abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66226508
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Rottdog het volgende:
Wilmadonna http://www.babyboomshop.nl maandaanbieding starterspakket.

denk niet dat ze in Zweden leveren.... enne.. hier kennen ze geen ideal en met visa lukt het vaak ook niet.... maar goed, ze hebben hier in zweden ook aanbiedingen hoor, dus in ieder geval bedankt voor de tip!
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:09:31 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66227335
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:28 schreef sproet-je het volgende:

[..]

pi_66227444
Jaaaa, tweelingsproetjes!
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:18:11 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66227616
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef Ticootje het volgende:
Ik zeg 3x daags, na de maaltijd.
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:56:53 #205
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66228974
PZE, wat goed... een ei!
Ons werd aangeraden rond de eisprong om de dag te "klussen". (En hierna zeg ik dat nooit meer.) Eitjes blijven 48 uur goed en zaadjes 72 (of omgekeerd... Dat zou je na moeten zoeken) en het zou de zaadkwalitiet verbeteren. Nouja, echte Lust laat zich niet tegenhouden natuurlijk.

Bovenstaande is een klok-horen-luiden-verhaal. Voor echte zekerheid graag even googlen op dit onderwerp. Ik wil in geen geval je kansen verkleinen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66229273
Owh prinses, wat goed. Je hebt een erwt, Nu ben je prinsesmeterwt
pi_66229957
Zie hieronder

[ Bericht 60% gewijzigd door Vlinder op 19-02-2009 11:26:21 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66230023
Vanwege de mega lap aan tekst maar even onder een spoiler.

De Bevruchting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:20:16 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66232337
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Vanwege de mega lap aan tekst maar even onder een spoiler.

De Bevruchting:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron
Heel interessant!

Alleen klopt dit stukje volgens mij niet:
In slecht een klein percentage slagen meerdere zaadcellen erin om binnen te dringen en krijgt men een meerling.

Je krijgt een meerling als meerdere eitjes bevrucht worden of als een eenmaal bevruchte eicel zich begint te splitsen. Niet omdat er meerdere zaadcellen 1 eicel bevruchten. Want de 'nieuwe cel' zou dan meer dan 46 chromosomen bevatten en dat is sowieso niet levensvatbaar...

wat ik geleerd heb...
pi_66233042
Half 3 ben ik lekker vrij!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66233270
* CrazyPrincess is het eens met Asyniur

En Heerlijk hoor NieTTus. Geniet ervan! Zou ik ook moeten doen
pi_66233539
Ik ga er dubbel en dwars van genieten! (slapend welteverstaan )
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:07:48 #213
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66234120
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:37 schreef NieTTus het volgende:
Half 3 ben ik lekker vrij!!!
Ik ben de hele dag al vrij!
pi_66234168
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik ben de hele dag al vrij!
Jajajaja, wrijf het er maar in!
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:13:29 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66234350
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef NieTTus het volgende:

[..]

Jajajaja, wrijf het er maar in!

Maar jij hebt 2 beebs in je buik!
pi_66234446
Als dat inderdaad nog zo is, dan mag je van mij een hele week vrij!
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:20:29 #217
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_66234596
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:16 schreef NieTTus het volgende:
Als dat inderdaad nog zo is, dan mag je van mij een hele week vrij!
Dat heb ik in mei
en hopelijk heb ik dan ook een beeb in mijn buik want dan kunnen we samen Z&G onveilig maken
pi_66234843
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef NieTTus het volgende:
Ik ga er dubbel en dwars van genieten! (slapend welteverstaan )
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66240603
Er is eindelijk een folikeltje te zien bij mij, zaterdagochtend terugkomen voor een nieuwe meeting
(hij is nu pas 12 mm groot en hij moet minimaal 18 mm zijn wil ie bruikbaar zijn)
pi_66240640
Ik heb lekker krokusvakantie. En ik wil mee naar Z&G.
pi_66241529
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Basimah het volgende:
Er is eindelijk een folikeltje te zien bij mij, zaterdagochtend terugkomen voor een nieuwe meeting
(hij is nu pas 12 mm groot en hij moet minimaal 18 mm zijn wil ie bruikbaar zijn)
Das een begin!
pi_66242141
Owh basimah, wat goed!!!

Bij mij waren ze bij de eerste meting met resultaat ook 12mm. 3 dagen later al 17 en 18. Kan ineens snel gaan

Ik ga echt suuuuuuuuuuuperhard voor je duimen en je follikel instralen dat-ie door moet groeien

Welke dosis heb je als laatst gebruikt?
pi_66242283
ik gebruik nu 137 mm aan puregon per dag
pi_66242708
Klinkt al goed basimah! Nu lekker doorgroeien maar.
pi_66242715
Ik heb zelf Gonal-f gebruikt. Dat ging met stappen van 37,5 IE. Hoe zit dat bij Puregon?
pi_66243488
Hmm ik heb even lekker een uurtje geslapen en net komt mijn man thuis met de mededeling dat zijn oma vanmiddag is overleden... Arm mensje, althans voor haar is het beter.. Maar ik word hier zwaar verdrietig van.. Ik hoop maar dat het allemaal een goede reden heeft en dat er plaats gemaakt is ofzo

je moet wat denken
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:00:43 #227
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_66243551
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef NieTTus het volgende:
Hmm ik heb even lekker een uurtje geslapen en net komt mijn man thuis met de mededeling dat zijn oma vanmiddag is overleden... Arm mensje, althans voor haar is het beter.. Maar ik word hier zwaar verdrietig van.. Ik hoop maar dat het allemaal een goede reden heeft en dat er plaats gemaakt is ofzo

je moet wat denken
Is best logisch dat je zo denkt. Gecondoleerd!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_66243682
Och, wat naar van oma. Gecondoleerd. Hopelijk denk je in de juiste richting.
pi_66243754
Gecondoleerd jullie beide
pi_66246155
Gelukkig dat er nu groei te zien is, Basimah. Ik ga duimen dat het doorzet!

Gecondoleerd, NieTTus en man. Sterkte, ook met het wachten die laatste dagen.

Bij mij zijn mijn follikels ingestort. Omdat ik er meer dan 3 had, mocht ik gisteren niet spuiten, maar ja, nu zijn ze allemaal gekrompen, van rond de 14 en 11 naar respectievelijk 11 en 10. Poging afgebroken dus.
Nu afwachten tot ik ongesteld word. Kan wel even duren, zei de arts-assistent. Ik mocht een kuurtje doen om het op te wekken maar ik wil het toch maar even afwachten. Na mijn miskraam werd ik ook alweer snel ongesteld dus ik hoop dat dat nu ook gebeurt.
pi_66246262
Oh jee Sombie.. Wat klote..
pi_66248615
NieTTus, wat een verdrietig nieuws. Sterkte. Moet wel een vreselijk dubbel gevoel zijn zo

En voor sombie ook al zo'n treurig nieuws
pi_66248865
een voor NieTTuS en Sombie
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:29:33 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66249057
Basimah, het begin is er!

Sombie wat balen zeg... wat enorm jammer...

En NieTTus wat enorm verdrietig, ook al is het mss beter voor haar.
pi_66250200
Sombie, verdorrie! Hoop dat je snel ongesteld wordt, en dan weer door kunt

Dank jullie wel allemaal! En het rare is, sinds een paar uur beginnen mijn tepels gevoelig te worden. Nou heb ik dat ook wel heel soms als ik ga menstrueren, maar wat nieuw is: ik heb allemaal puntjes op mijn tepelhoven? Zegt dat iets? (bultjes lijken het, opgezet?) ik herken het helemaal niet. Zou dat iets kunnen zijn??

Verder nog steeds niks, dus ik lig alweer in bed met laptop de uurtjes weg te kijken en straks weer lekker een nachtje slapen!

die nieuwe testen van CB, die ook aan zou kunnen geven hoe ver je bent, schijn je ook al vanaf 4 dagen voor de NOD te kunnen doen! Wist ik helemaal niet! En CB is toch wel een goed merk lijkt me...
pi_66252823
NieTTus, wat verdrietig van de oma van je lief. Gecondoleerd en sterkte voor beide

sombie, wat ontzettend balen. En wat vroeg dat ze de stekker van de poging eruit trekken. Met zo'n formaat follikels wordt vaak toch wel doorgespoten, omdat het nog heel gemakkelijk kan dat eentje doorgroeit en de rest niet. En een paar dagen later stoppen kan toch ook? Ontzettend jammer, dit. Hoop dat je snel uit jezelf ongesteld wordt

Basimah, eindelijk dan het begin is toch maar mooi gemaakt, nu hopen dat ie lekker doorgroeit.

NieTTus, over die bultjes, ik heb geeeen idee. Ik heb het idee dat mijn tepels nog steeds niet veranderd zijn, hoewel dat toch echt wel zou moeten volgens alle info. Gevoelig ken ik wel, nog steeds, en in het begin ook mijn borsten helemaal. En dat was al voor NOD. nog 2 nachtjes ?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66253802
He jakkes Sombie, wat een domper.
pi_66254044
Die bultjes schijnen wel een zwangerschapsverschijnsel te zijn

Geen idee alleen of dat ook al in dit stadium is...
pi_66256638
die bultjes heb ik ook wel, maar ik ben toch echt niet zwanger (helaas). dus het kan bij de een een zwangerschapsverschijnsel zijn, maar dus zeker niet altijd... het is denk ik persoonsgebonden...

balen sombie!
gecondoleerd en sterkte NieTTus!
verder iedereen hier ook

Maandag ga ik naar de HA, eens kijken of hij me verder kan helpen, en daarna ga ik wel weer naar mijn gyn, en misschien dat ik ook de mmm inga... maarja, eerst maandag maar eens afwachten (nu anderhalf jaar, een miskraam en een operatie om een vleesboompje te verwijderen verder...)
pi_66259598
Dankjewel, meiden! Het is ook balen. We hebben vanmiddag samen even flink zitten huilen. Dat luchtte wel op.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef miss_sly het volgende:
sombie, wat ontzettend balen. En wat vroeg dat ze de stekker van de poging eruit trekken. Met zo'n formaat follikels wordt vaak toch wel doorgespoten, omdat het nog heel gemakkelijk kan dat eentje doorgroeit en de rest niet. En een paar dagen later stoppen kan toch ook? Ontzettend jammer, dit. Hoop dat je snel uit jezelf ongesteld wordt
De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:27:12 #241
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66259689
Ik ben een paar dagen afwezig geweest (de hele tent inpakken, wordt naar de baas in Frankrijk gestuurd ... nog op zondag en maandag de laatste dingen doen en dan gaat de deur op slot; nou ja, in ieder geval een compliment gekregen van de Fransoos die gekomen is om mee te helpen), ben bekaf maar moest toch nog even kijken hoe het hier gaat. Ik heb bij sommige berichten heel hard moeten lachen, stelletje malloten.

NieTTus, gecondoleerd. Maar hopelijk ben je momenteel het levende bewijs dat een generatie gaat en een nieuwe generatie komt, dat het 'estafette-stokje' wordt doorgegeven. Sterkte .

Basimah, ! Ik ben zo ontzettend blij voor je. Sinds ik hier post kan ik alleen maar herinneren dat er gewoon geen schot in zat, alsof je in de modder zat vastgezogen. En dan nu zo'n vooruitgang ... volgens mij heeft de diesel zich in beweging gezet en is niet meer te stoppen . Recht zo die gaat!

He Sombie, da's balen. Maar eerlijk gezegd komt het een beetje raar op mij over, stoppen met spuiten als ze 14 en 11 zijn, lijkt mij toch juist een moment om door te gaan omdat het blijkt te helpen. Sterkte en volgende keer beter .
[edit] Ik bedoelde dat ik het vreemd vond dat jullie het advies kregen te stoppen met spuiten toen ze 14 en 11 waren. Nu dat ze zijn geslonken is het inderdaad beter om de volgende ronde af te wachten. [/edit]

PZE en , lekker feesten . Ze hebben ons ook in het begin aangeraden om het om de dag te doen, maar daarna hebben we twee sessies gehad dat we twee dagen achter elkaar IUI hadden. Op de vraag waarom: toch om de kans te vergroten, als de kwaliteit het 'em niet doet, zal de kwantiteit het misschien wel doen. Kortom, er is geen gouden regel, geniet maar .

Go get 'em girls!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 07:04:32 #242
5428 crew  miss_sly
pi_66264624
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, meiden! Het is ook balen. We hebben vanmiddag samen even flink zitten huilen. Dat luchtte wel op.
[..]

De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.
Dat ze stopten toen ze geslonken bleken, kan vind ik logisch. Ik heb het over de dag ervoor dat je niet mocht spuiten. Bij 11 en 14 is er nog zoveel mogelijk. En een paar dagen later pas stoppen met spuiten en kijken wat er gebeurt, had ik dan logischer gevonden.
Maar goed, heb je nu niets meer aan, nu is het alleen maar heel erg balen.
pi_66265168
Balen Sombie!
NieTTus, gecondoleerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66265188
NieTTus... gecondoleerd... sterkte, ook voor je man...

Over je borsten; ik weet nog dat mijn allereerste post op Fok ging over bultjes op de tepelhoven... ik vroeg me toen ook af of dat bij een zwangerschap hoorde. Maar dat bleek toen dus niet zo te zijn. Ook tijdens mijn zwangerschap is dat helemaal niet meer of minder geworden. Máár... gevoelige tepels was het eerste teken waaraan ik merkte dat ik zwanger was... dus.... ik ga zooooo hard voor je duimen....!

Sombie... wat kl*te zeg....
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_66265422
Ik heb al gevoelige tepels sinds een paar dagen voor m'n eisprong. Het is wel minder gworden, maar niet helemaal weg. Wat betekent dat?

SilkTie, heb je nu weer wat meer rust en tijd om aandacht te besteden aan Silly?
pi_66266341
Spannend Mijsje, ben benieuwd wat de HA zegt maandag. Dat is niet nogal wat zeg!
Goed van je dat je de stap zet, al is het moeilijk. Misschien kan de HA je al net het laatste zetje geven! Succes!

Ik heb mijn man net voorgesteld dat ik het weekend wel bij een vriendin ga logeren ofzo
Ben echt niet te pruimen zeg! (voornamelijk naar hem toe.. misschien omdat hij het meest dichtbij staat?)

Last in mijn tepels neemt langzaamaan toe, maar dit heb ik ook regelmatig als ik ongesteld moet worden. Dus het zegt weer niets! Vanmorgen wilde ik me uitrekken in bed, en toen leek het wel alsof er iets verschoot onderin mijn buik, echt AUW! Wat dat dan weer zegt.. Ik zoek nergens meer iets achter..

(anderen weten me ook zo goed te vertellen dat het VAST zo is.. knap, zeker in de glazen bol gekeken? Ik word er wel een beetje moe van. Wat nou als het niet zo is, dan voel ik me alleen nog maar meer klote als het niet is gelukt...)

Enfin. Maandag weet ik meer!

wie heeft meegedaan aan de weddenschap van ET? Want natuurlijk heb ik vanmorgen met die ovulatie indicator van CB getest NEGATIIEF natuurlijk weer... Dus ik ga niet meer testen. Word er echt depri van. Ik wacht geduldig de bloedtest maandag af. Dus of ik word eerder ongesteld en dat horen jullie dan, of jullie horen maandagmiddag de uitslag...

[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 20-02-2009 09:32:39 ]
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:24:35 #247
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66266460
Sombie, wat balen zeg dat de poging is afgebroken.

NieTTus aleereerst gecondoleerd en verder heel veel sterkte dit weekend nog. Wachten en vooral de onzekerheid is zo verschrikkelijk. Dikke knuffel van mij

CP, spannend voor jou ook!!

Dames, ik blijf voor jullie allemaal duimen
Make love, not war ☮
pi_66266533
Lekker een paar dagen onder een steen kruipen is niets mis mee hoor NieTTus. Het is ook vreselijk spannend
pi_66267449
Ja, miss_sly, zij zei ook dat het een gok was, maar wel doorgaan met spuiten was ook een gok. Dan bestond de kans dat er 4 eiblaasjes zouden zitten van een bepaalde grootte en moest de poging ook worden afgebroken. Tja, we doen het er maar mee. Volgende keer zullen we waarschijnlijk de gok de andere kant op wagen en wel doorgaan met spuiten.

Ach, NieTTus, wat is het moeilijk en zenuwslopend he? Ik zou willen dat ik die laatste dagen voor je kon doen verdwijnen. Ik krijg het ook altijd benauwd als mensen gaan zeggen dat het vast gaat lukken, dat het allemaal wel goed komt. Hoe weten zij dat nu? Ik krijg daardoor het gevoel dat er geen ruimte is voor mijn angst en verdriet. Vooral mijn schoonmoeder heeft daar een handje van.

En CP ook al in de spanning. Ik mis echt een nagelbijt-smiley hier. Jij ook sterkte hoor!

PZE, ik zag nu ik terugscrollde je positieve ovulatietest. Super!! Ik hoop op nog eens 2 streepjes over een week of 2!
pi_66267682
Dank je NieTTus, ik hoop ook op dat laatste zetje, en dat het iets is dat even gedaan kan worden, zonder dat we helemaal door de mangel moeten gaan... dat de ha of de gyn zegt: oh, maar dit is simpel, receptje hiervan en je bent zo zwanger... (helaas werkt het eigenlijik nooit zo... )

NieTTus, ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu niet kunt gebruiken dat iedereen tegen je zegt dat het vast goed is. ik krijg het ook vaak te horen vlak voor m'n NOD. oh, je voelt dat, dat is een teken, oh, je voelt je zo, dat is zeker van zwangerschap... niet fijn als je dan toch ongesteld wordt! Laat je niks vertellen hoor, degene die het uiteindelijk het beste weet en aanvoelt, ben je zelf!

Sombie voor de mislukte poging, en ik hoop in je volgende ronde dat ze wel slagen tot het eind van de poging, en dan doorkan naar Z&G.
pi_66267713
Ja, alsof mensen ook zouden zeggen: nee hoor, denk het niet. Heb er deze keer een slecht gevoel bij!
(en ik snap wel dat mensen het lastig vinden WAT ze dan moeten zeggen.. maar gewoon luisteren en steun betuigen is echt meeeer dan genoeg! Voor de: goh dat klinkt wel positief heb ik jullie hier!!!!)

pi_66267784
NieTTus, je mag altijd je verhaal doen, ik wil graag luisteren! Ik hoop dat het gelukt is, maar meer dan dat kan ik je niet geven...
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef sombie het volgende:
Ach, NieTTus, wat is het moeilijk en zenuwslopend he? Ik zou willen dat ik die laatste dagen voor je kon doen verdwijnen. Ik krijg het ook altijd benauwd als mensen gaan zeggen dat het vast gaat lukken, dat het allemaal wel goed komt. Hoe weten zij dat nu? Ik krijg daardoor het gevoel dat er geen ruimte is voor mijn angst en verdriet. Vooral mijn schoonmoeder heeft daar een handje van.
ik ken zo'n schoonmoeder ook... ow wacht, het is de mijne...
pi_66268112
Ik zeg alleen maar dat het zo moet zijn. Dat je het verdient. En dat ik m'n duimen schraal draai voor je

En ik heb gelukkig totaal geen problemen met m'n (schoon)ouders. Ze houden afstand, maar tonen wel interesse. Precies goed wat mij betreft

Ik heb sinds gisteren last van een zeurende buik, alsof ik ongesteld ga worden. Maar daar is het nog een beetje vroeg voor he? Ik ben sowieso wel benieuwd of ik als ik niet zwanger blijk te zijn wel vanzelf ongesteld word. Tot nu heb ik daar altijd medicijnen voor gebruikt. Maar ja, tot nu toe heb ik ook nog nooit een eisprong gehad
pi_66268270
NieTTus, goh dat klinkt wel positief!

Silktie gaat naar Frankrijk verhuizen of mis ik nu de hele clue? Ik ben nog niet helemaal wakker, vermoeiend man, die klusdagen.

Oh en voor (schoon)moeders is de stand van zaken allemaal niet bekend hier. Die weten niet dat ik bij de gyn loop en clomid slik, zelfs niet dat we heul graag een kindje willen. Uit zelfbescherming.
pi_66268475
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef sombie het volgende:
En CP ook al in de spanning. Ik mis echt een nagelbijt-smiley hier. Jij ook sterkte hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyPrincess op 20-02-2009 10:43:15 ]
pi_66268998
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 10:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh en voor (schoon)moeders is de stand van zaken allemaal niet bekend hier. Die weten niet dat ik bij de gyn loop en clomid slik, zelfs niet dat we heul graag een kindje willen. Uit zelfbescherming.
dat was bij ons ook zo, tot we de miskraam hadden... toen konden we er niet omheen...
  vrijdag 20 februari 2009 @ 10:55:03 #257
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_66269178
Heftig wat jullie allemaal moeten doormaken hier.

Omdat Stella ook niet geheel via de natuurlijke weg is 'gemaakt', kan ik me misschien een beetje inleven. Het raakt me in ieder geval erg dat mensen voor zoiets natuurlijks, zoiets vanzelfsprekends voor velen, zoveel spanning moeten doorstaan, zoveel angsten, verdriet en hoop.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal gaat gebeuren.
pi_66269436
Meiden, jullie mogen dus wel gewoon zeggen dat jullie denken dat het zo is he
(ik snap mezelf ook niet hoor! Hormonen??)

Het gaat me meer om mensen real life die ineens hun glazen bol tevoorschijn toveren.. Ik zit juist hier om erover te kunnen miepen en als ik er even geen zin in heb, druk ik gewoon het kruisje in de hoek in. Daarom is het zo'n fijne uitlaatklep hier!!
pi_66275959
NieTTUs! Miep jij maar lekker verder hier hoor, dat mag je altijd! Ik hoop mee dat het weekend snel voorbij gaat, en jij je bloedonderzoek kan laten doen!
pi_66282568
Is zo'n bloedonderzoek nou preciezer met bepalen of je zwanger bent? Bij mij is daar namelijk niets over gezegd in het ziekenhuis. Ik kan gewoon een test doen als ik niet ongesteld ben geworden op m'n NOD. Verder niets.

En morgen zit ik al op 1/3 van de wachttijd
pi_66283773
CP, een bloedonderzoek krijg je ook niet als je met Clomid bezig bent... tenzij je menstruatie niet komt... Wij hebben ook nooit een bloedonderzoek gekregen... en ook toen we gingen spuiten, moesten we gewoon thuis testen.

Als je IVF/ICSI doet, krijg je volgens mij meestal een bloedonderzoek.. misschien ook nog wel bij andere (tussen)stappen, maar dat weet ik niet precies.
pi_66283949
Het ligt er ook weer helemaal aan per ziekenhuis. Tico bijv. moest gewoon zelf testen na de cryo terugplaatsing.

Bij het ene ziekenhuis mag je pas 14 dagen na de terugplaatsing testen, voor mij is het dag 12 na de terugplaatsing a.s. maandag! Gewoon geen pijl op te trekken. Maar met een bloedtest kunnen ze geloof ik wel praktisch elk spoortje van HCG terugvinden.. dus ook als dit minimaal is, wat een test weer niet kan zien.

Wat precies de reden is weet ik ook eigenlijk niet!
pi_66284123
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef Jose81 het volgende:
CP, een bloedonderzoek krijg je ook niet als je met Clomid bezig bent... tenzij je menstruatie niet komt... Wij hebben ook nooit een bloedonderzoek gekregen... en ook toen we gingen spuiten, moesten we gewoon thuis testen.

Als je IVF/ICSI doet, krijg je volgens mij meestal een bloedonderzoek.. misschien ook nog wel bij andere (tussen)stappen, maar dat weet ik niet precies.
Ik moet wel bloedprikken. Voor het progesteron gehalte
Maar ik weet niet of ze gelijk kijkt of ik zwanger ben. Zal wel niet denk ik.
pi_66284982
Wat is het toch ingewikkeld allemaal zeg

Ik zei vanmorgen nog tegen m'n man: we hebben wel een hoop geleerd het afgelopen jaar he?
Ik weet nu wel veel beter hoe m'n eigen lichaam werkt (ook al werkt 't niet zoals het hoort ).
pi_66285575
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat is het toch ingewikkeld allemaal zeg

Ik zei vanmorgen nog tegen m'n man: we hebben wel een hoop geleerd het afgelopen jaar he?
Ik weet nu wel veel beter hoe m'n eigen lichaam werkt (ook al werkt 't niet zoals het hoort ).
Nou, ik snap helemaal niks van mijn lichaam!
pi_66286047
Ik ook niet! Heb sinds van middag tintelende boobs en prikjes in mijn onderbuik. Gelukkig weet ik inmiddels dat dat niks zegt. Wat een gedoe zeg, als het niet zo gemakkelijk gaat.

Oh ja, voor iedereen die het spoor bijster is: hier staan heel veel boeken online over het onderwerp. Echt handy, vond ik.

[ Bericht 28% gewijzigd door prinseszondererwt op 20-02-2009 18:30:19 (linkje erbij) ]
pi_66289843
niettus: gecondoleerd en sterkte speciaal nu in deze spannende tijd voor jullie!
sombie: oh wat *** meid... Rot dat afwachten en stoppen van een behandeling... sterkte!
basimah: joepie... eindelijk gebeurd er iets met je follikels!!!!! beter laat dan nooit he!

Nou, heb mijn 2 nieuwe kronen in mijn mond.... een kapitaal, haha en komende donderdag naar de gynacologe... ben nu al zenuwachtig.... ik hoop zo dat ze zegt dat ik meteen mag beginnen... kan gewoon niet meer wachten, ik wil ook een erwt in mijn buik!!!!!!!!!!!!!
pi_66291135
Donderdag, dat is nog minder dan een week
En als het kan gewoon er direct op aandringen dat je DIRECT wilt starten!!

(niet te vergelijken, maar de fertiliteitsgyn hier is anti 2 emmy's terugplaatsen.. vorige keer bij de evaluatie heb ik eigenlijk meteen in het begin gezegd, luister.. Er zitten er 3 in een rietje, ik gooi er niet 2 weg. Dus ik WIL er 2 terug, en daar was ze het meteen mee eens! Dus soms helpt op je strepen staan toch wel degelijk)

Streeeeepjes wil ik van ons allemaal!! Gewoon 1 blije doorstroom. We zullen ze leren bij Z&G
We nemen het heeeeleeee topic over
pi_66291523
jullie moet inderdaad het hele topic overnemen!
  vrijdag 20 februari 2009 @ 20:52:10 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66291755

*slaat armen over elkaar...
Dat zullen we nog wel eens zien!

Nee hoor, jullie zijn uiteraard van harte welkom!
pi_66292033
Ik kreeg een linkje naar een filmpje doorgestuurd dat zo herkenbaar is. Een stel vertelt hoe in woord en beeld hoe zij deze periode ervaren. Wel tranen met tuiten gehuild toen ik het bekeek, dus jullie zijn gewaarschuwd.

http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html
pi_66292749
geniet nog maar even van de rust BE!!!

Sombie, mooi is ie hè.. Die bezorgd hier nog steeds dikke tranen over de wangen... Prachtig en het verwoord e.e.a. zó goed!!!
pi_66293062
Zo mooi... zo herkenbaar... zo verdrietig

(en ook hier stroomden de tranen over mijn wangen ook al kende ik het filmpje al)
pi_66293233
quote:
(en ook hier stroomden de tranen over mijn wangen ook al kende ik het filmpje al)
Nou ik zit hem dus net te kijken, en voor te lezen aan manlief, en ik zit er nu zo bij ->
  † In Memoriam † vrijdag 20 februari 2009 @ 21:51:49 #275
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66295181
Ik kende het filmpje ook al en ben niet van plan om nog een keer te kijken, want dan ga ik ook weer

Nietje, nog heel efkens
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_66295284
Hmm... ik sla even over. Heb al genoeg gejankt door die stomme pillen.
pi_66296221
Ik wilde al 1.5 week janken, maar dat lukte niet.

Doel bereikt nu in elk geval
pi_66296355
Ik vind het filmpje niks. Veel te Amerikaans
Ik herken het wel, maar van dat sentimentele gedoe eromheen krijg ik de kriebels

Misschien scheelt het dat ik altijd al geweten heb dat kinderen krijgen niet vanzelf zou gaan bij mij. Het is voor mij dan ook nooit een schok geweest en heb er 15 jaar aan kunnen wennen voor ik zover was om serieus over kinderen krijgen na te denken.
pi_66296740
Dat is hier ook wel het geval.. Weet al vanaf ongeveer mijn 16e dat het lastig zou gaan worden..
Maar toch..

Herken wel wat je zegt, heel amerikaans. Maar toch, het raakt me. Juist omdat het zo herkenbaar is
pi_66306559
Een nieuwe dag! Succes weer meiden!!
*maakt een kruis van dr vingers; wegblijven duivels!!
pi_66307861
Hierin elk geval niks. Geen menstruatie en geen positieve test.

Denk echt dat het in spanning tot maandag blijft. En ergens zit het gevoel dat het deze maand gewoon niet gelukt is. (en daarbij meteen de gedachte dat het wel nooit zal gaan lukken)

(niet echt een 'goeie' morgen dus...)
pi_66307928
Ik blijf toch hopen dat je te vroeg getest hebt, NieTTus
pi_66307989
* CrazyPrincess laat duimen nog harder draaien...

Ga je nog onderduiken bij vriendinnen? Zoveel mogelijk afleiding zoeken tot maandag
pi_66308193
NieTTus.
pi_66308263
Nee, op zich gaat het redelijk tussen manlief en mij nu. Afstand is het toverwoord

Kreeg net van een paar vriendinnen al een trap onder mijn kont, dat ik de testen uit het raam moet gooien en gewoon nog hoop tot maandag moet hebben. Dat het nog steeds te vroeg kan zijn.. Zolang ik niet ongesteld ben..

Ik ga ook echt nooit meer zelf testen. Gatver ik had de illusie dan zelf te weten als het zo was, en het niet via een dokter te horen. Maar denk dat ik die illusie maar eens moet laten varen...
pi_66310278
Ik heb 1 ei (vandaag 16 mm)
Morgen pregnyl gebruiken
Hierna een pauze van drie maanden ...
pi_66310364
Laat het maar een pauze van 9 maand worden Basimah
pi_66310878
ik ben ontvoerd door de man en zit nu in de auto naar het strand.. Even lekker uitwaaien.. Hoe is het nu bij jou Leonieke?
pi_66311202
Wat een lieve en wijze man
pi_66311278
Heel goed van jouw man, NieTTus!

Succes, Basimah! Ik duim weer voor je.
Is die rustpauze zelf gekozen?
pi_66311775
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef NieTTus het volgende:
ik ben ontvoerd door de man en zit nu in de auto naar het strand.. Even lekker uitwaaien.. Hoe is het nu bij jou Leonieke?
Waar moet ik beginnen?
Kwaad op mijn lichaam, teleurgesteld, verward, het gevoel hebben nergens meer bij te horen maar voornamelijk veel verdriet omdat ik gewoon zo graag zwanger wil zijn. Ik wil zo graag al de liefde die ik in mij heb doorgeven aan ons kindje en van ons huis een thuis maken voor ons drietjes.
En zolang dat niet het geval is, zou ik het ook heel fijn vinden dat mensen uit mijn nabije omgeving zich ook eens herinneren door welk proces wij moeten...
pi_66311803
Oew, Basimah, hij's mooi verder gegroeid
pi_66315432
Fijn basimah, hopelijk nu eens geluk voor je deze ronde.
pi_66316970
Basimah: ik duim voor je!!!!! goed hee!!!!

kop op Leonieke... het is zwaar... we kennen het hier allemaal... probeer positief te blijven meid!

niettus: ik hoop gewoon dat je te vroeg getest hebt.... wat een zenuwslopende dagen voor je...
pi_66317085
iemand trouwens die documentaire gezien over alleenstaande vrouwen die een kind wilden?
ik weet niet of het dezelfde docu is, als hierboven gemaild... (ik moet hem nog kijken, maar ik durf eigenlijk niet zo goed, weer geconfronteerd te worden met al die emoties...) maar ik vond die docu waar ik het over heb, ook veels te amerikaans en echt niet goed uitgelegd...
die vrouwen gingen meteen voor IVF of inseminatie en niks geen info wat daaraan vooraf gaat enzo...
kwam echt zo over van: nou, dit wil ik en dat doe ik wel even.
Maar wij hier weten wel beter.... echt een slechte documentaire hoor!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:34:09 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66321546
NieTTus, hoe was het uitwaaien? Is je hoofd weer een beetje leeg nu?

Basimah, 1 ei is toch iig 1 ei! Maak er dan idd maar een flink lange pauze van.
pi_66324308
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet wel bloedprikken. Voor het progesteron gehalte
Maar ik weet niet of ze gelijk kijkt of ik zwanger ben. Zal wel niet denk ik.
Ja, dat klopt... daarvoor heb ik toen ook bloed moeten laten prikken... maar het ging over bloedtesten om te zien of je wel of niet zwanger bent.. dus bloed prikken in plaats van een zwangerschapstest thuis doen...

NieTTus... probeer de moed er nog even in te houden...
pi_66332174
NieTTus, nog 2 dagen en je weet het... of die foto's van de cryo's zijn de eerste foto's van je kindje(s) of we gaan nog een ronde afwachten... wat het dan ook wordt ik leef met je mee! (ik vind het al zo spannend, wat moet het dan wel niet met jou doen!!!)
  zondag 22 februari 2009 @ 08:23:52 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66333553
NieTTus onzekerheid sucks!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66333585
Het zou nu inmiddels toch wel positief moeten zijn, als het zo is, op dag 28. Maar niet dus...

Dus ik hoop maar dat ik zo snel mogelijk ongesteld wordt, dan ben ik hier ook vanaf..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')