quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:48 schreef Rottdog het volgende:
Wilmadonna http://www.babyboomshop.nl maandaanbieding starterspakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Vanwege de mega lap aan tekst maar even onder een spoiler.
De Bevruchting:Heel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
![]()
Alleen klopt dit stukje volgens mij niet:
In slecht een klein percentage slagen meerdere zaadcellen erin om binnen te dringen en krijgt men een meerling.
Je krijgt een meerling als meerdere eitjes bevrucht worden of als een eenmaal bevruchte eicel zich begint te splitsen. Niet omdat er meerdere zaadcellen 1 eicel bevruchten. Want de 'nieuwe cel' zou dan meer dan 46 chromosomen bevatten en dat is sowieso niet levensvatbaar...
wat ik geleerd heb...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:09 schreef NieTTus het volgende:
[..]
Jajajaja, wrijf het er maar in!
Dat heb ik in meiquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:16 schreef NieTTus het volgende:
Als dat inderdaad nog zo is, dan mag je van mij een hele week vrij!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:51 schreef NieTTus het volgende:
Ik ga er dubbel en dwars van genieten! (slapend welteverstaan)
Das een begin!quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Basimah het volgende:
Er is eindelijk een folikeltje te zien bij mij, zaterdagochtend terugkomen voor een nieuwe meeting
(hij is nu pas 12 mm groot en hij moet minimaal 18 mm zijn wil ie bruikbaar zijn)
Is best logisch dat je zo denkt. Gecondoleerd!quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef NieTTus het volgende:
Hmm ik heb even lekker een uurtje geslapen en net komt mijn man thuis met de mededeling dat zijn oma vanmiddag is overleden...Arm mensje, althans voor haar is het beter.. Maar ik word hier zwaar verdrietig van.. Ik hoop maar dat het allemaal een goede reden heeft en dat er plaats gemaakt is ofzo
je moet wat denken
De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef miss_sly het volgende:
sombie, wat ontzettend balen. En wat vroeg dat ze de stekker van de poging eruit trekken. Met zo'n formaat follikels wordt vaak toch wel doorgespoten, omdat het nog heel gemakkelijk kan dat eentje doorgroeit en de rest niet. En een paar dagen later stoppen kan toch ook? Ontzettend jammer, dit. Hoop dat je snel uit jezelf ongesteld wordt![]()
Dat ze stopten toen ze geslonken bleken, kan vind ik logisch. Ik heb het over de dag ervoor dat je niet mocht spuiten. Bij 11 en 14 is er nog zoveel mogelijk. En een paar dagen later pas stoppen met spuiten en kijken wat er gebeurt, had ik dan logischer gevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, meiden! Het is ook balen. We hebben vanmiddag samen even flink zitten huilen. Dat luchtte wel op.
[..]
De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.
ik ken zo'n schoonmoeder ook... ow wacht, het is de mijne...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef sombie het volgende:
Ach, NieTTus, wat is het moeilijk en zenuwslopend he? Ik zou willen dat ik die laatste dagen voor je kon doen verdwijnen.Ik krijg het ook altijd benauwd als mensen gaan zeggen dat het vast gaat lukken, dat het allemaal wel goed komt. Hoe weten zij dat nu? Ik krijg daardoor het gevoel dat er geen ruimte is voor mijn angst en verdriet. Vooral mijn schoonmoeder heeft daar een handje van.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:57 schreef sombie het volgende:
En CP ook al in de spanning. Ik mis echt een nagelbijt-smiley hier. Jij ook sterkte hoor!
dat was bij ons ook zo, tot we de miskraam hadden... toen konden we er niet omheen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Oh en voor (schoon)moeders is de stand van zaken allemaal niet bekend hier. Die weten niet dat ik bij de gyn loop en clomid slik, zelfs niet dat we heul graag een kindje willen. Uit zelfbescherming.
Ik moet wel bloedprikken. Voor het progesteron gehaltequote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:09 schreef Jose81 het volgende:
CP, een bloedonderzoek krijg je ook niet als je met Clomid bezig bent... tenzij je menstruatie niet komt... Wij hebben ook nooit een bloedonderzoek gekregen... en ook toen we gingen spuiten, moesten we gewoon thuis testen.
Als je IVF/ICSI doet, krijg je volgens mij meestal een bloedonderzoek.. misschien ook nog wel bij andere (tussen)stappen, maar dat weet ik niet precies.
Nou, ik snap helemaal niks van mijn lichaam!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Wat is het toch ingewikkeld allemaal zeg![]()
Ik zei vanmorgen nog tegen m'n man: we hebben wel een hoop geleerd het afgelopen jaar he?
Ik weet nu wel veel beter hoe m'n eigen lichaam werkt (ook al werkt 't niet zoals het hoort).
Nou ik zit hem dus net te kijken, en voor te lezen aan manlief, en ik zit er nu zo bij ->quote:(en ook hier stroomden de tranen over mijn wangen ook al kende ik het filmpje al)
Waar moet ik beginnen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef NieTTus het volgende:
ik ben ontvoerd door de man en zit nu in de auto naar het strand.. Even lekker uitwaaien.. Hoe is het nu bij jou Leonieke?
Ja, dat klopt... daarvoor heb ik toen ook bloed moeten laten prikken... maar het ging over bloedtesten om te zien of je wel of niet zwanger bent.. dus bloed prikken in plaats van een zwangerschapstest thuis doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet wel bloedprikken. Voor het progesteron gehalte![]()
Maar ik weet niet of ze gelijk kijkt of ik zwanger ben. Zal wel niet denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |