2. Inderdaad niet het spel dat iedereen er van heeft verwacht, maar ach... vermaak me desondanks redelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1 of 2?
Indien 2, grootste hype van 2008.
Nee. Perez speelde gewoon weinig klaar in zijn laatste seizoen. Einde verhaal, basta.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef StarGazer het volgende:
Tsja, wat Perez betreft heeft hij gewoon gelijk.
Grootste hype?? GTA 4quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
2. Inderdaad niet het spel dat iedereen er van heeft verwacht, maar ach... vermaak me desondanks redelijk.
Volgens mij was Henk Timmer ook een paaar wedstrijden geblesserd.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ow ja ik keek ff verkeerd
6 Feyenoord 34 18 6 10 60 64 41 +23
Ik dacht ff dat 64 het aantal tegengoals was
Waarom denkt iedereen dan ook dat het een fluttrainer is?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef Palmboom313 het volgende:
Die Steve McClaren is inderdaad beter dat ik had verwacht
Volgens mij missen ze zo;n figuur.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Perez speelde gewoon weinig klaar in zijn laatste seizoen. Einde verhaal, basta.
Ging er meer om dat het toch wel vreemd is dat een engelsman en ex-bondcoach bij Twente aan de slag gaat.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dan ook dat het een fluttrainer is?![]()
Hij haalt met een club als Middlesbrough wel ff een Europacup finale... alleen omdat ie geflopt is bij Engeland![]()
Niet elke trainer is geschikt als bondscoach he, vraag maar in Alkmaar
10 maar?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Zoveel camera'sGewoon als er uberhaupt gegooid wordt, spel stilzetten. Wachten totdat de camera's die vent hebben gevonden en dan met 50 politieagenten die kerel uit het stadion zetten. Iedereen joelt hem dan vast uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |