abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66156168
oh pze, je avatar!!!
pi_66156427
Ja, ik dacht: als ik die nou eens aanpas... misschien brengt dat geluk!
  dinsdag 17 februari 2009 @ 13:29:48 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66157066
Hij is gaaf PZE!

NieTTus, even een dikke voor jou hoor! Nog 4 nachtjes slapen!
pi_66157127
NieTTus, mijn duimen draaien heel hard voor je!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66157834
ET ik gebruik helemaal niets

En dit keer voel ik ook he-le-maal niets. Donderdag en vrijdag wel krampen gehad en zaterdag was dat weg. Gisterenavond begonnen de krampen weer, en vanmorgen waren ze er nog (dus ik dacht: dit wordt hem niet) maar nu zijn de krampen weer weg.. Sproet helpt mee in mijn hysterie en zei: misschien is je 2e emmie nu ook wel ingenesteld ) en sinds vanmorgen zijn alle krampen weer weg en voel ik weer NIETS! Geen krampje, geen gevoelige borsten. Nada, nakkes niets. Alleen moe-ig... en 9 van de 10 keer in jankmode en niet te genieten Dus ja ik heb wel hoop!!!!!!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_66157904
pfffffffffffoei het is hier weer behoorlijk spannend! ik duim voor iedereen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66157936
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:48 schreef NieTTus het volgende:
ET ik gebruik helemaal niets

En dit keer voel ik ook he-le-maal niets. Donderdag en vrijdag wel krampen gehad en zaterdag was dat weg. Gisterenavond begonnen de krampen weer, en vanmorgen waren ze er nog (dus ik dacht: dit wordt hem niet) maar nu zijn de krampen weer weg.. Sproet helpt mee in mijn hysterie en zei: misschien is je 2e emmie nu ook wel ingenesteld ) en sinds vanmorgen zijn alle krampen weer weg en voel ik weer NIETS! Geen krampje, geen gevoelige borsten. Nada, nakkes niets. Alleen moe-ig... en 9 van de 10 keer in jankmode en niet te genieten Dus ja ik heb wel hoop!!!!!!!!
Maar die hoop kan over een uurtje ineens weer helemaal weg zijn
pi_66158114
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:50 schreef NieTTus het volgende:

[..]

Maar die hoop kan over een uurtje ineens weer helemaal weg zijn
of ik mezelf hoor praten...
pi_66161072
quote:
Op maandag 16 februari 2009 21:55 schreef Basimah het volgende:
Geen folikelgroei, alles onder de 10mm geen dikker baarmoederslijmvlies vanmorgen toen ik bij de gyn was
Ik mag donderdag terug komen
Dat klinkt niet leuk, Basimah. Op welke cyclusdag zit je? Succes morgen donderdag!

NieTTus, wat herkenbaar die achtbaan van gevoelens die je beschrijft. Heen-en-weer geslingerd tussen hoop en twijfel, vreselijk. Daar word ik dus huilerig van inderdaad. En het vervelende is, het kan ook gewoon nog alle kanten op want er is nog geen zinnig woord over te zeggen. Moeilijk hoor. Wanneer kun je testen?

[ Bericht 0% gewijzigd door sombie op 17-02-2009 15:41:11 ]
pi_66161763
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 13:55 schreef mijsje het volgende:

[..]

of ik mezelf hoor praten...
En ik had gelijk
(hoe maak je jezelf gek in een paar stappen?? Nou zó!)

Sombie, zaterdag is mijn NOD dag, dus dan zou ik met bijv. Clear Blue kunnen testen! Maandag bloedtest, als ik dan niet ongesteld ben
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:49:18 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66162476
We kunnen je zeker niet overhalen om donderdag of vrijdag al een CB ofzo te doen he?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66163423
Wat schuift het?
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 16:13:37 #113
5428 crew  miss_sly
pi_66163447
Een groep f5-ende meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66163492
Hahaha ik ben zo geneigd om zelf ook maar mee te gaan F5-en!
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 16:15:36 #115
5428 crew  miss_sly
pi_66163529
haha, ja hee, dat is niet de bedoeling!!
Maar ik kan me voorstellen dat je tot zaterdag wil wachten.
pi_66163666
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 16:15 schreef miss_sly het volgende:
haha, ja hee, dat is niet de bedoeling!!
Maar ik kan me voorstellen dat je tot zaterdag wil wachten.
Ik zou zo lang mogelijk wachten denk ik.. Maar ja, of dat dan ook lukt gewoon niet in de buurt van test komen En uit de buurt van Fok blijven Tenzij je het weet natuurlijk, want we willen het allemaal wel weten!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66163857
Ik kan echt niet tot zaterdag wachten hoor
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 16:23:39 #118
5428 crew  miss_sly
pi_66163901
oooh, spannend is het toch he? Ik zou het zoooo geweldig vinden!!
pi_66163930
Morgen is het een week na de terugplaatsing en heb echt het gevoel dat er in die week 2 jaar voorbij zijn gegaan

(en normaal zou ik lekker met vrienden elke dag in de kroeg gaan zitten flinke borrels wegdrinken en veel paffen! Dan gaat de tijd zo lekker snel.. Maar dat doe ik allemaal al ff niet meer.. dus het kruipt dubbel zo hard...)
pi_66163975
En jaaaaaaa Miss het zou zoooo gaaf zijn!
Maar ik zit weer in mijn 'ik geloof er ff niet in' uurtje

dinsdag 17 februari 2009 @ 16:25:51 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66163990
Ik begin zelf helemaal ook een beetje zenuwachtig te worden.
Het helpt je vast niks, maar ik dacht net echt 'Echt al een week joh?' want voor mijn gevoel is het korter zelfs. Maar ik kan me voorstellen dat jij het 'pas' vindt.
pi_66164022
Hahahah, NieTTus en wachten...

(ik heb ook veel vroeger getest, kon echt niet langer wachten)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_66164068
En ik geef je weer even een schop!! Hop, naar je ik geloof het wel 9 maanden
pi_66164695
*auw*
pi_66167054
Ik heb weer een 'het is vast wél zo, ik weet het zeker' moment!

(dacht ik deel het nog even met jullie, ik denk dat ik nu gewoon echt mijn mond hou tot zaterdag, anders stuurt iemand van jullie nog de geestelijke gezondheidszorg op me af )
pi_66167191
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:42 schreef NieTTus het volgende:
Ik heb weer een 'het is vast wél zo, ik weet het zeker' moment!

(dacht ik deel het nog even met jullie, ik denk dat ik nu gewoon echt mijn mond hou tot zaterdag, anders stuurt iemand van jullie nog de geestelijke gezondheidszorg op me af )
Stuiterbal Je bent wel heel gezellig hoor Ik ga je nog missen als je je stilhoudt toch zaterdag
Ben de hele week vrij!
pi_66167360
Hahaha ja, ik ben een échte stuiterbal!

Je bent lief! en dat zijn jullie allemaal hier!
Enne zeg nog wel wat hier hoor, maar niet meer over dingen hoe ik ze voel. Maak mezelf gewoon gek!

en echt ik MOET wel hormonen hebben, 5 minuten met de man aan de lijn, die ik verzoek om me maar even te laten... Direct vragen: waarom voel je je dan zo? Kan ik wat doen? WHAAAA NEE! Ik heb de hele dag gewerkt, ben doodmoe, en wil gewoon even niet praten enzo... BONJE! Wel gelijk weer goedgemaakt (zo zijn we dan ook wel weer ) en nu gaan we maar uit eten... echt ik ga een soap over ons schrijven
pi_66167415
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 17:52 schreef NieTTus het volgende:
Hahaha ja, ik ben een échte stuiterbal!

Je bent lief! en dat zijn jullie allemaal hier!
Enne zeg nog wel wat hier hoor, maar niet meer over dingen hoe ik ze voel. Maak mezelf gewoon gek!

en echt ik MOET wel hormonen hebben, 5 minuten met de man aan de lijn, die ik verzoek om me maar even te laten... Direct vragen: waarom voel je je dan zo? Kan ik wat doen? WHAAAA NEE! Ik heb de hele dag gewerkt, ben doodmoe, en wil gewoon even niet praten enzo... BONJE! Wel gelijk weer goedgemaakt (zo zijn we dan ook wel weer ) en nu gaan we maar uit eten... echt ik ga een soap over ons schrijven
Leuk, een soap! Dan zit ik klaar met chips en bier!
Jij bent ook lief
pi_66170418
Die erwt

Nog maar 4 nachtjes slapen NieTTus

Is de dosis nog verhoogd basimah?
  † In Memoriam † dinsdag 17 februari 2009 @ 23:21:54 #130
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66180721
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:36 schreef Poppejans het volgende:
Gaaf om die foto te zien Niettus, echt ZO bijzonder dat je misschien nu wel een zeer vroege foto hebt van je kindje(s)!!
Volgens mij had Slaapmeisje hier ooit ook zo'n fotootje laten zien
Dat je dat nog weet Poppejans Maar het klopt inderdaad

NieTTus ik moet deze week ontzettend veel aan je denken en ik blijf gewoon ontzettend veel positieve energie jouw kant opsturen. Elke dag is er weer eentje dichterbij De Dag
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 18 februari 2009 @ 08:52:11 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66187121
Jaaa, het is woensdag, er is weer een dagje voorbij! Vandaag zitten ze al een weekje binnen!
pi_66187614
jullie zijn zo lief!!!!

Slaapmeis, ook zooo lief dat je aan me denkt! Tis te merken, heb van de week gedroomd dat we samen gingen lunchen haha!
  woensdag 18 februari 2009 @ 10:31:56 #133
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66189712
NieTTus, nog een paar dagen maar. Ik vind het ZO spannend.... Hoe moet jij je wel niet voelen.... Nog heeeeeel even!!! Ik knap er nog wat jompels in...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_66191338
Ooh NieTTus ik begin haast met je mee te doen om gek te worden van de spanning
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66191898
Het is alweer woensdag vandaag, nog maar een paar dagen
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:23:42 #136
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66193658
Hoi allemaal!

Al een tijdje lees ik mee met jullie en heb er respect voor hoe jullie er mee omgaan dat jullie er al zo lang mee bezig zijn!

Zelf zit ik hopelijk nog niet in jullie situatie maar maak me wel enigzins druk. Toen ik 17 jaar was had ik nog steeds niet gemenstrueerd en heb ik allerlei onderzoeken gehad. Conclusie was dat alles in orde was dus hormonen en inwendig zeg maar , maar dat ik wel minder eisprongen zou hebben en als ik later een kinderwens zou hebben ik terug zou moeten komen.

Sinds november vorig jaar ben ik gestopt met de pil en ben ik uit mezelf twee keer ongesteld geweest en heb ik twee keer de eisprong gevoeld en op de ovulatietest gezien. Ik was echt benioeuwd of ik uberhaupt wel uit mezelf zou kunnen menstrueren, dat kan dus. Vanaf deze ronde(3e ronde na stoppen pil) zijn we er voor gegaan en we willen dus nu echt een kindje

Echter ik zou eigenlijk mijn eisprong gisteren/vandaag moeten hebben gehad, maar de testen zijn onduidelijk en niet echt positief (wel een licht tweede streepje) Ik heb ook geen buikpijn gehad (wat ik vorige keren heel duidelijk had, 's nachts). Dus ik denk niet dat er een eisprong heeft plaatsgevonden. Ik merk ook niets van slijm(de 1e keer wel, 2e keer niet), maar ik heb wel gevoeld dat mijn baarmodermond zacht is en nu heel moeilijk te voelen is!!??!!.

Dus ik viind het allemaal maar heel tegenstrijdig en heb zoiets van er is gewoon geen eisprong geweest. De vorige maand was ik ook maar heel licht ongesteld, eerst een paar dagen bruineafscheiding en toen twee dagen heeeeeeel weinig bloedverlies, geen tampon nodig)
Vorige maand ben ik bij de gyneacologe geweest en die zei wederom dat alles er goed uit zag, maar dat als ik onregelmatig werd terug moest komen. Ik heb ook een formulier gekregen om bloed te prikken voor een eisprong.

Een heel verhaal, ik weet het, maar ik vraag me nu af, zal ik volgende week al bloed gaan prikken en als dan blijkt dat er geen eisprong was direct terug gaan naar gyneacologe??of eerst nog een maand afwachten. Ik krijg soms het gevoel dat ik me te snel te druk maak, maar van de andere kant is bij mij het nooit echt allemaal goed gegaan....en ik er liever zo snel mogelijk bij ben.

Dankjewel alvast! (weet trouwens niet zeker of ik in dit topic had moeten posten)
pi_66194756
Hahahaha mafkezen
Ik voel me momenteel juist heel rustig! Heb nergens last van (op de prikkende ogen na) dus ook niets om me druk over te maken, ofzo! (maar wie weet hoe ik me over een uurtje voel en misschien voel ik me wel rustig omdat jullie alle spanning al voelen ofzo? )

Bucko, wat vervelend dat het al nooit echt lekker gelopen heeft!
Als jouw gevoel zegt dat het niet goed zit en je hebt de mogelijkheid om bloed te laten prikken, zou ik het lekker doen. Is alles goed dan hoef je nog geen verdere stappen te ondernemen. Is het niet goed, dan ben je er vroeg genoeg bij om een afspraak te gaan maken bij de gyn!

Veel succes!!
pi_66195005
Bucko, heeft de gynaecoloog niet aangegeven wanneer je bloed moet laten prikken?
En dit is zeker wel de goede plek voor je verhaal

Ik ben er van overtuigd dat het bij mij niet gelukt is (ik voel echt helemaal niks ).
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:23:20 #139
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66195458
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:
Bucko, heeft de gynaecoloog niet aangegeven wanneer je bloed moet laten prikken?
En dit is zeker wel de goede plek voor je verhaal

Ik ben er van overtuigd dat het bij mij niet gelukt is (ik voel echt helemaal niks ).

Een week voor je verwachte menstruatie moet ik prikken, maar ik heb toen ook gezegd, als ik zeker weet dat er een eisprong is geweest, dan ga ik niet prikken. Het was een beetje een 'harde' gynaecologe, een beetje zo van 'niet zeiken/zeuren maar afwachten'.
Ik ga maar gewoon bloed laten prikken en als daar uitkomt dat er inderdaad niets is geweest dan ga ik gewoon terug....

Vervelend dat je zeker weet dat het niet is gelukt...ik heb net nog even nieuwe ovulatietesten gehaald, ik had eerst predictot en nu eens die van kruidvat, kijken of die duidelijker zijn. Ik heb ook hele lichte streepjes, zowel controle streep als teststreep. Alleen de eerste maand was het super duidelijk.

Niettus; ik duim voor je mee!

bedankt voor de reacties alvast!
pi_66195901
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 13:11 schreef CrazyPrincess het volgende:

Niets voelen is ook de bedoeling!!!! En als je eitje bevrucht (of je eieren zelfs!) dan duurt het zeker nog 5 tot 7 dagen voordat ze in je baarmoeder aankomen en daar een plekje gaan zoeken!!!!

*knuffel* en een extra voor je
pi_66195968
niettus, hoe gaat het bij jouw binnen? Al lekker genesteld?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 18 februari 2009 @ 13:36:20 #142
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_66195977

[ Bericht 100% gewijzigd door Bucko op 18-02-2009 13:39:12 ]
pi_66196570
Dat hopen we maar!
Helemaal geen klachten op dus die prikkende ogen na!! Dus ja, WIE WEET!!!!
pi_66200310
Nou, dan ga ik maar weer geduldig zitten wezen...
* CrazyPrincess duimen draait...
pi_66201407
*schopt Crazy nog een keer extra*

pi_66202050
Ik ga wel in het tweede streepje topic miepen
pi_66202414
Ben jij mal, je mag hier net zo goed miepen doos!

Alleen kreeg ik van de week schoppen van jou, krijg je ze nu terug van mij
pi_66202529
Hehheh. Ik heb nog nooit zulke lieve schoppen gehad

Maar het gemiep over wachten kan net zo goed daar. ik kom wel terug als 't niet is gelukt
pi_66202831
Eens even een vraagje van mijn kant... Dit is de ovulatietest van vandaag, in het echt is de streep nog wat donkerder.

Nou weet ik ook wel dat die strepen even duidelijk moeten zijn en dat dat in dit geval niet zo is. Maar wat zegt het nou eigenlijk dat ik al wel een behoorlijke streep heb? Komt mijn ei eraan? Of zegt het niks? Ik ben al zo heppie met deze streep, ik heb nog nooit een 2e streepje gehad...

[ Bericht 9% gewijzigd door prinseszondererwt op 18-02-2009 16:29:55 (fotoemmernewbie :)) ]
pi_66203122
Dan is het aardig op weg ja.
Hij moet qua kleur hetzelfde zijn, maar hij hoeft niet helemaal ingevuld te zijn (snap je wat ik bedoel? Het gaat dus om de intensiteit van de kleur) Daar ging ik destijds de mist in, dacht dat ie er echt precies hetzelfde uit moest zien!

Maar zo te zien ben je op weg!
pi_66203168
Ik dacht echt even dat Niettus een 2e streepje kwam showen
pi_66203224
Hihi I wish I wish!!!
pi_66203404
Ik lees dus wel mee dames, ik post hier alleen niet zo vaak. Denk wel aan jullie en ook mjn duimen draaien zich een rol beroerte
pi_66203579
Sorry faja, het was maar een ovustreep van mij... (Die me overigens veel plezier doet.)
pi_66203967
En terecht PZE!!!!!!!!!
pi_66204046
geeft toch niet Prinseszondererwt. Het is een mooi streepje op je ovu test, goed gebruik van maken des te eerder schuif je misschien een topic op. Oh ik hoop echt dat er een dag komt dat er een giga leeg stroom van dit topic is en dat er dan niemand over blijft om hier te posten.
pi_66204094
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 20:44:26 #158
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66211895
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 09:16 schreef NieTTus het volgende:
jullie zijn zo lief!!!!

Slaapmeis, ook zooo lief dat je aan me denkt! Tis te merken, heb van de week gedroomd dat we samen gingen lunchen haha!
Dat meen je niet Ik zat er namelijk van de week aan te denken dat, als ik nog bij mijn oude werkgever had gezeten, we wel een keertje samen hadden kunnen gaan lunchen

En weer door in jompelmodus
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † woensdag 18 februari 2009 @ 20:45:09 #159
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_66211917
Prinses het is een prachtig ovulatiestreepje. Daar kun je, in sommige gevallen, ook heeeeel blij van worden hoor
pi_66213221
wow wat spannend allemaal....
leuk icoontje PZE... ik moet meteen ook aan Erwtje denken van Popeye, haha
Oh Basimah... wat gaan ze nu doen?

hoe werkt zo'n evulatietest eigenlijk? Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar zit er wel over te denken om die dingen aan te schaffen, kost alleen zoveel...
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:23:36 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66213401
PZE, pracht streepje hoor! Daar kan je iig wel wat mee!
  woensdag 18 februari 2009 @ 21:48:13 #162
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_66214456
Wilmadonna http://www.babyboomshop.nl maandaanbieding starterspakket.
pi_66215543
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
PZE, pracht streepje hoor! Daar kan je iig wel wat mee!
Ja he? En de CB test (die ik van miss_sly heb gekregen) was nog veel duidelijker. Wij gaan vroeg naar bed.
pi_66215817
Oew pze, go for it girl
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:21:58 #165
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66216081
PZE, ehm... Zet 'm op dan maar!!!!! Op naar nog meer 2e streepjes. Idioot eigenlijk dat je zo blij met zoiets kunt zijn. Ik gun het je van harte!!

En ik wist eigenlijk helemaal niet dat die ovulatietesten zo werkten. Ik zie een nieuwe hobby! (Ik ben echt verslaafd aan 2e streepjes plassen, alleen lukt dat kinderen maken niet altijd even goed, en kan ook niet eindeloos doorgaan natuurlijk. ik zie een mooie tussenweg .)
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:25:38 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66216237
Gewoon for the sake of it over die dingen piesen elke maand!
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:29:39 #167
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66216427
Nou, dat lijkt me wel wat BE. Ok, ik ben niet ECHT verslaafd eraan maar ik vind dat de ultieme kick, dos strepos. Gewoon, voor het gevoel.
pi_66216445
PZE, veel plezier! (maar tuurlijk kun je dit niet meer lezen, ben je gewoon allang bezig met vroeg naar bed! )
pi_66224836
Hmm... Ik lag er inderdaad al in mijsje.
pi_66225065
PZE

Jongens, echt. Bij een volgende poging ga ik deze wachtweek in een hotel zitten. Hoe erg is het dat je je man gewoon niet kunt luchten of zien? Als ie alleen al zijn mond opendoet is het bonje
Ik ben echt zó niet te genieten... (ben wel zo reeel dat ik weet dat het aan mij ligt...)

Vanmorgen opgestaan, en mijn collega vroeg net toen ik binnen kwam: goh ben je wakker? Nee dus. Ogen zitten dicht, en net in de bus kon ik wel doorpitten Verder nergens last van, maar dat moe zijn.. Pfff.
Hoop dat het hier rustig blijft, dan neem ik vanmiddag lekker 2 uurtjes op en ga in mijn bed liggen stinken....
pi_66225131
hoeo volgende poging Niettus? Die heb je helemaal niet nodig!
pi_66225159
Woeeeh go vissies en eitje(s) in PZE's buik!!!
Volgende week ben ik vrij; eerst een sollicitatie en daarna maar eens bellen naar de gyn over hoe nu verder. Er mogen van mij nu stappen ondernomen worden! Dus ik weet verder nog niks, hou jullie natúúrlijk op de hoogte! (werd me gevraagd op vorige pagina).

Deze is voor NieTTus! Ik duim keihard erbij!

En deze voor de rest van ons! (en een voor mezelf if you don't mind hihi)

Nou fijne dag allemaal, stuiter ze, ik ga werken (lees: babies knuffelen ) Doeiii!
pi_66225209
NieTTus, ik denk dat je je in elk geval op dit moment niet druk hoeft te maken over een volgende poging.
Nog twee nachtje slapen en het is zaterdag! Go NieTTus go!
pi_66225292
NieTTus, zo moe en zo hormonaal ruzieën klinkt toch echt goed hoor! wanneer ging je ook weer testen?Morgen of zaterdag? en dan maandag de bloedtest? het komt al lekker dichtbij!
pi_66225367
Nou dat hoop ik dan maar, want anders heb ik geeeen idee waar dit vandaan komt!

Ik ga op zijn VROEGST zaterdag testen heb ik besloten.. Heb natuurlijk al wel zo'n extra gevoelige test gedaan en zoals verwacht negatief. Stomme test, of gewoon veel te vroeg of gewoon niet zwanger. Aangezien HCG elke 2 a 3 dagen verdubbeld, niet eerder dan zaterdag.

En misschien wacht ik zelfs wel tot zondag of tot de bloedtest. Eerst maar eens kijken of er zaterdag/zondag een menstruatie aankomt... Die paar dagen moet ik er maar gewoon even geduld bij hebben. Hoop dat als het niet zo is, ik gewoon zaterdag ongesteld wordt, zodat ik heerlijk de kroeg in kan gaan en LOS kan gaan..

Pfff dodelijk vermoeiend dit...!
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:05:09 #176
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66225503
Ok, wie zet er in?
tientje dat ze dat niet volhoudt tot zaterdag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66225536
Het heeft denk ik weinig zin om voor zaterdag te testen als ie vandaag nog negatief was
pi_66225542
Niettus die test die je hebt gedaan is wel heel erg vroeg hoor!

Wedden dat ze er morgen nog een test tegenaan gooit?
pi_66225598
Het is een test die je tot 6 dagen voor je NOD zou moeten kunnen doen dus geen CB of Kruidvat ofzo...
(en 1 dag maakt echt geen verschil hoor!)
pi_66225662
NieTTus, laat je niet gek maken, dat kun je prima zelf

Geintje, maar dat weet je wel! Ik weet niet wat ik zou doen. Ik werd telkens 16 dagen na de IUI ongesteld, dus ik wilde ook niet eerder testen dan dag 17 en zover ben ik nooit gekomen. Ik weet niet of je van je eerdere pogingen nog weet hoe of wat? kun je dat als leidraag nemen

Ow, en die ultragevoelige, ik heb er zo mijn twijfels bij. Als dat echt iets zou zijn, zouden ze dat dan juist niet aanraden aan mensen met vruchtbaarheidbehandelingen? In de ziekenhuizen weten we intussen ook echt wel hoe vreselijk die wachtweken zijn en als die verkort zouden kunnen worden, zouden ze dat toch wel doen, lijkt me.
pi_66225740
Sproet teste op vandaag (haar cyclus dag toen dus gelijk aan de mijne) positief met die dingen.. Maar die verdenk ik echt van een tweeling dus dat zou genoeg moeten zeggen...

Ik werd de vorige pogingen keurig 2 weken na de punctie ongesteld. En dat is zaterdag. Nou is mijn cyclus het afgelopen half jaar wel wat in de war, maar die dag zou ik wel als leidraad kunnen nemen.

Dus zondag op zijn vroegst lijkt me een mooie dag! (ik word nu nog sjaggo-er van die negatieve testen...)
pi_66225810
Nou, 6 dagen voor NOD lijkt mij echt heeeel erg vroeg. Ik zou de test niet al te serieus nemen.
pi_66225836
Maar het is dus 2 dagen voor de NOD he...
pi_66225879
ik zou gewoon vanaf NOD doen, niet iedereen heeft voor NOD al genoeg HCG om te kunnen testen... (helaas ben ik er daar ook een van, ben ik bang...)
pi_66225887
nou en? Wacht nou maar, het kan echt wel zo zijn dat je nog steeds te vroeg hebt getest. Ook al is de test ultragevoelig.
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:21:57 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66225909
Dat laatste wat miss_sly zegt heb ik ook altijd wel een beetje. Als ze echt feilloos goed zouden werken dan zouden ziekenhuizen die tip toch ook wel geven. Mij zegt het dus niets dat die negatief was. Sproetje krijgt er gewoon 2, dus die speelt vals met dat hoge hcg.

Ik vind het echt nog wel superspannend, met al je hormonen en stress...

*verder duimt...
pi_66225965
Klopt... En natuurlijk raad het ziekenhuis het niet aan, want de kans dat het nog misgaat voor de NOD is natuurlijk ook aanwezig. Dan kun je maar beter 'gewoon' ongesteld worden, denk ik dan maar..

Ach ja. Ik ga eens proberen iets te doen hier. En eens kijken hoe laat ik vanmiddag naar huis ga. Slapen, slapen en slapen. (dan gaat de tijd ook mooi sneller )

Jullie zijn lief! En ik een feeks
pi_66226047
Ik had inderdaad gewoon een heel hoog hcg, dat zeiden ze in het ziekenhuis. Die was wel 3 tot 4 keer zo hoog als normaal. Dus als je een gewoon hcg hebt kan je best vandaag nog een negatieve test hebben en toch zwanger zijn hoor!

Die embryootjes zitten ook nog maar 8 dagen in je buik, dus wat dat betreft zijn die sensitieve testen volgens mij niet geschikt voor mensen die in de mmm zitten. Ik had gewoon mazzel met die vroege positieve test, die van jou komt echt dit weekend!!!
pi_66226085
Mijn ovutestjes waren net nog duidelijker dan gisteren. Jippie! Ik heb een ei.
pi_66226103
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Sproetje krijgt er gewoon 2, dus die speelt vals met dat hoge hcg.

pi_66226119
Jaaa, prinses!! En dan willen we je vanavond niet zien hier op fok hoor!!!
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:29:08 #192
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_66226128
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
gefeliciteerd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_66226154
quote:
Ik zeg gaan met die banaan.
pi_66226175
Maar we zijn gisteren al gegaan... Moeten we dan vanavond weer?!
pi_66226200
quote:
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:32:35 #196
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_66226214
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Maar we zijn gisteren al gegaan... Moeten we dan vanavond weer?!
zo vaak mogelijk vergroot de kansen enz
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_66226221
en morgen.... google maar eens op smep, dan moet je 3 dagen achterelkaar na je positieve test!! Hahahha, dus je bent er nog niet van af!
pi_66226283
Oh joepie...
pi_66226362
Ik zeg 3x daags, na de maaltijd.
pi_66226427
mooie streepjes PZE
En idd..klussen moet je
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')