bruggetje gaat dan zo komen naar ajaxxxssssquote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oke dat was Feyenoord voor vandaag.
In vergelijking met datgene wat er in Rotterdam op het veld rondloopt, bedoelt Jan volgens mij.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Jan: Timmer is van uitzonderlijk niveau
![]()
![]()
HIj heeft een paar keer geblunderd en dan gaat iedereen elkaar napraten dat 'ie kut is -- ook al staat 'ie nu een paar wedstrijden weer prima te keepen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Timmer niet zo slecht als iedereen vindt (joule).²
Zenuwappigquote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Paul het volgende:
Utreg - Ajax![]()
Ik ben al helemaal zenuwappig
Jij wilt graag minimaal 3 kalen in de studio.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef BB-King het volgende:
Inplaats van Waterreus en Mulder hadden ze beter Stam en Van Halst kunnen uitnodigen.
Absoluut niet me eens.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef BB-King het volgende:
Inplaats van Waterreus en Mulder hadden ze beter Stam en Van Halst kunnen uitnodigen.
Een paar keer?!?!?!?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
HIj heeft een paar keer geblunderd en dan gaat iedereen elkaar napraten dat 'ie kut is -- ook al staat 'ie nu een paar wedstrijden weer prima te keepen.
quote:
Tja je hebt wel gelijk... wordt anders een kale bedoening.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een paar keer?!?!?!?
Vorig seizoen 70 goals tegen ofzo
Vorig seizoen???quote:Op zondag 22 februari 2009 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een paar keer?!?!?!?
Vorig seizoen 70 goals tegen ofzo
Ow ja ik keek ff verkeerdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Vorig seizoen???
41 door heel Feyenoord, LOL
Ton du Chatinier zat er ja, dus dan is het logische dat je over FC Utrecht praatquote:
Ok, zap ik verder naar filmnet.quote:
Komt door biljartbal 1 en biljartbal 2quote:Op zondag 22 februari 2009 23:22 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo saai is het zelden geweest, ik vrees dat ik ook af moet haken.
Heb jij de wedstrijd gezien?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Luco het volgende:
Twente met Arsenal op een goede dag vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |