abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66243488
Hmm ik heb even lekker een uurtje geslapen en net komt mijn man thuis met de mededeling dat zijn oma vanmiddag is overleden... Arm mensje, althans voor haar is het beter.. Maar ik word hier zwaar verdrietig van.. Ik hoop maar dat het allemaal een goede reden heeft en dat er plaats gemaakt is ofzo

je moet wat denken
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:00:43 #227
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_66243551
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef NieTTus het volgende:
Hmm ik heb even lekker een uurtje geslapen en net komt mijn man thuis met de mededeling dat zijn oma vanmiddag is overleden... Arm mensje, althans voor haar is het beter.. Maar ik word hier zwaar verdrietig van.. Ik hoop maar dat het allemaal een goede reden heeft en dat er plaats gemaakt is ofzo

je moet wat denken
Is best logisch dat je zo denkt. Gecondoleerd!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_66243682
Och, wat naar van oma. Gecondoleerd. Hopelijk denk je in de juiste richting.
pi_66243754
Gecondoleerd jullie beide
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66246155
Gelukkig dat er nu groei te zien is, Basimah. Ik ga duimen dat het doorzet!

Gecondoleerd, NieTTus en man. Sterkte, ook met het wachten die laatste dagen.

Bij mij zijn mijn follikels ingestort. Omdat ik er meer dan 3 had, mocht ik gisteren niet spuiten, maar ja, nu zijn ze allemaal gekrompen, van rond de 14 en 11 naar respectievelijk 11 en 10. Poging afgebroken dus.
Nu afwachten tot ik ongesteld word. Kan wel even duren, zei de arts-assistent. Ik mocht een kuurtje doen om het op te wekken maar ik wil het toch maar even afwachten. Na mijn miskraam werd ik ook alweer snel ongesteld dus ik hoop dat dat nu ook gebeurt.
pi_66246262
Oh jee Sombie.. Wat klote..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66248615
NieTTus, wat een verdrietig nieuws. Sterkte. Moet wel een vreselijk dubbel gevoel zijn zo

En voor sombie ook al zo'n treurig nieuws
pi_66248865
een voor NieTTuS en Sombie
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 19 februari 2009 @ 19:29:33 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66249057
Basimah, het begin is er!

Sombie wat balen zeg... wat enorm jammer...

En NieTTus wat enorm verdrietig, ook al is het mss beter voor haar.
pi_66250200
Sombie, verdorrie! Hoop dat je snel ongesteld wordt, en dan weer door kunt

Dank jullie wel allemaal! En het rare is, sinds een paar uur beginnen mijn tepels gevoelig te worden. Nou heb ik dat ook wel heel soms als ik ga menstrueren, maar wat nieuw is: ik heb allemaal puntjes op mijn tepelhoven? Zegt dat iets? (bultjes lijken het, opgezet?) ik herken het helemaal niet. Zou dat iets kunnen zijn??

Verder nog steeds niks, dus ik lig alweer in bed met laptop de uurtjes weg te kijken en straks weer lekker een nachtje slapen!

die nieuwe testen van CB, die ook aan zou kunnen geven hoe ver je bent, schijn je ook al vanaf 4 dagen voor de NOD te kunnen doen! Wist ik helemaal niet! En CB is toch wel een goed merk lijkt me...
pi_66252823
NieTTus, wat verdrietig van de oma van je lief. Gecondoleerd en sterkte voor beide

sombie, wat ontzettend balen. En wat vroeg dat ze de stekker van de poging eruit trekken. Met zo'n formaat follikels wordt vaak toch wel doorgespoten, omdat het nog heel gemakkelijk kan dat eentje doorgroeit en de rest niet. En een paar dagen later stoppen kan toch ook? Ontzettend jammer, dit. Hoop dat je snel uit jezelf ongesteld wordt

Basimah, eindelijk dan het begin is toch maar mooi gemaakt, nu hopen dat ie lekker doorgroeit.

NieTTus, over die bultjes, ik heb geeeen idee. Ik heb het idee dat mijn tepels nog steeds niet veranderd zijn, hoewel dat toch echt wel zou moeten volgens alle info. Gevoelig ken ik wel, nog steeds, en in het begin ook mijn borsten helemaal. En dat was al voor NOD. nog 2 nachtjes ?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66253802
He jakkes Sombie, wat een domper.
pi_66254044
Die bultjes schijnen wel een zwangerschapsverschijnsel te zijn

Geen idee alleen of dat ook al in dit stadium is...
pi_66256638
die bultjes heb ik ook wel, maar ik ben toch echt niet zwanger (helaas). dus het kan bij de een een zwangerschapsverschijnsel zijn, maar dus zeker niet altijd... het is denk ik persoonsgebonden...

balen sombie!
gecondoleerd en sterkte NieTTus!
verder iedereen hier ook

Maandag ga ik naar de HA, eens kijken of hij me verder kan helpen, en daarna ga ik wel weer naar mijn gyn, en misschien dat ik ook de mmm inga... maarja, eerst maandag maar eens afwachten (nu anderhalf jaar, een miskraam en een operatie om een vleesboompje te verwijderen verder...)
pi_66259598
Dankjewel, meiden! Het is ook balen. We hebben vanmiddag samen even flink zitten huilen. Dat luchtte wel op.
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:05 schreef miss_sly het volgende:
sombie, wat ontzettend balen. En wat vroeg dat ze de stekker van de poging eruit trekken. Met zo'n formaat follikels wordt vaak toch wel doorgespoten, omdat het nog heel gemakkelijk kan dat eentje doorgroeit en de rest niet. En een paar dagen later stoppen kan toch ook? Ontzettend jammer, dit. Hoop dat je snel uit jezelf ongesteld wordt
De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:27:12 #241
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_66259689
Ik ben een paar dagen afwezig geweest (de hele tent inpakken, wordt naar de baas in Frankrijk gestuurd ... nog op zondag en maandag de laatste dingen doen en dan gaat de deur op slot; nou ja, in ieder geval een compliment gekregen van de Fransoos die gekomen is om mee te helpen), ben bekaf maar moest toch nog even kijken hoe het hier gaat. Ik heb bij sommige berichten heel hard moeten lachen, stelletje malloten.

NieTTus, gecondoleerd. Maar hopelijk ben je momenteel het levende bewijs dat een generatie gaat en een nieuwe generatie komt, dat het 'estafette-stokje' wordt doorgegeven. Sterkte .

Basimah, ! Ik ben zo ontzettend blij voor je. Sinds ik hier post kan ik alleen maar herinneren dat er gewoon geen schot in zat, alsof je in de modder zat vastgezogen. En dan nu zo'n vooruitgang ... volgens mij heeft de diesel zich in beweging gezet en is niet meer te stoppen . Recht zo die gaat!

He Sombie, da's balen. Maar eerlijk gezegd komt het een beetje raar op mij over, stoppen met spuiten als ze 14 en 11 zijn, lijkt mij toch juist een moment om door te gaan omdat het blijkt te helpen. Sterkte en volgende keer beter .
[edit] Ik bedoelde dat ik het vreemd vond dat jullie het advies kregen te stoppen met spuiten toen ze 14 en 11 waren. Nu dat ze zijn geslonken is het inderdaad beter om de volgende ronde af te wachten. [/edit]

PZE en , lekker feesten . Ze hebben ons ook in het begin aangeraden om het om de dag te doen, maar daarna hebben we twee sessies gehad dat we twee dagen achter elkaar IUI hadden. Op de vraag waarom: toch om de kans te vergroten, als de kwaliteit het 'em niet doet, zal de kwantiteit het misschien wel doen. Kortom, er is geen gouden regel, geniet maar .

Go get 'em girls!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  Moderator vrijdag 20 februari 2009 @ 07:04:32 #242
5428 crew  miss_sly
pi_66264624
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef sombie het volgende:
Dankjewel, meiden! Het is ook balen. We hebben vanmiddag samen even flink zitten huilen. Dat luchtte wel op.
[..]

De reden dat we zijn gestopt is omdat de eiblaasjes zijn geslonken. Als je dan nu weer gaat spuiten, is de kwaliteit van de eiblaasje waarschijnlijk slecht (als ze al gaan groeien) en de kans op een eisprong klein. Daarom liever nu afbreken en een nieuwe poging wagen. Zo is het in ieder geval met ons besproken.
Dat ze stopten toen ze geslonken bleken, kan vind ik logisch. Ik heb het over de dag ervoor dat je niet mocht spuiten. Bij 11 en 14 is er nog zoveel mogelijk. En een paar dagen later pas stoppen met spuiten en kijken wat er gebeurt, had ik dan logischer gevonden.
Maar goed, heb je nu niets meer aan, nu is het alleen maar heel erg balen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66265168
Balen Sombie!
NieTTus, gecondoleerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66265188
NieTTus... gecondoleerd... sterkte, ook voor je man...

Over je borsten; ik weet nog dat mijn allereerste post op Fok ging over bultjes op de tepelhoven... ik vroeg me toen ook af of dat bij een zwangerschap hoorde. Maar dat bleek toen dus niet zo te zijn. Ook tijdens mijn zwangerschap is dat helemaal niet meer of minder geworden. Máár... gevoelige tepels was het eerste teken waaraan ik merkte dat ik zwanger was... dus.... ik ga zooooo hard voor je duimen....!

Sombie... wat kl*te zeg....
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_66265422
Ik heb al gevoelige tepels sinds een paar dagen voor m'n eisprong. Het is wel minder gworden, maar niet helemaal weg. Wat betekent dat?

SilkTie, heb je nu weer wat meer rust en tijd om aandacht te besteden aan Silly?
pi_66266341
Spannend Mijsje, ben benieuwd wat de HA zegt maandag. Dat is niet nogal wat zeg!
Goed van je dat je de stap zet, al is het moeilijk. Misschien kan de HA je al net het laatste zetje geven! Succes!

Ik heb mijn man net voorgesteld dat ik het weekend wel bij een vriendin ga logeren ofzo
Ben echt niet te pruimen zeg! (voornamelijk naar hem toe.. misschien omdat hij het meest dichtbij staat?)

Last in mijn tepels neemt langzaamaan toe, maar dit heb ik ook regelmatig als ik ongesteld moet worden. Dus het zegt weer niets! Vanmorgen wilde ik me uitrekken in bed, en toen leek het wel alsof er iets verschoot onderin mijn buik, echt AUW! Wat dat dan weer zegt.. Ik zoek nergens meer iets achter..

(anderen weten me ook zo goed te vertellen dat het VAST zo is.. knap, zeker in de glazen bol gekeken? Ik word er wel een beetje moe van. Wat nou als het niet zo is, dan voel ik me alleen nog maar meer klote als het niet is gelukt...)

Enfin. Maandag weet ik meer!

wie heeft meegedaan aan de weddenschap van ET? Want natuurlijk heb ik vanmorgen met die ovulatie indicator van CB getest NEGATIIEF natuurlijk weer... Dus ik ga niet meer testen. Word er echt depri van. Ik wacht geduldig de bloedtest maandag af. Dus of ik word eerder ongesteld en dat horen jullie dan, of jullie horen maandagmiddag de uitslag...

[ Bericht 0% gewijzigd door NieTTus op 20-02-2009 09:32:39 ]
  vrijdag 20 februari 2009 @ 09:24:35 #247
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66266460
Sombie, wat balen zeg dat de poging is afgebroken.

NieTTus aleereerst gecondoleerd en verder heel veel sterkte dit weekend nog. Wachten en vooral de onzekerheid is zo verschrikkelijk. Dikke knuffel van mij

CP, spannend voor jou ook!!

Dames, ik blijf voor jullie allemaal duimen
Make love, not war ☮
pi_66266533
Lekker een paar dagen onder een steen kruipen is niets mis mee hoor NieTTus. Het is ook vreselijk spannend
pi_66267449
Ja, miss_sly, zij zei ook dat het een gok was, maar wel doorgaan met spuiten was ook een gok. Dan bestond de kans dat er 4 eiblaasjes zouden zitten van een bepaalde grootte en moest de poging ook worden afgebroken. Tja, we doen het er maar mee. Volgende keer zullen we waarschijnlijk de gok de andere kant op wagen en wel doorgaan met spuiten.

Ach, NieTTus, wat is het moeilijk en zenuwslopend he? Ik zou willen dat ik die laatste dagen voor je kon doen verdwijnen. Ik krijg het ook altijd benauwd als mensen gaan zeggen dat het vast gaat lukken, dat het allemaal wel goed komt. Hoe weten zij dat nu? Ik krijg daardoor het gevoel dat er geen ruimte is voor mijn angst en verdriet. Vooral mijn schoonmoeder heeft daar een handje van.

En CP ook al in de spanning. Ik mis echt een nagelbijt-smiley hier. Jij ook sterkte hoor!

PZE, ik zag nu ik terugscrollde je positieve ovulatietest. Super!! Ik hoop op nog eens 2 streepjes over een week of 2!
pi_66267682
Dank je NieTTus, ik hoop ook op dat laatste zetje, en dat het iets is dat even gedaan kan worden, zonder dat we helemaal door de mangel moeten gaan... dat de ha of de gyn zegt: oh, maar dit is simpel, receptje hiervan en je bent zo zwanger... (helaas werkt het eigenlijik nooit zo... )

NieTTus, ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu niet kunt gebruiken dat iedereen tegen je zegt dat het vast goed is. ik krijg het ook vaak te horen vlak voor m'n NOD. oh, je voelt dat, dat is een teken, oh, je voelt je zo, dat is zeker van zwangerschap... niet fijn als je dan toch ongesteld wordt! Laat je niks vertellen hoor, degene die het uiteindelijk het beste weet en aanvoelt, ben je zelf!

Sombie voor de mislukte poging, en ik hoop in je volgende ronde dat ze wel slagen tot het eind van de poging, en dan doorkan naar Z&G.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')