quote:Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. Vind Sneijder toen niet beter dan Afellay nu
Want Afellay is nu heel belangrijk voor PSV met al zijn goals en assists?quote:Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
ja best wel jaquote:Op zondag 21 december 2008 12:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Want Afellay is nu heel belangrijk voor PSV met al zijn goals en assists?
In welke andere wedstrijden heeft hij een beslissing geforceert dan?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 11:38 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Utrecht uit had je ook zonder Afellay gewonnen Utrecht was gewoon erg zwak in die wedstrijd.quote:Op zondag 21 december 2008 17:41 schreef PrincePolly het volgende:
Topscorer van het team.
Utrecht uit, Sparta thuis en Feyenoord. That's all
quote:Op maandag 29 december 2008 10:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ik Ajax was, zou ik 15 miljoen bieden voor Afellay. Verzwak je PSV en word je zelf direct stukken beter.
quote:Op maandag 29 december 2008 10:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die zou bij Ajax momenteel op de bank zitten - maar goed.
Suarez is hopelijk nog zo verstandig om nog zeker minimaal een halfjaar in Amsterdam te voetballen.
quote:Op maandag 29 december 2008 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, overdrijven is ook een vak.
Waarom niet? Urby, Cvitanich, Suarez en Sulejmani zijn de aanvallende vier - Afellay kan Enoh of Gabri niet vervangen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:15 schreef Doezelhaar het volgende:
Affelay op de bank bij Ajax..
Come on.. tuurlijk niet!
Affelay zou elke week spelen.. duidelijk.
Dat EK is alweer even voorbij. Urby is op dit moment een van de beter spelers bij Ajax, speelt steeds goed, is gevaarlijk, snel, bewegelijk. Bovendien is Urby (op dit moment) linksbuiten, is Cvitanich spits, en vind ik Suarez en Sulejmani beter dan Afellay. Als Afellay een goede linksbuiten is, kan hij in principe inderdaad nog Urby vervangen. Hij is geen spits en Su en Su vind ik beter.quote:Op maandag 29 december 2008 11:25 schreef PrincePolly het volgende:
Ja jongen, flikker toch op man.
Je kunt ook overdrijven. Die jongen speelde het EK nog mee, komt hij aan met Urby
Dus als jij moet kiezen tussen Emanuelsson of Afellay, kies jij Urby?quote:Op maandag 29 december 2008 12:21 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat EK is alweer even voorbij. Urby is op dit moment een van de beter spelers bij Ajax, speelt steeds goed, is gevaarlijk, snel, bewegelijk. Bovendien is Urby (op dit moment) linksbuiten, is Cvitanich spits, en vind ik Suarez en Sulejmani beter dan Afellay. Als Afellay een goede linksbuiten is, kan hij in principe inderdaad nog Urby vervangen. Hij is geen spits en Su en Su vind ik beter.
Op dit moment, op deze positie, 100% ja.quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus als jij moet kiezen tussen Emanuelsson of Afellay, kies jij Urby?
Maak je nu een grapje BS?quote:Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op dit moment, op deze positie, 100% ja.
Dat zal toch niet?quote:Op maandag 29 december 2008 13:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk serieus dat als Ajax een fatsoenlijk bod doet, PSV hem laat gaan en Afellay direct hapt.
Zijn situatie bij PSV is uitzichtloos: onbetwist basisspeler, maar beter worden doet hij niet. Financieel en sportief zit PSV in een dal, in de winterstop zal de club zich niet noemenswaardig gaan versterken. De titel gaat PSV niet halen, het hoogst haalbare (vermoed ik) is de derde plaats dus Champions League speelt Afellay ook niet komend jaar. Hij is nog niet goed genoeg voor absolute topclubs als Man. Utd., Barcelona, Arsenal of Juventus maar heeft gen trk in Aston Villa, HSV of Sevilla.quote:
Nope. Ik denk niet dat hij meer gaat toevoegen dan een van de vier, die er nu al zijn. Hij heeft kwaliteiten, maar dat komt meer tot zijn recht bij PSV, als individu met een actie, dan als het aanspelen, regisseren en leiden van een aanval. Dat voelt Urby momenteel super aan bij Ajax.quote:
Die is prima. Afellay is de absolute ster, wel een exponent van PSV. Het publiek zal het hem zwaar kwalijk nemen en hem ook de vinkentering wensenquote:Op maandag 29 december 2008 13:18 schreef Suijk het volgende:
Hoe is zijn band met het PSV publiek eigenlijk, hij kan het ook niet maken om gewoon naar Ajax te gaan.
Zeker weten.quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dus als jij moet kiezen tussen Emanuelsson of Afellay, kies jij Urby?
quote:Op maandag 29 december 2008 13:32 schreef mcyodogg het volgende:
Gelukkig is het ook helemaal niet aan de orde.
Ik zie hem het ook niet doen, zijn volgende stap is buitenland, niet nog 3 jaar bij een andere Nederlandse club. En volgens mij heeft hij niet heel veel met Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |