En dat zijn twee dolle tijgers!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:54 schreef swarmahoer het volgende:
10 voor 1 laatste trein terug naar nijmegen... ik hoorde dat gers ook uit nijmegen kwam en remlof uit arnhem....
Ik woon op de Veluwequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in Wassenaar woonde (ergens topic van Paramnesia een meet ofzo?). Maar nee! Ik neem iig mee outsidr en Yildiz en misschien A_A als hij mee wil rijden
Hoiquote:
Dat groepje in de hoek met een glaasje ranja in de handquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
hey paupers, hoe kan ik jullie herkennen enzo
fobocheck natuurlijk bij iedereenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
er was toch zon paint gemaakt over de klb meetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fobocheck natuurlijk bij iedereen
Ja, gemaakt door Skaff-aquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er was toch zon paint gemaakt over de klb meetop het horloge kijk gedrag enzo
Dan draai ik me meteen weer om en ga ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
en misschien hebben er wel mensen hun fok tshirt aan
ok ik zal m thuis latenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan draai ik me meteen weer om en ga ik
rem standaardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
en misschien hebben er wel mensen hun fok tshirt aan
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benquote:
''Heeeeeeeeeeeey, Swarmahoeeeeeeeeeeeeeeer''quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benen toch niks te doen vanavond dus tja
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benen toch niks te doen vanavond dus tja en ik toch nooit buiten kom
Ik ben vrij lang, heb blond haar en heb een ongeschoren, bolle kopquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, heb blond haar en heb een ongeschoren, bolle kop
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaar
[..]
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaar
Wat een grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.
Zal wel een overontwikkelde rukarm zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.
Die past er ook nog bij zelfs!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga met de trein, er gaat nog een Fok'ster uit Den Haag namelijk en zij gaat met de treinmaar wel lieffff van jullie
[..]
Dus je heb geen romp?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
mij herkennen jullie aan mijn 2 ogen en mijn mond en m'n neus. Ook heb ik 2 armen en 2 benen.
En nog een Haagsche FOK!ker!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
tja waar ben ik aan te herkennen .... uuuh oja ik kom tegelijk aangelopen met een kleine blonde lekkere fok'ster en een adhd vriendje![]()
Ja en ik met Anouschka/Nous.. Zoiets. En ik wil niet Hoi_Piepeloi horen want zo heet ik helemaal nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik stel mezelf alleen voor met admiraal
Ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jongens wie van de meeters zijn Utrechters? Of Utrechtenaren, whatever.
Wil ff van een Utrechtfiguur telefoonnummer hebben voor als we verdwalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |