abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66203168
Ik dacht echt even dat Niettus een 2e streepje kwam showen
pi_66203224
Hihi I wish I wish!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66203404
Ik lees dus wel mee dames, ik post hier alleen niet zo vaak. Denk wel aan jullie en ook mjn duimen draaien zich een rol beroerte
pi_66203579
Sorry faja, het was maar een ovustreep van mij... (Die me overigens veel plezier doet.)
pi_66203967
En terecht PZE!!!!!!!!!
pi_66204046
geeft toch niet Prinseszondererwt. Het is een mooi streepje op je ovu test, goed gebruik van maken des te eerder schuif je misschien een topic op. Oh ik hoop echt dat er een dag komt dat er een giga leeg stroom van dit topic is en dat er dan niemand over blijft om hier te posten.
pi_66204094
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 20:44:26 #158
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66211895
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef NieTTus het volgende:
jullie zijn zo lief!!!!

Slaapmeis, ook zooo lief dat je aan me denkt! Tis te merken, heb van de week gedroomd dat we samen gingen lunchen haha!
Dat meen je niet Ik zat er namelijk van de week aan te denken dat, als ik nog bij mijn oude werkgever had gezeten, we wel een keertje samen hadden kunnen gaan lunchen

En weer door in jompelmodus
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 20:45:09 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66211917
Prinses het is een prachtig ovulatiestreepje. Daar kun je, in sommige gevallen, ook heeeeel blij van worden hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_66213221
wow wat spannend allemaal....
leuk icoontje PZE... ik moet meteen ook aan Erwtje denken van Popeye, haha
Oh Basimah... wat gaan ze nu doen?

hoe werkt zo'n evulatietest eigenlijk? Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar zit er wel over te denken om die dingen aan te schaffen, kost alleen zoveel...
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:23:36 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66213401
PZE, pracht streepje hoor! Daar kan je iig wel wat mee!
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:48:13 #162
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66214456
Wilmadonna http://www.babyboomshop.nl maandaanbieding starterspakket.
pi_66215543
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
PZE, pracht streepje hoor! Daar kan je iig wel wat mee!
Ja he? En de CB test (die ik van miss_sly heb gekregen) was nog veel duidelijker. Wij gaan vroeg naar bed.
pi_66215817
Oew pze, go for it girl
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:21:58 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66216081
PZE, ehm... Zet 'm op dan maar!!!!! Op naar nog meer 2e streepjes. Idioot eigenlijk dat je zo blij met zoiets kunt zijn. Ik gun het je van harte!!

En ik wist eigenlijk helemaal niet dat die ovulatietesten zo werkten. Ik zie een nieuwe hobby! (Ik ben echt verslaafd aan 2e streepjes plassen, alleen lukt dat kinderen maken niet altijd even goed, en kan ook niet eindeloos doorgaan natuurlijk. ik zie een mooie tussenweg .)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:25:38 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66216237
Gewoon for the sake of it over die dingen piesen elke maand!
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:29:39 #167
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66216427
Nou, dat lijkt me wel wat BE. Ok, ik ben niet ECHT verslaafd eraan maar ik vind dat de ultieme kick, dos strepos. Gewoon, voor het gevoel.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66216445
PZE, veel plezier! (maar tuurlijk kun je dit niet meer lezen, ben je gewoon allang bezig met vroeg naar bed! )
pi_66224836
Hmm... Ik lag er inderdaad al in mijsje.
pi_66225065
PZE

Jongens, echt. Bij een volgende poging ga ik deze wachtweek in een hotel zitten. Hoe erg is het dat je je man gewoon niet kunt luchten of zien? Als ie alleen al zijn mond opendoet is het bonje
Ik ben echt zó niet te genieten... (ben wel zo reeel dat ik weet dat het aan mij ligt...)

Vanmorgen opgestaan, en mijn collega vroeg net toen ik binnen kwam: goh ben je wakker? Nee dus. Ogen zitten dicht, en net in de bus kon ik wel doorpitten Verder nergens last van, maar dat moe zijn.. Pfff.
Hoop dat het hier rustig blijft, dan neem ik vanmiddag lekker 2 uurtjes op en ga in mijn bed liggen stinken....
pi_66225131
hoeo volgende poging Niettus? Die heb je helemaal niet nodig!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66225159
Woeeeh go vissies en eitje(s) in PZE's buik!!!
Volgende week ben ik vrij; eerst een sollicitatie en daarna maar eens bellen naar de gyn over hoe nu verder. Er mogen van mij nu stappen ondernomen worden! Dus ik weet verder nog niks, hou jullie natúúrlijk op de hoogte! (werd me gevraagd op vorige pagina).

Deze is voor NieTTus! Ik duim keihard erbij!

En deze voor de rest van ons! (en een voor mezelf if you don't mind hihi)

Nou fijne dag allemaal, stuiter ze, ik ga werken (lees: babies knuffelen ) Doeiii!
pi_66225209
NieTTus, ik denk dat je je in elk geval op dit moment niet druk hoeft te maken over een volgende poging.
Nog twee nachtje slapen en het is zaterdag! Go NieTTus go!
pi_66225292
NieTTus, zo moe en zo hormonaal ruzieën klinkt toch echt goed hoor! wanneer ging je ook weer testen?Morgen of zaterdag? en dan maandag de bloedtest? het komt al lekker dichtbij!
pi_66225367
Nou dat hoop ik dan maar, want anders heb ik geeeen idee waar dit vandaan komt!

Ik ga op zijn VROEGST zaterdag testen heb ik besloten.. Heb natuurlijk al wel zo'n extra gevoelige test gedaan en zoals verwacht negatief. Stomme test, of gewoon veel te vroeg of gewoon niet zwanger. Aangezien HCG elke 2 a 3 dagen verdubbeld, niet eerder dan zaterdag.

En misschien wacht ik zelfs wel tot zondag of tot de bloedtest. Eerst maar eens kijken of er zaterdag/zondag een menstruatie aankomt... Die paar dagen moet ik er maar gewoon even geduld bij hebben. Hoop dat als het niet zo is, ik gewoon zaterdag ongesteld wordt, zodat ik heerlijk de kroeg in kan gaan en LOS kan gaan..

Pfff dodelijk vermoeiend dit...!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')