abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65975090
en verder

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 12-02-2009 12:13:49 ]
Ja doei.
pi_65975118
Mijn sushi is op en ik ben op de helft van mijn boek
pi_65975136
Hou op Miss_S, zo wordt het nog veel duidelijker dat ik nog geen fuck gedaan heb vandaag. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65975155
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou op Miss_S, zo wordt het nog veel duidelijker dat ik nog geen fuck gedaan heb vandaag. .
Hey over 1 uur doe ik ook minder, ga ik alleen nog naar college tot 12 uur en daarna doe ik niets meer
  donderdag 12 februari 2009 @ 08:56:56 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65975233
Ik ga werken en vanmiddag voor het eerst mindfullnessen. Ik ben er nu al een soort van zenuwachtig en opstandig van.

Beterschap, MoBlo!

En succes Nynke!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65975256
In mijn boek nu iemand die ook de nobelprijs won
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65975263
zo maar 's teruglezen of iemand nog nuttige tips had voor het hongergevoel probleem

ik moet sowieso binnenkort maar 's van die boekweitpannenkoekjes gaan maken, maar mn nieuwe maaltijdsalade-ding is voorlopig ook wel afwisseling genoeg en belangrijker: geen fruit.

Pas mn lijstje aan naar:

O: twee knackebrod Filet A.
T: een knackebrod Filet A.
L: salade
T: -
D: kipfajita's
T: warme chocolademelk

Morgen ben ik vrij, dus ga nu zowel de lineaire algebra als de wiskunde (calculus) maar doen denk ik, maar eerst even wachten tot mn thee getrokken is Scottish Blend en de ibuprofen die ik zo in ga nemen hopelijk me wat minder ziekig maakt
Ja doei.
pi_65975368
dank Sug

ben ook nog ff aan het rondbellen: gisteren een OV-jaarkaart gevonden op station en probeer nu via HAN en RU te kijken of ze haar mijn telefoonnummer kunnen mailen zodat ze hem op kan komen halen morgen ofzo
scheelt weer helemaal opsturen en verwerken via de IBG
Ja doei.
pi_65975377
MoBlo, duik nou gewoon je bed weer in! En prop er wat vitamientjes in!
Je loopt volgens mij al weken te kwakkelen, een beetje rust gaat er voor zorgen dat het over gaat.
Echt waar.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:07:36 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65975420
Ja, eens met Liejannuh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65975440
kan nu ff niet écht ziek worden: morgen trouwerij (waar ik geen kleren voor heb bedenk ik me net) en zaterdag uit eten omdat oma van René jarig was gisteren. Dus dus...

en stomme HAN: word je doorverbonden, zegt het bandje, wordt de verbinding verbroken

en het meisje heeft voor zover ik kan vinden ook geen Hyves
Welk meisje van 19 heeft er nu geen Hyves?
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:13:43 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65975511
Goeiemorgen .

Dat nachtelijke gesprek tussen Muis en neen . En de elmopics (heb er een aantal opgeslagen )

Het gaat hier echt met sprongen vooruit . Ik duizel niet eens meer als ik loop (al kan dat met lange stukken lopen nog wel eens anders zijn ). Maar het gaat echt de goede kant op. Ben zo blij (neuroot als ik ben stelde ik me al voor hoe ik de rest van m'n leven duizelig zou blijven ). Zometeen naar Humanitas .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:15:17 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65975536
En MoBlo moet naar bed. Vort!
Niet meer actief op Fok!
pi_65975577
die Han echt wat een onbereikbaar fort
Ja doei.
pi_65975580
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:15 schreef Viking84 het volgende:
En MoBlo moet naar bed. Vort!
nee, ik moet wiskunde
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:18:17 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65975605
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, ik moet wiskunde
Heb je de PI gemist ofzo?
I'm damn serious!
Niet meer actief op Fok!
pi_65975646
ik heb net geprobeerd nog te slapen, maar da lukt niet

en weest niet bang, ik doe rustig aan
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:21:16 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65975668
Sowee, mijn hele auto zat dichtgevroren vanmorgen

Ik dacht ff dat ik de ramen eruit zou trekken (wel lekker luchtig)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65975728
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:

kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo? dan hoef je altijd wat minder te krabben

René zag ik wegglibberen een uurtje geleden, maar die is nu ook op z'n werk aangekomen.. hoop dat hij vanavond ook heel terug komt
Ja doei.
pi_65975730
@MoBlo: In mijn tijd hadden we allemaal stickers met ons telefoonnummer achterop de OVkaart geplakt, want anders kreeg je, als het via de IBG moest weer gedoe, boetes, en niet nog een keer mogen kwijtraken enzo. Wel tof dat je haar probeert te achterhalen! En gewoon telefoonboek, mensen met die achternaam bellen? Of is het De Vries oid?

En tegen het hongergevoel: bij mij helpt het wel als ik helemaal geen brood eet. Na 1 boterham pindakaas wil ik namelijk meteen het hele snoepschap leegkopen. Maar dan moet je wel de tijd en mogelijkheid hebben in de weer te gaan met groente, soepen, warm eten tussendoor...dat zal bij jou wel lastiger zijn. Anders die chroompillen, die sommigen hier nu slikken?
pi_65975731
Goedemorgen.

Alweer ziekig, MoBlo?
Misschien een idee om even wat echinacea of vitaminen ofzo te slikken?
Of doe je dat al?

Wat fijn dat de duizels bijna weg zijn, Vik.

Planning voor vandaag Eetlijstje van gister:
O: brinta
T: sperziebonensalade met tomaat en light hüttenkäse
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker
S: thuistraining vanavond toch maar eens zin maken
D: spruitjes spinazie , gekookt aardappeltje, halve gebakken camembert (light)

Planning voor vandaag:
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: brinta (knackebrod en houmous vergeten mee te nemen)
T: opkikker
S: thuistraining
D: onbekend
pi_65975759
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:

Dus je bent wel al nuttig bezig geweest
Is het bij jullie overal ook zo'n mooi weer? Hier schijnt het zonnetje
pi_65975760
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef Laureline het volgende:
@MoBlo: In mijn tijd hadden we allemaal stickers met ons telefoonnummer achterop de OVkaart geplakt, want anders kreeg je, als het via de IBG moest weer gedoe, boetes, en niet nog een keer mogen kwijtraken enzo. Wel tof dat je haar probeert te achterhalen! En gewoon telefoonboek, mensen met die achternaam bellen? Of is het De Vries oid?

En tegen het hongergevoel: bij mij helpt het wel als ik helemaal geen brood eet. Na 1 boterham pindakaas wil ik namelijk meteen het hele snoepschap leegkopen. Maar dan moet je wel de tijd en mogelijkheid hebben in de weer te gaan met groente, soepen, warm eten tussendoor...dat zal bij jou wel lastiger zijn. Anders die chroompillen, die sommigen hier nu slikken?
Evers, en als ik ga googlen op die naam en geboortedatum, krijg ik alleen maar begraafplaatsen als hits?
Ja doei.
pi_65975769
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Alweer ziekig, MoBlo?
Misschien een idee om even wat echinacea of vitaminen ofzo te slikken?
Of doe je dat al?

zal eens wat van die echinaforce halen van Vogel, dat hadden we vroeger altijd...
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:25:58 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65975774
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo? dan hoef je altijd wat minder te krabben
Ik woon in een durrup en het hoogste gebouw is de kerk (maar daar staat een hek omheen )

Ik moet de auto gewoon inruilen en laten dichtkitten. Het probleem is namelijk dat ie zeiknat is!

Komt goed
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65975778
Nynke, succes met de vredesmissie in Gaza.

Mo, als je jezelf geen rust geeft om uit te zieken dan blijf je kwakkelen of je ligt er over een tijdje ruim een maand uit. Eigenwijsje. Neem een kop hete vruchtenthee en duik je bed in. En als je persé wil gaan werken, neem een paracetamol oid en kruip daarna je bedje in.

Hoera voor de opklaringen bij Vik!

Ik heb de fotos van Muis & Neen gemist.
Fok!bejaarde
pi_65975798
en voor het niet meer duizelig zijn van Vik
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:28:21 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65975827
Greys, ik heb gisteren bij Ikea Delft de hoes van die bank gezien en gekeurd. Erg tof!
pi_65975829
Oe, en goeiemorgen poppetjes!!

Lijstje:
O: bruin bammetje met sinaasappel
T: Yoghurtje
L: 2 bruine bammetjes met huttenkäse & tomaat
T: Grapefruit
T: Kiwi & peer
D: sla met een tartaartje
T: Bodypump. Ai.
Fok!bejaarde
pi_65975909
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hier scheen het zonnetje en nu sneeuw het!

Owja, en MoBlo, gewoon in bed liggen en niets doen is ook rusten.
En dat etentje met René kan vast wel een andere keer. Die gaat ook vast liever met een gezonde en fitte MoBlo uit eten!
eigenwijs!
pi_65975966
Blegh, ik ben doodmoe. De mini kroop om 3 uur bij ons in bed vanwege een nachtmerrie (stond met traantjes bij ons bed, sliep na 1 minuut weer in), maar dan gaat het net zoals bij een kat die op bed ligt en jou er langzaam uitwerkt. Na uren geworstel om een stukje deken hebben we de mini maar weer naar het eigen bedje gedaan.

En nu heb ik geen zin op de crosstrainer te gaan staan. En hierbuiten hagelt het keihard Ik ga maar eens koffie zetten, daar is mijn eerste nuttige daad vandaag al.
pi_65975988
is met hele familie, dat etentje
ik zal wel niet meer 'zeuren' want ik kan het me nu gewoon niet permitteren om op bed te gaan liggen

http://www.24kingstreet.nl/avondjurken.html galajurken kijken is ook heel leuk..
volgende maand heb ik een gala, en ik wil een jurk met een wijde rok genoeg keus hier!
Ja doei.
pi_65976122

en

Ja doei.
pi_65976154
Moblo kan jij de OP nog maken? Of moet een modje dat doen
pi_65976619
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow kijk, dat verklaart.... Ik ben voor 10:00 compleet nutteloos. Ik kom eigenlijk pas echt op gang als de gemiddelde mens de dag afsluit
Hier nog 1.

TevensVP
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:59:56 #36
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65976712
Good meuwning!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65976832
Goedemorgen

Ik ben voor 10 uur ook niet veel waard. Als ik moet werken moet ik helaas wel eerder aanwezig zijn, maar zolang collega's niet verwachten dat ik gezellig ben, overleef ik het wel.

Beetje laat maar:
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
DAD en Phaidra; vonden jullie dat niet genant? Ik zou me kapot geschaamd hebben als mijn ouders dat zouden doen en ben zeker van plan het ook niet zo te "vieren" bij mijn dochter. Maar goed, ik schaamde me zelfs voor mijn eerste bh
Viel eigenlijk wel mee. Ik was er wel op voorbereid dat het zou gebeuren. Op het moment zelf vond ik het wel genant, vooral toen er toevallig een vriendin van mijn moeder langskwam die vroeg wat de reden was voor het uitdelen van taart. Maar ik heb er geen trauma's aan overgehouden, ik zie het maar als een overgangsrite van meisje naar jong-volwassene. Ik was ook best 'trots' dat ik er nu ook bij hoorde (ik keek altijd wel op naar mijn oudere zussen, ze zijn 13 en 9 jaar ouder dan ik).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65976927
ik was pas euh... 15 ofzo, of 16 toen ik ongesteld werd

en het werd niet gevierd
Ja doei.
pi_65977009
Ja doei.
pi_65977014
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier nog 1.

TevensVP
Me too. Ik functioneer 's ochtends niet. Ergens zo rond 10 uur begin ik geestelijk te ontwaken en na 11 uur ben ik aanspreekbaar.
Fok!bejaarde
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:11:37 #41
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_65977052
quote:
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65977064
hey! jij hebt ook een werkkloon
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:12:49 #43
244125 laziness
pi_65977085
Mijn beste prestaties zijn in de ochtend. In de middag kak ik helemaal in en na vier uur komt er weinig meer uit mijn handen. Ik begin graag om 7.00uur met werken zodat ik om 15.30uur klaar ben maar dat kan hier niet.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:12:59 #44
148689 Muis006
pi_65977093
Lalalalijstje:

O: halve bak aardbeienkwark
T: banaan
L: goulashsoep, 2 wasa met old amsterdam
T: weet ik nog niet
D: biefstuk en broccoli
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:13:00 #45
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65977095
Tvp.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65977107
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef Sugar het volgende:
Ik ga werken en vanmiddag voor het eerst mindfullnessen. Ik ben er nu al een soort van zenuwachtig en opstandig van.
Ik ben benieuwd! Laat je weten hoe het was?

Update:
- Ik eet nog steeds elke avond structureel te veel.
- Ik blijf vandaag een dagje verkouden op de bank liggen.
- Het huis van mijn vader is verkocht en nu moet ik mezelf én mijn broertje voor 1 mei verhuizen.
- We nemen een puppie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:14:21 #47
148689 Muis006
pi_65977129
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Tvp.
Kim!

Hoe is het?
pi_65977162
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef laziness het volgende:
Mijn beste prestaties zijn in de ochtend. In de middag kak ik helemaal in en na vier uur komt er weinig meer uit mijn handen. Ik begin graag om 7.00uur met werken zodat ik om 15.30uur klaar ben maar dat kan hier niet.
Ik heb hetzelfde. Ik sta om 6.00 uur op en begin om 8.00 uur met werken (tot 16.00 uur). Als ik thuis werk begin ik om 6.00 uur al en ben ik om 14.00 uur klaar. Heerlijk!
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:18:15 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65977252
Heb je al een nieuw huisje Clau?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:19:12 #50
244125 laziness
pi_65977274
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
hey! jij hebt ook een werkkloon
Gij vlotterd
Maar ja er keken iets teveel mensen regelmatig op mijn scherm die niet de nick hoeven te weten waarmee ik over privé zaken post.
pi_65977292
Beterschap voor Moblo!

Fijn Vik, dat je nu steeds minder last hebt van duizeligheid!

Ook beterschap voor Claudia, en een voor de overige punten in je update.

Lijstje:
T: cracker met jam of appelstroop
L: kopje overgebleven champignonsoep, misschien met geroosterd brood met avocado
T: appel, vitalinea
D: ?? , ik denk aardappelen, stukje vlees en geroosterde pompoen.

Ik moet een cadeautje voor mijn meneer kopen (hij is jarig morgen) maar ik weet nog niet wat!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65977483
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:18 schreef Vivi het volgende:
Heb je al een nieuw huisje Clau?
Voor mezelf wel, voor m'n broertje nog niet.

Die kreeg op dezelfde dag dat we het huis verkocht hadden te horen dat het bedrijf waar hij voor werkt dan toch failliet is. Het is ongelooflijk hoe een leven ineens om kan slaan naar een en al slecht nieuws. Ik ben er zelf heel hard mee bezig om weer allemaal leuke dingen in mijn eigen leven te introduceren, maar hij staat het niet toe dat ik dat voor hem doe.
pi_65977504
ik las "kopje overgegeven champignons"

Ja doei.
pi_65977532
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:19 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap voor Moblo!

Ik moet een cadeautje voor mijn meneer kopen (hij is jarig morgen) maar ik weet nog niet wat!
Wat is je budget?
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:36:45 #56
14746 k_i_m
pi_65977773
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kim!

Hoe is het?
In my life
Why do I smile
pi_65977826
Goeiemorgen! Ik heb even geen tijd om het vorige topic bij te lezen maar zo te zien ging het gisteravond ook niet echt ergens meer over...

Viking: fijn dat het wat beter gaat!
Moblo: beterschap.

Hier trouwens wel een productieve ochtend tot nu toe. Zelfs een goede ingeving gehad voor een script dat ik moet maken (ben het nog aan het leren), dus eigenlijk moet ik zo heel snel weer van het forum af!

Lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: boterham met sandwich spread
L: 2 boterhammen met ham en mosterd
D: erwtensoep van mama
T: misschien nog een wijntje
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65977863
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hier ook, en de vogeltjes fluiten!
Ik werd er zowaar vrolijk van vanochtend!
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:39:40 #59
148689 Muis006
pi_65977874
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_65977898
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whehe, wat een geniaal plaatje.

* Mini_rulez stuurt vrolijke vibes naar k_i_m.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:40:34 #61
14746 k_i_m
pi_65977902
.
In my life
Why do I smile
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:41:12 #62
14746 k_i_m
pi_65977915
zie PI
In my life
Why do I smile
pi_65977918
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:42:01 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65977940
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Voor mezelf wel, voor m'n broertje nog niet.

Die kreeg op dezelfde dag dat we het huis verkocht hadden te horen dat het bedrijf waar hij voor werkt dan toch failliet is. Het is ongelooflijk hoe een leven ineens om kan slaan naar een en al slecht nieuws. Ik ben er zelf heel hard mee bezig om weer allemaal leuke dingen in mijn eigen leven te introduceren, maar hij staat het niet toe dat ik dat voor hem doe.
He, wat naar voor hem....waarom wil hij jouw hulp niet accepteren? Of weet je dat niet?

Kim .
pi_65977948
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG, zo flauw en toch grappig...
pi_65978040
Hmmm volkorencrackers met kaas
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:45:49 #67
148689 Muis006
pi_65978050
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:45 schreef RaymanNL het volgende:
Hmmm volkorencrackers met kaas
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:47:31 #68
148689 Muis006
pi_65978094
Is het bij jullie ook allemaal mooi weer trouwens?
pi_65978100
Potverdikkeme! Wil ik net koffie in gaan schenken flikker ik er 2 scheppen suiker in ipv een zoetje Nouja, moet dan maar een keertje
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_65978132
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat is je budget?
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...

En Moblo, ieeeuuwwww!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:50:35 #71
244125 laziness
pi_65978183
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Het hagelde keihard een half uur geleden en nu schijnt de zon
pi_65978187
Waar is de Op?
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:50:44 #73
148689 Muis006
pi_65978188
pi_65978192
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

He, wat naar voor hem....waarom wil hij jouw hulp niet accepteren? Of weet je dat niet?
Volgens mij is dat zo'n klassiek depressieve-mensen-trekje, niets anders willen dan gewoon met rust gelaten te worden door de wereld.

Ik zit anders in elkaar. Ik ga op zoek naar mogelijkheden om tóch een woning te kopen (en die zijn er), vind een tof appartement (in Amsterdam bij mij in de buurt!) en stippel een nieuwe carričre voor hem uit (studiebaan, werken en leren tegelijkertijd). Hij gaat de hele dag slapen, de hele nacht gamen en negeert mailtjes, sms'jes, telefoontjes en msn-berichtjes. Tja.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:50:52 #75
14746 k_i_m
pi_65978193
Mijn wederhelft moet zo naar de tandarts. En hij wil niet .
In my life
Why do I smile
pi_65978234
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Nee

Het is grauw en grijs en koud en het miezert
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:52:47 #77
14746 k_i_m
pi_65978246
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ging het bij mijn ouders thuis ook altijd met de kat en de hond . Dan lag de hond in het hangmatje aan de verwarming en de kat in de grote hondenmand .
In my life
Why do I smile
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:53:09 #78
148689 Muis006
pi_65978253
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:52 schreef Carria het volgende:

[..]

Nee

Het is grauw en grijs en koud en het miezert
Oh dan moet je even naar Brabant komen want hier is de lucht blauw en schijnt de zon!

Kim: waarom wil ie niet?
pi_65978275
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...

Iets voor in de keuken erbij? Iets in de orde van blender of staafmixer? Vijzel? Of naar een delicatessenzaak gaan en bijv. heel goede olijfolie kopen?

Of anders de Twin Peaks dvd.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:54:10 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65978284
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:50 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Volgens mij is dat zo'n klassiek depressieve-mensen-trekje, niets anders willen dan gewoon met rust gelaten te worden door de wereld.

Ik zit anders in elkaar. Ik ga op zoek naar mogelijkheden om tóch een woning te kopen (en die zijn er), vind een tof appartement (in Amsterdam bij mij in de buurt!) en stippel een nieuwe carričre voor hem uit (studiebaan, werken en leren tegelijkertijd). Hij gaat de hele dag slapen, de hele nacht gamen en negeert mailtjes, sms'jes, telefoontjes en msn-berichtjes. Tja.
Ah, ik lijk op jou dan Ik zie in obstakels altijd mogelijkheden!

Maar vermoeiend lijkt me dat..aan een dood paard staan trekken.

;
pi_65978286
mag ik even een doen en daarna ga ik douchen en aankleden en weg

ik zit in de WeekendCommissie van mijn studievereniging.
Twee keer per jaar organiseren we een weekend weg. Leuke activiteiten, bier, pokeren, BBQ's, etc.

Dus nu hadden we én een hoger budget voor mei én samenwerking met de faculteit voor excursiecombinaties etc.

En nu wil er NIEMAND in de commissie
De vorige commissie fuhrer en ik zijn de enigen die de tijd er in wilden steken en met z'n tweeën gaan we het niet doen, dat redden we niet namelijk.

Dus nu wrsch geen weekend, en wel gekanker 'dat er geen weekend is'

zo..

nu ga ik zo maar 's richting werk
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:54:50 #82
148689 Muis006
pi_65978309
Nog eentje en ik hou op!

pi_65978312
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh dan moet je even naar Brabant komen want hier is de lucht blauw en schijnt de zon!

*Checked Ryan Air prijzen en vluchttijden naar Eindhoven.

En beterschap MoBlo
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:55:45 #84
14746 k_i_m
pi_65978329
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Kim: waarom wil ie niet?
Hij is heel lang niet geweest, en nu moet hij een brug laten zetten. Ik moet eigenlijk ook mee, want ik ben ook al een jaar niet meer geweest en mijn tandarts is er in januari mee opgehouden. Dus ik moet een andere. Maar ondanks dat ik nog nooit één gaatje heb gehad haat ik tandartsen .
In my life
Why do I smile
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:56:05 #85
148689 Muis006
pi_65978344
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef Carria het volgende:

[..]

*Checked Ryan Air prijzen en vluchttijden naar Eindhoven.

En beterschap MoBlo
Vliegen? Waar woon jij?
pi_65978345
quote:

[..]

En Moblo, ieeeuuwwww!!
DVD's doen het hier altijd goed. Misschien een serie die hij leuk vind, of een boxset van een serie films?
pi_65978354
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Vliegen? Waar woon jij?
Dublin
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:56:44 #88
148689 Muis006
pi_65978362
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:55 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hij is heel lang niet geweest, en nu moet hij een brug laten zetten. Ik moet eigenlijk ook mee, want ik ben ook al een jaar niet meer geweest en mijn tandarts is er in januari mee opgehouden. Dus ik moet een andere. Maar ondanks dat ik nog nooit één gaatje heb gehad haat ik tandartsen .
Oh, een brug zetten klinkt niet bepaald prettig
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:56:57 #89
148689 Muis006
pi_65978366
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:56 schreef Carria het volgende:

[..]

Dublin
Ohhh wat gaaf!
pi_65978378
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ohhh wat gaaf!

(Op het weer na dan!)
  donderdag 12 februari 2009 @ 10:58:46 #91
148689 Muis006
pi_65978434
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef Carria het volgende:

[..]

(Op het weer na dan!)
Studeer je aan Trinity College?
pi_65978445
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:54 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ah, ik lijk op jou dan Ik zie in obstakels altijd mogelijkheden!
Ik heb als brandstof wel bergen chocolade nodig.
pi_65978528
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:58 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Studeer je aan Trinity College?
PhD bij University College Dublin. Minder oud, maar beter voor mijn vakgebied (geschiedenis).

Maar de reden dat ik hier ben is niet mijn studie, maar mijn man. Die is namelijk Iers
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:03:22 #94
148689 Muis006
pi_65978580
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:01 schreef Carria het volgende:

[..]

PhD bij University College Dublin. Minder oud, maar beter voor mijn vakgebied (geschiedenis).

Maar de reden dat ik hier ben is niet mijn studie, maar mijn man. Die is namelijk Iers
Oh wat romantisch!
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:04:36 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65978612
Ik ben Gerrie Goudrenet, ik ben een boskabouter. sla er met mijn staf op los, dans en hups ik door het bos. ben je lief voor mij dan zal jou geen kwaad geschieden, maar maak je me gek dan sla ik je voor je bek.
alle mensen groot en klein, zing maar mee met dit refrein, eet es een satékroket, ik ben Gerrie Goudrenet

donderdag 12 februari 2009 @ 11:05:14 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65978635
Wat doen jullie met Valentijn btw, nog leuke ideeen?
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 11:05:37 #97
70532 loveli
N
pi_65978649
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
is met hele familie, dat etentje
ik zal wel niet meer 'zeuren' want ik kan het me nu gewoon niet permitteren om op bed te gaan liggen

http://www.24kingstreet.nl/avondjurken.html galajurken kijken is ook heel leuk..
volgende maand heb ik een gala, en ik wil een jurk met een wijde rok genoeg keus hier!
Het is al gezegd, maar *schop* kun je je het wel permiteren om binnekort een paar weken uit de roulatie te zijn? Uitzieken jij!

En je mag alle jurken van die site kopen, behalve deze:
crap in = crap out
pi_65978689
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Iets voor in de keuken erbij? Iets in de orde van blender of staafmixer? Vijzel? Of naar een delicatessenzaak gaan en bijv. heel goede olijfolie kopen?

Of anders de Twin Peaks dvd.
Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken. DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaag
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:06:57 #99
148689 Muis006
pi_65978693
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Ik ga uit eten met mijn mister, maar dat is niet speciaal voor Valentijnsdag gewoon omdat we er zin in hadden.
pi_65978727
quote:
Wij gaan uitgebreid ontbijten/brunchen. Champange en dergelijke erbij

's Avonds wil manlief voor de tv zitten, want er is rugby voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65978731
quote:
Ik ga stappen met een vriendin.
Commerciele onzin, dat valentijnsdag-gebeuren.
pi_65978740
niets
Ja doei.
pi_65978744
quote:
Dan zit ik bij mijn moeder, want die is de 14e jarig. Romŕntisch joh!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65978753
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:03 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh wat romantisch!
pi_65978845
quote:
Niets en neen.
pi_65978859
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken.
De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur. Het moet wel leuk blijven. Je kunt ook nog overwegen om een shitload aan kleine dingen erbij te kopen (bijv. een vleesvork ). Een paar jaar geleden heb ik een mooi schort gekocht voor mijn lief. Is hij nog steeds heel blij mee!

Man in de keuken.

quote:
DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaag
Midsomer Murders! Leuk! Ik ben een detectivefanaat.
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 11:13:15 #107
70532 loveli
N
pi_65978885
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken. DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaag
Die was pas bij de Makro voor +-/ 240 euro. Ik heb me nog moeten inhouden om 'em niet te kopen.
crap in = crap out
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:15:29 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65978954
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ga stappen met een vriendin.
Commerciele onzin, dat valentijnsdag-gebeuren.
Mensen die dat soort dagen als commerciele onzin afdoen en vervolgens op andere dagen ook nooit wat leuks ondernemen .
pi_65978966
oh ja, ik ga zondag wel uit eten met mijn (en zijn familie omdat oma jarig was gisteren)
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:17:32 #110
148689 Muis006
pi_65979028
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur. Het moet wel leuk blijven. Je kunt ook nog overwegen om een shitload aan kleine dingen erbij te kopen (bijv. een vleesvork ). Een paar jaar geleden heb ik een mooi schort gekocht voor mijn lief. Is hij nog steeds heel blij mee!

Man in de keuken.

[ afbeelding ]
[..]

Mijn vader ook we hebben alle seizoenen van M.M. en dan ook nog alle van Poirot én Miss Marple (zowel met Margaret Rutherford als Joan Hickson als Geraldine McEwan )
pi_65979040
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier nog 1.

TevensVP
en hier nog een..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65979054
Wij hebben voor het eerst sinds weken weer eens een weeken waarin we beide géén studiedruk hebben, dus we gaan vast wel iets leuks doen de veertiende. Of de vijftiende
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65979075
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb even geen tijd om het vorige topic bij te lezen maar zo te zien ging het gisteravond ook niet echt ergens meer over...

Viking: fijn dat het wat beter gaat!
Moblo: beterschap.

Hier trouwens wel een productieve ochtend tot nu toe. Zelfs een goede ingeving gehad voor een script dat ik moet maken (ben het nog aan het leren), dus eigenlijk moet ik zo heel snel weer van het forum af!

Lijstje voor vandaag:
O: Brinta
L: 2 boterhammen met ham en mosterd
D: erwtensoep van mama
T: misschien nog een wijntje
Hoe ging het gister???
Was het moeilijk/leuk?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65979091
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mensen die dat soort dagen als commerciele onzin afdoen en vervolgens op andere dagen ook nooit wat leuks ondernemen .
Ja! Want ik heb echt een ontzettend saai kut leven en ik doe nooit leuke dingen.
Alsof je "een speciale dag" nodig hebt om iets leuks te doen zeg!
pi_65979134
quote:
Oh ja, dat is as zaterdag al he?
Ik had net bedacht dat ik heel veel zin heb in een rustig avondje zaterdag!
Overdag met een vriendin studeren, dan ga ik daarna lekker op mjin gemak boodschappen doen, lekker koken en fijn een filmpje kijken ofzo
pi_65979157
M'n vriend stelde voor om zaterdag naar de film te gaan, maar ik geloof niet dat 'ie doorhad dat het dan Valentijn is.
pi_65979178
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mijn vader ook we hebben alle seizoenen van M.M. en dan ook nog alle van Poirot én Miss Marple (zowel met Margaret Rutherford als Joan Hickson als Geraldine McEwan )
Haha, Miss Marple heb ik hier ook liggen. Uitermate suf, maar toch leuk. Er zijn weinig detectives die ik niet kijk (de spin-offs van Law & Order kan ik niet verdragen, en CSI-achtige series ook niet).
pi_65979197
quote:

[..]

En Moblo, ieeeuuwwww!!
oh dat is echt een heel gaaf kookboek
pi_65979202
Ik doe ook niks met Valentijn. Nou, heel misschien dat ik die dude waar Madonna zo fijn mee op de foto staat een geheim kaartje stuur.......
pi_65979266
Ik heb gister een maaltijdsalade (grieks) gekozen! Maar wel als dessert 3 chocoladekoekjes met ijs gehad

Lijstje van vandaag!
S: zwemmen, ongeveer 35 minuten, wel rustig tempo
O: yoghurt (magere, gemengd met milde yoghurt honing/walnoot) met muesli
T: Niks, want ontbijt pas net op
L: broodje van de markt met oude kaas (jummie) en boterham kipfilet met beetje light mayo/yoghurtmeuk en rucola
T: banaan
S: spinning op een andere sportschool
D: groentetaart met broccoli, brie etc
T: mango, misschien in de blender met wat yoghurt

Ik vind hem best goed
pi_65979316
Ik vind het ook een mooi lijstje.
pi_65979348
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Man in de keuken.

[ afbeelding ]
[..]

Oh ja, espressomachines zijn ook belachelijk duur! Ik vraag me echt af of je verschil proeft tussen een kopje uit een appartaat van 150 euro of 1000 euro. Dat de allergoedkoopste niet echt goed zijn, geloof ik wel, maar verder??

Veel keukenspullen hebben we al, we komen redelijk vaak in a'dam bij duikelman. Daar word je ontzettend hebberig van!

Die keukenmachine was rond de kerst ook bij de bijenkorf in de aanbieding, maar dan nog 299.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65979355
cyclechick: Zozo, sportief bezig hoor vandaag.. ik moet ook nodig weer gaan sporten
pi_65979362
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:24 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook een mooi lijstje.
Hoe is het met je administratie? Al af? Of stel je het nu uit tot 25 maart?
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:26:32 #125
148689 Muis006
pi_65979373
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, Miss Marple heb ik hier ook liggen. Uitermate suf, maar toch leuk. Er zijn weinig detectives die ik niet kijk (de spin-offs van Law & Order kan ik niet verdragen, en CSI-achtige series ook niet).
Ik vind CSI helemaal niets meer. Het is zo uitgemolken! Van Law & Order kijk ik eigenlijk alleen SVU, maar dat is meer omdat die het vaakst op TV is als ik langszap
pi_65979409
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:23 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gister een maaltijdsalade (grieks) gekozen! Maar wel als dessert 3 chocoladekoekjes met ijs gehad

Dat is altijd nog beter dan wat ik had

Lamscarré, patatjes, spruitjes, salade en een creme brulee toe
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65979446
Lijstje:

O: 250ML halfvolle melk met allbrann
T: zonnebloempitjes + kiwi
L: sla + kip + klein beetje feta
T: bleekselderij stengels + 10 pinda's
D: chilli con carne (met kidneybonen en een beetje magere gehakt + veel groenten )
pi_65979560
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik vind CSI helemaal niets meer. Het is zo uitgemolken! Van Law & Order kijk ik eigenlijk alleen SVU, maar dat is meer omdat die het vaakst op TV is als ik langszap
Ik vind vooral britse detectives leuk, dus M.M. en Frost enzo. Meestal een iets diepgaander verhaal, duurt ook langer dan een uur en wordt uitgezonden zonder reclames. Ik krijg bij M.M soms wel een beetje een Hot fuzz gevoel, iedereen in die omgeving wordt vermoord! CSI kijk ik niet meer, dat was het eerste jaar nog wel leuk, maar nu draait het vooral om de nieuwste, onmogelijke, technische snufjes. Bones volg ik wel, die is leuk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65979570
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef Phaidra het volgende:

Veel keukenspullen hebben we al, we komen redelijk vaak in a'dam bij duikelman. Daar word je ontzettend hebberig van!
Oh, jullie zijn van die mensen die alles al hebben.

Over mensen die alles al hebben gesproken: ik moet een cadeautje bedenken voor m'n schoonmoeder, die volgende week jarig is. Moeilijk!
pi_65979585
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:26 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Hoe is het met je administratie? Al af? Of stel je het nu uit tot 25 maart?
Die ene stel ik uit tot 25 maart prbly. Maar er is ook nog de IB2007 en die zal ik een dezer dagen moeten afronden. Een van mijn voornemens voor 2009 was om het uithanden te geven. Niks van terecht gekomen tot nog toe.

Dank u voor de herinnering.
pi_65979605
quote:

[..]

Ik ga binnenkort weer een weekendje naar Parijs met de meneer. Maar op Valentijnsdag komt er een vriendin logeren en die ga ik lekker 's avonds in de kroeg uithoren over haar nieuwe vriendje

@Carria, is de Six Nations nog bezig? Moet zeggen dat ik die niet echt volg.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:35:28 #132
148689 Muis006
pi_65979682
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Over mensen die alles al hebben gesproken: ik moet een cadeautje bedenken voor m'n schoonmoeder, die volgende week jarig is. Moeilijk!
Mijn schoonmoeder vraagt altijd "vetbollen voor in de tuin" of "een tijdschrift" of "lekker douchespul". Ik zou het een welkome uitdaging vinden om iets voor jouw schoonmoeder te kopen
pi_65979707
quote:
Mensen die op basis van een regeltje op Fok menen te weten hoe hun leven er uit ziet
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65979858
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou dat niet hoor, maar wat betreft de kleinere keukenspullen hebben we redelijk veel. Mijn meneer houdt niet van auto's of voetbal, maar wel van koken... Dus geeft hij daar geld aan uit. Ik vind het niet zo'n probleem

Schoonmoeders zijn moeilijk om wat voor te kopen. Mijne houdt van lezen, al is het lastig om in te schatten welke boeken ze nog niet heeft. DVD's zoals Goodbye lenin of Das leben der anderen deden het ook goed. En de vorige keer kreeg ze een mp3 speler. Of misschien iets van sieraden?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65979878
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder vraagt altijd "vetbollen voor in de tuin" of "een tijdschrift" of "lekker douchespul". Ik zou het een welkome uitdaging vinden om iets voor jouw schoonmoeder te kopen
Wat ik in voorgaande jaren heb gekocht:

- fotokalender
- fotoprinter
- een boek van Murakami (De Opwindvogelkronieken, best lastig om een boek te bedenken voor een lerares Nederlands)
- badshit van Lush (ik kan die winkel niet verdragen, maar voor haar heb ik me binnen gewaagd)

Hm, de rest heb ik klaarblijkelijk verdrongen. Ze heeft een dochter die precies weet wat ze wil qua vrouwendingetjes, dus dat kan ik toch nooit beter doen.

Ze wordt binnenkort voor het eerst oma. Daar zou ik graag iets mee doen. En ze houdt van bridge.
pi_65979896
Eetlijst, trouwens:
O: kiwi (ik kwam er te laat achter dat de yoghurt op was)
T: amandelen
L: grote bak sla met gecarameliseerde uitjes en paprika, paar gehaktballetjes
T: appels
T: gedroogde ananas
S: pilates
S: klein rondje hardlopen
D: maaltijdsalade met sinaasappel en cajunkip

Hmm, het is wel erg low-carb vandaag. En ook een beetje low-cal misschien. Ach, vanavond wat alcohol en morgen wat meer eten
pi_65979970
Waarom google ik ook op 'cadeautips voor oma'.

'Gebloemde wandelstok'.
pi_65979987
Schoonmoeders zijn lastig. De mijne weet ook nooit wat ze wil, en het is nooit goed. Ook haar eigen zoons en dochters hebben de hoop een beetje opgegeven om ooit het perfecte cadeautje te vinden.

En nu ga ik offline, want ik moet hardlopen
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:43:27 #139
148689 Muis006
pi_65979988
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

'Gebloemde wandelstok'.
Hahaha zal ze blij mee zijn!
pi_65980000
Ja, daar maak je vrienden mee!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65980019
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst, trouwens:
O: kiwi (ik kwam er te laat achter dat de yoghurt op was)
T: amandelen
L: grote bak sla met gecarameliseerde uitjes en paprika, paar gehaktballetjes
T: appels
T: gedroogde ananas
S: pilates
S: klein rondje hardlopen
D: maaltijdsalade met sinaasappel en cajunkip

Hmm, het is wel erg low-carb vandaag. En ook een beetje low-cal misschien. Ach, vanavond wat alcohol en morgen wat meer eten
Veel fruit, maar het ziet er goed uit! Hoe maak je die gehaktballetjes?
pi_65980086
quote:
Werken

En ik heb toch geen Valentijn

Ik heb veel te weinig gegeten vandaag en helemaal geen zin in eten en eigenlijk ook niets in huis
Ik zet hier maar geen lijstje neer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65980107
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:42 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

'Gebloemde wandelstok'.
Prŕchtig, Claudia, beeldschoon, wow, woorden schieten te kort!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65980127
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Veel fruit, maar het ziet er goed uit! Hoe maak je die gehaktballetjes?
I know! Maar er was weinig anders in huis.
Gehaktballetjes zijn gemaakt van een restje gehakte biefstuk van de burgers van gisteren. Met gerookte-paprikapoeder, peper, zout en tabasco, geloof ik. En een snuf oregano.
pi_65980226
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Werken

En ik heb toch geen Valentijn

Ik heb veel te weinig gegeten vandaag en helemaal geen zin in eten en eigenlijk ook niets in huis
Ik zet hier maar geen lijstje neer

Dus jij kan aan het echte Valentijn meedoen: iemand een kaartje sturen die je in het geheim leuk vindt!!

Waarom heb je geen zin in eten? Heb je weer acute stress?
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:53:03 #146
14746 k_i_m
pi_65980343
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Dus jij kan aan het echte Valentijn meedoen: iemand een kaartje sturen die je in het geheim leuk vindt!!

Leuk man, voor het eerst van je leven iemand zo'n kaart sturen. Niet té allemaal enzo, iemand anders de kaart laten schrijven zodat het handschrift niet te herkennen is enzo, en dan diegene tegenkomen en dan in het aloude trucje "Oja, bedankt voor de kaart he?" trappen .

Het was de eerste en de laatste keer .
In my life
Why do I smile
pi_65980510
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:49 schreef conleche het volgende:

Er is niemand die ik leuk vind. Mijn ex een kaart sturen is not done. En het adres van mijn sportschoolleraar heb ik niet en die heeft een vriendin.

En ik heb gewoon geen zin. Ik heb opkikker pikante kip op (met maar liefst 3 kcal of zo).
pi_65980548
Ik heb geen Valentijn. Dus ook geen cadeaustress.
Vandaag 2 uitzendbureaus gesproken, 1 functie was alleen maar uitvoerend en 1 bureau wilde me alleen maar inlijven in hun bestand geloof ik. En waarom moet ik in godsnaam 2 referenties inleveren? Die heb ik niet eens. .
Fok!bejaarde
pi_65980576
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Leuk man, voor het eerst van je leven iemand zo'n kaart sturen. Niet té allemaal enzo, iemand anders de kaart laten schrijven zodat het handschrift niet te herkennen is enzo, en dan diegene tegenkomen en dan in het aloude trucje "Oja, bedankt voor de kaart he?" trappen .

Schattig Dat vind ik dan wel echt heel leuk aan Valentijn. Vroeger hadden wij van die kaarten- en rozenacties op school, voor het goeie doel.
pi_65980702
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:53 schreef k_i_m het volgende:

[..]

OMG! Dat is mijn verhaal gewoon! Ik kwijlde heimlijk op Robert vdL (jaja.. echt en heus ) en ik had het niemand verteld dat ik een kaart had gestuurd en op Valentijn liep hij langs me op het schoolplein en fluisterde "dankjewel voor de kaart". Ik kreeg bijna een flauwte gewoon. Hihihiiii.
Ach. Het schoolplein. Toen was het leven een stuk minder gecompliceerd.
Fok!bejaarde
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:04:23 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65980757
Ik heb een nieuwe beha! Van Freya! Met bijpassende slip! Ik heb nu omtrek 80 ipv 85! .

Ik ga even een foto maken .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:06:25 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65980831
MoBlo, fix de OP eens? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65980950
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:06 schreef Viking84 het volgende:
MoBlo, fix de OP eens? .
oh sorry! vergeten
Ja doei.
pi_65981118
Vik gaaf zeg
pi_65981164
trouwens

op 't werk
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:16:48 #156
236335 neen
schone schijn
pi_65981195

Valentijnsdag is de ideale dag voor een slechte grap.
het lijkt niet wat het is
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:17:34 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65981226
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:14 schreef progje het volgende:
Vik gaaf zeg
Wacht nou eerst maar even op de foto . Ik werd bloednerveus van dat gefriemel aan m'n lijf maar ik heb nu wel een heel mooi setje . Dus als ik weer een beha moet ga ik er weer naartoe. Prijs viel ook mee (56 euro voor de beha). Heb ook een setje van Prima Donna aan gehad, maar die had ze alleen in 85 en die was aan de grote kant. Verder waren bijna alle G's uitverkocht . Maar ik ben tóch geslaagd dus .

Foto:

(en een foto van mij erin krijgen jullie niet ).

Foto is niet superduidelijk, maar hij is dus donkergroen met lichtgroen en roze .
Niet meer actief op Fok!
pi_65981230
Fijn dat je geslaagd bent, Vik! Ik ben benieuwd naar de foto! Mooi! wel een enorm verschil met mijn b-cupje zeg! nofi natuurlijk, maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65981345
Alleen mijn eerste vriendje heb ik ooit een valentijnsding gestuurd. Maar dat was best ev0l: ik had een liedje op een casettebandje gezet, en er allemaal harten opgeplakt (en die harten heel smakeloos rond geknipt, van tijgerprint en roze papier, zodat hij mij niet zou verdenken ) en dan zijn adres ook met een dom mokkelhandschrift (met de puntjes op de i als bolletjes, subtiel )op de envelop geschreven .

En dan maar tijdens het eten doen alsof je niet weet welke dag het is, en kijken wanneer hij het gaat vertellen En je inwendig doodlachen als hij je subtiel probeert te polsen of jij misschien iets hebt gestuurd....Maar goed, toen was ik 19 en vervelend.
pi_65981456
Ziet er mooi en comfortabel uit Viking!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:25:21 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65981499
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:24 schreef Liejannuh het volgende:
Ziet er mooi en comfortabel uit Viking!
Thanks
Ik bewaar hem voor een speciale gelegenheid . Als ik straks meer geld heb, zal ik eens wat meer investeren in lingerie .
Niet meer actief op Fok!
pi_65981524
Mijn vriend heeft de 14e gewoon zijn beste vriend uitgenodigd om bij ons thuis te komen bieren
Leuk voor zijn meisje ook

Ik vidn eht zelf altijd wel een leuke datum om uiteten te gaan, maar als ik die dag geen zin heb of het komt niet uit doen we net zo lief niks.
pi_65981563
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:18 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Hoe ging het gister???
Was het moeilijk/leuk?
Het ging goed! Het was bodyshape volgens de 'juf', eerst opwarmen met pasjes en daarna oefeningen met gewichtjes en op een matje. De oefeningen waren wel zwaar (heel confronterend ) maar het was wel heel leuk. Het pasjes-gedeelte ging best goed en ik zag zelfs mensen die bij de simpele pasjes (die ik wel gewoon kon) al stonden te stuntelen!
Ok, daar mag je eigenlijk niet om lachen maar ik ben wel blij dat ik niet de slechtste was.
pi_65981586
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn vriend heeft de 14e gewoon zijn beste vriend uitgenodigd om bij ons thuis te komen bieren
Leuk voor zijn meisje ook

Ik vidn eht zelf altijd wel een leuke datum om uiteten te gaan, maar als ik die dag geen zin heb of het komt niet uit doen we net zo lief niks.
Ik ben 2 jaar geleden geloof ik wel uit eten geweest... maar dan zit je tussen alle kleffende puberstelletjes
pi_65981588
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Foto:

[ afbeelding ]
Nais-Nais!
quote:
Nou zeg..
Fok!bejaarde
pi_65981642
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het ging goed! Het was bodyshape volgens de 'juf', eerst opwarmen met pasjes en daarna oefeningen met gewichtjes en op een matje. De oefeningen waren wel zwaar (heel confronterend ) maar het was wel heel leuk. Het pasjes-gedeelte ging best goed en ik zag zelfs mensen die bij de simpele pasjes (die ik wel gewoon kon) al stonden te stuntelen!
Ok, daar mag je eigenlijk niet om lachen maar ik ben wel blij dat ik niet de slechtste was.
Herkenbaar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65981666
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ben 2 jaar geleden geloof ik wel uit eten geweest... maar dan zit je tussen alle kleffende puberstelletjes
Lief toch?!

Ik vind verliefde stelletjes altijd zo leuk
pi_65981671
Mooi lingerie, Vik. Ik bend e laatste tijd wel van de Triumph; de pasvorm van die bh's is erg goed.
Maar bh's kopen zal nooit een favoriete bezigheid worden; mijn borsten zijn zo vreemd dat bh's niet goed passen. Ze zijn heel erg rond (grote cirkel) en heel stevig maar steken niet ver uit naar voren zeg maar. Verder staan ze ver van elkaar af.
De cups staan bij mij dus altijd te dichtbij elkaar waardoor de beugel aan de zijkanten mijn borsten niet helemaal omsluiten. En als ik een grote onderwijdte neem, heb ik weer geen steun en als ik grote cups neem, dan vul ik ze niet.
pi_65981693
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lief toch?!

Ik vind verliefde stelletjes altijd zo leuk
Klef gezoen en plein publique vind ik dan weer niet zo'n prettig uitzicht.
pi_65981711
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:14 schreef progje het volgende:
Vik gaaf zeg
ik blijf bij mijn eerdere mening hahha
pi_65981720
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hm, dan moet je naar de 'wat betere' tenten gaan. Hoeft ook weer niet peperduur te zijn, zoiets rond de 60,70 euro per persoon.
pi_65981794
En mooie BH enzo Vik! Beetje in de stijl van Co's Franse huisje
BaHee zei onze mini vroeger.
pi_65981805
ik wil een foto met Vik erin
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:32:22 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65981813
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hm, dan moet je naar de 'wat betere' tenten gaan. Hoeft ook weer niet peperduur te zijn, zoiets rond de 60,70 euro per persoon.
O, dat valt idd behoorlijk mee _! Als je dat al niet peperduur vindt, wat vind je dan wél duur? .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:32:49 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65981840
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil een foto met Vik erin
Als je mij erin wilt zien weet je wat je moet doen hč? .
Niet meer actief op Fok!
pi_65981858
Mooi setje Viking!

Vorig jaar op Valentijnsdag heb ik de halve nacht in een datacentrum in Amsterdam doorgebracht omdat één of andere onverlaat zijn rekeningen niet betaald had waardoor de servers van mijn vriendje's bedrijf (die hij hostte) afgesloten werden en gegijzeld werden tot meneer zijn rekening betaalde. Dat was niet voor herhaling vatbaar.
SPOILER
Dit jaar heb ik een repetitiedag tot 10 uur 's avonds. Ach ja, we gaan denk ik wel morgen of zondag uit eten maar meer omdat het al veel te lang geleden is dat we dat gedaan hebben.
pi_65981877
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O, dat valt idd behoorlijk mee _! Als je dat al niet peperduur vindt, wat vind je dan wél duur? .
Librije, 400 euro p.p.

Enne, die 60-70 euro is wel 3 gangen incl. wijnarrangementje, he!!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:33:56 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65981884
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Laureline het volgende:
En mooie BH enzo Vik! Beetje in de stijl van Co's Franse huisje
BaHee zei onze mini vroeger.
Een vriendin van mij ging vroeger met haar broertje naar de slager. Op het briefje stond 'bhworst' (boterhamworst dus) en zij vroegen bij de slager dus om 'behaworst' .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:35:01 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65981931
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Librije, 400 euro p.p.

Christ... Dan ga ik liever een paar dagen naar Parijs .
Niet meer actief op Fok!
pi_65981937
quote:

[..]

aantrekkelijk

even met Mr. MoBlo overleggen
Ja doei.
pi_65981949
quote:

[..]

Wat voor intriges missen wij hier?
pi_65981992
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef cinnamongirl het volgende:

Librije, 400 euro p.p.

Nonsens, ik was 150 euro kwijt voor het uitgebreide verrassingsmenu (incl drinken en koffie compleet toe)

En Vik, een prachtige BH, ik vind hem er vooral lief uitzien.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:37:46 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982027
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

aantrekkelijk

even met Mr. MoBlo overleggen
Hij mag meedoen noch toekijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_65982060
owh...
Ja doei.
pi_65982089
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:29 schreef Laureline het volgende:

[..]

Klef gezoen en plein publique vind ik dan weer niet zo'n prettig uitzicht.
Dat hč. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoon
pi_65982108
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

Dat hč. In mijn ervaring hebben pubers nog niet altijd de grenzen door die bestaan voor publiek genegenheidsvertoon
Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.
Niet elkaars oren aflebberen en tongen
pi_65982144
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Mooi setje Viking!

Vorig jaar op Valentijnsdag heb ik de halve nacht in een datacentrum in Amsterdam doorgebracht omdat één of andere onverlaat zijn rekeningen niet betaald had waardoor de servers van mijn vriendje's bedrijf (die hij hostte) afgesloten werden en gegijzeld werden tot meneer zijn rekening betaalde. Dat was niet voor herhaling vatbaar.
SPOILER
Dit jaar heb ik een repetitiedag tot 10 uur 's avonds. Ach ja, we gaan denk ik wel morgen of zondag uit eten maar meer omdat het al veel te lang geleden is dat we dat gedaan hebben.
Klinkt niet gezellig, maarre...
SPOILER
pi_65982155
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wacht nou eerst maar even op de foto . Ik werd bloednerveus van dat gefriemel aan m'n lijf maar ik heb nu wel een heel mooi setje . Dus als ik weer een beha moet ga ik er weer naartoe. Prijs viel ook mee (56 euro voor de beha). Heb ook een setje van Prima Donna aan gehad, maar die had ze alleen in 85 en die was aan de grote kant. Verder waren bijna alle G's uitverkocht . Maar ik ben tóch geslaagd dus .

Foto:

[ afbeelding ]

Foto is niet superduidelijk, maar hij is dus donkergroen met lichtgroen en roze .
Mooi! Uit dat winkeltje in de Zwanestraat?

Oh, en ik ben een avondmens. Ik HAAT vroeg opstaan en voor 13:00u komt er niks zinnigs uit bij mij.

En dan te bedenken dat bijna al mijn colleges dit semester om 9:00 beginnen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:42:42 #189
148689 Muis006
pi_65982181
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, met klef in het openbaar bedoel ik: elkaars handje vasthouden en lief naar elkaar glimlachen.
Is elkaars hand vasthouden klef?

Dan doe ik klef in het openbaar
pi_65982189
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... of elkaar volledig gaan zitten betasten
pi_65982193
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:44:12 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982231
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mooi! Uit dat winkeltje in de Zwanestraat?
Ik was in het bijzonder benieuwd naar jouw reactie Ja, uit de winkel in de Zwanestraat (Scholma).
Ze kwam eerst met duffe witte beha's aan zetten en ik zei: "Ik ben meer op zoek naar iets met kleur en ik vroeg me af jullie ook Freya hebben."
Niet meer actief op Fok!
pi_65982235
quote:

[..]

Hey! Je hebt een foto van mij in lingerie gezien En dat was nog wel een minder verhullend setje!
pi_65982246
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:42 schreef ColdFeet het volgende:

... of elkaar volledig gaan zitten betasten
Dat is mij gelukkig nog altijd bespaard gebleven
pi_65982247
Absoluut niet mijn smaak (:@) maar mooi setje Vik!
pi_65982254
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_65982285
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was in het bijzonder benieuwd naar jouw reactie Ja, uit de winkel in de Zwanestraat (Scholma).
Ze kwam eerst met duffe witte beha's aan zetten en ik zei: "Ik ben meer op zoek naar iets met kleur en ik vroeg me af jullie ook Freya hebben."
Ik heb die bh ook wel ergens zien hangen, dus ik weet ook hoe hij er IRL uitziet. Eén van de weinige Freya's die ik niet in de kast heb liggen. Ik heb ook gister de catalogus van Freya besteld
pi_65982289
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:45:54 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982292
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Absoluut niet mijn smaak (:@) maar mooi setje Vik!
Wat is jouw smaak? .
*nieuwsgierig*.
Niet meer actief op Fok!
pi_65982303
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]
SPOILER
Wat een onzin, Mini rulez...zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn wandaden? En hou eens op met die vervelende spoilerteksten, iedereen klikt er toch wel op.
pi_65982342
salade is echt het nieuwe fruit
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:47:42 #202
148689 Muis006
pi_65982359
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hebbie nou al zo'n toetje van Gordon R. gemaakt? Caramelized pea risotto with beef Wellingtonsauce with lots of liquor die dan in de fik moet? En als je klaar bent met dat toetje de pan met één hand met een knal op het aanrecht pleuren en grimmig zeggen:"Done!"
Dan moet ze voor de volledigheid haar mister nog even roepen, die het gerecht afkeurt:

"It's fucking cold! Take it back, what a fucking disgrace!"
pi_65982366
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een onzin, Mini rulez...zij is toch niet verantwoordelijk voor zijn wandaden? En hou eens op met die vervelende spoilerteksten, iedereen klikt er toch wel op.
Mijn vriend heeft een bedrijf en dingen die daarover gaan hoeven niet zo makkelijk vindbaar te zijn.
Misschien moet je wat eten, je klinkt een beetje prikkelbaar.
pi_65982389
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:47 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dan moet ze voor de volledigheid haar mister nog even roepen, die het gerecht afkeurt:

"It's fucking cold! Take it back, what a fucking disgrace!"
En dan het gerecht door de keuken smijten.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:49:22 #205
148689 Muis006
pi_65982419
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh, natuurlijk! Dankje voor de volledigheid

Gisteren bij Hell's Kitchen was het ook weer raak, hoewel hij niet met eten heeft gesmeten
pi_65982431
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is jouw smaak? .
*nieuwsgierig*.
Strak en zwart maar wel sexy. .
pi_65982452
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh, natuurlijk! Dankje voor de volledigheid

Gisteren bij Hell's Kitchen was het ook weer raak, hoewel hij niet met eten heeft gesmeten
De vorige afleveringen wel
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:50:27 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982464
O, dat knobbeltje hč, waar ik het over had en waar ik nog mee naar de dokter zou: die is alweer bijna verdwenen . Het is nu niet eens meer een echte knobbel, maar een kleine verdikking. Kennelijk toch een ontstekinkje ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:50:45 #209
148689 Muis006
pi_65982482
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

De vorige afleveringen wel
Ja hahaha, ik vind de hamburgerworp nog steeds het mooist. Die spatte zo mooi uit elkaar tegen de muur
pi_65982487
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

dat dus
Ja doei.
pi_65982493
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nee, ik en mijn lijn hebben het nog niet aangedurfd. Hoewel, nu ik toch low-cal eet vandaag, kan ik wel die soufflé maken Als ik tijd heb.

Ik heb een hele berg boeken gekocht, ik weet van puur plezier niet waar ik moet beginnen met koken en bakken Ik zag ook allemaal zalige recepten van Rachel Allen: amandelrollen, maple-banaantaart...
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:51:11 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982504
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heb jij alleen maar zwart in de kast hangen dan? Dat lijkt me ook maar saai .
Niet meer actief op Fok!
pi_65982558
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doen Die is veel te zoet, die eet ook aangebrande en mislukte dingen gewoon op
pi_65982561
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd. Ik heb wel een aardig aantal zwarte bh's, maar toch ook een hoop in kleur.

Wel een hoop dezelfde modellen in een ander kleurtje uitgevoerd.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:52:34 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982564
En suggereer je nu dat mijn nieuwe setje niet sexy is? .

Ik ga eens even boterhammen met pindakaas bereiden .
Niet meer actief op Fok!
pi_65982580
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welnee, dat nou ook weer niet. Ik zal zo wel even een fotootje maken. . Even m'n lunch opeten.
pi_65982584
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh jee, dat zou mijn meneer dus nooit doen Die is veel te zoet, die eet ook aangebrande en mislukte dingen gewoon op
Mijn meneer ook niet hoor. Gelukkig maar, ik zou er bloednerveus van worden
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:53:05 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982594
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Idd. Ik heb wel een aardig aantal zwarte bh's, maar toch ook een hoop in kleur.

Wel een hoop dezelfde modellen in een ander kleurtje uitgevoerd.
Ik wil niet weten hoeveel beha's jij hebt . Ik heb er nu 5, incl een sportbeha.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:53:47 #219
148689 Muis006
pi_65982621
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat lief

Er was pas geleden ophef in Engeland, dat Gordon in zijn programma meer dan 100x fuck had gezegd. Ouders spraken er schande van en wilden dat Channel4 hem ontsloeg. Kom op zeg je weét dat je dat kan verwachten als je zijn programma op zet.
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:54:35 #220
148689 Muis006
pi_65982650
Mijn meneer heeft één keer een appeltaart laten vallen en toen keek ik hem zo boos aan dat ie voortaan nergens meer aan durft te komen.
pi_65982680
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wat lief

Er was pas geleden ophef in Engeland, dat Gordon in zijn programma meer dan 100x fuck had gezegd. Ouders spraken er schande van en wilden dat Channel4 hem ontsloeg. Kom op zeg je weét dat je dat kan verwachten als je zijn programma op zet.
Inderdaad, da's net alsof je je kind voor een Jean-Claude van Damme-film zet en dan gaat zeuren als er iemand in elkaar geslagen wordt.
pi_65982711
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:

Inderdaad, da's net alsof je je kind voor een Jean-Claude van Damme-film zet en dan gaat zeuren als er iemand in elkaar geslagen wordt.
en ik weet zeker dat die mensen ook bestaan
pi_65982774
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:54 schreef Muis006 het volgende:
Mijn meneer heeft één keer een appeltaart laten vallen en toen keek ik hem zo boos aan dat ie voortaan nergens meer aan durft te komen.
Ow, dat is črg

Mijn meneer heeft een keer een chocoladecake voor me gebakken toen 'ie wat goed te maken had!
SPOILER
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:58:54 #224
14746 k_i_m
pi_65982839
Weer een update van het werkfront;

Het goede nieuws is dat ze zo goed zijn om mij een detacheringscontract aan te bieden voor een jaar. Maar dan wel met kleine lettertjes erbij dat als het werk waar ik geweest ben inderdaad met een half jaar klaar is, ik zo goed als fulltime en door het hele land heen moet gaan werken tot het eind van mijn contract .

En het nóg goedere nieuws is dat ik nog even mocht nadenken over dit aanbod .
In my life
Why do I smile
pi_65982843
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:

Ow, dat is črg

Mijn meneer heeft een keer een chocoladecake voor me gebakken toen 'ie wat goed te maken had!
SPOILER
Was dat nadat jij zijn lievelingseten had gemaakt en het helemaal zelf had opgegeten? (geweldig overigens!)
pi_65982859
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil niet weten hoeveel beha's jij hebt . Ik heb er nu 5, incl een sportbeha.
Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
SPOILER
  donderdag 12 februari 2009 @ 12:59:27 #227
148689 Muis006
pi_65982860
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ow, dat is črg

SPOILER
Ja en hij was net een half uur uit de oven ook nog hij voelde zich superschuldig.

En hoe krijgt je mister het voor elkaar om een droge chocoladecake te maken ?
pi_65982882
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was dat nadat jij zijn lievelingseten had gemaakt en het helemaal zelf had opgegeten? (geweldig overigens!)
Nee, een andere keer.
pi_65982917
KIM, gaat 'ie lekker! Wat een kans! Kind achterin de auto en gaan!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:02:07 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65982956
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:36 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Mensen die op basis van een regeltje op Fok menen te weten hoe hun leven er uit ziet
Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaan ?

Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en " " als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik .
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:02:12 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65982959
Ik heb mijn setje online gevonden: http://www.lace.dk/shared(...)_width_7a033f2f.jpeg
Niet meer actief op Fok!
pi_65982967
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb niet voor niets mezelf verboden om nog meer bh's te kopen. Ik kom uit op 17 min of meer goedzittende bh's.
SPOILER
Ik heb er nu maar een paar, waarvan 3 echt lekker zittende. Twee van Marlies Dekkers en 1 net zo dure van een ander goed merk waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet
pi_65983080
ik heb 2 BH's

dezelfde, maar dan wel verschillende ' kleuren '
Ja doei.
pi_65983084
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb er nu maar een paar, waarvan 3 echt lekker zittende. Twee van Marlies Dekkers en 1 net zo dure van een ander goed merk waarvan ik de naam zo 1,2,3 niet weet
PrimaDonna? MarieJo?

Ik heb overigens nog wel meer bh's, maar die passen allemaal niet meer. En aangezien ze erg prijzig waren, vind ik het zonde om ze weg te doen.
pi_65983106
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mijn setje online gevonden: http://www.lace.dk/shared(...)_width_7a033f2f.jpeg
Dit had ik niet aan moeten klikken. Ik zit in de computerzaal op de uni.
pi_65983132
quote:

[..]

SPOILER
Damn, dat zal wat geld gekost hebben.
Ik heb er ook wel veel, maar heel veel zijn er te groot of te klein. Op dit moment zijn er een stuk of 4 die enigszins redelijk van vorm zijn, maar die hebben wel weer naden dus als de tijd van strakkere shirtjes en minder laagjes er weer aankomt moet ik toch echt op zoek naar nieuwe.
pi_65983147
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Goed dat je het even zegt.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:07:46 #238
14746 k_i_m
pi_65983158
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
KIM, gaat 'ie lekker! Wat een kans! Kind achterin de auto en gaan!
Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.

Ik denk dat deze mevrouw gewoon heel bedreven is in het afpersen van mensen die net van school komen, alle trucs werden uit de kast getrokken. Of ik het dan niet zonde vond om een tijd niet te werken. Nee, ik vind het zonde om een half jaar kutwerk te doen, wat slecht betaalt, én niet in de buurt is. Oja, en het is kutwerk .

Dat vind ik zonde mevrouw .
In my life
Why do I smile
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:09:31 #239
148689 Muis006
pi_65983216
Ik heb 6 bh's

- een rode sloggi, die is helemaal glad dus kan ook onder een strak shirt
- een paarse push up
- een bruine met streepjes
- een zwarte zonder bandjes
- een huidskleurige
- eentje met van die plak-cups
pi_65983244
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Damn, dat zal wat geld gekost hebben.
Ik heb er ook wel veel, maar heel veel zijn er te groot of te klein. Op dit moment zijn er een stuk of 4 die enigszins redelijk van vorm zijn, maar die hebben wel weer naden dus als de tijd van strakkere shirtjes en minder laagjes er weer aankomt moet ik toch echt op zoek naar nieuwe.
Jup. Gelukkig krijg ik ook wel eens wat van mijn lief Die houdt ook van mooie lingerie.

En na mijn operatie en afval 'race' had ik natuurlijk ook weer nieuwe nodig, dus een goed excuus om te shoppen.
pi_65983277
quote:

[..]

SPOILER

Volgens mij kan ik voor het geld dat dat waard is de rest van mijn leven ondergoed dragen.
En dan is er nog genoeg geld over voor ondergoed voor vriend, eventuele kinderen en huisdieren ook.

Maar ze zijn vast wel allemaal heel mooi.
pi_65983288
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik voor het geld dat dat waard is de rest van mijn leven ondergoed dragen.
En dan is er nog genoeg geld over voor ondergoed voor vriend, eventuele kinderen en huisdieren ook.

Maar ze zijn vast wel allemaal heel mooi.
dat dus
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:12:15 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983309
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Stel je aan zeg! Gewoon een dame in lingerie Wat dacht jij dan te zullen zien? Gewoon setje zonder dame? .

Mijn volgende setje moet in 1 kleur: rood of donkerblauw Hahaha.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 12 februari 2009 @ 13:12:18 #244
70532 loveli
N
pi_65983311
*confronterend* Ik heb er meer dan Ewelina...
crap in = crap out
pi_65983335
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en " " als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik .
Is Valentijnsdag tegenwoordig een echte feestdag?!
Cool! Dat heeft de middenstand van Nederland ons toch maar fijn door de strot geduwd!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:14:14 #246
148689 Muis006
pi_65983384
Ik ben 'Hit the road Jack' aan het luisteren en ergens vind ik het toch wel dolkomisch dat Ray op een gegeven moment zingt

You're the meanest old woman I have ever seen
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:14:29 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65983390
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.

Ik denk dat deze mevrouw gewoon heel bedreven is in het afpersen van mensen die net van school komen, alle trucs werden uit de kast getrokken. Of ik het dan niet zonde vond om een tijd niet te werken. Nee, ik vind het zonde om een half jaar kutwerk te doen, wat slecht betaalt, én niet in de buurt is. Oja, en het is kutwerk .

Tis natuurlijk ook wel heel zonde om tijd voor je kind te hebben ipv jezelf af te beulen voor uit hun bek naar koffie en geen ontbijt-stinkende kantoorbobo's, die ervoor zorgen dat je na een gesprek van 2 minuten al liever een vork in je oog wil steken ipv nog een keer het woord "schakelen"of "target"te horen.

Maar dat is mijn mening ,
pi_65983413
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Is Valentijnsdag tegenwoordig een echte feestdag?!
Cool! Dat heeft de middenstand van Nederland ons toch maar fijn door de strot geduwd!
Je kunt het toch ook vieren zonder de middenstand te spekken? Gewoon iets leuks gaan doen, een dagje aandacht aan elkaar besteden, dat hoeft niet veel geld te kosten. Niet dat je dat de rest van het jaar niet doet, maar waarom zou je het niet een keertje extra doen?
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:15:51 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983429
Ik heb trouwens nog nooit een Valentijnskaart verstuurd (volgens mij wel één of twee keer één gekregen, maar dat weet ik niet meer )
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:16:36 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983447
Ik erger me sowieso rot aan al die Valentijnsshizzle. Maar dat komt vast doordat ik geen Valentijn heb en ook geen oogje heb op iemand .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983452
quote:
Zeg dat dan gewoon meteen ipv van suggereren dat iemand buiten valentijn ook wel niks leuks zal doen.

[ Bericht 15% gewijzigd door MuadDib op 12-02-2009 14:20:56 ]
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65983458
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Komt het nou doordat je parttime wilt werken, dat je zulke k**-aanbiedingen krijgt?

Als je je werk toch haat, kun je beter thuisblijven en met je freggel naar de kinderboerderij gaan
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:16:59 #253
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983461
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.

* zwahiel is terug en up and running van de wintersport.
Nou ja up and running... Stoned en olifantjes bekijkende van de pijnstillers

De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.

En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komen En dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.

Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)

* zwahiel kreeg wel te horen dat ik afgevallen was
Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.

@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet. Valentijn is voor mij niet echt een feestdag eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:18:00 #254
14746 k_i_m
pi_65983500
quote:

[..]

Joh, dat is net zo vermoeiend als dat ik bijvoorbeeld in OUD vraag of iemand een bepaald autostoeltje heeft en wat de ervaring is, dat ik me eerst door 20 posts heen moet worstelen met reacties "DIE IS VEEL TE DUUR" in plaats van de gevraagde gebruikservaring .

Adem in, adem uit .
In my life
Why do I smile
pi_65983501
Ok, vergeet die foto maar. .
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:18:53 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983531
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, vergeet die foto maar. .
Ik wilde er net naar vragen. Waarom? .
Anders maak je een foto zonder jezelf erin .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983537
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jup. Gelukkig krijg ik ook wel eens wat van mijn lief Die houdt ook van mooie lingerie.

En na mijn operatie en afval 'race' had ik natuurlijk ook weer nieuwe nodig, dus een goed excuus om te shoppen.
Heb je nu wel steeds dezelfde maat, ook als je afvalt ofzo?
Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
pi_65983549
*bliep*
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:19:17 #259
148689 Muis006
pi_65983550
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.

De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.

En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komen En dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.

Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)

Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.

@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet.
Zwahiel! Da's niet slim he !

Heel veel beterschap zijn het roze olifantjes?
pi_65983591
oh, en met kerst en sinterklaas doen wij ook niet aan cadeautjes

alleen indien sociale gezelligheid zoals lootjes enzo maar dat zou wmb net zo lief ergens in juli kunnen
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:21:41 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983640
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook " ", maar ja, het moest maar voor een keertje .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983647
quote:

[..]

Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euro Dan durf je ook geen scheet meer te laten.
pi_65983661
Zwahiel: jij kunt tenminste kiezen uit een Bjorn Borg of een Hema-onderbroek, wij kunnen niet kiezen dus dan kan er ook geen sprake zijn van decadentie.

Beterschap met je rib.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:22:52 #264
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983685
@Muis, nee geen roze, maar ik ben wel een heel stuk giecheliger zeg maar
Ondanks ik toch sterk 't idee heb dat die kleine smarties geen drol doen want ik blijf 't nog steeds voelen. Zal wel goed komen, wordt je hard van denk ik maar steeds

Die val zag er wel vet spectaculair uit hoorde ik, ook al lag ik op de grond daarna naar lucht te happen zeg maar. Maar ja, in dit geval: pijn is fijn en no pain no game. Op naar de volgende wintersport
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65983692
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde er net naar vragen. Waarom? .
Anders maak je een foto zonder jezelf erin .
Haha, ik had ze gewoon op bed uitgespreid hoor. Maar ik snap het programmaatje van m'n telefoon op de pc niet helemaal, dus het is me teveel moeite. .
pi_65983699
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook " ", maar ja, het moest maar voor een keertje .
Jawel. Ik koop bijna altijd wel een bijpassend broekje. Maar eigenlijk altijd maar 1, omdat die die zo duur zijn. Ik draag ze dus niet altijd samen, zeker niet omdat bepaalde broekjes of strings niet goed staan onder bepaalde kleding.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:23:30 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983715
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euro Dan durf je ook geen scheet meer te laten.
.

Maar idd, het is echt vd zotte . Dit was trouwens het laatste bijpassende broekje dat ze nog hadden en o wonder, ook nog in mijn maat .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983734
Voor Zwahiel.

Gekneusde ribben zijn vreselijk.
Je gaat daar nog weken (met pech zelfs maanden) plezier van hebben, arme ziel.
Voordeel: jij hoeft er geen beha omheen te knopen.
pi_65983739
quote:

[..]

Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakker En als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
pi_65983766
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:

En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet. Valentijn is voor mij niet echt een feestdag eigenlijk.
Auw!

En ik dacht serieus even 'Wie is ondergoedpraterij? '
pi_65983777
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook vieren zonder de middenstand te spekken? Gewoon iets leuks gaan doen, een dagje aandacht aan elkaar besteden, dat hoeft niet veel geld te kosten. Niet dat je dat de rest van het jaar niet doet, maar waarom zou je het niet een keertje extra doen?
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:26:07 #272
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983807
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Zwahiel: jij kunt tenminste kiezen uit een Bjorn Borg of een Hema-onderbroek, wij kunnen niet kiezen dus dan kan er ook geen sprake zijn van decadentie.

Beterschap met je rib.
ghehe nou ja, keuze... Hema of BB is toch wel een wereld van verschil
heb die BB's al eigenlijk sinds ze te verkrijgen waren, na eentje was ik verkocht zit heerlijk ziet er prima uit en ze hebben geinige kleurtjes enzo. En ze gaan lang mee. Dag Hema ondergoed

Hoef gelukkig geen bh's te kopen maar weet wel dat ze idd wel aan de prijzige kant zijn, snap nooit zo waarom eigenlijk.

Gracie voor de rib. Gewoon pilletjes als smarties blijven eten dan komt 't vanzelf goed denk ik zo.

Vind 't eigenlijk wel wat hebben zo'n 'oorlogswond' stiekem Doet me weer leven zeg maar.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:26:47 #273
14746 k_i_m
pi_65983837
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tis natuurlijk ook wel heel zonde om tijd voor je kind te hebben ipv jezelf af te beulen voor uit hun bek naar koffie en geen ontbijt-stinkende kantoorbobo's, die ervoor zorgen dat je na een gesprek van 2 minuten al liever een vork in je oog wil steken ipv nog een keer het woord "schakelen"of "target"te horen.

Maar dat is mijn mening ,
Ze heeft zelf ook kinderen, vertelde ze me. Dan zou ze juist moeten snappen dat je geen trek hebt in zoveel onzekere factoren. Maargoed, ik bel haar aan het eind van de dag wel terug dat ze maar iemand anders moet bellen (ze zei dat er na mij alweer een aantal mensen stonden te popelen . ) in de enorme rij die nog na mij volgt .
In my life
Why do I smile
pi_65983856
Ik heb 2 nonsekseh seamless BH's van de Hema. Huidskleur en zwart.
Een sportBH. En dan nog een zwarte seamless met een kantrandje mét bijpassend broekje. Voor als het nodig is. .
Fok!bejaarde
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:27:24 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983863
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Goodbye het volgende:

En ik dacht serieus even 'Wie is ondergoedpraterij? '
Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:27:37 #276
148689 Muis006
pi_65983870
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
Nou ik dus niet mijn vriend lust geen gebakken ei.
pi_65983877
Wat ik stom vind is dat ze niet standaard een aantal broekjes, 3 ofzo, verkopen bij die BH, voor een normaal bedrag. Een BH draag je een paar dagen, broekjes niet, dus dan moet je precies uitmikken op welke dag je het bijpassende broekje erbij aantrekt
pi_65983880
Toch gelukt!

Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
pi_65983882
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef cinnamongirl het volgende:

Ik heb nu al zin in valentijnsavond lekker eten
SPOILER
We doen ook cadeautjes, is wel zo leuk
pi_65983885
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakker En als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
Oh, dat is wel fijn. Ook een goed excuus om niet meer af te hoeven vallen...
Ik durf de laatste tijd geen bh's meer te kopen omdat mijn cupmaat schommelt. Dan maar oude uit de kast halen want die heb ik nog wel in allerlei maten. Alleen zijn ze niet echt mooi, maarja.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:28:05 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983886
quote:

[..]

Welke maat dan? 65?
Niet meer actief op Fok!
pi_65983890
ach, iedereen vindt het leuk om wat te krijgen van zijn of haar lief, of het nu met valentijnsdag is of niet

dat spastische gedoe je hoeft niets te doen, het mag wel

opgelost

slotje
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:28:17 #283
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983898
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook .
ghehehe. Ik ga zo wel weten wat ik nu ooit wel of niet moet kopen in case van een dinnetje.
pi_65983908
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou ik dus niet mijn vriend lust geen gebakken ei.
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.
pi_65983911
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!

[ afbeelding ]

Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleur
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:29:29 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983946
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!

[ afbeelding ]

Ik vind die lichtblauwe het tofst . En verder verschillen onze smaken idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983957
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke maat dan? 65?
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujah

Misschien moet ik maar naar Engeland gaan ofzo, daar hebben ze wel veel grote maten.
pi_65983971
Oh en beterschaps vooor Zwahiel!

Fok!bejaarde
pi_65983978
Ik ben toch wel blij met mijn heel bescheiden 80C geloof ik. Bijna al mijn bh's komen gewoon bij de hema vandaan. Net als mijn broekjes. Gewoon allemaal zwart, past altijd bij elkaar. Ik heb een paar mooiere dingen, voor bijzondere gelegenheden zeg maar

@Zwahiel: vervelend van die rib! Zo'n kneuzing is echt heel pijnlijk en vervelend

Ik ben weer terug van het hardlopen, 5km in 39 minuten, niet heel snel, maar ruim een minuut sneller dan mijn voormalige snelste tijd. Ik ben fier op mijzelf

Lekker gedoucht, kopje thee gezet, en nu achter de laptop en Fokken werken.
pi_65983990
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het moet ook niet op Valentijnsdag, maar het kan wel. Wij doen het ook een dag eerder of later maar ik vind het wel een goeie reminder om er een keer tijd voor vrij te maken want als je het allebei druk hebt vergeet je weleens lief voor elkaar te zijn omdat de ander er toch wel is.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:31:10 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983999
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
Wat ik stom vind is dat ze niet standaard een aantal broekjes, 3 ofzo, verkopen bij die BH, voor een normaal bedrag. Een BH draag je een paar dagen, broekjes niet, dus dan moet je precies uitmikken op welke dag je het bijpassende broekje erbij aantrekt
Ik bewaar dit setje gewoon voor speciale gelegenheden, dus ik hoef daar niet over na te denken. Draag op normale dagen gewoon m'n lelijke omabeha's .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:31:56 #292
148689 Muis006
pi_65984026
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;P
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:32:00 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65984030
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujah

Misschien moet ik maar naar Engeland gaan ofzo, daar hebben ze wel veel grote maten.
Dan moet je sparen en als je dan naar Engeland gaat meteen even wat setjes inslaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_65984032
quote:

[..]

Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
pi_65984064
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;P
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.
En de Hema heeft ze ook gewoon.

Het bakt overigens wel behoorlijk kut!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:33:00 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65984065
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Mijn naaimachineskillz0rs zijn daar niet goed genoeg voor hoor .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:33:30 #297
148689 Muis006
pi_65984095
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.
En de Hema heeft ze ook gewoon.

Het bakt overigens wel behoorlijk kut!
Hoezo bakt het kut ?
pi_65984108
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik ben daar niet handig genoeg voor. En buiten dat, ik heb een aantal doorzichtige bh's en ik vraag me af of het bij dat stofje werkt. Voorlopig kunnen ze ook nog op het strakste haakje.

Edit: ik bedenk me nu wel dat ik gewoon 65G kan blijven kopen en dat ik aan de lingeriewinkel vraag of de coupeuse het wat in wil nemen.
pi_65984145
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleur
Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat! Niet flauw bedoeld hoor.
pi_65984164
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat! Niet flauw bedoeld hoor.
Ja, wat een onthulling he?
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:35:16 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65984166
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh echt?
.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')