Maar die hoop kan over een uurtje ineens weer helemaal weg zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef NieTTus het volgende:
ET ik gebruik helemaal niets![]()
En dit keer voel ik ook he-le-maal niets. Donderdag en vrijdag wel krampen gehad en zaterdag was dat weg. Gisterenavond begonnen de krampen weer, en vanmorgen waren ze er nog (dus ik dacht: dit wordt hem niet) maar nu zijn de krampen weer weg.. Sproet helpt mee in mijn hysterie en zei: misschien is je 2e emmie nu ook wel ingenesteld) en sinds vanmorgen zijn alle krampen weer weg en voel ik weer NIETS! Geen krampje, geen gevoelige borsten. Nada, nakkes niets. Alleen moe-ig... en 9 van de 10 keer in jankmode en niet te genieten
Dus ja ik heb wel hoop!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef NieTTus het volgende:
[..]
Maar die hoop kan over een uurtje ineens weer helemaal weg zijn![]()
Dat klinkt niet leuk, Basimah. Op welke cyclusdag zit je? Succes morgen donderdag!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Basimah het volgende:
Geen folikelgroei, alles onder de 10mm geen dikker baarmoederslijmvlies vanmorgen toen ik bij de gyn was
Ik mag donderdag terug komen
En ik had gelijkquote:
Ik zou zo lang mogelijk wachten denk ik.. Maar ja, of dat dan ook luktquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja hee, dat is niet de bedoeling!!
Maar ik kan me voorstellen dat je tot zaterdag wil wachten.
Stuiterbalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb weer een 'het is vast wél zo, ik weet het zeker' moment!![]()
(dacht ik deel het nog even met jullie, ik denk dat ik nu gewoon echt mijn mond hou tot zaterdag, anders stuurt iemand van jullie nog de geestelijke gezondheidszorg op me af)
Leuk, een soap! Dan zit ik klaar met chips en bier!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:52 schreef NieTTus het volgende:
Hahaha ja, ik ben een échte stuiterbal!
Je bent lief!en dat zijn jullie allemaal hier!
![]()
![]()
Enne zeg nog wel wat hier hoor, maar niet meer over dingen hoe ik ze voel. Maak mezelf gewoon gek!
en echt ik MOET wel hormonen hebben, 5 minuten met de man aan de lijn, die ik verzoek om me maar even te laten... Direct vragen: waarom voel je je dan zo? Kan ik wat doen? WHAAAA NEE! Ik heb de hele dag gewerkt, ben doodmoe, en wil gewoon even niet praten enzo... BONJE! Wel gelijk weer goedgemaakt (zo zijn we dan ook wel weer) en nu gaan we maar uit eten...
echt ik ga een soap over ons schrijven
![]()
Dat je dat nog weet Poppejansquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef Poppejans het volgende:
Gaaf om die foto te zien Niettus, echt ZO bijzonder dat je misschien nu wel een zeer vroege foto hebt van je kindje(s)!!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij had Slaapmeisje hier ooit ook zo'n fotootje laten zien
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bucko, heeft de gynaecoloog niet aangegeven wanneer je bloed moet laten prikken?
En dit is zeker wel de goede plek voor je verhaal
Ik ben er van overtuigd dat het bij mij niet gelukt is (ik voel echt helemaal niks).
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het bij mij niet gelukt is (ik voel echt helemaal niks).
Dat meen je nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef NieTTus het volgende:jullie zijn zo lief!!!!
![]()
Slaapmeis, ook zooo lief dat je aan me denkt! Tis te merken, heb van de week gedroomd dat we samen gingen lunchenhaha!
Ja he?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
PZE, pracht streepje hoor! Daar kan je iig wel wat mee!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sproetje krijgt er gewoon 2, dus die speelt vals met dat hoge hcg.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Mijn ovutestjes waren net nog duidelijker dan gisteren. Jippie! Ik heb een ei.
Ik zeg gaan met die banaan.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
zo vaak mogelijk vergroot de kansen enzquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar we zijn gisteren al gegaan...Moeten we dan vanavond weer?!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |