Ik ben vrij lang, heb blond haar en heb een ongeschoren, bolle kopquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
hey paupers, hoe kan ik jullie herkennen enzo
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben vrij lang, heb blond haar en heb een ongeschoren, bolle kop
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaar
[..]
Programmeurs kun je standaard zo herkennen, uiterlijk is 9 van de 10 keer wel voorspelbaar
Wat een grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.
Zal wel een overontwikkelde rukarm zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.
Die past er ook nog bij zelfs!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga met de trein, er gaat nog een Fok'ster uit Den Haag namelijk en zij gaat met de treinmaar wel lieffff van jullie
[..]
Dus je heb geen romp?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
mij herkennen jullie aan mijn 2 ogen en mijn mond en m'n neus. Ook heb ik 2 armen en 2 benen.
En nog een Haagsche FOK!ker!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
tja waar ben ik aan te herkennen .... uuuh oja ik kom tegelijk aangelopen met een kleine blonde lekkere fok'ster en een adhd vriendje![]()
Ja en ik met Anouschka/Nous.. Zoiets. En ik wil niet Hoi_Piepeloi horen want zo heet ik helemaal nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja ik stel mezelf alleen voor met admiraal
Ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jongens wie van de meeters zijn Utrechters? Of Utrechtenaren, whatever.
Wil ff van een Utrechtfiguur telefoonnummer hebben voor als we verdwalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |