Ik ga niet meer, ik en een zwollenaar op één meet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:36 schreef stbabylon het volgende:
goed zeg maar waar, dan gaan we samen (mits je met de trein gaat)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:37 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik ga niet meer, ik en een zwollenaar op één meet?
Gezien je status: Pharmacoeconomics in infectious disease, zie ik al dat je geen FC Zwolle supporter bent, het is al goedquote:
Als ik moet kiezen uit de clubs van de eerste devisie, ook al ben ik geen voetballiefhebber, dan zou ik toch wel degelijk voor FC Zwolle kiezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:54 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Gezien je status: Pharmacoeconomics in infectious disease, zie ik al dat je geen FC Zwolle supporter bent, het is al goed
Ja ga wel met trein ja. Ben er alleen nog niet over uit of ik de volgende ochtend terug ga, of de laatste trein terugquote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:36 schreef stbabylon het volgende:
goed zeg maar waar, dan gaan we samen (mits je met de trein gaat)
Dat vind ik ook verder niet interessant.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ga wel met trein ja. Ben er alleen nog niet over uit of ik de volgende ochtend terug ga, of de laatste trein terug
Ik pak denk ik de laatste trein terug. M'n geld werkt niet mee op het momentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja ga wel met trein ja. Ben er alleen nog niet over uit of ik de volgende ochtend terug ga, of de laatste trein terug
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, Crane, geniaal hoe die gozer zichzelf voor lul zet.
Verkeerde topic.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, Crane, geniaal hoe die gozer zichzelf voor lul zet.
Jij bent homo.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik kom ook, tis maar dat je het weet.
quote:
quote:
En je wilt niet ff langskomen hoi zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
Als de TT over mij gingik kom niet
moet werken die zaterdag erop, van 10 tot 2. Ik ga geen vrij vragen want ik ben er net begonnen, en ik heb niet de ballen om de nacht door te halen en dan te gaan werken
!
Sorry bitches!
Ja hoor, daar ga ik in totaal 4 uur voor in de trein zitten..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En je wilt niet ff langskomen hoi zeggen
Niet huilen Bioquote:
Afhankelijk van waar je vandaan komt kun je misschien wel met iemand mee rijden?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ga ik in totaal 4 uur voor in de trein zitten..
Uhuquote:Op maandag 23 februari 2009 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet huilen Bioonze seksdate gaat nog steeds door, toch?
Lijkt me niet. Wie wil DE GROTE REMLOF nou niet in het echt zien !!!!EINS!1!!1111!!!EINS!!!!1ZWEI22!!!2!!!DREI!!!3!!3!!quote:
Indekken voor gevorderdenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:04 schreef kurk_droog het volgende:
als je een goede reden hebt begrijp ik dat je niet komt.
ja joh, jij bent die grappige user. Gewoon komenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Kent iemand mijn username überhaupt, of ben ik een nobody?
Als niemand mij kent, ga ik /emo en kom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |