abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66110522
Ik ben niet gaan werken, omdat ik bang ben dat ik dan ineens in de file kom te staan, of dat m'n auto kapotgaat, of weet ik veel wat voor onheil er nog meer kan gebeuren En dat ik dan te laat kom en dat vergeef ik mezelf nooit
Als dit slechts een voorteken is van de komende twee weken dan wil ik straks 14 dagen in winterslaap

Again, wat voor stappen richting de MMM ga je eigenlijk zetten (of heb je al gezet)?

Hehheh Jose, ik vroeg ook aan de zuster waarom dat was en ze gaf aan dat het dan beter verspreid opgenomen wordt ofzo. Kennelijk wordt de prik dan in een spier gezet (kwam ik achter met wat googlen) en dat schijnt beter te zijn. Nah ja, in je buik zal 't vast ook werken en het scheelt misschien amper wat. Vind het eerlijk gezegd allemaal wel best, als m'n follikels maar goed springen

En miss_sly, ik zat even naar je ticker te kijken. 4 maanden zwanger alweer. Wat gaat de tijd snel zeg

[ Bericht 6% gewijzigd door CrazyPrincess op 16-02-2009 09:39:34 ]
pi_66111176
CP, jaaajaaa.. dus zo zit dat... nou ja, als het maar werkt inderdaad! Ze weten wel wat ze doen, gelukkig . Heel veel sterkte met het afwachten!! Je bent al zo'n eind nu! Ik vind het zo fijn voor je dat het nou eens een keer gewoon goed gaat! Eindelijk!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 16 februari 2009 @ 10:10:27 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66111339
CP, doen waar jij je goed bij voelt hoor! Als je niet wil gaan werken, dan maar een keertje niet.
pi_66111633
CP, lekker thuisblijven als dat beter voelt, hoor

En ja, 4 maanden. Nu jij het zo tikt, wordt het weer wat werkelijker voor me. Wat dat betreft kan ik bevestigen wat jullie eerder in dit topic zeiden: ik vin dhet heel raar en onwerkelijk. Ik, zwanger? Dat kan toch niet? En dat dat dan maar duurt, nu al 4 maanden, hoe is dat mogelijk? En dat er dadelijk een kindje het resultaat kan zijn, onmogelijk!

Maar bedankt, ik kon die bevestiging wel even gebruiken, eigenlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66112217
CP

Again.. Hi.. Toch maar wel hier heen gekomen?

Vanochtend weer geweest. 1 is gesprongen, ander bleek ene cyste te zijn. Het kreng is 5 cm en die voel ik dus regelmatig Verder zag het er allemaal weer super uit. Vrijdag en maandag bloedprikken omdat we niet zeker weten wanneer ie is gesprongen. En dan de 27e weer een afspraak..

Miss, 4 maanden al zeg!, vind je ook dat het snel gaat? of juist superlangzaam? Vind het zo fijn voor jou en schaap!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66112218
Als je twijfelt, kijk dan je foto van afgelopen woensdag in het fototopic nog maar eens terug....
pi_66118047
Nou, dat was zo gepiept. Was ik weer zenuwachtig voor niets. Ze zijn zo lief in het ziekenhuis
Ik kon het niet laten en heb een ticker gemaakt

En graag gedaan miss_sly
pi_66118316
Ow CP, je wachtweken zijn nu begonnen dan toch?
Duimen
pi_66118466

Ik hoef niet voor een 'officiele' test naar het ziekenhuis. Als ik over twee weken niet ongesteld ben mag ik testen. Benieuwd of ik dat zo lang vol ga houden Op wat voor termijn kun je theoretisch testen of je zwanger bent?
pi_66118806

Ik duim mee dat je zooooo niet ongesteld wordt en gewoon zooooo lekker zwanger blijkt te zijn!!!!!!!
Je ligt nu toch wel op zijn kop hè?

via www.sensitest.nl kun je testen kopen die tot 6 dagen voor de verwachte menstruatie dag al iets zouden moeten kunnen meten.. Maargoed, als dat negatief is weet je nog niets! Als het positief is.. kweet niet of ik dat nu al zou willen weten, als het komende dagen dan nog mis gaat heb ik liever het idee dat het 'gewoon' niet is gelukt.. maar dat is persoonlijk (en zelf denk ik dat ik donderdag toch écht wel een testje eraan waag, want ja ik heb ze al in huis )

En 14 dagen na de eisprong zou je met bijv. een clear blue test al moeten kunnen testen!

Ooooooh ik wil een streepjesregen hier over een poosje!!!!!!! Ik zet hem wel aan, geen probleem!!

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66118926
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:13 schreef CrazyPrincess het volgende:

Ik hoef niet voor een 'officiele' test naar het ziekenhuis. Als ik over twee weken niet ongesteld ben mag ik testen. Benieuwd of ik dat zo lang vol ga houden Op wat voor termijn kun je theoretisch testen of je zwanger bent?
We hebben de zelfde NOD!

Ik duim voor je
pi_66119136
Ik ga wel gewoon braaf op m'n NOD testen. Wil ook niet de kans krijgen dat ik een verkeerd beeld heb gekregen...
Ik zit nu gewoon te zitten. Misschien toch maar even gaan liggen?
.
Ik ga het ziekenhuis en de spuit- en pilleboel wel missen denk ik... Als kiespijn

En ik ben helemaal klaar voor die shower. Bring it on

Ik moet naar het toilet, maar ik durf niet. Straks vallen ze eruit
pi_66119243

Bij mijn allereerste terugplaatsing durfde ik ook niet.. Ik tegen de arts: mag ik wel plassen? Beter van niet hè? Toen zei ze: sinds wanneer plas je uit je baarmoeder?

(kheb nog steeds het idee dat ik toen mijn kind weer heb uitgeplast )
pi_66119349
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:25 schreef Vlindur het volgende:

[..]

We hebben de zelfde NOD!

Ik duim voor je
Ik heb me ook aangemeld bij het wachten op het tweede streepjes topic. Kunnen we samen wachten en samen zwanger zijn
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:33 schreef NieTTus het volgende:

Bij mijn allereerste terugplaatsing durfde ik ook niet.. Ik tegen de arts: mag ik wel plassen? Beter van niet hè? Toen zei ze: sinds wanneer plas je uit je baarmoeder?

(kheb nog steeds het idee dat ik toen mijn kind weer heb uitgeplast )
Ik ben gewoon bang dat als ik ook maar een beetje kracht zet ik ze eruit spuit
pi_66119643
Kan ik me voorstellen, maar das echt niet zo hoor!!!!

Gewoon straks 4 streepies op jullie NOD!!
pi_66119733
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:43 schreef NieTTus het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar das echt niet zo hoor!!!!

Gewoon straks 4 streepies op jullie NOD!!
Moet er haast van huilen, het lijkt me zo fijn!
pi_66119921
We zijn ook wel een stel emo mutsen hierzo!
pi_66120321
quote:
Op maandag 16 februari 2009 14:49 schreef NieTTus het volgende:
We zijn ook wel een stel emo mutsen hierzo!
Soms is dat best lekker he
pi_66120351
Dat mag, emo is goed

NieTTus, jij geeft het startsein met je 2 streepjes, en daarna doen Vlindur en CP het samen nog een keer over

Wat zou dat geweldig zijn
pi_66120488

Mocht ik zwanger zijn, dan staat hij of zij op de planning voor 9 november
09-11-2009
pi_66120627
NieTTus, wanneer is jouw NOD precies? Volgende week woensdag (de 25e)?

09-11-2009 klinkt mooi. Ik vind dat we er voor moeten gaan
pi_66120841
Mijn NOD staat op a.s. zaterdag.. Dat is 2 weken na de eisprong
Maandag is dan de bloedtest, dan is het precies 4 weken na de laatste dag van mijn vorige menstruatie...

Als het hier is gelukt is de uitgerekende datum geloof ik 2 november

Vandaag 2 jaar geleden was de punctie, van de kinders die nu in mijn buik zijn teruggezet.. Raar idee!

Nee godzijdank niet nog wachten tot de 25e! Dat zou echt ondragelijk zijn
pi_66121388
Novemberbabietjes, die gaan jullie vast en zeker krijgen! Ik straal even positiviteit dit topic in hoor.
pi_66121845
Hahaha, da's waar natuurlijk. Je had de eisprong al eerder gehad...
2 jaar geleden? Weer een teken dat het goed gaat komen!

En november is inderdaad een hele mooie maand voor babietjes

* CrazyPrincess stuitert door het huis... (niet te hard natuurlijk, want straks stuiteren ze eruit )
pi_66121926
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:37 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hahaha, da's waar natuurlijk. Je had de eisprong al eerder gehad...
2 jaar geleden? Weer een teken dat het goed gaat komen!

En november is inderdaad een hele mooie maand voor babietjes

* CrazyPrincess stuitert door het huis... (niet te hard natuurlijk, want straks stuiteren ze eruit )

* Vlindur geeft CrazyPrincess een bakkie koffie. Ff dimmen dame Denk aan je kienders!
pi_66122152
Als je daarna nog ff dezelfde weg terugstuitert, dan stuiteren ze gewoon weer op de plek
pi_66122172
Enne vlindur, KOFFIE!? Doe maar relax thee dan!
pi_66122223
Van koffie ga ik alleen nog maar meer stuiteren vrees ik

Als ze eruit druipen, gewoon opvegen en terugpropen
pi_66122983
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef CrazyPrincess het volgende:
Van koffie ga ik alleen nog maar meer stuiteren vrees ik

Als ze eruit druipen, gewoon opvegen en terugpropen
Ben je al wezen plassen?

Koffie.. Ja lekker, ik neem een bakkie.
Thee is voor s'avonds.
En dan moet ik het hebben als babythee,(half om half) want hoe mensen thee zonder melk weg kunnen krijgen snap ik gewoon echt niet. Ik vind het zóóóóó vies
pi_66124122
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ben je al wezen plassen?

Koffie.. Ja lekker, ik neem een bakkie.
Thee is voor s'avonds.
En dan moet ik het hebben als babythee,(half om half) want hoe mensen thee zonder melk weg kunnen krijgen snap ik gewoon echt niet. Ik vind het zóóóóó vies
Plassen ging prima
Nu ben ik bang voor die andere toiletactiviteit

Als je thee niet lekker vindt, waarom drink je het dan?
pi_66124279
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Plassen ging prima
Nu ben ik bang voor die andere toiletactiviteit

Als je thee niet lekker vindt, waarom drink je het dan?

Hihi, Ik denk dat dat helemaal geen kwaad kan hoor! Dat gaat zelfs om een compleet ander gat!

Thee met melk vind ik heerlijk. Maar ik probeer uiteraard ook wel eens een smaakje thee zonder melk. Maar ik vind het zo vies Dus ik hou het lekker bij mijn babythee )
pi_66128148
Joehoe wat een gezellig gestuiter hier Heerlijk!! Good vibes!
pi_66128215
quote:
Op maandag 16 februari 2009 18:24 schreef Again het volgende:
Joehoe wat een gezellig gestuiter hier Heerlijk!! Good vibes!
We hebben hier onze momentjes

Maar, wat is je planning nu? Ben je al bij een Gynaecoloog geweest? vertel!
pi_66128285
Ik ben ook wel heel nieuwsgierig
pi_66129217
hier gaat het weer een kort avondje worden.
pi_66138560
Mij is verteld dat je pregnyl het beste kan spuiten waar een beetje vet zit. En ik heb een speklaagje in mijn buik en op mijn bil, volgens mij maakt het niet zoveel uit

Geen folikelgroei, alles onder de 10mm geen dikker baarmoederslijmvlies vanmorgen toen ik bij de gyn was
Ik mag donderdag terug komen
pi_66141625
Hmm... mocht ik ooit aan de pregnyl moeten: vet genoeg.
pi_66144705
quote:
Op maandag 16 februari 2009 22:49 schreef prinseszondererwt het volgende:
Hmm... mocht ik ooit aan de pregnyl moeten: vet genoeg.
Ik heb ook in overvloed
pi_66147551
Nou voor de verandering, vandaag een dag dat ik zeker weet dat het NIET gelukt is.
Ben benieuwd wat me morgen dan weer gaat brengen!

We houden het spannend!
pi_66148322
NIettus toch...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66148416
NieTTus! We houden hoop hoor! Het moet gewoon gelukt zijn! je chickies spelen nu gewoon met je...
(hoop ik echt)
pi_66148417
oh wat een goed nieuws hier allemaal!
Ben nu vandaag ook heel blij, maar dat komt omdat ik net 2 madonna concertkaartjes via de radio heb gewonnen, hahahaha (grote fan, maar had geen geld voor kaartjes)

babythee, haha dat klinkt leuk! ik drink wel thee zonder suiker en melk, koffie kan ik daartegen niet wegkrijgen zonder die twee... maar ik drink nu al een jaar geen koffie meer.
volgende week mogen we dan eindelijk langskomen bij de nieuwe gyn.. ik houd jullie op de hoogte!

oh miss sly: 4 maanden alweer... wow wat gaat dat snel zeg!
pi_66149752
Spannend Wilmadonna, kom je morgen volgende week wel even verslag uitbrengen? (Ben benieuwd wat hij ze zegt!)

NieTTus, stemmingswisselingen lijken me juist een goed teken...

[ Bericht 5% gewijzigd door prinseszondererwt op 17-02-2009 11:22:09 ]
pi_66151217
Oh NieTTus, Moed houden hoor, het is nog vroeg!

Wilmadonna, Leuk dat je naar Madonna kan! En nog gratis ook! Heb je wel een beetje degelijke plaatsten dan? En succes al vast bij je nieuwe gyn!
pi_66151694
gyn is een vrouw en dat is pas volgende week

(weet nog niet welke dag, 8e of 9e aug voor het concert en ook niet welke plaatsen, spannend)
pi_66155048
* CrazyPrincess schudt NieTTus stevig door elkaar!
Positief blijven totdat bewezen is dat het negatief is he!!!

Ik ben blij dat ik aan het werk ben. Leidt de aandacht ten minste af van die knagende vraag of het gelukt is of niet

Volgende week is echt een spannende week in dit topic: NieTTus d'r uitslag, echo van sproet-je, gesprek voor wilmadonna. Mijn duimen draaien overuren
pi_66155502
pze, de testjes zijn op de post. Ik heb er nog een kleinigheidje bijgedaan, hoop dat je dat ook snel kunt gebruiken!

NieTTus
pi_66155575
*trilt terug op de voeten*

Nou er is hier geen pijl op te trekken hoor, ene moment ja, andere moment nee. Wisselt ongeveer per uur op dit moment

En hopelijk weet ik deze week al iets, en dan maandag gewoon de bevestiging van het ziekenhuis
  dinsdag 17 februari 2009 @ 12:51:49 #99
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66155766
NieTTus heb je iets als 'onderhouds'-gebeuren? Pregyl of Progestan ofzo?

Ik vind je nl. erg hormonaal overkomen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66155932
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:
pze, de testjes zijn op de post. Ik heb er nog een kleinigheidje bijgedaan, hoop dat je dat ook snel kunt gebruiken!
Wat ben je toch een schat. Dankjewel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')