Hoi allemaal!
Al een tijdje lees ik mee met jullie en heb er respect voor hoe jullie er mee omgaan dat jullie er al zo lang mee bezig zijn!
Zelf zit ik hopelijk nog niet in jullie situatie maar maak me wel enigzins druk. Toen ik 17 jaar was had ik nog steeds niet gemenstrueerd en heb ik allerlei onderzoeken gehad. Conclusie was dat alles in orde was dus hormonen en inwendig zeg maar

, maar dat ik wel minder eisprongen zou hebben en als ik later een kinderwens zou hebben ik terug zou moeten komen.
Sinds november vorig jaar ben ik gestopt met de pil en ben ik uit mezelf twee keer ongesteld geweest en heb ik twee keer de eisprong gevoeld en op de ovulatietest gezien. Ik was echt benioeuwd of ik uberhaupt wel uit mezelf zou kunnen menstrueren, dat kan dus. Vanaf deze ronde(3e ronde na stoppen pil) zijn we er voor gegaan en we willen dus nu echt een kindje

Echter ik zou eigenlijk mijn eisprong gisteren/vandaag moeten hebben gehad, maar de testen zijn onduidelijk en niet echt positief (wel een licht tweede streepje) Ik heb ook geen buikpijn gehad (wat ik vorige keren heel duidelijk had, 's nachts). Dus ik denk niet dat er een eisprong heeft plaatsgevonden. Ik merk ook niets van slijm(de 1e keer wel, 2e keer niet), maar ik heb wel gevoeld dat mijn baarmodermond zacht is en nu heel moeilijk te voelen is!!??!!.
Dus ik viind het allemaal maar heel tegenstrijdig en heb zoiets van er is gewoon geen eisprong geweest. De vorige maand was ik ook maar heel licht ongesteld, eerst een paar dagen bruineafscheiding en toen twee dagen heeeeeeel weinig bloedverlies, geen tampon nodig)
Vorige maand ben ik bij de gyneacologe geweest en die zei wederom dat alles er goed uit zag, maar dat als ik onregelmatig werd terug moest komen. Ik heb ook een formulier gekregen om bloed te prikken voor een eisprong.
Een heel verhaal, ik weet het, maar ik vraag me nu af, zal ik volgende week al bloed gaan prikken en als dan blijkt dat er geen eisprong was direct terug gaan naar gyneacologe??of eerst nog een maand afwachten. Ik krijg soms het gevoel dat ik me te snel te druk maak, maar van de andere kant is bij mij het nooit echt allemaal goed gegaan....en ik er liever zo snel mogelijk bij ben.
Dankjewel alvast! (weet trouwens niet zeker of ik in dit topic had moeten posten)