quote:Op maandag 16 februari 2009 00:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Slaapverwekkend zoals verwacht (en toch weer kijken) nou ja het had erger gekund maar die gasten kunnen ze dus net zo goed weglaten. Of dan in ieder geval Koeman weg, zoals al vaker gezegd is het te druk aan tafel.
Er staat mij ook heel erg bij dat ik toen door mijn ouders werd wakker gemaakt om te kijken en dat het dus inderdaad 's nachts was. http://www.sportkroniek.nl/sporthistorie1/960720_atlanta.html lijkt het te bevestigen overigens: "Het is zondagnacht 4 augustus en al na twaalven. De olympische volleybalfinale tussen Nederland en Italië houdt menigeen wakker." Dus leuk dat Ronald nog precies voor zich ziet waar hij toen was en wat hij aan het doen wasquote:Op zondag 15 februari 2009 23:42 schreef The_Verve het volgende:
Dat volleybal was toch niet overdag?
Inderdaad, niet normaal. Ja, AZ is geweldig, Van Gaal is een geweldige trainer, ze counteren zo mooi, blablabla. Er duikt elke week wel ergens een AZ-coryfee op die dit bandje afdraait.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een 4.
Het is nu wel heel duidelijk dat Dirk Scheringa het medialandschap heeerscht. De VI sponsort ie al en inmiddels blijkbaar ook SV. Alleen maar (Pro-)AZ
Wat een trieste bedoening.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een 4.
Het is nu wel heel duidelijk dat Dirk Scheringa het medialandschap heeerscht. De VI sponsort ie al en inmiddels blijkbaar ook SV. Alleen maar (Pro-)AZ
Wat een trieste bedoening.
quote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie nog een top 10 samenstellen
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10
Al gedaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 17:25 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie nog een top 10 samenstellen
http://studiosport50jaar.nos.nl/top10
Same here!quote:
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef buddyb het volgende:
weer utrecht?! pfffff
jack heeft hem zeker uitgenodigd omdat hij trainer bij afc was...
Waar was dat eigenlijk voor? Ze dachten echt dat het godenzonen waren ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 20:07 schreef Veerboot het volgende:
Waarschijnlijk gaat Jack vanavond ook nog een keertje kwijlen op die erehaag van Fiorentina.
RESTECPTquote:Op zondag 22 februari 2009 21:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar was dat eigenlijk voor? Ze dachten echt dat het godenzonen waren ofzo
Ben er bang voor ja. Met als onderwerpen:quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef Paul het volgende:
Studio Utrecht
Ik zit er klaaar voorrrrrrrrr
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ben discovery aan het kijkenZo'n kerel is gestoken door 10 bijen ofzo... Hele gezicht is gezwollen
Schakel zo over
Ultimate survival: Baja desertquote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ultimate survival ?
OT Discovery Channel NGC![]()
Ja Waterreus en Borst hebben geen haar.quote:
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk komt het fragment van kapsonelijer Appelvlaai vs Nijland ook voorbij.
Waterreus?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Doen ze zodat je het stukje van Waterman mist.![]()
Die gast moet echt zn bek dichthouden.
Bear Grylls????quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gaat hij zijn eigen pis uit een slang drinken
Wtf typen terwijl je tv kijkt gaat fout, dan luister je en weet je niet meer wat je typt zomg.quote:
Studio kaalkopjes vs. langharig tuig. Altijd een gezellige confrontatiequote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Waterreus en Borst hebben geen haar.
Ik kijk morgen trouwens
Hij schreeuwde "Ja zie je wel " of zoiets toen hij naar binnen liep en langs Hans Nijland liepquote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?
Hmm, beetje vreemd. Zou het ook wel graag zien dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij schreeuwde "Ja zie je wel " of zoiets toen hij naar binnen liep en langs Hans Nijland liep
Het grote Ibrahim Afellay topic #2quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?
Moet je op zaterdag eens naar Die Sporschau kijken. Hebben ze altijd wel even René van Eck in beeldquote:Op zondag 22 februari 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Studio kaalkopjes vs. langharig tuig. Altijd een gezellige confrontatie
Thnx. Triest om zoiets te doen. Helemaal als je 5de staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Was hij maar meer als Kezmanquote:
Haha dan zal ik hem begroeten achter het hekquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij gaat door het hek, net zoals van Hanegem...
En toch heeft ie wel een puntquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Waterreus weet alles beter
jiji ook weer hierquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |