thanks mengquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
eens even een tvpben wel benieuwd naar sommige fokkers
quote:
Ik heb niet eens een zusje, faalgeneraal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tof dat je je zusje uitleende eerst
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zusje, faalgeneraal.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het geeft nietje mag mijn broertje wel even lenen!
Ik doe wel plakband op mn ogen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:45 schreef De_Ananas het volgende:
Als er een lekkere Aziate komt dan wil ik ook wel komen.
En dan pis ik over je heen, ik denk dat ik daarna wel een stijve kan krijgenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe wel plakband op mn ogen.
Goh, geilquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dan pis ik over je heen, ik denk dat ik daarna wel een stijve kan krijgen
Als ik naar de meet zou komen was je dood geweestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:00 schreef NoelGallagher het volgende:
d_a, jij bent toch gezakt voor een mbo examen?
blablablaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik naar de meet zou komen was je dood geweest
Wat? Als je pis van me af druipt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Best een compliment toch dat ik hem zelfs daarna nog stijf kan krijgen?
Ja. Zo'n aantrekkingskracht heeft die Aziatische sfeer die we erdoor creeren op mij dat ik hem zelfs stijf krijg als jij naakt bent én je ook nog eens onder de pis zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Als je pis van me af druipt?
Wat een compliment zeg, jezus christusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja. Zo'n aantrekkingskracht heeft die Aziatische sfeer die we erdoor creeren op mij dat ik hem zelfs stijf krijg als jij naakt bent én je ook nog eens onder de pis zit.
Je bent nu dus ook naakt? M'n broek springt opeens omhoogquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een compliment zeg, jezus christusals ik naakt zou zijn dan zou 'ie omhoog gaan, en nooit meer naar beneden
Ja, daar zit je nu nog wel een paar uur mee. Sorryquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je bent nu dus ook naakt? M'n broek springt opeens omhoog
Stootte er bijna mijn pint mee om![]()
Ja doe maar welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zal maar niks over een bepaalde droom zeggen
Gaat het over dat ene? Of niet?quote:
Vandaar die obsessie voor aziaten?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik droomde vroeger altijd over de gele Power Ranger
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vandaar die obsessie voor aziaten?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik droomde vroeger altijd over de gele Power Ranger
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gaat het over dat ene? Of niet?
[..]
Vandaar die obsessie voor aziaten?
Faal, te laatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Word je hier opgewonden van?
Zaten er wijven bij de power rangers?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger was ze leuker
[ afbeelding ]
Deze is beter
Al die foto's ook geforward?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jasorry
dat moest ik met d_a delen.
Hoor ik daar foto's?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Al die foto's ook geforward?
Neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Al die foto's ook geforward?
Hoor je het echt? Dat is wel tof.quote:
Voor privegebruik enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Needie blijven tussen ons, dat weet je toch liefste!
Hmhm, ik moet me ergens op bevredigen tenslottequote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hoor je het echt? Dat is wel tof.
[..]
Voor privegebruik enzo![]()
quotefaal
Welke die van 13,15 of 18 jaar?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kan je je zusje meenemen? Dan kom ik ook
18 en 15 aub.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Welke die van 13,15 of 18 jaar?
Aaightquote:
Zolang het maar rijst eet is het goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
AaightAlleen 1 waarschuwing. Mijn soort heeft geen spleetoogjes
De_Ananas moet optiefen als ie zo hebberig gaat doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
AaightAlleen 1 waarschuwing. Mijn soort heeft geen spleetoogjes
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zolang het maar rijst eet is het goed
quote:
Echt wel, jullie gaan mij in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor wat internethelden
Denk dat je nog aardig bang kan worden als je NG op een meet zou zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Echt wel, jullie gaan mij in elkaar slaan.![]()
![]()
Pot verwijt de ketel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
wat een boel ''misschieners'' trouwens
Wat denken jullie, dat als ik binnenkom, meteen op hem afvlieg en hem helemaal verrot sla?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk dat je nog aardig bang kan worden als je NG op een meet zou zien
Ja dat hopen we.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat denken jullie, dat als ik binnenkom, meteen op hem afvlieg en hem helemaal verrot sla?_!
Hihi, misschien knapt er wel wat in me en zie ik zwart voor m'n ogen, net als een stier met een rode lap jwtzquote:
Like a shark that smells bloodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi, misschien knapt er wel wat in me en zie ik zwart voor m'n ogen, net als een stier met een rode lap jwtz
Mooi, dan kan die me ophalen (en thuis brengen)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, mocht MarkM komen, zou ik hem niet zomaar in elkaar slaan o.i.d. Zou ook niet leuk zijn tegenover iedereen die komt. Iedereen komt om gewoon plezier te hebben en een leuke avond. Dan zou ik het niet tof vinden om het te verpesten. Negeren zou gewoon het beste zijn, denk ik. Of hij moet het uitlokken.
Mij pijpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet wat een PUB'er op een KLB-meet moet, maargoed.
ik ben nog nooit n misschiener geweestquote:
Het is m'n werkweekend en volgens mij heb ik zelfs een late dienst die zaterdag, dus nee. Als ik geen late dienst heb kunnen we erover nadenkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben nog nooit n misschiener geweest
ga je mee mik?
Er komen ook een aantal ONZ'ers, en nog een PUB'er.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet wat een PUB'er op een KLB-meet moet, maargoed.
Doe je goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:53 schreef CecilBDemented het volgende:
ik kom in het gips naar de meetvannacht mijn klauw finaal gebroken
Najah, ik had het niet over jou in het speciaal, maar algemeenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er komen ook een aantal ONZ'ers, en nog een PUB'er.
Wat is er met je avatar gebeurdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:00 schreef McFearless het volgende:
TVP
Vond dat huppelwijffie veel leukerquote:
quote:
Ze is een weekje in Oostenrijk te wintersporten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Vond dat huppelwijffie veel leuker
jammerquote:Op zondag 15 februari 2009 02:12 schreef IlsjePils het volgende:
Ik ga me echt niet op een KLB meet vertonen
Dus nee sorry ik kom niet![]()
Bang dat je niet binnenkomt omdat je hoger dan 1.50 moet zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Altijd maar weer in die godvergeten stairway
Hij is waarschijnlijk bang voor de vampieren en emo's die als je binnenkomt je meteen op gaan etenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bang dat je niet binnenkomt omdat je hoger dan 1.50 moet zijn?
Ik ben 1.88quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bang dat je niet binnenkomt omdat je hoger dan 1.50 moet zijn?
Hij vroeg zich toch af wat zulke mensen er te zoeken hebben, niet wie er nog meer komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er komen ook een aantal ONZ'ers, en nog een PUB'er.
Vroeg die jou wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij vroeg zich toch af wat zulke mensen er te zoeken hebben, niet wie er nog meer komen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Toch bij misschieners vanwege geldgebrek
Dit weekend is wel voor de meeste mensne payday/stufi-ontvangstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ken jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Kent iemand mijn username überhaupt, of ben ik een nobody?
Als niemand mij kent, ga ik /emo en kom niet.
je krijgt je stufi toch weer dinsdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
dat vraag ik me ook af btwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga niet meer, ik en een zwollenaar op één meet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:36 schreef stbabylon het volgende:
goed zeg maar waar, dan gaan we samen (mits je met de trein gaat)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ga niet meer, ik en een zwollenaar op één meet?
Gezien je status: Pharmacoeconomics in infectious disease, zie ik al dat je geen FC Zwolle supporter bent, het is al goedquote:
Als ik moet kiezen uit de clubs van de eerste devisie, ook al ben ik geen voetballiefhebber, dan zou ik toch wel degelijk voor FC Zwolle kiezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:54 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Gezien je status: Pharmacoeconomics in infectious disease, zie ik al dat je geen FC Zwolle supporter bent, het is al goed
Ja ga wel met trein ja. Ben er alleen nog niet over uit of ik de volgende ochtend terug ga, of de laatste trein terugquote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:36 schreef stbabylon het volgende:
goed zeg maar waar, dan gaan we samen (mits je met de trein gaat)
Dat vind ik ook verder niet interessant.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ga wel met trein ja. Ben er alleen nog niet over uit of ik de volgende ochtend terug ga, of de laatste trein terug
Ik pak denk ik de laatste trein terug. M'n geld werkt niet mee op het momentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ga wel met trein ja. Ben er alleen nog niet over uit of ik de volgende ochtend terug ga, of de laatste trein terug
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, Crane, geniaal hoe die gozer zichzelf voor lul zet.
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, Crane, geniaal hoe die gozer zichzelf voor lul zet.
Jij bent homo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom ook, tis maar dat je het weet.
quote:
quote:
En je wilt niet ff langskomen hoi zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Als de TT over mij gingik kom niet
moet werken die zaterdag erop, van 10 tot 2. Ik ga geen vrij vragen want ik ben er net begonnen, en ik heb niet de ballen om de nacht door te halen en dan te gaan werken
!
Sorry bitches!
Ja hoor, daar ga ik in totaal 4 uur voor in de trein zitten..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En je wilt niet ff langskomen hoi zeggen
Niet huilen Bioquote:
Afhankelijk van waar je vandaan komt kun je misschien wel met iemand mee rijden?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ga ik in totaal 4 uur voor in de trein zitten..
Uhuquote:Op maandag 23 februari 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet huilen Bioonze seksdate gaat nog steeds door, toch?
Lijkt me niet. Wie wil DE GROTE REMLOF nou niet in het echt zien !!!!EINS!1!!1111!!!EINS!!!!1ZWEI22!!!2!!!DREI!!!3!!3!!quote:
Indekken voor gevorderdenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef kurk_droog het volgende:
als je een goede reden hebt begrijp ik dat je niet komt.
ja joh, jij bent die grappige user. Gewoon komenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Als niemand mij kent, ga ik /emo en kom niet.
Als je wilt dat er nu mensen je gaan vragen om ook te komen, dan bij deze:quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef liiszle het volgende:
eigenlijk zou ik gewoon moeten komen omdat het zo dichtbij is
Gezelligquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:08 schreef liiszle het volgende:
Dat was niet direct nodig![]()
máár wie weet kom ik wel even langs jatoch niets anders te doen.
ooooh, als jij er bentquote:
Tofquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooooh, als jij er bentdan kom ik wel even langs
Als je me de hele avond op bier trakteert zorg ik dat je andere hand wel heel blijftquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ben er rond 20:00 a 20:30
herkenbaar aan mijn hand in gips. en mijn opzienbare entree en loopje
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:08 schreef liiszle het volgende:
Dat was niet direct nodig![]()
máár wie weet kom ik wel even langs jatoch niets anders te doen.
Met de auto naar een FOK!meet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
remlof ga je met de auto vanaf arnhem toevallig?
die blijft wel heel ook zonder jouw hulp.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je me de hele avond op bier trakteert zorg ik dat je andere hand wel heel blijft
Ga je dan niet met de FOK!hummer?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de OP up to date? Want ik zit er over te denken om zaterdag mijn afspraken af te zeggen en toch te komen
Kom je nou wel of niet dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Je moet!
Welquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom je nou wel of niet dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
Tof, Piep en Anaal zijn toffe userts
Ik zit dan alleen in Antwerpen dus ik kan niet, kom wel een andere keerquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil dat stuk fruit ook wel eens zien
Ik zal het nog eens lief vragenquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou graag willen dat Yvonne ook zou komen
quote:En met remlof, biogarde en hoi_piepeloi is het altijd fun
ONZ-meet? Dit is de eerste echte KLB-meet mènquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zit dan alleen in Antwerpen dus ik kan niet, kom wel een andere keer.
Maar dan moet het geen ONZ meet zijn zoals nu
Laat de volgende meet dan maar niet in de Stairway zijn met allemaal rare mensen die je nooit in KLB zietquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ONZ-meet? Dit is de eerste echte KLB-meet mèn
Dat zeg ik niet, er komen ONZ'ers op KLB meets en het is op een ONZ plaatsquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:56 schreef remlof het volgende:
Alsof er nooit KLBers op ONZ-meets kwamen
Nee hoor, het is gewoon een van de beste plekken om een meet te houden op een centrale locatie in Nederlandquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, er komen ONZ'ers op KLB meets en het is op een ONZ plaats
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
En met remlof, biogarde en hoi_piepeloi is het altijd fun
Lekker was die sigaar he ?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat de volgende meet dan maar niet in de Stairway zijn met allemaal rare mensen die je nooit in KLB ziet![]()
Volgende KLB meet in Amsterdam, indrinken bij mij en dan nara een studentenkroeg heen, niet naar een gothichol.
Tuurlijk ik ben niet de minste om haar even uit te lenen.quote:
Dabedoelikquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:11 schreef Biogarde het volgende:
Maar wie zijn er morgen nou eigenlijk?
NANNNNNNNNNNNN kom je ookquote:
Jaha ik kom ook. Ik krijg nog 10 van bier je.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
NANNNNNNNNNNNN kom je ook
En ik ga met Yvonne wedstrijdje bier drinken doen, wie het eerst leeg is
Ik drink Yvonne eruitquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jaha ik kom ook. Ik krijg nog 10 van bier je.
als je een gagball mee neemt![]()
Oh ja je gaat verliezen btw.
Wat had je dan gewild dat er een deurcheck zou komen "heb jij wel minimaal 10.000 posts in KLB? Nee? Nou ophoeren dan."quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zet dit topic maar in ONZ of GC ofzo
Ik kan zo aan de lijst van komers wel bepalen of ze KLB zijn of niet, geen deurbeleid nodig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat had je dan gewild dat er een deurcheck zou komen "heb jij wel minimaal 10.000 posts in KLB? Nee? Nou ophoeren dan."
Je hebt een zaaltje afgehuurd?quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan zo aan de lijst van komers wel bepalen of ze KLB zijn of niet, geen deurbeleid nodig.
Mooi, verschuif je dit topic dan daar ook heen en verander je de TT?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:02 schreef NanKing het volgende:
Gezellig. Dan ga jij lekker in 't KLB zaaltje zitten en dan ga ik gezellig in 't zaaltje er naast zitten.
Jij kwam toch zelf niet?quote:
Klopt, ik zit een beetje te stoken totdat m'n maten komen om Ajax te kijkenquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:24 schreef NanKing het volgende:
Ik zit zojuist het topic even terug te lezen en ananas wat ben je nou voor zeikwijf? Je komt zelf niet eens.
Eerst vraag je bijna goedkeuring "zal ik ook komen" vervolgens zeg je dat je niet kan, daarna begin je te zeiken dat het geen echte KLB meet is.
Tering zeg, je had een kut moeten hebben.
oh kut, jij kreeg nog een biertje van mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:24 schreef NanKing het volgende:
Ik zit zojuist het topic even terug te lezen en ananas wat ben je nou voor zeikwijf? Je komt zelf niet eens.
Eerst vraag je bijna goedkeuring "zal ik ook komen" vervolgens zeg je dat je niet kan, daarna begin je te zeiken dat het geen echte KLB meet is.
Tering zeg, je had een kut moeten hebben.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
oh kut, jij kreeg nog een biertje van mij
hoelaat pak jij de trein heen/terug?quote:
lees je pm eens luie donder !quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
ooow BTW als iemand van het PR team komt zou hij of zij zo vriendelijk willen zijn om mijn magnetronsloffen mee te nemen aangezien opsturen nu bijna 2 maanden duurtmeenemen is sneller en goedkoper
20.00 / 20.30 en zoals alle keren gewoon wat bieren, ouwehoeren en nog meer bierenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb geen zin om al die topics door te lezen. Dus ik vraag me af, hoe laat. En wat zijn de plannen? Een beetje bier zuipen daar?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
20.00 / 20.30 en zoals alle keren gewoon wat bieren, ouwehoeren en nog meer bieren
Aight, ik zou wel kunnen komen. Is maar een half uurtje met het OV voor mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
20.00 / 20.30 en zoals alle keren gewoon wat bieren, ouwehoeren en nog meer bieren
Ik ga BOB'enquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
Tof, Piep en Anaal zijn toffe userts
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
En met remlof, biogarde en hoi_piepeloi is het altijd fun
Ik neem 2, misschien 3 Hageneesjes meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aight, ik zou wel kunnen komen. Is maar een half uurtje met het OV voor mij.
Maar misschien komt er nog iets tussen.
Een kleine kans dat ik ook kom.
Komt iedereen alleen trouwens of komen jullie met al je maten en kameraden?
NG?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik neem 2, misschien 3 Hageneesjes mee
Ik dacht dat hij in Wassenaar woonde (ergens topic van Paramnesia een meet ofzo?). Maar nee! Ik neem iig mee outsidr en Yildiz en misschien A_A als hij mee wil rijdenquote:
En dat zijn twee dolle tijgers!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:54 schreef swarmahoer het volgende:
10 voor 1 laatste trein terug naar nijmegen... ik hoorde dat gers ook uit nijmegen kwam en remlof uit arnhem....
Ik woon op de Veluwequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in Wassenaar woonde (ergens topic van Paramnesia een meet ofzo?). Maar nee! Ik neem iig mee outsidr en Yildiz en misschien A_A als hij mee wil rijden
Hoiquote:
Dat groepje in de hoek met een glaasje ranja in de handquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
hey paupers, hoe kan ik jullie herkennen enzo
fobocheck natuurlijk bij iedereenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
er was toch zon paint gemaakt over de klb meetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fobocheck natuurlijk bij iedereen
Ja, gemaakt door Skaff-aquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er was toch zon paint gemaakt over de klb meetop het horloge kijk gedrag enzo
Dan draai ik me meteen weer om en ga ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
en misschien hebben er wel mensen hun fok tshirt aan
ok ik zal m thuis latenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan draai ik me meteen weer om en ga ik
rem standaardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
en misschien hebben er wel mensen hun fok tshirt aan
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benquote:
''Heeeeeeeeeeeey, Swarmahoeeeeeeeeeeeeeeer''quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benen toch niks te doen vanavond dus tja
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benen toch niks te doen vanavond dus tja en ik toch nooit buiten kom
Ik ben vrij lang, heb blond haar en heb een ongeschoren, bolle kopquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, heb blond haar en heb een ongeschoren, bolle kop
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaar
[..]
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaar
Wat een grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.
Zal wel een overontwikkelde rukarm zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.
Die past er ook nog bij zelfs!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga met de trein, er gaat nog een Fok'ster uit Den Haag namelijk en zij gaat met de treinmaar wel lieffff van jullie
[..]
Dus je heb geen romp?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
mij herkennen jullie aan mijn 2 ogen en mijn mond en m'n neus. Ook heb ik 2 armen en 2 benen.
En nog een Haagsche FOK!ker!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
tja waar ben ik aan te herkennen .... uuuh oja ik kom tegelijk aangelopen met een kleine blonde lekkere fok'ster en een adhd vriendje![]()
Ja en ik met Anouschka/Nous.. Zoiets. En ik wil niet Hoi_Piepeloi horen want zo heet ik helemaal nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik stel mezelf alleen voor met admiraal
Ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jongens wie van de meeters zijn Utrechters? Of Utrechtenaren, whatever.
Wil ff van een Utrechtfiguur telefoonnummer hebben voor als we verdwalen
Kan je dan even je telefoonnummer PMen?quote:
Catharijnesingel/baan of de Rijnkade. Zal zo even een plattegrond neerplempen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan je dan even je telefoonnummer PMen?
Oh en heb je gelijk ff een tip waar we het best kunnen parkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |