quote:
Echt wel, jullie gaan mij in elkaar slaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je bent toch niet bang voor wat internethelden
Denk dat je nog aardig bang kan worden als je NG op een meet zou zienquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:34 schreef MarkM het volgende:
[..]
Echt wel, jullie gaan mij in elkaar slaan.![]()
![]()
Pot verwijt de ketel?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
wat een boel ''misschieners'' trouwens
Wat denken jullie, dat als ik binnenkom, meteen op hem afvlieg en hem helemaal verrot sla?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Denk dat je nog aardig bang kan worden als je NG op een meet zou zien
Ja dat hopen we.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat denken jullie, dat als ik binnenkom, meteen op hem afvlieg en hem helemaal verrot sla?_!
Hihi, misschien knapt er wel wat in me en zie ik zwart voor m'n ogen, net als een stier met een rode lap jwtzquote:
Like a shark that smells bloodquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi, misschien knapt er wel wat in me en zie ik zwart voor m'n ogen, net als een stier met een rode lap jwtz
Mooi, dan kan die me ophalen (en thuis brengen)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, mocht MarkM komen, zou ik hem niet zomaar in elkaar slaan o.i.d. Zou ook niet leuk zijn tegenover iedereen die komt. Iedereen komt om gewoon plezier te hebben en een leuke avond. Dan zou ik het niet tof vinden om het te verpesten. Negeren zou gewoon het beste zijn, denk ik. Of hij moet het uitlokken.
Mij pijpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet wat een PUB'er op een KLB-meet moet, maargoed.
ik ben nog nooit n misschiener geweestquote:
Het is m'n werkweekend en volgens mij heb ik zelfs een late dienst die zaterdag, dus nee. Als ik geen late dienst heb kunnen we erover nadenkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 04:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben nog nooit n misschiener geweest
ga je mee mik?
Er komen ook een aantal ONZ'ers, en nog een PUB'er.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 02:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet wat een PUB'er op een KLB-meet moet, maargoed.
Doe je goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:53 schreef CecilBDemented het volgende:
ik kom in het gips naar de meetvannacht mijn klauw finaal gebroken
Najah, ik had het niet over jou in het speciaal, maar algemeenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er komen ook een aantal ONZ'ers, en nog een PUB'er.
Wat is er met je avatar gebeurdquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:00 schreef McFearless het volgende:
TVP
Vond dat huppelwijffie veel leukerquote:
quote:
Ze is een weekje in Oostenrijk te wintersporten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:27 schreef Silaz het volgende:
[..]
Vond dat huppelwijffie veel leuker
jammerquote:Op zondag 15 februari 2009 02:12 schreef IlsjePils het volgende:
Ik ga me echt niet op een KLB meet vertonen
Dus nee sorry ik kom niet![]()
Bang dat je niet binnenkomt omdat je hoger dan 1.50 moet zijn?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Altijd maar weer in die godvergeten stairway
Hij is waarschijnlijk bang voor de vampieren en emo's die als je binnenkomt je meteen op gaan etenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bang dat je niet binnenkomt omdat je hoger dan 1.50 moet zijn?
Ik ben 1.88quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bang dat je niet binnenkomt omdat je hoger dan 1.50 moet zijn?
Hij vroeg zich toch af wat zulke mensen er te zoeken hebben, niet wie er nog meer komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er komen ook een aantal ONZ'ers, en nog een PUB'er.
Vroeg die jou wat?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hij vroeg zich toch af wat zulke mensen er te zoeken hebben, niet wie er nog meer komen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Toch bij misschieners vanwege geldgebrek
Dit weekend is wel voor de meeste mensne payday/stufi-ontvangstquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik ken jequote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Kent iemand mijn username überhaupt, of ben ik een nobody?
Als niemand mij kent, ga ik /emo en kom niet.
je krijgt je stufi toch weer dinsdagquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
dat vraag ik me ook af btwquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Kent iemand mijn username überhaupt, of ben ik een nobody?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |