Jij kwam toch zelf niet?quote:
Klopt, ik zit een beetje te stoken totdat m'n maten komen om Ajax te kijkenquote:

quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:24 schreef NanKing het volgende:
Ik zit zojuist het topic even terug te lezen en ananas wat ben je nou voor zeikwijf? Je komt zelf niet eens.
Eerst vraag je bijna goedkeuring "zal ik ook komen" vervolgens zeg je dat je niet kan, daarna begin je te zeiken dat het geen echte KLB meet is.
Tering zeg, je had een kut moeten hebben.
oh kut, jij kreeg nog een biertje van mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:24 schreef NanKing het volgende:
Ik zit zojuist het topic even terug te lezen en ananas wat ben je nou voor zeikwijf? Je komt zelf niet eens.
Eerst vraag je bijna goedkeuring "zal ik ook komen" vervolgens zeg je dat je niet kan, daarna begin je te zeiken dat het geen echte KLB meet is.
Tering zeg, je had een kut moeten hebben.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
oh kut, jij kreeg nog een biertje van mij
hoelaat pak jij de trein heen/terug?quote:
lees je pm eens luie donder !quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
ooow BTW als iemand van het PR team komt zou hij of zij zo vriendelijk willen zijn om mijn magnetronsloffen mee te nemen aangezien opsturen nu bijna 2 maanden duurtmeenemen is sneller en goedkoper
20.00 / 20.30 en zoals alle keren gewoon wat bieren, ouwehoeren en nog meer bierenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb geen zin om al die topics door te lezen. Dus ik vraag me af, hoe laat. En wat zijn de plannen? Een beetje bier zuipen daar?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
20.00 / 20.30 en zoals alle keren gewoon wat bieren, ouwehoeren en nog meer bieren
Aight, ik zou wel kunnen komen. Is maar een half uurtje met het OV voor mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
20.00 / 20.30 en zoals alle keren gewoon wat bieren, ouwehoeren en nog meer bieren
Ik ga BOB'enquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
Tof, Piep en Anaal zijn toffe userts
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou graag willen dat Yvonne ook zou komen
En met remlof, biogarde en hoi_piepeloi is het altijd fun
Ik neem 2, misschien 3 Hageneesjes meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aight, ik zou wel kunnen komen. Is maar een half uurtje met het OV voor mij.
Maar misschien komt er nog iets tussen.
Een kleine kans dat ik ook kom.
Komt iedereen alleen trouwens of komen jullie met al je maten en kameraden?
NG?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik neem 2, misschien 3 Hageneesjes mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |