abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2009 @ 09:44:05 #26
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66110765
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:42 schreef Ruud het volgende:

[..]

er was ook helemaal niemand in de buurt geloof ik

maar Tiendalli is het beste dat we hebben momenteel
Fernandez heb ik nog nooit zien spelen volgens mij
Leonardo was alleen op Timmer af anders
pi_66110810
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

even lezen, jorientje
  maandag 16 februari 2009 @ 09:46:13 #28
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66110821
quote:
Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Het ging nog over die schaar, niet over die overtreding.
  maandag 16 februari 2009 @ 09:46:31 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66110827
Wat een belabberde wedstrijd zeg.
Maarja, dat lijkt een traditie daar in de hoofdstad.
Nu maar weer 'gewoon' verder richting De Graafschap, ook niet altijd een makkelijke pot geweest voor ons.
  maandag 16 februari 2009 @ 10:06:37 #30
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_66111240
Dat was niet best
Komende weken is het ook niet echt makkelijk voor jullie. Kan me niet voorstellen dat jullie 16e eindigen, maar veel hoger dan dit zal t ook niet worden ben ik bang
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_66111267
Tiendalli is niet genoeg voor Feyenoord.
pi_66111391
Toch heb ik het idee dat met de uitslag van gister ajax slechter af is...
Nu verstomt de kritiek op van basten weer, terwijl ook daar het lek verre van boven is.

Maar goed, heb de wedstrijd in de auto moeten volgen. Het duurde even voordat ik doorhad wie er allemaal speelden voor Feyenoord, ik hoorde alleen maar de verdedigers en ajacieden aan de bal...
BFF met GGMM
  maandag 16 februari 2009 @ 10:18:50 #33
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66111560
quote:
Beenhakker krijgt handen vol

Datum: 16-02-2009
Bron: Ad.nl

Hoofdschuddend en met de armen gespreid liep Henk Timmer zondagmiddag een paar meter het veld uit, met zijn rug naar het strijdperk. ajax-Feyenoord was nog niet ten einde, maar na de 2-0 van Urby Emanuelson leek de keeper even van plan om boos naar huis te lopen.
Timmers wandeling had in dubbel opzicht iets symbolisch. Enerzijds door de totale wanhoop die het uitstraalde, anderzijds omdat het juist Henk Timmer was, de keeper die moet vertrekken bij Feyenoord. Als eerste in een rij van spelers, want de noodzaak van een grondige schoonmaak werd gisteren weer in volle glorie onderstreept.

Dat Timmer tegenover de pers zwijgt over zijn aanstaande vertrek, valt te begrijpen. De keeper wordt simpelweg niet goed genoeg geacht om Feyenoord verder te helpen, maar hij moet nog wel even het huidige rampseizoen afmaken. Probeer dan maar eens iets zinnigs te zeggen. ,,Henk is oud en wijs genoeg om met deze situatie om te gaan,’’ zegt zijn ploeggenoot Theo Lucius.

Toch is de vraag gerechtvaardigd of Feyenoord niet nu al voor een andere keeper moet kiezen. Timmer hield zijn ploeg gisteren een aantal keren overeind, maar bij beide tegengoals zag hij er opnieuw ongelukkig uit. In een toch al verloren seizoen zou het jonge talent Darley Ramon Torres waardevolle ervaring op kunnen doen. In dat geval weet Feyenoord gelijk wat het met de jonge Braziliaan in huis heeft.

Trap corners en vrije trappen vooral lekker scherp voor het doel langs, had Marco van Basten zijn spelers vooraf voorgehouden. De ajax-trainer had in zijn analyse van Feyenoord gezien wat al zijn collega’s in de eredivisie ook al constateerden; de Rotterdamse ploeg is uiterst kwetsbaar bij dode spelmomenten. Zonder goede koppers en met een keeper die het liefst op zijn doellijn geplakt staat, is iedere bal vanaf de zijkant een kans.

Dat de cruciale 1-0 uit een indraaiende vrije trap viel, paste haarfijn in dat beeld. Kennedy Bakircioglu krulde de bal een paar meter voor het doel langs, Timmer deed niets, Bahia miste en bij de tweede paal hadden drie amsterdamseen de bal voor het intikken. Vermaelen gaf het laatste zetje, waarna Feyenoord in elkaar stortte. Paal en lat voorkwamen een Rotterdamse martelgang.

Later op de middag, op de tribune bij Nec, moet Leo Beenhakker zich hebben afgevraagd waar hij in vredesnaam moet beginnen met zijn nieuwe hobby. De onbezoldigd technisch adviseur is niet het type dat snel in de war raakt, maar zelfs de grootste optimist moet gisteren verdrietig zijn geworden van Feyenoord. Zelden oogden de Rotterdammers desolater in een Klassieker, tegen nota bene een kwetsbaar ajax.

Met het verwijzen naar blessures is iedereen in Rotterdam wijselijk gestopt. Sinds het ontslag van Gertjan Verbeek won Feyenoord precies één van zijn zes wedstrijden, onder een trainer (Leon Vlemmings) die wél gepruimd wordt door zijn spelers. Het zegt alles over het zielloze, karakterloze elftal van nu.

Feyenoord klampte zich de laatste weken vast aan een paar redelijke wedstrijden, maar tegen ajax, zakte de ploeg weer volledig door zijn hoeven. Dwight Tiendalli werd nog een helft gespaard door Miralem Sulejmani, na rust werd hij dronken gespeeld door Leonardo.

Karim El Ahmadi is geen schim meer van de speler die indruk maakte bij Fc Twente, terwijl Roy Makaay en Andwelé Slory amper in het verhaal voorkwamen. Alleen Diego Biseswar scoorde een kleine voldoende, samen met de jonge Kelvin Leerdam, die als linksback opnieuw op een positie stond waar hij in de jeugd nooit speelde.

,,Het roer moet om,’’ sprak Beenhakker vrijdag. Tussen alle mooie zinnen door klonk dat als een enorme open deur. Na zondag helemaal.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_66111662
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Dat was niet best
Komende weken is het ook niet echt makkelijk voor jullie. Kan me niet voorstellen dat jullie 16e eindigen, maar veel hoger dan dit zal t ook niet worden ben ik bang
als we nacompetitie spelen kan ik nog wat wedstrijdjes meepikken

quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:12 schreef DonRaja het volgende:
Toch heb ik het idee dat met de uitslag van gister ajax slechter af is...
Nu verstomt de kritiek op van basten weer, terwijl ook daar het lek verre van boven is.
dat kan mij allemaal geen fuck schelen
pi_66111716
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Dat was niet best
Erin blijven is het enige wat belangrijk is, de rest is niet belangrijk meer dit seizoen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_66111782
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:18 schreef Tomasso het volgende:

[..]
tja, die dode spelmomenten is al jaren kut
quote:
drie amsterdamseen
drie wat?
pi_66111874
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Erin blijven is het enige wat belangrijk is, de rest is niet belangrijk meer dit seizoen.
Zolang de selectie denkt dat het linkerrijtje nog mogelijk wordt, gaat dat heel lastig worden.
  maandag 16 februari 2009 @ 10:32:36 #38
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66111910
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:27 schreef Ruud het volgende:

[..]

drie wat?
Das een soa.
pi_66112116
quote:
Met het verwijzen naar blessures is iedereen in Rotterdam wijselijk gestopt.
En toch is de huidige malaise voor een deel daaraan toe te kennen.
quote:
Sinds het ontslag van Gertjan Verbeek won Feyenoord precies één van zijn zes wedstrijden, onder een trainer (Leon Vlemmings) die wél gepruimd wordt door zijn spelers. Het zegt alles over het zielloze, karakterloze elftal van nu.
Juist dat zielloze, dat karakterloze wordt veroorzaakt doordat er van de beoogde basisspelers eigenlijk nooit een meerderheid fit is geweest die samen meer dan twee wedstrijden hebben kunnen spelen. De gok voor veteranen heeft faliekant verkeerd uitgepakt door de absurde hoeveelheid blessures, en dan was er ook nog het gezeik met/op/om Verbeek, ook voortkomend uit het uitblijven van resultaten en (ook weer) de blessures. Je kunt je mond er over houden, maar feit is dat het de huidige situatie zeker mede bepaald heeft. Toegegeven, dit is geen kampioensselectie, zelfs niet als iedereen fit is, maar een top vijf positie is minimaal haalbaar met deze mensen, mits ze fit en enigzins in vorm zijn.
pi_66112211
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:25 schreef Steven184 het volgende:

[..]

de rest is in mijn ogen ook niet reeel..
tijd dat de praatjes niet altijd maar zoveel proberen te verbloemen.

hoog tijd om afscheid te nemen van :

Makaay (te oud , langzaam , uitvorm)
Vlaar (komt nooit meer terug)
Slory (te slecht)
Landzaat ( te duur )

In mijn ogen moet er gewoon een snelle wendbare spits ingezet worden , (Erasmus?)
daarnaast vleugelaanvallers die wel een actie durven te maken ( type biseswar)

en achterin.. , allemaal bijles van de Wolf en Fraser , please...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_66112541
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:41 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

de rest is in mijn ogen ook niet reeel..
tijd dat de praatjes niet altijd maar zoveel proberen te verbloemen.

hoog tijd om afscheid te nemen van :

Makaay (te oud , langzaam , uitvorm)
Vlaar (komt nooit meer terug)
Slory (te slecht)
Landzaat ( te duur )

In mijn ogen moet er gewoon een snelle wendbare spits ingezet worden , (Erasmus?)
daarnaast vleugelaanvallers die wel een actie durven te maken ( type biseswar)

en achterin.. , allemaal bijles van de Wolf en Fraser , please...
Amen. En Vincken mag de deur onderhand van mij ook wel uit. Hoeveel heeft die gast al wel niet gekost? Zul je zien dat ie, wanneer hij bijna fit is, weer geblesseerd raakt.
  maandag 16 februari 2009 @ 10:53:51 #42
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66112591
Koop Wilhelmsson
  maandag 16 februari 2009 @ 10:55:20 #43
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66112618
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Koop Wilhelmsson
Die naam is ook al honderd keer voorbij gekomen bij allerlei clubs.
pi_66112710
quote:
Koop Wilhelmsson
laat ze nou eens een keer niet alles kopen wat los en vast zit..
laat Beenhakker en Been maar eens de doorstroming van talenten uit de jeugdopleiding onder handen nemen, zodat het niet alleen maar uit noodzaak doorgaat.
Laten we dat dan als pluspunt uit dit grafjaar halen.

Talent hebben we zat , want ze zijn in alle oranje jeugd elftallen vertegenwoordigd.
ook spelen de hoogste elftallen allemaal hoog bovenin mee..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_66113352
quote:
Koop Wilhelmsson
Ja, handig, zo'n overschatte voetballer van 30 jaar, die aan het afbouwen is bij topclub Al-Hilal
  maandag 16 februari 2009 @ 11:25:14 #46
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_66113450
quote:
Koop Wilhelmsson
Heb je hem weer , voorlopig is er nog geen geld bij Feijenoord , en ik denk ook niet dat hij naar de Nederlandse competitie wil
Ik ben inmiddels overleden
pi_66114437
-edit

reageer eens normaal.

[ Bericht 81% gewijzigd door BliksemSchigt op 16-02-2009 12:54:43 ]
pi_66114491
quote:
Koop Wilhelmsson
Inderdaad want Wilhelmsson zal alle problemen in 1 keer oplossen.
Overschatte voetballer en een clubhoer vanjewelste.
pi_66114836
reactie op edit

[ Bericht 97% gewijzigd door BliksemSchigt op 16-02-2009 12:54:56 ]
  maandag 16 februari 2009 @ 12:27:40 #50
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_66115376
reactie op edit

[ Bericht 97% gewijzigd door BliksemSchigt op 16-02-2009 12:55:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties