te gebruiken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij ook weer hier?
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
Biseswar staat niet bekend om z'n goede beslissingenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:04 schreef Crane het volgende:
Biseswar kan naar PSV? Dat zou wel enorm vernederend voor Feyenoord zijn. Overigens wens ik hem dan per morgen een nare blessure toe.
Wil hij zoveelquote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:00 schreef Manu82 het volgende:
Als Biseswar nog een nieuw contract tekent bij jullie moet die zaakwaarnemer dan ook 1.2 miljoen?
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:08 schreef Crane het volgende:
Biseswar heeft PSV afgezegd.
Terecht dat PSV niet heeft toegehapt, die eis was te belachelijk voor woorden. Aangezien geen enkele Nederlandse club die 1,2 miljoen gaat betalen zien we hem volgend seizoen op de bank in bijvoorbeeld Portugal.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, aangezien PSV niet bereid was die zaakwaarnemer z'n pensioen te verzorgen
quote:
Verrassendquote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zag trouwens dat je het op het Feyenoord Prikbord je aardig uitgekotst werd!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:00 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
![]()
tot nu toe heeft ie nog niet voor Feyenoord getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
?? Nee hoor ??quote:Op dinsdag 17 februari 2009 07:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Dentheman is bezig met een spelers makelaar opleiding
Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden.quote:
Gelukkig werd je hier ook uitgekotstquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:12 schreef Crane het volgende:
[..]
Geloof me, jij en Happel zouden daar nog 10 keer harder uitgekotst worden.Tis net het EO-forum daar.
Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig werd je hier ook uitgekotst
Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit hetquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig werd je hier ook uitgekotst
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
Binnen 2 maandenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe is 't met je schatje? Jeweet, Vincken? Gaat die gast nog eens voetballen of hoe zit het
quote:
en vanaf volgend jaar is het de vaste rechtsbuiten in 4-4-2 systeem met Wijnaldum kort achter Makaay en Tomasson.quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Zolang ik het gelijk vaak aan m'n zijde heb.
Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.quote:
Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:51 schreef Crane het volgende:
[..]
Lekker makkelijk Happel. Geef toe dat ik (helaas) gelijk heb gekregen over Bosz en z'n aankopen.
Z'n totaalbeleid is gewoon kut geweest, maar dat zag ik jaren geleden al. Maar idd, die lul is weg, niet eens meer de moeite om het over hem te hebben.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz heeft gegokt en verloren. Zijn, vooral latere, aankopen zijn op papier goed te noemen. Maar laten we er niet meer op ingaan. Je weet hoe dat zal aflopen.
Klopt, maar wel meer status dan de hele RvC plus die sul van een Gudde bij elkaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:38 schreef Happel het volgende:
Beenhakker heeft geen ontastbare status hoor, de judas.
Slechter kan niet lijkt mij...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...
ben al aantal jaar nu seizoenskaarthouder van onze mooie club uit R'dam..
en hopelyk gaat het komende jaren weer wat beter dan afgelopen jaren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |