En dat zijn twee dolle tijgers!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:54 schreef swarmahoer het volgende:
10 voor 1 laatste trein terug naar nijmegen... ik hoorde dat gers ook uit nijmegen kwam en remlof uit arnhem....
Ik woon op de Veluwequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in Wassenaar woonde (ergens topic van Paramnesia een meet ofzo?). Maar nee! Ik neem iig mee outsidr en Yildiz en misschien A_A als hij mee wil rijden
Hoiquote:
Dat groepje in de hoek met een glaasje ranja in de handquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
hey paupers, hoe kan ik jullie herkennen enzo
fobocheck natuurlijk bij iedereenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
er was toch zon paint gemaakt over de klb meetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
fobocheck natuurlijk bij iedereen
Ja, gemaakt door Skaff-aquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er was toch zon paint gemaakt over de klb meetop het horloge kijk gedrag enzo
Dan draai ik me meteen weer om en ga ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
en misschien hebben er wel mensen hun fok tshirt aan
ok ik zal m thuis latenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan draai ik me meteen weer om en ga ik
rem standaardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
en misschien hebben er wel mensen hun fok tshirt aan
Je komt vast wel iemand tegen met 2 blondines en 1 brunette in beide armen, dat ben ik dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benquote:
''Heeeeeeeeeeeey, Swarmahoeeeeeeeeeeeeeeer''quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benen toch niks te doen vanavond dus tja
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja, ben toch wel benieuwd naar sommige fokkers ondanks ik zelf niet erg bekend benen toch niks te doen vanavond dus tja en ik toch nooit buiten kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |