Als je wilt dat er nu mensen je gaan vragen om ook te komen, dan bij deze:quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:56 schreef liiszle het volgende:
eigenlijk zou ik gewoon moeten komen omdat het zo dichtbij is
Gezelligquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:08 schreef liiszle het volgende:
Dat was niet direct nodig![]()
máár wie weet kom ik wel even langs jatoch niets anders te doen.
ooooh, als jij er bentquote:
Tofquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooooh, als jij er bentdan kom ik wel even langs
Als je me de hele avond op bier trakteert zorg ik dat je andere hand wel heel blijftquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef CecilBDemented het volgende:
ik ben er rond 20:00 a 20:30
herkenbaar aan mijn hand in gips. en mijn opzienbare entree en loopje
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:08 schreef liiszle het volgende:
Dat was niet direct nodig![]()
máár wie weet kom ik wel even langs jatoch niets anders te doen.
Met de auto naar een FOK!meet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
remlof ga je met de auto vanaf arnhem toevallig?
die blijft wel heel ook zonder jouw hulp.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je me de hele avond op bier trakteert zorg ik dat je andere hand wel heel blijft
Ga je dan niet met de FOK!hummer?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de OP up to date? Want ik zit er over te denken om zaterdag mijn afspraken af te zeggen en toch te komen
Kom je nou wel of niet dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Je moet!
Welquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom je nou wel of niet dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:31 schreef remlof het volgende:
Tof, Piep en Anaal zijn toffe userts
Ik zit dan alleen in Antwerpen dus ik kan niet, kom wel een andere keerquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil dat stuk fruit ook wel eens zien
Ik zal het nog eens lief vragenquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou graag willen dat Yvonne ook zou komen
quote:En met remlof, biogarde en hoi_piepeloi is het altijd fun
ONZ-meet? Dit is de eerste echte KLB-meet mènquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zit dan alleen in Antwerpen dus ik kan niet, kom wel een andere keer.
Maar dan moet het geen ONZ meet zijn zoals nu
Laat de volgende meet dan maar niet in de Stairway zijn met allemaal rare mensen die je nooit in KLB zietquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
ONZ-meet? Dit is de eerste echte KLB-meet mèn
Dat zeg ik niet, er komen ONZ'ers op KLB meets en het is op een ONZ plaatsquote:Op donderdag 26 februari 2009 01:56 schreef remlof het volgende:
Alsof er nooit KLBers op ONZ-meets kwamen
Nee hoor, het is gewoon een van de beste plekken om een meet te houden op een centrale locatie in Nederlandquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, er komen ONZ'ers op KLB meets en het is op een ONZ plaats
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou graag willen dat Yvonne ook zou komen
En met remlof, biogarde en hoi_piepeloi is het altijd fun
Lekker was die sigaar he ?quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 01:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat de volgende meet dan maar niet in de Stairway zijn met allemaal rare mensen die je nooit in KLB ziet![]()
Volgende KLB meet in Amsterdam, indrinken bij mij en dan nara een studentenkroeg heen, niet naar een gothichol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |