Nou zo goed is zijn band niet hoor. Niet met mij iig en ook niet met de mensen om mijn heen op mijn vakkie.quote:Op maandag 29 december 2008 13:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die is prima. Afellay is de absolute ster, wel een exponent van PSV. Het publiek zal het hem zwaar kwalijk nemen en hem ook de vinkentering wensen
Maar ja, zijn keuze voor Nederland ipv Marokko was ook niet de gemakkelijkste.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:45 schreef DirkZz het volgende:
Ajax toeschouwers kan je niet serieus nemen, echt niet. Enige wat in hun ogen goed is, is ajax.
Allemaal arrogante mannetjes met een grote bek op het internet.
Afellay is gewoon beter als Suarezquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:28 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Die laatste 3 doelpunten van Afellay waren echt geweldig.
Vorig seizoen werd nog geklaagd dat zijn rendement zijn minpunt was, maar nu lijkt hij wel een doelpuntenmachine! (en nog mooie doelpunten ook)
Hij staat hoog op de topscorerslijst met 11 doelpunten uit 16 wedstrijden. (en hij had daar 0 penalties voor nodig)
http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4088&statid=9&typeofpage=84136&viewid=42
Hij heeft een hoger gemiddelde dan Suarez en die had 4 penalties nodig om even veel te scoren als Afellay.
Beter dan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Afellay is gewoon beter als Suarez
En Suarez heeft 4 wedstijden meer. Maar ik ga hem hier niet tekort doen, want ik vind het een geweldige speler.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:28 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Die laatste 3 doelpunten van Afellay waren echt geweldig.
Vorig seizoen werd nog geklaagd dat zijn rendement zijn minpunt was, maar nu lijkt hij wel een doelpuntenmachine! (en nog mooie doelpunten ook)
Hij staat hoog op de topscorerslijst met 11 doelpunten uit 16 wedstrijden. (en hij had daar 0 penalties voor nodig)
http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4088&statid=9&typeofpage=84136&viewid=42
Hij heeft een hoger gemiddelde dan Suarez en die had 4 penalties nodig om even veel te scoren als Afellay.
Nee, voorcontract bij Arsenal.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=212&details=uitslagenuitgebreid&id=23
Standbeeld enzo?
Die commentatorquote:Op zondag 8 februari 2009 16:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/?actie=goals&goid=212&details=uitslagenuitgebreid&id=23
Standbeeld enzo?
Dat is Theo Reitsma, een fenomeen. Maar jij hoort blijkbaar liever Koert Westerman, die al bijna klaarkomt als een goede pass is waargenomen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die commentator
"Dat is heel interessant wat hij daar doet, heel interessant. En Mendez scoort."
Enthousiasme ofzo?
Het valt me gewoon vaker op dat hij "wat uitbundiger" juicht na een overwinning van PSV.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:26 schreef mcyodogg het volgende:
Niet o geagiteerd. Hij was gewoon in de wolken en ineens stond hans Nijland voor hem. Ik betwijfel ten zeerste dat hij hem recht in zn gezicht wilde uitlachen.
Als je goed had opgelet, zag je dat meer spelers "gewoon blij" waren. Dus zit niet zo te zeiken. Enige wat ibi zei was iets in de trant van : dat is je zoon... zoiets.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het valt me gewoon vaker op dat hij "wat uitbundiger" juicht na een overwinning van PSV.
En dit is na het "Helemaal niets in Amsterdam" weer zo'n voorbeeld daarvan.
(Niets afdoende aan het feit dat hij toen wel gelijk had maar het tekent hem wel dat hij zich zo laat kennen)
Volgens mij zei hij iets anders maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet, zag je dat meer spelers "gewoon blij" waren. Dus zit niet zo te zeiken. Enige wat ibi zei was iets in de trant van : dat is je zoon... zoiets.
Tuurlijk mag hij blij zijn maar je ziet mij niet zeiken over de andere PSV spelers die blij waren of niet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Aanstellers... Ibi was gewoon blij.... zou je niet?
Goede voetballers zijn er zoveel van in Nederlandquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef navigator het volgende:
Het is gewoon een gluiperd, dat zie je toch gelijk aan zijn smoelwerk. Goede voetballer maar voor de rest kutventje.
Jij kan niet voetballen.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:32 schreef navigator het volgende:
Ja dus, wat is je punt?
Kan, maar zo toevallig kwam hij Nijland niet tegen hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:39 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij schreeuwde hij gewoon wat omdat hij blij was en kwam hij toevallig Nijland tegen
Dat was je zoon!!! Ja zeker wel!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij iets anders maar dat kan ook aan mij liggen
Als Berg dat had gedaan bij Riemer was je nu een standbeeld aan het metselen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Mijn respect voor Afellay is in één klap compleet verdwenen.
Wat een enorme debiel zeg.
Wat heeft psv met Groningen dan? Is daar rivaliteit?quote:Op zondag 22 februari 2009 13:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Berg dat had gedaan bij Riemer was je nu een standbeeld aan het metselen.
Riemer is niet iemand van PSV.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft psv met Groningen dan? Is daar rivaliteit?
Joh, maar jij zegt Berg en Riemer, dat is dus Groningen-Heerenveen, daar is rivaliteit, dan is zoiets nog te begrijpen jaquote:
Volgens mij as het een grapje , daar kan je van houden of niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:29 schreef venomsnake het volgende:
Mijn respect voor Afellay is in één klap compleet verdwenen.
Wat een enorme debiel zeg.
Gast, daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:39 schreef venomsnake het volgende:
Sowieso, alsof Riemer een zoon van hem in het veld heeft staan.
Wat een kut vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |