Hey over 1 uur doe ik ook minder, ga ik alleen nog naar college tot 12 uur en daarna doe ik niets meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou op Miss_S, zo wordt het nog veel duidelijker dat ik nog geen fuck gedaan heb vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, mijn hele auto zat dichtgevroren vanmorgen
Ik dacht ff dat ik de ramen eruit zou trekken (wel lekker luchtig)
Dus je bent wel al nuttig bezig geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, mijn hele auto zat dichtgevroren vanmorgen
Ik dacht ff dat ik de ramen eruit zou trekken (wel lekker luchtig)
Evers, en als ik ga googlen op die naam en geboortedatum, krijg ik alleen maar begraafplaatsen als hits?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef Laureline het volgende:
@MoBlo: In mijn tijdhadden we allemaal stickers met ons telefoonnummer achterop de OVkaart geplakt, want anders kreeg je, als het via de IBG moest weer gedoe, boetes, en niet nog een keer mogen kwijtraken enzo. Wel tof dat je haar probeert te achterhalen! En gewoon telefoonboek, mensen met die achternaam bellen? Of is het De Vries oid?
En tegen het hongergevoel: bij mij helpt het wel als ik helemaal geen brood eet. Na 1 boterham pindakaas wil ik namelijk meteen het hele snoepschap leegkopen. Maar dan moet je wel de tijd en mogelijkheid hebben in de weer te gaan met groente, soepen, warm eten tussendoor...dat zal bij jou wel lastiger zijn. Anders die chroompillen, die sommigen hier nu slikken?
zal eens wat van die echinaforce halen van Vogel, dat hadden we vroeger altijd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Alweer ziekig, MoBlo?![]()
Misschien een idee om even wat echinacea of vitaminen ofzo te slikken?
Of doe je dat al?
Ik woon in een durrup en het hoogste gebouw is de kerk (maar daar staat een hek omheenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo?dan hoef je altijd wat minder te krabben
Hier scheen het zonnetje en nu sneeuw het!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je bent wel al nuttig bezig geweest![]()
Is het bij jullie overal ook zo'n mooi weer? Hier schijnt het zonnetje
Hier nog 1.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow kijk, dat verklaart.... Ik ben voor 10:00 compleet nutteloos. Ik kom eigenlijk pas echt op gang als de gemiddelde mens de dag afsluit
Viel eigenlijk wel mee. Ik was er wel op voorbereid dat het zou gebeuren. Op het moment zelf vond ik het wel genant, vooral toen er toevallig een vriendin van mijn moeder langskwam die vroeg wat de reden was voor het uitdelen van taart. Maar ik heb er geen trauma's aan overgehouden, ik zie het maar als een overgangsrite van meisje naar jong-volwassene. Ik was ook best 'trots' dat ik er nu ook bij hoorde (ik keek altijd wel op naar mijn oudere zussen, ze zijn 13 en 9 jaar ouder dan ik).quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
DAD en Phaidra; vonden jullie dat niet genant?Ik zou me kapot geschaamd hebben als mijn ouders dat zouden doen en ben zeker van plan het ook niet zo te "vieren" bij mijn dochter. Maar goed, ik schaamde me zelfs voor mijn eerste bh
Me too. Ik functioneer 's ochtends niet. Ergens zo rond 10 uur begin ik geestelijk te ontwaken en na 11 uur ben ik aanspreekbaar.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
zelfde avatar als de nieuwe van DML![]()
![]()
Ik ben benieuwd! Laat je weten hoe het was?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef Sugar het volgende:
Ik ga werken en vanmiddag voor het eerst mindfullnessen. Ik ben er nu al een soort van zenuwachtig en opstandig van.![]()
Ik heb hetzelfde. Ik sta om 6.00 uur op en begin om 8.00 uur met werken (tot 16.00 uur). Als ik thuis werk begin ik om 6.00 uur al en ben ik om 14.00 uur klaar. Heerlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef laziness het volgende:
Mijn beste prestaties zijn in de ochtend. In de middag kak ik helemaal in en na vier uur komt er weinig meer uit mijn handen. Ik begin graag om 7.00uur met werken zodat ik om 15.30uur klaar ben maar dat kan hier niet.
Gij vlotterdquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
hey! jij hebt ook een werkkloon![]()
Voor mezelf wel, voor m'n broertje nog niet.quote:
Wat is je budget?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap voor Moblo!
Ik moet een cadeautje voor mijn meneer kopen (hij is jarig morgen) maar ik weet nog niet wat!
Hier ook, en de vogeltjes fluiten!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je bent wel al nuttig bezig geweest![]()
Is het bij jullie overal ook zo'n mooi weer? Hier schijnt het zonnetje
Whehe, wat een geniaal plaatje.quote:
He, wat naar voor hem....waarom wil hij jouw hulp niet accepteren? Of weet je dat niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor mezelf wel, voor m'n broertje nog niet.
Die kreeg op dezelfde dag dat we het huis verkocht hadden te horen dat het bedrijf waar hij voor werkt dan toch failliet is. Het is ongelooflijk hoe een leven ineens om kan slaan naar een en al slecht nieuws.Ik ben er zelf heel hard mee bezig om weer allemaal leuke dingen in mijn eigen leven te introduceren, maar hij staat het niet toe dat ik dat voor hem doe.
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...quote:
Het hagelde keihard een half uur geleden en nu schijnt de zonquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Is het bij jullie ook allemaal mooi weer trouwens?
Volgens mij is dat zo'n klassiek depressieve-mensen-trekje, niets anders willen dan gewoon met rust gelaten te worden door de wereld.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
He, wat naar voor hem....waarom wil hij jouw hulp niet accepteren? Of weet je dat niet?
Neequote:Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Is het bij jullie ook allemaal mooi weer trouwens?
Zo ging het bij mijn ouders thuis ook altijd met de kat en de hondquote:
Ohquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Carria het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is grauw en grijs en koud en het miezert
Iets voor in de keuken erbij? Iets in de orde van blender of staafmixer? Vijzel? Of naar een delicatessenzaak gaan en bijv. heel goede olijfolie kopen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...
Ah, ik lijk op jou danquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo'n klassiek depressieve-mensen-trekje, niets anders willen dan gewoon met rust gelaten te worden door de wereld.
Ik zit anders in elkaar. Ik ga op zoek naar mogelijkheden om tóch een woning te kopen (en die zijn er), vind een tof appartement (in Amsterdam bij mij in de buurt!) en stippel een nieuwe carričre voor hem uit (studiebaan, werken en leren tegelijkertijd). Hij gaat de hele dag slapen, de hele nacht gamen en negeert mailtjes, sms'jes, telefoontjes en msn-berichtjes. Tja.
*Checked Ryan Air prijzen en vluchttijden naar Eindhoven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohdan moet je even naar Brabant komen want hier is de lucht blauw en schijnt de zon!
Hij is heel lang niet geweest, en nu moet hij een brug laten zetten. Ik moet eigenlijk ook mee, want ik ben ook al een jaar niet meer geweest en mijn tandarts is er in januari mee opgehouden. Dus ik moet een andere. Maar ondanks dat ik nog nooit één gaatje heb gehad haat ik tandartsenquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohdan moet je even naar Brabant komen want hier is de lucht blauw en schijnt de zon!
Kim: waarom wil ie niet?
Vliegen? Waar woon jij?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef Carria het volgende:
[..]
*Checked Ryan Air prijzen en vluchttijden naar Eindhoven.
En beterschap MoBlo
DVD's doen het hier altijd goed. Misschien een serie die hij leuk vind, of een boxset van een serie films?quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...
En Moblo, ieeeuuwwww!!
Oh, een brug zetten klinkt niet bepaald prettigquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij is heel lang niet geweest, en nu moet hij een brug laten zetten. Ik moet eigenlijk ook mee, want ik ben ook al een jaar niet meer geweest en mijn tandarts is er in januari mee opgehouden. Dus ik moet een andere. Maar ondanks dat ik nog nooit één gaatje heb gehad haat ik tandartsen.
Ik heb als brandstof wel bergen chocolade nodig.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ah, ik lijk op jou danIk zie in obstakels altijd mogelijkheden!
PhD bij University College Dublin. Minder oud, maar beter voor mijn vakgebied (geschiedenis).quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Studeer je aan Trinity College?
Oh wat romantisch!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:01 schreef Carria het volgende:
[..]
PhD bij University College Dublin. Minder oud, maar beter voor mijn vakgebied (geschiedenis).
Maar de reden dat ik hier ben is niet mijn studie, maar mijn man. Die is namelijk Iers
Het is al gezegd, maar *schop* kun je je het wel permiteren om binnekort een paar weken uit de roulatie te zijn? Uitzieken jij!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
is met hele familie, dat etentje![]()
ik zal wel niet meer 'zeuren'want ik kan het me nu gewoon niet permitteren om op bed te gaan liggen
http://www.24kingstreet.nl/avondjurken.html galajurken kijken is ook heel leuk..
volgende maand heb ik een gala, en ik wil een jurk met een wijde rokgenoeg keus hier!
Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken. DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaagquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iets voor in de keuken erbij? Iets in de orde van blender of staafmixer? Vijzel? Of naar een delicatessenzaak gaan en bijv. heel goede olijfolie kopen?
Of anders de Twin Peaks dvd.
Ik ga uit eten met mijn mister, maar dat is niet speciaal voor Valentijnsdagquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie met Valentijn btw, nog leuke ideeen?
Wij gaan uitgebreid ontbijten/brunchen. Champange en dergelijke erbijquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga stappen met een vriendin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Dan zit ik bij mijn moeder, want die is de 14e jarig. Romŕntisch joh!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Niets en neen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken.
Midsomer Murders! Leuk! Ik ben een detectivefanaat.quote:DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaag
Die was pas bij de Makro voor +-/ 240 euro. Ik heb me nog moeten inhouden om 'em niet te kopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken. DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaag
Mensen die dat soort dagen als commerciele onzin afdoen en vervolgens op andere dagen ook nooit wat leuks ondernemenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga stappen met een vriendin.![]()
Commerciele onzin, dat valentijnsdag-gebeuren.
Mijn vader ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur.Het moet wel leuk blijven. Je kunt ook nog overwegen om een shitload aan kleine dingen erbij te kopen (bijv. een vleesvork
). Een paar jaar geleden heb ik een mooi schort gekocht voor mijn lief. Is hij nog steeds heel blij mee!
Man in de keuken.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Midsomer Murders! Leuk! Ik ben een detectivefanaat.
Hoe ging het gister???quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb even geen tijd om het vorige topic bij te lezen maar zo te zien ging het gisteravond ook niet echt ergens meer over...
Viking: fijn dat het wat beter gaat!
Moblo: beterschap.
Hier trouwens wel een productieve ochtend tot nu toe.Zelfs een goede ingeving gehad voor een script dat ik moet maken (ben het nog aan het leren), dus eigenlijk moet ik zo heel snel weer van het forum af!
Lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: boterham met sandwich spread
L: 2 boterhammen met ham en mosterd
T: boterham met sandwich spread
D: erwtensoep van mama
T: misschien nog een wijntje
Ja! Want ik heb echt een ontzettend saai kut leven en ik doe nooit leuke dingen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dagen als commerciele onzin afdoen en vervolgens op andere dagen ook nooit wat leuks ondernemen.
Oh ja, dat is as zaterdag al he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Haha, Miss Marple heb ik hier ook liggen. Uitermate suf, maar toch leuk. Er zijn weinig detectives die ik niet kijk (de spin-offs van Law & Order kan ik niet verdragen, en CSI-achtige series ook niet).quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vader ookwe hebben alle seizoenen van M.M. en dan ook nog alle van Poirot én Miss Marple (zowel met Margaret Rutherford als Joan Hickson als Geraldine McEwan
)
oh dat is echt een heel gaaf kookboekquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En Moblo, ieeeuuwwww!!
Oh ja, espressomachines zijn ook belachelijk duur! Ik vraag me echt af of je verschil proeft tussen een kopje uit een appartaat van 150 euro of 1000 euro. Dat de allergoedkoopste niet echt goed zijn, geloof ik wel, maar verder??quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur.Het moet wel leuk blijven. Je kunt ook nog overwegen om een shitload aan kleine dingen erbij te kopen (bijv. een vleesvork
). Een paar jaar geleden heb ik een mooi schort gekocht voor mijn lief. Is hij nog steeds heel blij mee!
Man in de keuken.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Midsomer Murders! Leuk! Ik ben een detectivefanaat.
Hoe is het met je administratie? Al af? Of stel je het nu uit tot 25 maart?quote:
Ik vind CSI helemaal niets meer. Het is zo uitgemolken! Van Law & Order kijk ik eigenlijk alleen SVU, maar dat is meer omdat die het vaakst op TV is als ik langszapquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, Miss Marple heb ik hier ook liggen. Uitermate suf, maar toch leuk. Er zijn weinig detectives die ik niet kijk (de spin-offs van Law & Order kan ik niet verdragen, en CSI-achtige series ook niet).
Dat is altijd nog beter dan wat ik hadquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gister een maaltijdsalade (grieks) gekozen! Maar wel als dessert 3 chocoladekoekjes met ijs gehad
Ik vind vooral britse detectives leuk, dus M.M. en Frost enzo. Meestal een iets diepgaander verhaal, duurt ook langer dan een uur en wordt uitgezonden zonder reclames. Ik krijg bij M.M soms wel een beetje een Hot fuzz gevoel, iedereen in die omgeving wordt vermoord! CSI kijk ik niet meer, dat was het eerste jaar nog wel leuk, maar nu draait het vooral om de nieuwste, onmogelijke, technische snufjes. Bones volg ik wel, die is leuk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind CSI helemaal niets meer. Het is zo uitgemolken! Van Law & Order kijk ik eigenlijk alleen SVU, maar dat is meer omdat die het vaakst op TV is als ik langszap
Oh, jullie zijn van die mensen die alles al hebben.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef Phaidra het volgende:
Veel keukenspullen hebben we al, we komen redelijk vaak in a'dam bij duikelman. Daar word je ontzettend hebberig van!
Die ene stel ik uit tot 25 maart prbly. Maar er is ook nog de IB2007 en die zal ik een dezer dagen moeten afronden. Een van mijn voornemens voor 2009 was om het uithanden te geven. Niks van terecht gekomen tot nog toe.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe is het met je administratie? Al af? Of stel je het nu uit tot 25 maart?
Ik ga binnenkort weer een weekendje naar Parijs met de meneer. Maar op Valentijnsdag komt er een vriendin logeren en die ga ik lekker 's avonds in de kroeg uithoren over haar nieuwe vriendjequote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dagen als commerciele onzin afdoen en vervolgens op andere dagen ook nooit wat leuks ondernemen.
Mijn schoonmoeder vraagt altijd "vetbollen voor in de tuin" of "een tijdschrift" of "lekker douchespul". Ik zou het een welkome uitdaging vinden om iets voor jouw schoonmoeder te kopenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, jullie zijn van die mensen die alles al hebben.![]()
Over mensen die alles al hebben gesproken: ik moet een cadeautje bedenken voor m'n schoonmoeder, die volgende week jarig is. Moeilijk!
Mensen die op basis van een regeltje op Fok menen te weten hoe hun leven er uit zietquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Vivi het volgende:
Nou dat niet hoor, maar wat betreft de kleinere keukenspullen hebben we redelijk veel. Mijn meneer houdt niet van auto's of voetbal, maar wel van koken... Dus geeft hij daar geld aan uit. Ik vind het niet zo'n probleemquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, jullie zijn van die mensen die alles al hebben.![]()
Over mensen die alles al hebben gesproken: ik moet een cadeautje bedenken voor m'n schoonmoeder, die volgende week jarig is. Moeilijk!
Wat ik in voorgaande jaren heb gekocht:quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vraagt altijd "vetbollen voor in de tuin" of "een tijdschrift" of "lekker douchespul". Ik zou het een welkome uitdaging vinden om iets voor jouw schoonmoeder te kopen
Hahahaquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom google ik ook op 'cadeautips voor oma'.
[ afbeelding ]
'Gebloemde wandelstok'.
Veel fruit, maar het ziet er goed uit! Hoe maak je die gehaktballetjes?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst, trouwens:
O: kiwi (ik kwam er te laat achter dat de yoghurt op was)
T: amandelen
L: grote bak sla met gecarameliseerde uitjes en paprika, paar gehaktballetjes
T: appels
T: gedroogde ananas
S: pilates
S: klein rondje hardlopen
D: maaltijdsalade met sinaasappel en cajunkip
Hmm, het is wel erg low-carb vandaag. En ook een beetje low-cal misschien. Ach, vanavond wat alcohol en morgen wat meer eten
Werkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Prŕchtig, Claudia, beeldschoon, wow, woorden schieten te kort!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom google ik ook op 'cadeautips voor oma'.
[ afbeelding ]
'Gebloemde wandelstok'.
I know! Maar er was weinig anders in huis.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Veel fruit, maar het ziet er goed uit! Hoe maak je die gehaktballetjes?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Werken
En ik heb toch geen Valentijn![]()
Ik heb veel te weinig gegeten vandaag en helemaal geen zin in eten en eigenlijk ook niets in huis
Ik zet hier maar geen lijstje neer
Leuk man, voor het eerst van je leven iemand zo'n kaart sturen. Niet té allemaal enzo, iemand anders de kaart laten schrijven zodat het handschrift niet te herkennen is enzo, en dan diegene tegenkomen en dan in het aloude trucje "Oja, bedankt voor de kaart he?" trappenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus jij kan aan het echte Valentijn meedoen: iemand een kaartje sturen die je in het geheim leuk vindt!!
Waarom heb je geen zin in eten? Heb je weer acute stress?
Er is niemand die ik leuk vind. Mijn ex een kaart sturen is not done. En het adres van mijn sportschoolleraar heb ik niet en die heeft een vriendin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef conleche het volgende:
Dus jij kan aan het echte Valentijn meedoen: iemand een kaartje sturen die je in het geheim leuk vindt!!
Waarom heb je geen zin in eten? Heb je weer acute stress?
Schattigquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Leuk man, voor het eerst van je leven iemand zo'n kaart sturen. Niet té allemaal enzo, iemand anders de kaart laten schrijven zodat het handschrift niet te herkennen is enzo, en dan diegene tegenkomen en dan in het aloude trucje "Oja, bedankt voor de kaart he?" trappen.
Het was de eerste en de laatste keer.
OMG! Dat is mijn verhaal gewoon! Ik kwijlde heimlijk op Robert vdL (jaja.. echt en heusquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Leuk man, voor het eerst van je leven iemand zo'n kaart sturen. Niet té allemaal enzo, iemand anders de kaart laten schrijven zodat het handschrift niet te herkennen is enzo, en dan diegene tegenkomen en dan in het aloude trucje "Oja, bedankt voor de kaart he?" trappen.
Het was de eerste en de laatste keer.
Wacht nou eerst maar even op de fotoquote:
Thanksquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ziet er mooi en comfortabel uit Viking!
Het ging goed! Het was bodyshape volgens de 'juf', eerst opwarmen met pasjes en daarna oefeningen met gewichtjes en op een matje. De oefeningen waren wel zwaar (heel confronterendquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hoe ging het gister???
Was het moeilijk/leuk?
Ik ben 2 jaar geleden geloof ik wel uit eten geweest... maar dan zit je tussen alle kleffende puberstelletjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn vriend heeft de 14e gewoon zijn beste vriend uitgenodigd om bij ons thuis te komen bieren![]()
Leuk voor zijn meisje ook![]()
Ik vidn eht zelf altijd wel een leuke datum om uiteten te gaan, maar als ik die dag geen zin heb of het komt niet uit doen we net zo lief niks.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het ging goed! Het was bodyshape volgens de 'juf', eerst opwarmen met pasjes en daarna oefeningen met gewichtjes en op een matje. De oefeningen waren wel zwaar (heel confronterend) maar het was wel heel leuk. Het pasjes-gedeelte ging best goed en ik zag zelfs mensen die bij de simpele pasjes (die ik wel gewoon kon) al stonden te stuntelen!
Ok, daar mag je eigenlijk niet om lachen maar ik ben wel blij dat ik niet de slechtste was.
Lief toch?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden geloof ik wel uit eten geweest... maar dan zit je tussen alle kleffende puberstelletjes
Klef gezoen en plein publique vind ik dan weer niet zo'n prettig uitzicht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief toch?!![]()
Ik vind verliefde stelletjes altijd zo leuk
Hm, dan moet je naar de 'wat betere' tenten gaan. Hoeft ook weer niet peperduur te zijn, zoiets rond de 60,70 euro per persoon.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar geleden geloof ik wel uit eten geweest... maar dan zit je tussen alle kleffende puberstelletjes
O, dat valt idd behoorlijk meequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hm, dan moet je naar de 'wat betere' tenten gaan. Hoeft ook weer niet peperduur te zijn, zoiets rond de 60,70 euro per persoon.
Als je mij erin wilt zien weet je wat je moet doen hč?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:ik wil een foto met Vik erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar heb ik een repetitiedag tot 10 uur 's avonds. Ach ja, we gaan denk ik wel morgen of zondag uit eten maar meer omdat het al veel te lang geleden is dat we dat gedaan hebben.Are you pondering what I'm pondering?
Librije, 400 euro p.p.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat valt idd behoorlijk mee_! Als je dat al niet peperduur vindt, wat vind je dan wél duur?
.
Een vriendin van mij ging vroeger met haar broertje naar de slager. Op het briefje stond 'bhworst' (boterhamworst dus) en zij vroegen bij de slager dus om 'behaworst'quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Laureline het volgende:
En mooie BH enzo Vik! Beetje in de stijl van Co's Franse huisje![]()
BaHee zei onze mini vroeger.
Christ... Dan ga ik liever een paar dagen naar Parijsquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Librije, 400 euro p.p.
Enne, die 60-70 euro is wel 3 gangen incl. wijnarrangementje, he!!
aantrekkelijkquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je mij erin wilt zien weet je wat je moet doen hč?.
Wat voor intriges missen wij hier?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nonsens, ik was 150 euro kwijt voor het uitgebreide verrassingsmenu (incl drinken en koffie compleet toe)quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Librije, 400 euro p.p.
Enne, die 60-70 euro is wel 3 gangen incl. wijnarrangementje, he!!
Hij mag meedoen noch toekijkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aantrekkelijk![]()
even met Mr. MoBlo overleggen
Dat hč. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoonquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klef gezoen en plein publique vind ik dan weer niet zo'n prettig uitzicht.
Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Dat hč. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoon
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi setje Viking!
Vorig jaar op Valentijnsdag heb ik de halve nacht in een datacentrum in Amsterdam doorgebracht omdat één of andere onverlaat zijn rekeningen niet betaald had waardoor de servers van mijn vriendje's bedrijf (die hij hostte) afgesloten werden en gegijzeld werden tot meneer zijn rekening betaalde. Dat was niet voor herhaling vatbaar.Klinkt niet gezellig, maarre...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar heb ik een repetitiedag tot 10 uur 's avonds. Ach ja, we gaan denk ik wel morgen of zondag uit eten maar meer omdat het al veel te lang geleden is dat we dat gedaan hebben.
Mooi!quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar even op de foto. Ik werd bloednerveus van dat gefriemel aan m'n lijf
maar ik heb nu wel een heel mooi setje
. Dus als ik weer een beha moet ga ik er weer naartoe. Prijs viel ook mee (56 euro voor de beha). Heb ook een setje van Prima Donna aan gehad, maar die had ze alleen in 85 en die was aan de grote kant. Verder waren bijna alle G's uitverkocht
. Maar ik ben tóch geslaagd dus
.
Foto:
[ afbeelding ]
(en een foto van mij erin krijgen jullie niet).
Foto is niet superduidelijk, maar hij is dus donkergroen met lichtgroen en roze.
Is elkaars hand vasthouden klef?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.
Niet elkaars oren aflebberen en tongen
... of elkaar volledig gaan zitten betastenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.
Niet elkaars oren aflebberen en tongen
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt niet gezellig, maarre...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik was in het bijzonder benieuwd naar jouw reactiequote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mooi!Uit dat winkeltje in de Zwanestraat?
Hey! Je hebt een foto van mij in lingerie gezienquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is mij gelukkig nog altijd bespaard geblevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
... of elkaar volledig gaan zitten betasten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt niet gezellig, maarre...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Ik heb die bh ook wel ergens zien hangen, dus ik weet ook hoe hij er IRL uitziet. Eén van de weinige Freya's die ik niet in de kast heb liggen. Ik heb ook gister de catalogus van Freya besteldquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was in het bijzonder benieuwd naar jouw reactieJa, uit de winkel in de Zwanestraat (Scholma).
Ze kwam eerst met duffe witte beha's aan zetten en ik zei: "Ik ben meer op zoek naar iets met kleur en ik vroeg me af jullie ook Freya hebben."
Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat hč. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoon
Wat is jouw smaak?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Absoluut niet mijn smaak (:@) maar mooi setje Vik!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]Wat een onzin, Mini rulez...zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn wandaden? En hou eens op met die vervelende spoilerteksten, iedereen klikt er toch wel op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dan moet ze voor de volledigheid haar mister nog even roepen, die het gerecht afkeurt:quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"
Mijn vriend heeft een bedrijf en dingen die daarover gaan hoeven niet zo makkelijk vindbaar te zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een onzin, Mini rulez...zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn wandaden? En hou eens op met die vervelende spoilerteksten, iedereen klikt er toch wel op.
En dan het gerecht door de keuken smijten.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet ze voor de volledigheid haar mister nog even roepen, die het gerecht afkeurt:
"It's fucking cold! Take it back, what a fucking disgrace!"
Oh, natuurlijk! Dankje voor de volledigheidquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan het gerecht door de keuken smijten.
Strak en zwart maar wel sexy.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak?.
*nieuwsgierig*.
De vorige afleveringen welquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk! Dankje voor de volledigheid![]()
Gisteren bij Hell's Kitchen was het ook weer raak, hoewel hij niet met eten heeft gesmeten
Ja hahaha, ik vind de hamburgerworp nog steeds het mooist. Die spatte zo mooi uit elkaar tegen de muurquote:
dat dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Strak en zwart maar wel sexy..
Nee, ik en mijn lijn hebben het nog niet aangedurfd. Hoewel, nu ik toch low-cal eet vandaag, kan ik wel die soufflé makenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"
Heb jij alleen maar zwart in de kast hangen dan?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Strak en zwart maar wel sexy..
Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan het gerecht door de keuken smijten.
Idd. Ik heb wel een aardig aantal zwarte bh's, maar toch ook een hoop in kleur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij alleen maar zwart in de kast hangen dan?Dat lijkt me ook maar saai
.
Welnee, dat nou ook weer niet. Ik zal zo wel even een fotootje maken.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij alleen maar zwart in de kast hangen dan?Dat lijkt me ook maar saai
.
Mijn meneer ook niet hoor. Gelukkig maar, ik zou er bloednerveus van wordenquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doenDie is veel te zoet, die eet ook aangebrande en mislukte dingen gewoon op
Ik wil niet weten hoeveel beha's jij hebtquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idd. Ik heb wel een aardig aantal zwarte bh's, maar toch ook een hoop in kleur.
Wel een hoop dezelfde modellen in een ander kleurtje uitgevoerd.
Wat liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doenDie is veel te zoet, die eet ook aangebrande en mislukte dingen gewoon op
Inderdaad, da's net alsof je je kind voor een Jean-Claude van Damme-film zet en dan gaat zeuren als er iemand in elkaar geslagen wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Er was pas geleden ophef in Engeland, dat Gordon in zijn programma meer dan 100x fuck had gezegd. Ouders spraken er schande van en wilden dat Channel4 hem ontsloeg. Kom op zegje weét dat je dat kan verwachten als je zijn programma op zet.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Inderdaad, da's net alsof je je kind voor een Jean-Claude van Damme-film zet en dan gaat zeuren als er iemand in elkaar geslagen wordt.
Ow, dat is črgquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:54 schreef Muis006 het volgende:
Mijn meneer heeft één keer een appeltaart laten vallen en toen keek ik hem zo boos aan dat ie voortaan nergens meer aan durft te komen.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ow, dat is črg![]()
Mijn meneer heeft een keer een chocoladecake voor me gebakken toen 'ie wat goed te maken had!Was dat nadat jij zijn lievelingseten had gemaakt en het helemaal zelf had opgegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(geweldig overigens!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel beha's jij hebt. Ik heb er nu 5, incl een sportbeha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ow, dat is črg![]()
Mijn meneer heeft een keer een chocoladecake voor me gebakken toen 'ie wat goed te maken had!Ja en hij was net een half uur uit de oven ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij voelde zich superschuldig.
En hoe krijgt je mister het voor elkaar om een droge chocoladecake te maken?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat nadat jij zijn lievelingseten had gemaakt en het helemaal zelf had opgegeten?(geweldig overigens!)
Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mensen die op basis van een regeltje op Fok menen te weten hoe hun leven er uit ziet
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nu maar een paar, waarvan 3 echt lekker zittende. Twee van Marlies Dekkers en 1 net zo dure van een ander goed merk waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
PrimaDonna? MarieJo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik heb er nu maar een paar, waarvan 3 echt lekker zittende. Twee van Marlies Dekkers en 1 net zo dure van een ander goed merk waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet
Dit had ik niet aan moeten klikken. Ik zit in de computerzaal op de uni.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn setje online gevonden: http://www.lace.dk/shared(...)_width_7a033f2f.jpeg
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
Damn, dat zal wat geld gekost hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook wel veel, maar heel veel zijn er te groot of te klein. Op dit moment zijn er een stuk of 4 die enigszins redelijk van vorm zijn, maar die hebben wel weer naden dus als de tijd van strakkere shirtjes en minder laagjes er weer aankomt moet ik toch echt op zoek naar nieuwe.
Are you pondering what I'm pondering?
Goed dat je het even zegt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit had ik niet aan moeten klikken. Ik zit in de computerzaal op de uni.
Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, gaat 'ie lekker! Wat een kans! Kind achterin de auto en gaan!
Jup. Gelukkig krijg ik ook wel eens wat van mijn liefquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Damn, dat zal wat geld gekost hebben.
Ik heb er ook wel veel, maar heel veel zijn er te groot of te klein. Op dit moment zijn er een stuk of 4 die enigszins redelijk van vorm zijn, maar die hebben wel weer naden dus als de tijd van strakkere shirtjes en minder laagjes er weer aankomt moet ik toch echt op zoek naar nieuwe.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij kan ik voor het geld dat dat waard is de rest van mijn leven ondergoed dragen.
En dan is er nog genoeg geld over voor ondergoed voor vriend, eventuele kinderen en huisdieren ook.![]()
Maar ze zijn vast wel allemaal heel mooi.![]()
dat dusquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij kan ik voor het geld dat dat waard is de rest van mijn leven ondergoed dragen.
En dan is er nog genoeg geld over voor ondergoed voor vriend, eventuele kinderen en huisdieren ook.![]()
Maar ze zijn vast wel allemaal heel mooi.
Stel je aan zeg! Gewoon een dame in lingeriequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit had ik niet aan moeten klikken. Ik zit in de computerzaal op de uni.
Is Valentijnsdag tegenwoordig een echte feestdag?!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaan?
Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en "" als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik
.
Tis natuurlijk ook wel heel zonde om tijd voor je kind te hebben ipv jezelf af te beulen voor uit hun bek naar koffie en geen ontbijt-stinkende kantoorbobo's, die ervoor zorgen dat je na een gesprek van 2 minuten al liever een vork in je oog wil steken ipv nog een keer het woord "schakelen"of "target"te horen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.
Ik denk dat deze mevrouw gewoon heel bedreven is in het afpersen van mensen die net van school komen, alle trucs werden uit de kast getrokken. Of ik het dan niet zonde vond om een tijd niet te werken. Nee, ik vind het zonde om een half jaar kutwerk te doen, wat slecht betaalt, én niet in de buurt is. Oja, en het is kutwerk.
Dat vind ik zonde mevrouw.
Je kunt het toch ook vieren zonder de middenstand te spekken? Gewoon iets leuks gaan doen, een dagje aandacht aan elkaar besteden, dat hoeft niet veel geld te kosten. Niet dat je dat de rest van het jaar niet doet, maar waarom zou je het niet een keertje extra doen?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is Valentijnsdag tegenwoordig een echte feestdag?!![]()
Cool! Dat heeft de middenstand van Nederland ons toch maar fijn door de strot geduwd!
Zeg dat dan gewoon meteen ipv van suggereren dat iemand buiten valentijn ook wel niks leuks zal doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en "" als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik
.
Komt het nou doordat je parttime wilt werken, dat je zulke k**-aanbiedingen krijgt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.
Ik denk dat deze mevrouw gewoon heel bedreven is in het afpersen van mensen die net van school komen, alle trucs werden uit de kast getrokken. Of ik het dan niet zonde vond om een tijd niet te werken. Nee, ik vind het zonde om een half jaar kutwerk te doen, wat slecht betaalt, én niet in de buurt is. Oja, en het is kutwerk.
Dat vind ik zonde mevrouw.
Joh, dat is net zo vermoeiend als dat ik bijvoorbeeld in OUD vraag of iemand een bepaald autostoeltje heeft en wat de ervaring is, dat ik me eerst door 20 posts heen moet worstelen met reacties "DIE IS VEEL TE DUUR" in plaats van de gevraagde gebruikservaringquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaan?
.
Ik wilde er net naar vragen. Waarom?quote:
Heb je nu wel steeds dezelfde maat, ook als je afvalt ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig krijg ik ook wel eens wat van mijn liefDie houdt ook van mooie lingerie.
En na mijn operatie en afval 'race' had ik natuurlijk ook weer nieuwe nodig, dus een goed excuus om te shoppen.
Zwahiel! Da's niet slim hequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.
* zwahiel is terug en up and running van de wintersport.
Nou ja up and running... Stoned en olifantjes bekijkende van de pijnstillers
De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.
En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komenEn dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.
Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)
* zwahiel kreeg wel te horen dat ik afgevallen was![]()
Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.
@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet.
Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook "quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je nu wel steeds dezelfde maat, ook als je afvalt ofzo?
Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euroquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
Haha, ik had ze gewoon op bed uitgespreid hoor. Maar ik snap het programmaatje van m'n telefoon op de pc niet helemaal, dus het is me teveel moeite.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde er net naar vragen. Waarom?.
Anders maak je een foto zonder jezelf erin.
Jawel. Ik koop bijna altijd wel een bijpassend broekje. Maar eigenlijk altijd maar 1, omdat die die zo duur zijn. Ik draag ze dus niet altijd samen, zeker niet omdat bepaalde broekjes of strings niet goed staan onder bepaalde kleding.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook "", maar ja, het moest maar voor een keertje
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euroDan durf je ook geen scheet meer te laten.
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Auw!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.
* zwahiel is terug en up and running van de wintersport.
Nou ja up and running... Stoned en olifantjes bekijkende van de pijnstillers
De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.
En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komenEn dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.
Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)
* zwahiel kreeg wel te horen dat ik afgevallen was![]()
Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.
@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet. Valentijn is voor mij niet echt een feestdag eigenlijk.
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook vieren zonder de middenstand te spekken? Gewoon iets leuks gaan doen, een dagje aandacht aan elkaar besteden, dat hoeft niet veel geld te kosten. Niet dat je dat de rest van het jaar niet doet, maar waarom zou je het niet een keertje extra doen?
ghehe nou ja, keuze... Hema of BB is toch wel een wereld van verschilquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Zwahiel: jij kunt tenminste kiezen uit een Bjorn Borg of een Hema-onderbroek, wij kunnen niet kiezen dus dan kan er ook geen sprake zijn van decadentie.
Beterschap met je rib.
Ze heeft zelf ook kinderen, vertelde ze me. Dan zou ze juist moeten snappen dat je geen trek hebt in zoveel onzekere factoren. Maargoed, ik bel haar aan het eind van de dag wel terug dat ze maar iemand anders moet bellen (ze zei dat er na mij alweer een aantal mensen stonden te popelenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook wel heel zonde om tijd voor je kind te hebben ipv jezelf af te beulen voor uit hun bek naar koffie en geen ontbijt-stinkende kantoorbobo's, die ervoor zorgen dat je na een gesprek van 2 minuten al liever een vork in je oog wil steken ipv nog een keer het woord "schakelen"of "target"te horen.
Maar dat is mijn mening,
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Goodbye het volgende:
En ik dacht serieus even 'Wie is ondergoedpraterij?'
![]()
Nou ik dus nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?![]()
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vidn eht zelf altijd wel een leuke datum om uiteten te gaan, maar als ik die dag geen zin heb of het komt niet uit doen we net zo lief niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook cadeautjes, is wel zo leuk![]()
Oh, dat is wel fijn. Ook een goed excuus om niet meer af te hoeven vallen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerEn als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
Welke maat dan? 65?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerEn als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
ghehehe. Ik ga zo wel weten wat ik nu ooit wel of niet moet kopen in case van een dinnetje.quote:
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik dus nietmijn vriend lust geen gebakken ei.
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleurquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!
[ afbeelding ]
Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik vind die lichtblauwe het tofstquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!
[ afbeelding ]
Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujahquote:
Het moet ook niet op Valentijnsdag, maar het kan wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?![]()
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
Ik bewaar dit setje gewoon voor speciale gelegenheden, dus ik hoef daar niet over na te denken. Draag op normale dagen gewoon m'n lelijke omabeha'squote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
Wat ik stom vind is dat ze niet standaard een aantal broekjes, 3 ofzo, verkopen bij die BH, voor een normaal bedrag. Een BH draag je een paar dagen, broekjes niet, dus dan moet je precies uitmikken op welke dag je het bijpassende broekje erbij aantrekt
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;Pquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.
Dan moet je sparen en als je dan naar Engeland gaat meteen even wat setjes inslaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujah![]()
Misschien moet ik maar naar Engeland gaan ofzo, daar hebben ze wel veel grote maten.
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;P
Mijn naaimachineskillz0rs zijn daar niet goed genoeg voor hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Hoezo bakt het kutquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.
En de Hema heeft ze ook gewoon.
Het bakt overigens wel behoorlijk kut!
Ik ben daar niet handig genoeg voor. En buiten dat, ik heb een aantal doorzichtige bh's en ik vraag me af of het bij dat stofje werkt. Voorlopig kunnen ze ook nog op het strakste haakje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Oh echt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleur
Ja, wat een onthulling he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat!Niet flauw bedoeld hoor.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat!Niet flauw bedoeld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |