Ja Waterreus en Borst hebben geen haar.quote:
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk komt het fragment van kapsonelijer Appelvlaai vs Nijland ook voorbij.
Waterreus?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Doen ze zodat je het stukje van Waterman mist.![]()
Die gast moet echt zn bek dichthouden.
Bear Grylls????quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gaat hij zijn eigen pis uit een slang drinken
Wtf typen terwijl je tv kijkt gaat fout, dan luister je en weet je niet meer wat je typt zomg.quote:
Studio kaalkopjes vs. langharig tuig. Altijd een gezellige confrontatiequote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Waterreus en Borst hebben geen haar.
Ik kijk morgen trouwens
Hij schreeuwde "Ja zie je wel " of zoiets toen hij naar binnen liep en langs Hans Nijland liepquote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?
Hmm, beetje vreemd. Zou het ook wel graag zien dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij schreeuwde "Ja zie je wel " of zoiets toen hij naar binnen liep en langs Hans Nijland liep
Het grote Ibrahim Afellay topic #2quote:Op zondag 22 februari 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik gemist denk ik, wat is er gebeurd?
Moet je op zaterdag eens naar Die Sporschau kijken. Hebben ze altijd wel even René van Eck in beeldquote:Op zondag 22 februari 2009 22:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Studio kaalkopjes vs. langharig tuig. Altijd een gezellige confrontatie
Thnx. Triest om zoiets te doen. Helemaal als je 5de staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Was hij maar meer als Kezmanquote:
Haha dan zal ik hem begroeten achter het hekquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij gaat door het hek, net zoals van Hanegem...
En toch heeft ie wel een puntquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef Jojoortje het volgende:
Waterreus weet alles beter
jiji ook weer hierquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |