Ik ben een paar dagen afwezig geweest (de hele tent inpakken, wordt naar de baas in Frankrijk gestuurd ... nog op zondag en maandag de laatste dingen doen en dan gaat de deur op slot; nou ja, in ieder geval een compliment gekregen van de Fransoos die gekomen is om mee te helpen), ben

bekaf maar moest toch nog even kijken hoe het hier gaat. Ik heb bij sommige berichten heel hard moeten lachen, stelletje malloten.
NieTTus, gecondoleerd. Maar hopelijk ben je momenteel het levende bewijs dat een generatie gaat en een nieuwe generatie komt, dat het 'estafette-stokje' wordt doorgegeven. Sterkte

.
Basimah,

! Ik ben zo ontzettend blij voor je. Sinds ik hier post kan ik alleen maar herinneren dat er gewoon geen schot in zat, alsof je in de modder zat vastgezogen. En dan nu zo'n vooruitgang ... volgens mij heeft de diesel zich in beweging gezet en is niet meer te stoppen

. Recht zo die gaat!
He Sombie, da's balen. Maar eerlijk gezegd komt het een beetje raar op mij over, stoppen met spuiten als ze 14 en 11 zijn, lijkt mij toch juist een moment om door te gaan omdat het blijkt te helpen. Sterkte en volgende keer beter

.
[edit] Ik bedoelde dat ik het vreemd vond dat jullie het advies kregen te stoppen met spuiten toen ze 14 en 11 waren. Nu dat ze zijn geslonken is het inderdaad beter om de volgende ronde af te wachten. [/edit]
PZE en

, lekker feesten

. Ze hebben ons ook in het begin aangeraden om het om de dag te doen, maar daarna hebben we twee sessies gehad dat we twee dagen achter elkaar IUI hadden. Op de vraag waarom: toch om de kans te vergroten, als de kwaliteit het 'em niet doet, zal de kwantiteit het misschien wel doen. Kortom, er is geen gouden regel, geniet maar

.
Go get 'em girls!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)