quote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Slaapverwekkend zoals verwacht (en toch weer kijken) nou ja het had erger gekund maar die gasten kunnen ze dus net zo goed weglaten. Of dan in ieder geval Koeman weg, zoals al vaker gezegd is het te druk aan tafel.
Er staat mij ook heel erg bij dat ik toen door mijn ouders werd wakker gemaakt om te kijken en dat het dus inderdaad 's nachts was. http://www.sportkroniek.nl/sporthistorie1/960720_atlanta.html lijkt het te bevestigen overigens: "Het is zondagnacht 4 augustus en al na twaalven. De olympische volleybalfinale tussen Nederland en Italië houdt menigeen wakker." Dus leuk dat Ronald nog precies voor zich ziet waar hij toen was en wat hij aan het doen wasquote:Op zondag 15 februari 2009 23:42 schreef The_Verve het volgende:
Dat volleybal was toch niet overdag?
Inderdaad, niet normaal. Ja, AZ is geweldig, Van Gaal is een geweldige trainer, ze counteren zo mooi, blablabla. Er duikt elke week wel ergens een AZ-coryfee op die dit bandje afdraait.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een 4.
Het is nu wel heel duidelijk dat Dirk Scheringa het medialandschap heeerscht. De VI sponsort ie al en inmiddels blijkbaar ook SV. Alleen maar (Pro-)AZ
Wat een trieste bedoening.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een 4.
Het is nu wel heel duidelijk dat Dirk Scheringa het medialandschap heeerscht. De VI sponsort ie al en inmiddels blijkbaar ook SV. Alleen maar (Pro-)AZ
Wat een trieste bedoening.
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie nog een top 10 samenstellen
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10
Al gedaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie nog een top 10 samenstellen
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10
Same here!quote:
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef buddyb het volgende:
weer utrecht?! pfffff
jack heeft hem zeker uitgenodigd omdat hij trainer bij afc was...
Waar was dat eigenlijk voor? Ze dachten echt dat het godenzonen waren ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef Veerboot het volgende:
Waarschijnlijk gaat Jack vanavond ook nog een keertje kwijlen op die erehaag van Fiorentina.
RESTECPTquote:Op zondag 22 februari 2009 21:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar was dat eigenlijk voor? Ze dachten echt dat het godenzonen waren ofzo
Ben er bang voor ja. Met als onderwerpen:quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef Paul het volgende:
Studio Utrecht
Ik zit er klaaar voorrrrrrrrr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ben discovery aan het kijkenZo'n kerel is gestoken door 10 bijen ofzo... Hele gezicht is gezwollen
Schakel zo over
Ultimate survival: Baja desertquote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ultimate survival ?
OT Discovery Channel NGC![]()
Ja Waterreus en Borst hebben geen haar.quote:
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk komt het fragment van kapsonelijer Appelvlaai vs Nijland ook voorbij.
Waterreus?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Doen ze zodat je het stukje van Waterman mist.![]()
Die gast moet echt zn bek dichthouden.
Bear Grylls????quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gaat hij zijn eigen pis uit een slang drinken
Wtf typen terwijl je tv kijkt gaat fout, dan luister je en weet je niet meer wat je typt zomg.quote:
Studio kaalkopjes vs. langharig tuig. Altijd een gezellige confrontatiequote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Waterreus en Borst hebben geen haar.
Ik kijk morgen trouwens
Hij schreeuwde "Ja zie je wel " of zoiets toen hij naar binnen liep en langs Hans Nijland liepquote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?
Hmm, beetje vreemd. Zou het ook wel graag zien dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij schreeuwde "Ja zie je wel " of zoiets toen hij naar binnen liep en langs Hans Nijland liep
Het grote Ibrahim Afellay topic #2quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?
Moet je op zaterdag eens naar Die Sporschau kijken. Hebben ze altijd wel even René van Eck in beeldquote:Op zondag 22 februari 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Studio kaalkopjes vs. langharig tuig. Altijd een gezellige confrontatie
Thnx. Triest om zoiets te doen. Helemaal als je 5de staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Was hij maar meer als Kezmanquote:
Haha dan zal ik hem begroeten achter het hekquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij gaat door het hek, net zoals van Hanegem...
En toch heeft ie wel een puntquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Waterreus weet alles beter
jiji ook weer hierquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
bruggetje gaat dan zo komen naar ajaxxxssssquote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oke dat was Feyenoord voor vandaag.
In vergelijking met datgene wat er in Rotterdam op het veld rondloopt, bedoelt Jan volgens mij.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Jan: Timmer is van uitzonderlijk niveau
![]()
![]()
HIj heeft een paar keer geblunderd en dan gaat iedereen elkaar napraten dat 'ie kut is -- ook al staat 'ie nu een paar wedstrijden weer prima te keepen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Timmer niet zo slecht als iedereen vindt (joule).²
Zenuwappigquote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
Utreg - Ajax![]()
Ik ben al helemaal zenuwappig
Jij wilt graag minimaal 3 kalen in de studio.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef BB-King het volgende:
Inplaats van Waterreus en Mulder hadden ze beter Stam en Van Halst kunnen uitnodigen.
Absoluut niet me eens.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef BB-King het volgende:
Inplaats van Waterreus en Mulder hadden ze beter Stam en Van Halst kunnen uitnodigen.
Een paar keer?!?!?!?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
HIj heeft een paar keer geblunderd en dan gaat iedereen elkaar napraten dat 'ie kut is -- ook al staat 'ie nu een paar wedstrijden weer prima te keepen.
quote:
Tja je hebt wel gelijk... wordt anders een kale bedoening.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een paar keer?!?!?!?
Vorig seizoen 70 goals tegen ofzo
Vorig seizoen???quote:Op zondag 22 februari 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een paar keer?!?!?!?
Vorig seizoen 70 goals tegen ofzo
Ow ja ik keek ff verkeerdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vorig seizoen???
41 door heel Feyenoord, LOL
Ton du Chatinier zat er ja, dus dan is het logische dat je over FC Utrecht praatquote:
Ok, zap ik verder naar filmnet.quote:
Komt door biljartbal 1 en biljartbal 2quote:Op zondag 22 februari 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo saai is het zelden geweest, ik vrees dat ik ook af moet haken.
Heb jij de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Luco het volgende:
Twente met Arsenal op een goede dag vergelijken
2. Inderdaad niet het spel dat iedereen er van heeft verwacht, maar ach... vermaak me desondanks redelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1 of 2?
Indien 2, grootste hype van 2008.
Nee. Perez speelde gewoon weinig klaar in zijn laatste seizoen. Einde verhaal, basta.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef StarGazer het volgende:
Tsja, wat Perez betreft heeft hij gewoon gelijk.
Grootste hype?? GTA 4quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
2. Inderdaad niet het spel dat iedereen er van heeft verwacht, maar ach... vermaak me desondanks redelijk.
Volgens mij was Henk Timmer ook een paaar wedstrijden geblesserd.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ow ja ik keek ff verkeerd
6 Feyenoord 34 18 6 10 60 64 41 +23
Ik dacht ff dat 64 het aantal tegengoals was
Waarom denkt iedereen dan ook dat het een fluttrainer is?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Die Steve McClaren is inderdaad beter dat ik had verwacht
Volgens mij missen ze zo;n figuur.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Perez speelde gewoon weinig klaar in zijn laatste seizoen. Einde verhaal, basta.
Ging er meer om dat het toch wel vreemd is dat een engelsman en ex-bondcoach bij Twente aan de slag gaat.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dan ook dat het een fluttrainer is?![]()
Hij haalt met een club als Middlesbrough wel ff een Europacup finale... alleen omdat ie geflopt is bij Engeland![]()
Niet elke trainer is geschikt als bondscoach he, vraag maar in Alkmaar
10 maar?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Zoveel camera'sGewoon als er uberhaupt gegooid wordt, spel stilzetten. Wachten totdat de camera's die vent hebben gevonden en dan met 50 politieagenten die kerel uit het stadion zetten. Iedereen joelt hem dan vast uit
Wacht nog steeds op de patch (die het nodige zou moeten verhelpen aan de respawns van de capture points). Maar goed die zou 2 maanden geleden al moeten verschijnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
2. Inderdaad niet het spel dat iedereen er van heeft verwacht, maar ach... vermaak me desondanks redelijk.
Mwa zo vreemd vind ik het eigenlijk niet, hij zag gewoon dat het een team met potentie is en dat heeft ie gewoon goed gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ging er meer om dat het toch wel vreemd is dat een engelsman en ex-bondcoach bij Twente aan de slag gaat.
Hij had echt nog wel van nut kunnen zijn. Je hebt op dit moment NUL aan creativiteit op het middenveld rondlopen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Perez speelde gewoon weinig klaar in zijn laatste seizoen. Einde verhaal, basta.
Ja, maar dat is natuurlijk ook allemaal achteraf gelul.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij had echt nog wel van nut kunnen zijn. Je hebt op dit moment NUL aan creativiteit op het middenveld rondlopen.
Is al vaker gezegt maar Perez moet elke week in de basis staan. Anders heb je niets aan hem en zorgt hij alleen voor een negatieve sfeer.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij had echt nog wel van nut kunnen zijn. Je hebt op dit moment NUL aan creativiteit op het middenveld rondlopen.
wie wel?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef buddyb het volgende:
dick jol is ook zo'n koekenbakker
we weten het, dick, je mag uilenberg niet
pffft
My thoughts exactly.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk ook allemaal achteraf gelul.
zijn statistieken spreken voor zichquote:
quote:Reportage: Extreem geweld in de gevangenis
De gevangenissen in Latijns-Amerika lijken totaal niet op de Europese. De gevangenen leven er onder extreem slechte omstandigheden: de gevangenissen zijn overbevolkt, er is te weinig voedsel en geen privacy. Vechtpartijen, verkrachtingen en zelfs moord zijn er aan de orde van de dag. Het zijn hier niet de bewakers, maar de gevangenen die de regels bepalen en binnen de muren geldt het recht van de sterkste. Een kijkje achter de tralies van de twee beruchtste gevangenissen van Latijns-Amerika: de Santa Martha gevangenis in Mexico en de Lurigancho gevangenis in Peru.
Wat een onzin lul je... Echtquote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef buddyb het volgende:
[..]
zijn statistieken spreken voor zich
hij heeft het gewoon goed gedaan in de tijd dat hij wel speelde
weer een domme actie van bassie
Ik zei al direct dat het een debiele zet was.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk ook allemaal achteraf gelul.
Wat bazel je nou man, waus.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef buddyb het volgende:
[..]
hij heeft het gewoon goed gedaan in de tijd dat hij wel speelde
Louis Theroux and the nazis, en dat was gisterenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, hoe heet die uitzending van vorige week waarin in amerika een skinhead met twee dochters op tv kwam?²
Dus jij denkt dat als Perez nu wel voor Ajax speelde dat het opeens weer zoquote:Op zondag 22 februari 2009 23:44 schreef buddyb het volgende:
[..]
19 doelpunten in 43 wedstrijden voor ajax
om maar niet te spreken over het aantal assists
Graag gedaanquote:
Dat is twee seizoenen (waar hij tussendoor nog voor PSV speelde) bij elkaar, maar zijn laatste seizoen was wel degelijk matig. Zoals hij bij PSV startte heb ik hem daarna nooit meer zo zien spelen in het Ajax shirt. Perez was toen gewoon alles behalve een constante factor.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:44 schreef buddyb het volgende:
[..]
19 doelpunten in 43 wedstrijden voor ajax
Nee want perez moet altijd in de basis staan. Dit is bij twente wel het geval. Maar bij AJAX zal hij nooit altijd in de basis staan.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als Perez nu wel voor Ajax speelde dat het opeens weer zo [ afbeelding ] ging?
Wat zegt Genee ookalweer altijd? iets van : duidelijke zaak ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 23:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Zeg het maar jongens, was het nog wat? ik kon het niet meer aanwas niet sterk genoeg.
Je mag blij zijn dat je niet gekeken. Wat een kut uitzendingquote:Op zondag 22 februari 2009 23:51 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Zeg het maar jongens, was het nog wat? ik kon het niet meer aanwas niet sterk genoeg.
Heb wel gekeken maar ben afgehaakt toen ze maar bleven doorzeuren over Utrecht, sorry Paul.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je niet gekeken. Wat een kut uitzending
In dat kader, inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef Paul het volgende:
Weet al wat Genee altijd zegt
Duidelijke taal
Perez speelt nu in een team wat goed draait. Zet mij in het elftal van Twente en dan speel ik ook goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee want perez moet altijd in de basis staan. Dit is bij twente wel het geval. Maar bij AJAX zal hij nooit altijd in de basis staan.
we zullen dat nooit weten, he?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat als Perez nu wel voor Ajax speelde dat het opeens weer zo [ afbeelding ] ging?
in zijn laatste seizoen heeft hij er 7 gemaakt in 16 wedstrijden...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is twee seizoenen (waar hij tussendoor nog voor PSV speelde) bij elkaar, maar zijn laatste seizoen was wel degelijk matig. Zoals hij bij PSV startte heb ik hem daarna nooit meer zo zien spelen in het Ajax shirt. Perez was toen gewoon alles behalve een constante factor.
Tja, jij zegt dat een domme actie van van Basten is geweest. Kun je ook niet weten dus...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef buddyb het volgende:
[..]
we zullen dat nooit weten, he?![]()
maar er was in ieder geval wel wat meer creativiteit op het middenveld geweest.
er is nu geen creativiteit op ajax' middenveldquote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, jij zegt dat een domme actie van van Basten is geweest. Kun je ook niet weten dus...
Jij begrijpt het hele spelletje niet volgens mij...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:03 schreef buddyb het volgende:
[..]
er is nu geen creativiteit op ajax' middenveld
perez is juist een creatieve speler
1 + 1 = 2
of begrijp je het nog steeds niet?
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:03 schreef buddyb het volgende:
[..]
1 + 1 = 2
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:03 schreef buddyb het volgende:
[..]
1 + 1 = 2
Dank!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Louis Theroux and the nazis, en dat was gisteren
Misschien een beetje laat, maar ik wou je ook nog even uitlachen vanwege je ongelooflijk domme post:quote:Op maandag 23 februari 2009 00:03 schreef buddyb het volgende:
[..]
1 + 1 = 2
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien een beetje laat, maar ik wou je ook nog even uitlachen vanwege je ongelooflijk domme post:![]()
Ben je een vrouw ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef buddyb het volgende:
nee, aisatti zal het veel beter gaan doen
we zullen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Wauw. Je domheid verbaast me.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef buddyb het volgende:
we zullen zien
Wie zegt dat dan? Dwaas.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef buddyb het volgende:
we zullen zien
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef buddyb het volgende:
we zullen zien
Neequote:Op maandag 23 februari 2009 12:06 schreef Houniet het volgende:
Was het leuk gisteravond?
miste het moment van De Zeeuw net na de penaltyquote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef Genius-F het volgende:
Als Jan Mulder de term "Spielmacher" brengt is het een geslaagde uitzending.
Hij zegt dat ook zo lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 12:26 schreef Genius-F het volgende:
Als Jan Mulder de term "Spielmacher" brengt is het een geslaagde uitzending.
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html (voetbalbeelden zijn er wel uitgeknipt).quote:Op maandag 23 februari 2009 15:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe zit het nu ook alweer met uitzendinggemist. Komt daar niks meer op?
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zou het anders verwoorden maar ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 23 februari 2009 17:04 schreef Cavalier1 het volgende:
Jack van Gelder is een hypocriet! Als er een gast zit die vroeger een schopper was op het veld vindt ie het prachtig en laten ze er altijd beelden van zien. Zoals gisteren bij du Chatinier. Maar hij spreekt er wel schande van als het in het huidige voetbal gebeurt.
Ik zeg maar niets...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek van het weekend.
Ik zet het bier vast koud.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verbeek van het weekend.
Ik zet het bier vast koud.
Hij heeft nog niets gehoord, balletje is alleen speculatief opgegooid door een sportjournalist hier uit de regio.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:53 schreef Evertjan het volgende:
zou die bekend maken dat hij naar de Graafschap gaat?
Waarom zou hij? Denk dat hij er wel openhartig over gaat praten maar niemand persoonlijk gaat aanvallenquote:Op zondag 1 maart 2009 20:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Verbeek zal wel gaan natrappen ben ik ik bang
Hij blijft respectvol iddquote:Op zondag 1 maart 2009 21:04 schreef qonmann het volgende:
Enige kritiek op de nummer 11 kan geen kwaad, maar hij zal zich wel in houden
Misschien heeft hij wat meer klasse dan de gemiddelde Feyenoordsupporter en doet hij dat juist niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Verbeek zal wel gaan natrappen ben ik ik bang
Eh ..Feyenoordspelerquote:Op zondag 1 maart 2009 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wat meer klasse dan de gemiddelde Feyenoordsupporter en doet hij dat juist niet.
Dat meen je niet ?quote:
nee, ik verwacht objectiviteit.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Je kunt ook eeeh.. Hoe zeg je dat ook alweer euh.... OJA! NIET KIJKEN!!!!!!!!!
Geenquote:Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
nee, ik verwacht objectiviteit.
das aan jack niet besteedt .
Het is jack eruit of geen voetbal meer.
Succes met je studie LOI Nederlands vanavondquote:Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef Adothehague het volgende:
leuk zeg maar niet heus.
ik heb zon hekel aan dat klote studio voetbal.
die klote biljartbal irriteerd me matenloos met altijd maar dat proajax gedoe van hem.
Hugo is niet serieus te nemen en is chagerijnig.
Jourie mulder is om te kotsen met zijn zinnen die hij niet afmaakt.
De enige goede is Jan Mulder.
Waar heb jij Nederlands geleerd?quote:Op zondag 1 maart 2009 21:45 schreef Adothehague het volgende:
[..]
In de kleedkamer van Ado.quote:
Niks Jan jaap hazenlipquote:
quote:
Hier heb je wel een puntquote:Op zondag 1 maart 2009 21:43 schreef Adothehague het volgende:
leuk zeg maar niet heus.
ik heb zon hekel aan dat klote studio voetbal.
die klote biljartbal irriteerd me matenloos met altijd maar dat proajax gedoe van hem.
Hugo is niet serieus te nemen en is chagerijnig.
Jourie mulder is om te kotsen met zijn zinnen die hij niet afmaakt.
De enige goede is Jan Mulder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |