abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64202744
In Europese wedstrijden is Afellay juist vaker bepalend geweest dan Sneijder destijds bij Ajax.
pi_64202953
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee hoor. Vind Sneijder toen niet beter dan Afellay nu
pi_64203285
quote:

[..]

Want Afellay is nu heel belangrijk voor PSV met al zijn goals en assists?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64203323
Afellay begon dit seizoen goed maar je ziet dat hij nog niet goed genoeg is voor de Europese top.
Daarvoor mist hij nog het overzicht.
Maar het is wel een van de beste dribbelaars.
Die jongen is ongekend snel met de bal aan de voet.
Hij moet alleen zijn momenten veel beter kiezen.
pi_64213892
quote:
Op zondag 21 december 2008 12:17 schreef RayMania het volgende:

[..]

Want Afellay is nu heel belangrijk voor PSV met al zijn goals en assists?
ja best wel ja
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  zondag 21 december 2008 @ 17:28:47 #126
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64213962
Hij is gewoon te veel geblesseerd. En na een blessure moet hij (zeker als dribbelaar) weer wedstrijdritme opdoen en zo blijf je maar een cirkel van 2, 3 matige weds en dan weer een paar goede en dan weer een blessure etc.

Hij moet veel minder geblesseerd worden, talent heeft ie wel voor de wereltop.
pi_64213980
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

ja best wel ja
In welke andere wedstrijden heeft hij een beslissing geforceert dan?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64214369
Topscorer van het team.

Utrecht uit, Sparta thuis en Feyenoord. That's all
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_64221106
quote:

[..]

pi_64243914
Afellay is toe aan een andere club. Is te goed voor dit PSV.
pi_64244025
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef PrincePolly het volgende:
Topscorer van het team.

Utrecht uit, Sparta thuis en Feyenoord. That's all
Utrecht uit had je ook zonder Afellay gewonnen Utrecht was gewoon erg zwak in die wedstrijd.
Bij Sparta en Feyenoord heb je dan gelijk, maar ik denk de je Sparta anders ook wel gewonnen had.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64244233
Hij is in ieder geval wel op weg op Sneijder's aantal van 18 doelpunten te evenaren op deze manier.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64458888
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als ik Ajax was, zou ik 15 miljoen bieden voor Afellay. Verzwak je PSV en word je zelf direct stukken beter.
quote:
Op maandag 29 december 2008 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die zou bij Ajax momenteel op de bank zitten - maar goed.

Suarez is hopelijk nog zo verstandig om nog zeker minimaal een halfjaar in Amsterdam te voetballen.
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, overdrijven is ook een vak.
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Affelay op de bank bij Ajax..
Come on.. tuurlijk niet!

Affelay zou elke week spelen.. duidelijk.
Waarom niet? Urby, Cvitanich, Suarez en Sulejmani zijn de aanvallende vier - Afellay kan Enoh of Gabri niet vervangen.

Wie van die 4 gaat er plaats maken voor Ibrahim?
pi_64459060
Ja jongen, flikker toch op man.

Je kunt ook overdrijven. Die jongen speelde het EK nog mee, komt hij aan met Urby
pi_64460449
quote:
Op maandag 29 december 2008 11:25 schreef PrincePolly het volgende:
Ja jongen, flikker toch op man.

Je kunt ook overdrijven. Die jongen speelde het EK nog mee, komt hij aan met Urby
Dat EK is alweer even voorbij. Urby is op dit moment een van de beter spelers bij Ajax, speelt steeds goed, is gevaarlijk, snel, bewegelijk. Bovendien is Urby (op dit moment) linksbuiten, is Cvitanich spits, en vind ik Suarez en Sulejmani beter dan Afellay. Als Afellay een goede linksbuiten is, kan hij in principe inderdaad nog Urby vervangen. Hij is geen spits en Su en Su vind ik beter.
pi_64460928
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Rumille het volgende:

[..]

Dat EK is alweer even voorbij. Urby is op dit moment een van de beter spelers bij Ajax, speelt steeds goed, is gevaarlijk, snel, bewegelijk. Bovendien is Urby (op dit moment) linksbuiten, is Cvitanich spits, en vind ik Suarez en Sulejmani beter dan Afellay. Als Afellay een goede linksbuiten is, kan hij in principe inderdaad nog Urby vervangen. Hij is geen spits en Su en Su vind ik beter.
Dus als jij moet kiezen tussen Emanuelsson of Afellay, kies jij Urby?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64461011
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Op dit moment, op deze positie, 100% ja.
pi_64461384
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Op dit moment, op deze positie, 100% ja.
Maak je nu een grapje BS?
Wat een vrouw!
spits!
pi_64461502
Ik zou hem voor 10 miljoen wel kopen hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64461974
Ik denk serieus dat als Ajax een fatsoenlijk bod doet, PSV hem laat gaan en Afellay direct hapt.
Wat een vrouw!
spits!
pi_64462026
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk serieus dat als Ajax een fatsoenlijk bod doet, PSV hem laat gaan en Afellay direct hapt.
Dat zal toch niet?
pi_64462171
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zal toch niet?
Zijn situatie bij PSV is uitzichtloos: onbetwist basisspeler, maar beter worden doet hij niet. Financieel en sportief zit PSV in een dal, in de winterstop zal de club zich niet noemenswaardig gaan versterken. De titel gaat PSV niet halen, het hoogst haalbare (vermoed ik) is de derde plaats dus Champions League speelt Afellay ook niet komend jaar. Hij is nog niet goed genoeg voor absolute topclubs als Man. Utd., Barcelona, Arsenal of Juventus maar heeft gen trk in Aston Villa, HSV of Sevilla.

Bij Ajax kan hij meer verdienen, Champions League spelen, met zijn maatje Aissati ballen.

Ik zou het dramatisch vinden, maar als ik Ajax was, zou ik een poging wagen. Als PSV het niet doet, geef je in ieder geval een signaal af naar de rest van het land van: Kijk eens, wij zijn Ajax en wij zijn gewoon veel beter dan de huidige kampioen.
Wat een vrouw!
spits!
pi_64462213
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maak je nu een grapje BS?
Nope. Ik denk niet dat hij meer gaat toevoegen dan een van de vier, die er nu al zijn. Hij heeft kwaliteiten, maar dat komt meer tot zijn recht bij PSV, als individu met een actie, dan als het aanspelen, regisseren en leiden van een aanval. Dat voelt Urby momenteel super aan bij Ajax.
pi_64462227
Ik denk dat als Afellay een transfer maakt dat hij dan ook gelijk naar het buitenland gaat.
pi_64462259
Afellay gaat in de zomer lekker naar het buitenland toe, die blijft niet ballen in de eredivisie. Nog geen absolute top, maar een stap naar Sevilla, HSV is in ieder geval een veel interessantere competitie, een grotere stap omhoog dan naar Ajax, hij speelt zich in de kijker van de echt grote clubs.

Hoe is zijn band met het PSV publiek eigenlijk, hij kan het ook niet maken om gewoon naar Ajax te gaan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64462506
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:18 schreef Suijk het volgende:

Hoe is zijn band met het PSV publiek eigenlijk, hij kan het ook niet maken om gewoon naar Ajax te gaan.
Die is prima. Afellay is de absolute ster, wel een exponent van PSV. Het publiek zal het hem zwaar kwalijk nemen en hem ook de vinkentering wensen

Maar ja, zijn keuze voor Nederland ipv Marokko was ook niet de gemakkelijkste.
Wat een vrouw!
spits!
pi_64462612
Overigens zou ik het hem ook erg kwalijk nemen, net als dat ik het Aissati kwalijk neem.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 29 december 2008 @ 13:31:00 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_64462660
Affelay aub niet naar ajax. Misselijk mannetje.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_64462693
Gelukkig is het ook helemaal niet aan de orde.

Ik zie hem het ook niet doen, zijn volgende stap is buitenland, niet nog 3 jaar bij een andere Nederlandse club. En volgens mij heeft hij niet heel veel met Ajax.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64462853
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zeker weten.
Afellay is een geweldige speler, begrijp me niet verkeerd, maar in dit Ajax zou hij op dit moment niet spelen denk ik.

Maar goed:
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Gelukkig is het ook helemaal niet aan de orde.

Ik zie hem het ook niet doen, zijn volgende stap is buitenland, niet nog 3 jaar bij een andere Nederlandse club. En volgens mij heeft hij niet heel veel met Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')