Dat meen je nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef NieTTus het volgende:jullie zijn zo lief!!!!
![]()
Slaapmeis, ook zooo lief dat je aan me denkt! Tis te merken, heb van de week gedroomd dat we samen gingen lunchenhaha!
Ja he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
PZE, pracht streepje hoor! Daar kan je iig wel wat mee!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sproetje krijgt er gewoon 2, dus die speelt vals met dat hoge hcg.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijn ovutestjes waren net nog duidelijker dan gisteren. Jippie! Ik heb een ei.
Ik zeg gaan met die banaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
zo vaak mogelijk vergroot de kansen enzquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar we zijn gisteren al gegaan...Moeten we dan vanavond weer?!
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Rottdog het volgende:
Wilmadonna http://www.babyboomshop.nl maandaanbieding starterspakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Vanwege de mega lap aan tekst maar even onder een spoiler.
De Bevruchting:Heel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
![]()
Alleen klopt dit stukje volgens mij niet:
In slecht een klein percentage slagen meerdere zaadcellen erin om binnen te dringen en krijgt men een meerling.
Je krijgt een meerling als meerdere eitjes bevrucht worden of als een eenmaal bevruchte eicel zich begint te splitsen. Niet omdat er meerdere zaadcellen 1 eicel bevruchten. Want de 'nieuwe cel' zou dan meer dan 46 chromosomen bevatten en dat is sowieso niet levensvatbaar...
wat ik geleerd heb...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef NieTTus het volgende:
[..]
Jajajaja, wrijf het er maar in!
Dat heb ik in meiquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:16 schreef NieTTus het volgende:
Als dat inderdaad nog zo is, dan mag je van mij een hele week vrij!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef NieTTus het volgende:
Ik ga er dubbel en dwars van genieten! (slapend welteverstaan)
Das een begin!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Basimah het volgende:
Er is eindelijk een folikeltje te zien bij mij, zaterdagochtend terugkomen voor een nieuwe meeting
(hij is nu pas 12 mm groot en hij moet minimaal 18 mm zijn wil ie bruikbaar zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |