Vorm is nog heel gewoontjesquote:Op zondag 15 februari 2009 23:38 schreef Palmboom313 het volgende:
Henk timmerGellukig is die gast opgerot volgend seizoen.
Sjelsiequote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Chelsea gaat heel makkelijk van juve winnen.
Guus pakt Ranieri tactisch helemaal inquote:Op zondag 15 februari 2009 23:39 schreef toma het volgende:
Juve gaat ook van Chelsea winnen.
Del Piero
Die komt wel naar Feyenoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus Golfer ging ook commentatortje spelen ?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Studio Sport 50 jaar. Ik ben gisteren al bij Beeld en Geluid geweest en die tentoonstelling gezien.
En de gestopte penalty van Van Breukelen in de EC 1 finale op 2quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
Sport moment. Wordt winst EK 1988
Nee. Dat heb ik overgeslagen. Je kunt wel erg veel leuke momenten terug kijken.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:41 schreef Paul het volgende:
Dus Golfer ging ook commentatortje spelen ?
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend jaar staat Nederland gewoon in de WK finale
Huilliequote:Op zondag 15 februari 2009 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
Ik wil graag de blooper zien dat Kuipers een penalty gaf aan de Zeeuw tegen PSV.
BERGKAAAAAAAAAAMP JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP
Als Van de Sar mee doet wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend jaar staat Nederland gewoon in de WK finale
jeweettochhhquote:Op zondag 15 februari 2009 23:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen Sneijder, Klaas Jan, VdV en...
in Holland Sport.![]()
Word.
Niets over makaay. Oh nee wacht die heeft niets gedaanquote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef TC03 het volgende:
Ik heb me lopen ergeren aan de bespreking van Ajax - Feyenoord. Het werd benaderd vanuit een Ajax-perspectief, wat deden zij goed en wat deden zij fout. Feyenoord werd eigenlijk amper behandeld.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:47 schreef TC03 het volgende:
Ik heb me lopen ergeren aan de bespreking van Ajax - Feyenoord. Het werd benaderd vanuit een Ajax-perspectief, wat deden zij goed en wat deden zij fout. Feyenoord werd eigenlijk amper behandeld.
Nee idd, maar dat kunnen ze dan toch even vermelden? En het ook grote talent Wijnaldum speelde niks klaar? El Ahmadi, de man van ¤5 miljoen, die elke bal inleverde. Het feit dat Tomasson niet meedeed. Er is geen woord over gerept.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Niets over makaay. Oh nee wacht die heeft niets gedaan
Nou, ze behandelen Ajax - Feyenoord als Nederland - Frankrijk ofzo. Het bestaan van Frankrijk (Feyenoord) wordt erkend, maar daar houdt het dan ook op.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:49 schreef toma het volgende:
[..]ik snap je punt niet. Maar ik vind het wel grappig dat je er zo over denkt.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:58 schreef neen het volgende:
Zeg het maar jongens.... wat vonden we ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |