Catharijnesingel/baan of de Rijnkade. Zal zo even een plattegrond neerplempen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan je dan even je telefoonnummer PMen?
Oh en heb je gelijk ff een tip waar we het best kunnen parkeren?
komen er uberhaupt wel vrouwenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Voorbereiden, even douchen, onder de zonnebank, daarna ga ik even een maskertje op doen, en dan de make-up.
Rijnkade lekker dichtbij! Lijkt me primaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Catharijnesingel/baan of de Rijnkade. Zal zo even een plattegrond neerplempen.
[ afbeelding ]
Oh, heb hem alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Rijnkade lekker dichtbij! Lijkt me primaThanks!
En wil je ook je telefoonnummer PMen voor het verdwalen?![]()
![]()
Ik zal hem niet misbruiken
Je hebt een PM.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Rijnkade lekker dichtbij! Lijkt me primaThanks!
En wil je ook je telefoonnummer PMen voor het verdwalen?![]()
![]()
Ik zal hem niet misbruiken
Ja! NG en ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:05 schreef Andersnamelijk het volgende:
[..]
komen er uberhaupt wel vrouwen?
Ja, kom, pak de trein vanuit harderwijk, dan stappen skaff-a en NG op bij Puttenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:07 schreef dagdag het volgende:
Willen jullie mij nou inhuren?
Heb Rijnkade even opgezocht, en die is 24 uur per dag open! Dus no problemquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt een PM.
Die op de Rijnkade is 50 meter van Stairway. Sowieso heb je op die route een hele zooi garages. Er is geen koopavond, dus je zou in theorie overal je auto kwijt moeten kunnen.
Let wel even op de sluittijden.
als je 50 euro betaald mag je komenquote:
Moet werken nogquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, kom, pak de trein vanuit harderwijk, dan stappen skaff-a en NG op bij Putten
Je hebt maar 1 string?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hihi, haaaaaaaaai![]()
Gofferdomme, string ligt in de was, najah, dan m'n hipster maar.
Ik ben meer van de hipstersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |