Mijn folikels zijn nu ruim 36 mm en nog niet gesprongen. Maandag kijken of ie weg is en dan een bloedtest om te kijken of hij wel goed is gesprongen (dat het niet goed is gegaan wil ook nog wel gebeuren)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:55 schreef wilmadonna het volgende:
zo wat gaat dit topic hard, haha maar gelukkig wel veel positieve berichtjes
Vlindur: waarom heb je zo'n groot follikel nu en is ie vanzelf gesprongen als je op controle moet? En dan 3x pregnyl spuiten... ik snap eerlijk gezegd niet zo goed hoe ze te werk gaan bij jou???
Ik vind het wel heel stoer van je dat je toch de eerste stap in dit topic hebt gezet. Ondertussen met rustig de MMM in gaan kun je gewoon spontaan zwanger raken. Mij gaf het juist rust omdat ik wist dat we er alles aan deden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 09:34 schreef Again het volgende:
Thanks meiden! Idd helaas dat het nodig is, hier meeschrijven, maar ach iig mensen die me begrijpen
En huilen kan ik allang niet meer.. Ben gewoon boos
En hopelijk waren alle plaatsen bezet in dit topic en moet er heel snel iemand anders uit! Anders too crowded![]()
![]()
![]()
Lieve Again, ik herken het maar al te goed, maar je doet er jezelf en je lichaam geen plezier maar groot onrecht mee. Echt waar, je lichaam is niet stom. Je lichaam is prachtig, geweldig en doet wat het kan. En wie weet, misschien is er wel iets in jouw lichaam waardoor het niet zo soepel werkt. Dat kan, en gelukkig kan daar veel aan gedaan worden. Als je geboren wordt met slechtere ogen zodat je een bril/lenzen moet, ben je toch ook niet boos op je ogen, en ga je gewoon naar de opticien om het te verhelpen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:53 schreef Again het volgende:
Oja ik weet waar ik boos op ben. Op mn lijf! Dat het die stomme zieke spelletjes met me speelt.. Waarom overtijd? Wat is dat voor een onzin? Doe gewoon wat je moet doen en geen gezeik!
Logisch toch
Je hebt al een paar keer een veer in mijn kont gepropt, maar deze keer heb jij een hele bos verdiendquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Lieve Again, ik herken het maar al te goed, maar je doet er jezelf en je lichaam geen plezier maar groot onrecht mee. Echt waar, je lichaam is niet stom. Je lichaam is prachtig, geweldig en doet wat het kan. En wie weet, misschien is er wel iets in jouw lichaam waardoor het niet zo soepel werkt. Dat kan, en gelukkig kan daar veel aan gedaan worden. Als je geboren wordt met slechtere ogen zodat je een bril/lenzen moet, ben je toch ook niet boos op je ogen, en ga je gewoon naar de opticien om het te verhelpen?
We hebben de zelfde NOD!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:13 schreef CrazyPrincess het volgende:
![]()
![]()
Ik hoef niet voor een 'officiele' test naar het ziekenhuis. Als ik over twee weken niet ongesteld ben mag ik testen. Benieuwd of ik dat zo lang vol ga houdenOp wat voor termijn kun je theoretisch testen of je zwanger bent?
Ik heb me ook aangemeld bij het wachten op het tweede streepjes topic. Kunnen we samen wachten en samen zwanger zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We hebben de zelfde NOD!
Ik duim voor je
Ik ben gewoon bang dat als ik ook maar een beetje kracht zet ik ze eruit spuitquote:Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef NieTTus het volgende:
![]()
Bij mijn allereerste terugplaatsing durfde ik ook niet.. Ik tegen de arts: mag ik wel plassen? Beter van niet hè? Toen zei ze: sinds wanneer plas je uit je baarmoeder?![]()
(kheb nog steeds het idee dat ik toen mijn kind weer heb uitgeplast)
Moet er haast van huilen, het lijkt me zo fijn!quote:Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef NieTTus het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar das echt niet zo hoor!!!!
Gewoon straks 4 streepies op jullie NOD!!
Soms is dat best lekker hequote:Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef NieTTus het volgende:
We zijn ook wel een stel emo mutsen hierzo!
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hahaha, da's waar natuurlijk. Je had de eisprong al eerder gehad...
2 jaar geleden? Weer een teken dat het goed gaat komen!
En november is inderdaad een hele mooie maand voor babietjes
* CrazyPrincess stuitert door het huis... (niet te hard natuurlijk, want straks stuiteren ze eruit)
Ben je al wezen plassen?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Van koffie ga ik alleen nog maar meer stuiteren vrees ik
Als ze eruit druipen, gewoon opvegen en terugpropen
Plassen ging primaquote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben je al wezen plassen?![]()
Koffie.. Ja lekker, ik neem een bakkie.
Thee is voor s'avonds.![]()
En dan moet ik het hebben als babythee,(half om half) want hoe mensen thee zonder melk weg kunnen krijgen snap ik gewoon echt niet. Ik vind het zóóóóó vies
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Plassen ging prima
Nu ben ik bang voor die andere toiletactiviteit
Als je thee niet lekker vindt, waarom drink je het dan?
We hebben hier onze momentjesquote:Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Again het volgende:
Joehoe wat een gezellig gestuiter hierHeerlijk!! Good vibes!
Ik heb ook in overvloedquote:Op maandag 16 februari 2009 22:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... mocht ik ooit aan de pregnyl moeten: vet genoeg.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:
pze, de testjes zijn op de post. Ik heb er nog een kleinigheidje bijgedaan, hoop dat je dat ook snel kunt gebruiken!
Maar die hoop kan over een uurtje ineens weer helemaal weg zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef NieTTus het volgende:
ET ik gebruik helemaal niets![]()
En dit keer voel ik ook he-le-maal niets. Donderdag en vrijdag wel krampen gehad en zaterdag was dat weg. Gisterenavond begonnen de krampen weer, en vanmorgen waren ze er nog (dus ik dacht: dit wordt hem niet) maar nu zijn de krampen weer weg.. Sproet helpt mee in mijn hysterie en zei: misschien is je 2e emmie nu ook wel ingenesteld) en sinds vanmorgen zijn alle krampen weer weg en voel ik weer NIETS! Geen krampje, geen gevoelige borsten. Nada, nakkes niets. Alleen moe-ig... en 9 van de 10 keer in jankmode en niet te genieten
Dus ja ik heb wel hoop!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef NieTTus het volgende:
[..]
Maar die hoop kan over een uurtje ineens weer helemaal weg zijn![]()
Dat klinkt niet leuk, Basimah. Op welke cyclusdag zit je? Succes morgen donderdag!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Basimah het volgende:
Geen folikelgroei, alles onder de 10mm geen dikker baarmoederslijmvlies vanmorgen toen ik bij de gyn was
Ik mag donderdag terug komen
En ik had gelijkquote:
Ik zou zo lang mogelijk wachten denk ik.. Maar ja, of dat dan ook luktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja hee, dat is niet de bedoeling!!
Maar ik kan me voorstellen dat je tot zaterdag wil wachten.
Stuiterbalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb weer een 'het is vast wél zo, ik weet het zeker' moment!![]()
(dacht ik deel het nog even met jullie, ik denk dat ik nu gewoon echt mijn mond hou tot zaterdag, anders stuurt iemand van jullie nog de geestelijke gezondheidszorg op me af)
Leuk, een soap! Dan zit ik klaar met chips en bier!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:52 schreef NieTTus het volgende:
Hahaha ja, ik ben een échte stuiterbal!
Je bent lief!en dat zijn jullie allemaal hier!
![]()
![]()
Enne zeg nog wel wat hier hoor, maar niet meer over dingen hoe ik ze voel. Maak mezelf gewoon gek!
en echt ik MOET wel hormonen hebben, 5 minuten met de man aan de lijn, die ik verzoek om me maar even te laten... Direct vragen: waarom voel je je dan zo? Kan ik wat doen? WHAAAA NEE! Ik heb de hele dag gewerkt, ben doodmoe, en wil gewoon even niet praten enzo... BONJE! Wel gelijk weer goedgemaakt (zo zijn we dan ook wel weer) en nu gaan we maar uit eten...
echt ik ga een soap over ons schrijven
![]()
Dat je dat nog weet Poppejansquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef Poppejans het volgende:
Gaaf om die foto te zien Niettus, echt ZO bijzonder dat je misschien nu wel een zeer vroege foto hebt van je kindje(s)!!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had Slaapmeisje hier ooit ook zo'n fotootje laten zien
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bucko, heeft de gynaecoloog niet aangegeven wanneer je bloed moet laten prikken?
En dit is zeker wel de goede plek voor je verhaal
Ik ben er van overtuigd dat het bij mij niet gelukt is (ik voel echt helemaal niks).
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het bij mij niet gelukt is (ik voel echt helemaal niks).
Dat meen je nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef NieTTus het volgende:jullie zijn zo lief!!!!
![]()
Slaapmeis, ook zooo lief dat je aan me denkt! Tis te merken, heb van de week gedroomd dat we samen gingen lunchenhaha!
Ja he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
PZE, pracht streepje hoor! Daar kan je iig wel wat mee!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sproetje krijgt er gewoon 2, dus die speelt vals met dat hoge hcg.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijn ovutestjes waren net nog duidelijker dan gisteren. Jippie! Ik heb een ei.
Ik zeg gaan met die banaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
zo vaak mogelijk vergroot de kansen enzquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar we zijn gisteren al gegaan...Moeten we dan vanavond weer?!
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Rottdog het volgende:
Wilmadonna http://www.babyboomshop.nl maandaanbieding starterspakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Vanwege de mega lap aan tekst maar even onder een spoiler.
De Bevruchting:Heel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
![]()
Alleen klopt dit stukje volgens mij niet:
In slecht een klein percentage slagen meerdere zaadcellen erin om binnen te dringen en krijgt men een meerling.
Je krijgt een meerling als meerdere eitjes bevrucht worden of als een eenmaal bevruchte eicel zich begint te splitsen. Niet omdat er meerdere zaadcellen 1 eicel bevruchten. Want de 'nieuwe cel' zou dan meer dan 46 chromosomen bevatten en dat is sowieso niet levensvatbaar...
wat ik geleerd heb...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef NieTTus het volgende:
[..]
Jajajaja, wrijf het er maar in!
Dat heb ik in meiquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:16 schreef NieTTus het volgende:
Als dat inderdaad nog zo is, dan mag je van mij een hele week vrij!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef NieTTus het volgende:
Ik ga er dubbel en dwars van genieten! (slapend welteverstaan)
Das een begin!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Basimah het volgende:
Er is eindelijk een folikeltje te zien bij mij, zaterdagochtend terugkomen voor een nieuwe meeting
(hij is nu pas 12 mm groot en hij moet minimaal 18 mm zijn wil ie bruikbaar zijn)
Is best logisch dat je zo denkt. Gecondoleerd!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef NieTTus het volgende:
Hmm ik heb even lekker een uurtje geslapen en net komt mijn man thuis met de mededeling dat zijn oma vanmiddag is overleden...Arm mensje, althans voor haar is het beter.. Maar ik word hier zwaar verdrietig van.. Ik hoop maar dat het allemaal een goede reden heeft en dat er plaats gemaakt is ofzo
je moet wat denken
De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef miss_sly het volgende:
sombie, wat ontzettend balen. En wat vroeg dat ze de stekker van de poging eruit trekken. Met zo'n formaat follikels wordt vaak toch wel doorgespoten, omdat het nog heel gemakkelijk kan dat eentje doorgroeit en de rest niet. En een paar dagen later stoppen kan toch ook? Ontzettend jammer, dit. Hoop dat je snel uit jezelf ongesteld wordt![]()
Dat ze stopten toen ze geslonken bleken, kan vind ik logisch. Ik heb het over de dag ervoor dat je niet mocht spuiten. Bij 11 en 14 is er nog zoveel mogelijk. En een paar dagen later pas stoppen met spuiten en kijken wat er gebeurt, had ik dan logischer gevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, meiden! Het is ook balen. We hebben vanmiddag samen even flink zitten huilen. Dat luchtte wel op.
[..]
De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.
ik ken zo'n schoonmoeder ook... ow wacht, het is de mijne...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef sombie het volgende:
Ach, NieTTus, wat is het moeilijk en zenuwslopend he? Ik zou willen dat ik die laatste dagen voor je kon doen verdwijnen.Ik krijg het ook altijd benauwd als mensen gaan zeggen dat het vast gaat lukken, dat het allemaal wel goed komt. Hoe weten zij dat nu? Ik krijg daardoor het gevoel dat er geen ruimte is voor mijn angst en verdriet. Vooral mijn schoonmoeder heeft daar een handje van.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef sombie het volgende:
En CP ook al in de spanning. Ik mis echt een nagelbijt-smiley hier. Jij ook sterkte hoor!
dat was bij ons ook zo, tot we de miskraam hadden... toen konden we er niet omheen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh en voor (schoon)moeders is de stand van zaken allemaal niet bekend hier. Die weten niet dat ik bij de gyn loop en clomid slik, zelfs niet dat we heul graag een kindje willen. Uit zelfbescherming.
Ik moet wel bloedprikken. Voor het progesteron gehaltequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef Jose81 het volgende:
CP, een bloedonderzoek krijg je ook niet als je met Clomid bezig bent... tenzij je menstruatie niet komt... Wij hebben ook nooit een bloedonderzoek gekregen... en ook toen we gingen spuiten, moesten we gewoon thuis testen.
Als je IVF/ICSI doet, krijg je volgens mij meestal een bloedonderzoek.. misschien ook nog wel bij andere (tussen)stappen, maar dat weet ik niet precies.
Nou, ik snap helemaal niks van mijn lichaam!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat is het toch ingewikkeld allemaal zeg![]()
Ik zei vanmorgen nog tegen m'n man: we hebben wel een hoop geleerd het afgelopen jaar he?
Ik weet nu wel veel beter hoe m'n eigen lichaam werkt (ook al werkt 't niet zoals het hoort).
Nou ik zit hem dus net te kijken, en voor te lezen aan manlief, en ik zit er nu zo bij ->quote:(en ook hier stroomden de tranen over mijn wangen ook al kende ik het filmpje al)
Waar moet ik beginnen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef NieTTus het volgende:
ik ben ontvoerd door de man en zit nu in de auto naar het strand.. Even lekker uitwaaien.. Hoe is het nu bij jou Leonieke?
Ja, dat klopt... daarvoor heb ik toen ook bloed moeten laten prikken... maar het ging over bloedtesten om te zien of je wel of niet zwanger bent.. dus bloed prikken in plaats van een zwangerschapstest thuis doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet wel bloedprikken. Voor het progesteron gehalte![]()
Maar ik weet niet of ze gelijk kijkt of ik zwanger ben. Zal wel niet denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |