abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66177846
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...

ben al aantal jaar nu seizoenskaarthouder van onze mooie club uit R'dam..
en hopelyk gaat het komende jaren weer wat beter dan afgelopen jaren ...
Welkom!

In welk vak zit je?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:28:35 #202
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_66178027
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:53 schreef Ruud het volgende:

[..]

hij is er weer

is een beter toepasbare smilie
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:36:37 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66178433
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:06 schreef Animal_FR het volgende:
heren en dames..
ik ben nieuw hier... ga proberen me veel in de discussies te mengen die hier vaak spelen
ik lees al tydje mee en heb nu maar eens besloten ook mijn mening over zaken te laten horen...

ben al aantal jaar nu seizoenskaarthouder van onze mooie club uit R'dam..
en hopelyk gaat het komende jaren weer wat beter dan afgelopen jaren ...
Jij komt toch niet van dat forum waar ene Bennie V en Roy de scepter zwaaien, hè? Daar zat ook altijd een user genaamd Animal. Dronk alleen maar cola.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66178622
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij komt toch niet van dat forum waar ene Bennie V en Roy de scepter zwaaien, hè? Daar zat ook altijd een user genaamd Animal. Dronk alleen maar cola.
Wat is er mis met Cola

Cola + Bacardi + IJsklonten
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:50:46 #205
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66179131
haha neej ben ik niet zeg me ook niets..

en ik zit op W
Feyenoord is van ons!
pi_66179153
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:50 schreef Animal_FR het volgende:
haha neej ben ik niet zeg me ook niets..

en ik zit op W
W1? Daar zit/sta ik ook.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:52:21 #207
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66179219
jeps W1 is myn vaste standplaats....
sta meestal beetje vooraan en dan rechts van de trap....paar meter naar rechts;)
Feyenoord is van ons!
pi_66179269
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:52 schreef Animal_FR het volgende:
jeps W1 is myn vaste standplaats....
sta meestal beetje vooraan en dan rechts van de trap....paar meter naar rechts;)
Haha! Meen je niet? Ik sta ook altijd een paar meter vanaf de trap rechts. En dan sta ik meestal op de eerste of 2de rij.
pi_66179341
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Tering, hoe oud is dat al.

Dat is nog de begin tijd van de FMB
pi_66179366
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef dill het volgende:

[..]

Tering, hoe oud is dat al.

Dat is nog de begin tijd van de FMB
Mijne ook
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:54:52 #211
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66179385
haha zal de volgende thuiswedstryd eens heel harrd Dirk Kuijt roepen ...
kan ik zien hoe oud je bent en hoe je in stadion gedraagd:P want volgens mij hebben de mensne hier niet een al te hoge pet van jou op xD
Feyenoord is van ons!
pi_66179486
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:54 schreef Animal_FR het volgende:
haha zal de volgende thuiswedstryd eens heel harrd Dirk Kuijt roepen ...
kan ik zien hoe oud je bent en hoe je in stadion gedraagd:P want volgens mij hebben de mensne hier niet een al te hoge pet van jou op xD
Mwa, je moet dit forum niet zo serieus nemen hoor. In real life kan ik gewoon met joden over voetbal discusieren. Hier op dit forum weet ik altijd het verhaal wel zo te verdraaien dat het altijd positief voor Feyenoord is en negatief voor Ajax.
pi_66179541
De FMB, was best tof toentertijd

Die Bennie en wat anderen zijn toen toch dat eigen forum begonnen omdat er teveel teringzooi op de FMB kwam?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:58:16 #214
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66179575
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mwa, je moet dit forum niet zo serieus nemen hoor. In real life kan ik gewoon met joden over voetbal discusieren. Hier op dit forum weet ik altijd het verhaal wel zo te verdraaien dat het altijd positief voor Feyenoord is en negatief voor Ajax.

haha ja dat kreeg ik al wel beetje in de peiling.
Feyenoord is van ons!
pi_66179632
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:57 schreef dill het volgende:
De FMB, was best tof toentertijd

Die Bennie en wat anderen zijn toen toch dat eigen forum begonnen omdat er teveel teringzooi op de FMB kwam?
Hoe lang is dat eigenlijk geleden? Ik heb toen ook nog een paar keer meegemaakt dat de FMB een tijdje opslot ging. Wat een mooie tijd was dat zeg. Lekker inbellen met je 56k modem
pi_66179671
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:58 schreef Animal_FR het volgende:

[..]

haha ja dat kreeg ik al wel beetje in de peiling.
Activeer je PM functie eens
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:00:47 #217
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66179696
myn wattes? ik ben hier nog niet echt bekend ea :p
Feyenoord is van ons!
pi_66179775
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:00 schreef Animal_FR het volgende:
myn wattes? ik ben hier nog niet echt bekend ea :p
Op dat envelopje klikken boven in je beeld en dan instellen dat je PM's kunt ontvangen.
pi_66179793
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoe lang is dat eigenlijk geleden? Ik heb toen ook nog een paar keer meegemaakt dat de FMB een tijdje opslot ging. Wat een mooie tijd was dat zeg. Lekker inbellen met je 56k modem
Pff, dat is al een tijd terug.

Eerst was de FMB van een gewone Feyenoord fansite (ben ff de naam kwijt). Daarna werd het een onderdeel van de website van de FSV (toen hun nieuwe website online kwam geloof ik, jaaaren geleden), een tijdje daarna is ook het gedonder begonnen omdat er toen een enorme toestroom van leden kwam.

Was dat niet Feyenoordonline.nl o.i.d.?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:05:16 #220
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66179927
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Op dat envelopje klikken boven in je beeld en dan instellen dat je PM's kunt ontvangen.
als het goed is, doet hij het nu
Feyenoord is van ons!
pi_66180586
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:14 schreef sjimz het volgende:

Een super goede spits maar een veel mindere voetballer.
Als Makaay nog zo ''super goed'' was had hij de vele kansen die hij kreeg ook niet om zeep geholpen.

Dat kenmerkt niet een super goede spits. Makaay is verleden tijd, is matig, is simpel gezegd een miskoop. Powel doet nauwelijks voor hem onder. En ja ik weet het, dat is erg treurig.
pi_66180686
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Als Makaay nog zo ''super goed'' was had hij de vele kansen die hij kreeg ook niet om zeep geholpen.

Dat kenmerkt niet een super goede spits. Makaay is verleden tijd, is matig, is simpel gezegd een miskoop. Powel doet nauwelijks voor hem onder. En ja ik weet het, dat is erg treurig.
Makaay mist helemaal niet zoveel kansen. Hij krijgt haast geen bruikbare ballen.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:22:49 #223
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66180767
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Makaay mist helemaal niet zoveel kansen. Hij krijgt haast geen bruikbare ballen.
helaas verkloot hij de wel bruikbare ballen wel.... van mij mag hij weg....
Feyenoord is van ons!
pi_66180995
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:22 schreef Animal_FR het volgende:

[..]

helaas verkloot hij de wel bruikbare ballen wel.... van mij mag hij weg....
Ik wil hem nog wel eens kans geven.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:29:05 #225
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66181073
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik wil hem nog wel eens kans geven.
voorlopig zal het wel moeten... weinig andere keuzes
maar hopelijk in de zomer een waardige vervanger... want onze grote vriend Kermit is nog niet klaar voor het grote werk
Feyenoord is van ons!
pi_66181218
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Er zijn genoeg momenten geweest waarbij hij 1 op 1 het naliet om te scoren. Zo had ie tegen o.a. Groningen (uit) en NAC (thuis) moeten scoren.

Maar zoals gezegd, Makaay is inmiddels verre van een killer. Dat is inmiddels voor iedereen duidelijk.

Leo kan alvast opzoek naar een nieuwe, betere nummer 9 die gretiger is en nog eens minder kost.
pi_66181450
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg momenten geweest waarbij hij 1 op 1 het naliet om te scoren. Zo had ie tegen o.a. Groningen (uit) en NAC (thuis) moeten scoren.

Maar zoals gezegd, Makaay is inmiddels verre van een killer. Dat is inmiddels voor iedereen duidelijk.

Leo kan alvast opzoek naar een nieuwe, betere nummer 9 die gretiger is en nog eens minder kost.
Je hebt gelijk. Vooral toen Tomasson meedeed kreeg Makaay een kans of 2 per wedstrijd. Dan moet ie er gewoon in.
Cause nobody likes rock anymore!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:40:52 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66181613
Toch vind ik dat het gebrek aan creativiteit voorin met De Guzman een heel stuk minder had geweest. Iedereen was vorig seizoen altijd redelijk negatief over hem, maar hij had wel vaak een actie in huis en was redelijk snel. Met De Guzman, Biseswar en Bruins/Wijnaldum voorin met Makaay en Tomasson als spitsen hadden we zo 10-15 goals meer gemaakt gok ik.
2000 light years from home
pi_66182200
Vak W1 meld zich ( alleen dan in de hoek bij de cornervalg ).

Dat gelul over De Guzman, we moeten onze handen dicht knijpen met een voetballer zoals hij. Helaas is de persoon achter de voetballer niet iemand waar we verder mee gaan komen. let wel, tis nog een jonkie en toch al 3 seizoenen basis speler...... Dus wie weet.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:59:01 #230
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66182318
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:55 schreef Cuba-scf het volgende:
Vak W1 meld zich ( alleen dan in de hoek bij de cornervalg ).

Dat gelul over De Guzman, we moeten onze handen dicht knijpen met een voetballer zoals hij. Helaas is de persoon achter de voetballer niet iemand waar we verder mee gaan komen. let wel, tis nog een jonkie en toch al 3 seizoenen basis speler...... Dus wie weet.

W1 vry populair hier

en Guzzie zie ik graag zo snel mogelijk weer terug op het veld. Al die supporters die hem bekritiseerde voor gebrek aan inzet heb ik nooit gesnapt. Hij heeft zo zijn dingetjes maar het is een zeer bruikbare basisspeler voor ons.
Feyenoord is van ons!
pi_66182390
Vakkie W1! Het 410 vak van Feyenoord

Ow wacht... Wij doen niet de hoempapa en wij supporten ons team wel gewoon als we nog niet voor staan.
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:02:28 #232
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66182452
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Ow wacht... Wij doen niet de hoempapa en wij supporten ons team wel gewoon als we nog niet voor staan.
we zette ons ook niet volkomen voor lul met rare kleurtjes
Feyenoord is van ons!
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:04:29 #233
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66182519
Feyenoord is van ons!
pi_66183067
quote:
'Dubbelrol Beenhakker schandalig'

Binnen de Poolse voetbalbond heeft de nieuwe rol van Leo Beenhakker bij Feyenoord tot grote onvrede en onrust geleid.

Vice-voorzitter Antoni Piechniczek spreekt schande van de - formeel - onbezoldigde nevenfunctie van Beenhakker in de Kuip. De bondscoach van Polen is sinds afgelopen week onbetaald technisch adviseur bij Feyenoord.

,,Wat denkt hij wel,’’ zegt Piechniczek, bondscoach van Polen tijdens het WK van 1982. ,,Als ik de hoogste baas was bij de bond, dan zou ik hem aan zijn stropdas ons land uit slepen.

Dit kan niet.’’ De hoogste baas van de Poolse bond, Grzegorz Lato, ging stilzwijgend akkoord met het vrijwilligerswerk van Beenhakker. ,,Wat hij in zijn vrije tijd doet, moet Leo zelf weten,’’ was het standpunt van de oud-international, die geen officiële dubbelfunctie toestond. Voor Beenhakker was dat aanleiding om ‘ja’ te zeggen tegen de Rotterdamse club.

Beenhakker zelf reageerde tegenover Poolse journalisten luchtig op de aanval van Piechniczek. ,,Als ze me hierom weg willen sturen, dan moeten ze dat maar doen,’’ zei de Rotterdammer. In dat geval is de Poolse bond hem een forse afkoopsom verschuldigd.

Beenhakker heeft voor morgen een informele afspraak gepland staan met Lato, op de avond dat Lech Poznan aantreedt tegen Udinese in het UEFA Cup-toernooi.
pi_66183154
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

In 1 zin?????? Die gasten van 410 mogen onze veters nog niet strikken, WE SHALL NOT BE MOVED! ( behalve dan uit dat rechterrijtje, dat dan weer wel ).
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:27:08 #236
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66183156
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

mag duidelijk wezen dat don kameleon dit bedacht heeft... zijn onze mensen te dom voor..
het is nu wel erg duidelijk dat leo zich weg laat sturen daar...

die afkoomkoopsom dan direct overmaken naar NEC voor El Akchoui?
Feyenoord is van ons!
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:27:11 #237
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66183158
quote:
El-Ahmadi, dirigent in een doolhof
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Het zag eruit alsof hij rondliep in een doolhof, wanhopig zoekend naar een uitweg. Steeds als Karim El Ahmadi een bal aannam, spiedden zijn ogen naar de oplossing.
afbeelding vergroten Feyenoord-middenvelder Karim El Ahmadi (l) legt het in de Arena af tegen Ajacied Urby Emanuelson. FOTO PRO SHOTS
Maar hoe hardnekkig hij zondagmiddag in Amsterdam ook om zich heen bleef kijken, nooit vond de Feyenoorder wat hij zocht.

Wie El Ahmadi lang niet had zien spelen, moet haast wel geschrokken zijn. De begaafde, sierlijke middenvelder van weleer leek in de Arena getransformeerd tot een worstelende voetballer, die de bal in één wedstrijd vaker verspeelde dan hij bij FC Twente in een heel seizoen deed.

,,Iedereen kan zien dat ik mijn niveau van vorig jaar niet haal,'' zegt El Ahmadi, zichtbaar teleurgesteld. ,,Zeker tegen Ajax niet. Maar ik zal dat toch vooral bij mezelf moeten zoeken. Het heeft geen zin om over FC Twente te praten, die periode ligt achter me. Het is helemaal aan mij om hier uit te komen.''

Zijn kritische blik in de spiegel siert hem. Bij Feyenoord roemen ze zijn houding, zowel op het veld als daarbuiten. El Ahmadi is nog altijd de rasvoetballer die hij was, een speler die zich nooit verstopt en altijd de bal wil hebben.

,,Karim is een heel positieve jongen, die serieus aan zichzelf werkt,'' zegt zijn trainer Leon Vlemmings. ,,Dat voel je al aan de manier waarop hij over voetbal praat. Echt een liefhebber.''

Zijn rol in het veld is bij Feyenoord anders dan bij FC Twente. Daar was hij de creatieve dirigent op het imponerende middenveld, waar zijn ploeggenoten elkaar haarfijn aanvoelden. Die automatismen boden hem de vrijheid om veelvuldig de weg naar voren te zoeken. ,,Bij ons speelt hij wat meer vanuit zijn vaste positie,'' aldus Vlemmings. ,,Dat vergt aanpassing. Karim weet dat dit team hem in deze rol nodig heeft. Hij klaagt daar nooit over.''

,,De situatie is zoals hij is,'' zegt El Ahmadi. ,,Natuurlijk is het voetbal anders dan ik gewend was, maar ik ga me daar niet achter verschuilen. Ik probeer mijn taak zo goed mogelijk uit te voeren. Het gaat om Feyenoord en om het elftal, niet om mij.''

Zijn start in Rotterdam was al vals. Een liesbreuk doorkruiste zijn voorbereiding op het seizoen en toen El Ahmadi zo goed als hersteld was, stelde de Ramadan zijn entree een paar weken uit. Toen hij na zijn debuut in oktober langzaam in zijn ritme kwam, bloeide Feyenoord zowaar even op.

Onder oefenmeester Gertjan Verbeek kende de Rotterdamse ploeg grofweg één goede maand, november. ,,Karim is in die opmars heel belangrijk geweest,'' zei de vertrokken trainer destijds. ,,Simpelweg omdat hij een goede voetballer is, die voetballend voor de balans zorgt die we nodig hebben.''

,,Ook de laatste weken, tegen Sparta en FC Groningen, vond ik hem weer steeds beter gaan spelen,'' aldus trainer Leon Vlemmings.

,,Daarom vind ik het ook niet terecht om alles aan de wedstrijd tegen Ajax op te hangen. Na de 1-0 ging er in de hele ploeg veel fout. Jon Dahl Tomasson is een speler die in staat is ruimte te creëren voor een speler als Karim, maar die ontbrak. De ruimtes werden steeds kleiner, iedereen bij ons kwam vast te staan. Dan wordt het voor Karim steeds moeilijker om zijn eigen spel te spelen.''

Spijt zegt El Ahmadi niet te hebben van zijn transfer, waarvoor Feyenoord 5 miljoen euro overmaakte naar Enschede.

,,Zo denk ik helemaal niet,'' aldus de Marokkaans international. ,,Het zit nu even tegen allemaal, maar Feyenoord blijft een fantastische club. En ik ben ervan overtuigd dat het straks beter gaat. Met mij en met het hele team.''
  woensdag 18 februari 2009 @ 00:29:16 #238
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66183194
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

heeft voetballende mensen nodig om zich heen. Kan niet in zijn eentje het voetbal gaan brengen. Komt wel goed met hem.
Feyenoord is van ons!
  woensdag 18 februari 2009 @ 01:46:16 #239
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66184438

[ Bericht 100% gewijzigd door TC03 op 18-02-2009 01:47:02 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_66185938
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
waarom worden spelers bij ons toch altijd anders gebruikt dan bij de clubs waar we ze vandaan halen
pi_66186191
Feyenoorder Roy Makaay maakte vorige week zondag tegen FC Groningen een sliding. Ja, echt! Het gebeurde ergens in de tweede helft. Het zag er eigenlijk nogal onbeholpen uit. Misschien is dat ook niet zo vreemd. Makaay maakt namelijk nóóít een sliding. Hij glijdt wel eens uit, maar daar blijft
het normaal gesproken bij. Een bal veroveren is nooit zijn stijl geweest, laat staan een tackle om de bal te veroveren.

Makaay is in feite de wereldkampioen balletjes afwachten. Geduldig staan in de punt van de aanval en loeren op die ene kans. Het was het handelsmerk van Das Phantom, Het Spook. In het schemergebied van wel of geen buitenspel heerste Makaay. De laatste weken is er een andere Roy Makaay te zien. Iemand die in de achterste linie ballen wegwerkte. Die zomaar een sliding maakte. Die nauwelijks nog in scoringspositie komt en zelfs kracht tekortkomt voor het doel. Waar is het fout gegaan?

Makaay scoorde dit seizoen nog maar zeven keer, zijn laatste doelpunt maakte hij in de eerste wedstrijd na de winterstop, tegen SC Heerenveen. Dat was een beauty, maar het is duidelijk dat hij niet aan de verwachtingen voldoet. Met Makaay dacht Feyenoord minstens twintig doelpunten per seizoen binnen te halen, maar de superspits is daar nog geen enkele keer in geslaagd. Vorig seizoen ging het in feite nog niet zo slecht met dertien competitiegoals, aangezien Makaay lange tijd was uitgeschakeld door een enkelblessure.

De huidige jaargang is een ander verhaal. Voordat hij bij Feyenoord terechtkwam, scoorde Makaay altijd en overal. Tenerife, Deportivo La Coruña, Bayern München; hij was snel en dodelijk. Een fenomeen. Maar ook een speler met een gebruiksaanwijzing. Bij Deportivo kon hij ook vanaf rechts spelen, maar hij was toch op zijn best wanneer hij naast een targetman, in een systeem met twee spitsen kon functioneren. Makaay is nu eenmaal niet de aanvaller die met zijn rug naar het doel kan spelen. Hij is de man die loert op de afvallende bal. Bij Bayern functioneerde hij de laatste seizoenen op die manier uitstekend naast Claudio Pizarro. De Peruviaan was het aanspeelpunt voor de rest van de ploeg, de man die de (kop)duels aanging met de verdedigers van de tegenpartij en Makaay profiteerde van de ruimte die vrijkwam.

Bij Feyenoord was de ploeg dit seizoen nooit naar Makaay ingericht. Meestal stond hij als nummer 9 in een ploeg die 4-3-3 speelde. De aanvallende middenvelder was in de meeste gevallen dan ook nog Leroy Fer. Een jonge speler die beter tot zijn recht komt als controlerende middenvelder, die ook geen enkel oog heeft voor de steekpass en hem nooit kon steunen. Makaay werd daardoor een balletjesafwachter die nooit een bal kreeg. Ergens is het dáár misgegaan. Op het moment dat de resultaten tegenvielen en de spelers voor zakkenvullers werden uitgemaakt, moet bij Makaay een knop zijn omgedraaid. Langzaam maar zeker werd hij het wachten op die ene kans die nooit meer kwam beu en is hij op zoek gegaan naar de bal.

Plotseling is hij gaan luisteren naar die supporters die om bloed, zweet en tranen schreeuwden. Makaay liet zich inzakken, ging in de achterste linie ballen wegwerken en maakte plotseling zelfs een sliding. De toeschouwers stonden op de banken, maar intussen is het vijandelijke doel steeds verder verwijderd. Alles wat van Makaay een topspits maakte, heeft hij overboord gegooid. Wie zegt tegen Makaay dat hij weer moet gaan doen waar hij goed in is? En nog belangrijker: wie richt het elftal zó in dat hij weer een superspits is?

Taco van den Velde

Dat dus
pi_66186234
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 00:04 schreef Animal_FR het volgende:

" Vader laad bange zoon filmen "
" Paarde komen roept hij verschikt "
"hij roept kom renen "
" Gaan ik nou naar ons vakie "

Die Gijs is echt nog te dom om het schijt van mijn banden te likken
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 18 februari 2009 @ 08:14:25 #243
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66186638
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zo, ben het met je eens
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:56:50 #244
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66190647
5 jaar lang geen uitsupporters meer bij de klassieker.. Hele domme zet van de burgemeesters. Beide steden zullen op wedstrijdagen nu een vesting moeten worden om te voorkomen dat uitsupporters in thuisvakken gaan zitten. Bovendien is de kans groot dat groepen supporters van beide clubs nu af gaan spreken buiten het stadion om. En ik verwacht niet dat dit is om naar elkaar liederen te zingen.
Feyenoord is van ons!
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:58:20 #245
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66190713
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Animal_FR het volgende:
5 jaar lang geen uitsupporters meer bij de klassieker.. Hele domme zet van de burgemeesters. Beide steden zullen op wedstrijdagen nu een vesting moeten worden om te voorkomen dat uitsupporters in thuisvakken gaan zitten. Bovendien is de kans groot dat groepen supporters van beide clubs nu af gaan spreken buiten het stadion om. En ik verwacht niet dat dit is om naar elkaar liederen te zingen.
De supporters waren vooraf gewaarschuwd. Als Cohen en Aboutaleb hun dreigementen niet hadden waargemaakt, waren ze ongeloofwaardig geworden.
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:01:03 #246
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_66190811
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

De supporters waren vooraf gewaarschuwd. Als Cohen en Aboutaleb hun dreigementen niet hadden waargemaakt, waren ze ongeloofwaardig geworden.
Toch wel mooi dat een Jood en een Moslim zo goed samenwerken
pi_66190870
Don Leo dus binnenkort full-time in dienst bij ons. Grote kans dat de Poolse bond hem voor de keuze gaat stellen: Polen of Feyenoord. Waar ie dan voor kiest, is wel duidelijk. Het is ook niet voor niets dat Feyenoord opeens even niet meer op zoek is naar een nieuwe TD, Beenhakker zal Gudde en de RvC wel gezegd hebben even te wachten.
Cause nobody likes rock anymore!
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:05:03 #248
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_66190947
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:56 schreef Animal_FR het volgende:
euh bron?
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:07:28 #249
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66191041
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

euh bron?
staat nu op veel FR sites.... o.a. fr12, frfc1908 en Het-Legioen melden het.. Schijnt morgen officieel naar buiten gebracht te worden.
Feyenoord is van ons!
  woensdag 18 februari 2009 @ 11:09:52 #250
245704 Animal_FR
Feyenoord Rotterdam
pi_66191147
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

ik ben geweest, en buiten het feit dat ik het onzin vind dat ze zo op willen treden tegen spreekkoren, heb ik niet bijzonder veel kwetsende spreekkoren gehoord. Bij een open dag of eerste training hoor je nog vaker hamas hamas.
Feyenoord is van ons!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')