Ik ga stappen met een vriendin.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Wat doen jullie met Valentijn btw, nog leuke ideeen?
Dan zit ik bij mijn moeder, want die is de 14e jarig. Romàntisch joh!!quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Niets en neen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken.
Midsomer Murders! Leuk! Ik ben een detectivefanaat.quote:DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaag
Die was pas bij de Makro voor +-/ 240 euro. Ik heb me nog moeten inhouden om 'em niet te kopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hij wil graag zo'n kitchen-aid apparaat, deze. Maar dat is weer iets boven mijn budget en we hebben er nu niet echt plek voor in de keuken. DVD's zijn altijd goed, ik zal eens nadenken... misschien is een serie wel een goed plan. Midsomer murders ofzo. Past ook in budget, zie ik! Thanks voor het meedenken! * Phaidra hoopt dat meneer niet meeleest vandaag
Mensen die dat soort dagen als commerciele onzin afdoen en vervolgens op andere dagen ook nooit wat leuks ondernemenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga stappen met een vriendin.![]()
Commerciele onzin, dat valentijnsdag-gebeuren.
Mijn vader ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur.Het moet wel leuk blijven. Je kunt ook nog overwegen om een shitload aan kleine dingen erbij te kopen (bijv. een vleesvork
). Een paar jaar geleden heb ik een mooi schort gekocht voor mijn lief. Is hij nog steeds heel blij mee!
Man in de keuken.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Midsomer Murders! Leuk! Ik ben een detectivefanaat.
Hoe ging het gister???quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb even geen tijd om het vorige topic bij te lezen maar zo te zien ging het gisteravond ook niet echt ergens meer over...
Viking: fijn dat het wat beter gaat!
Moblo: beterschap.
Hier trouwens wel een productieve ochtend tot nu toe.Zelfs een goede ingeving gehad voor een script dat ik moet maken (ben het nog aan het leren), dus eigenlijk moet ik zo heel snel weer van het forum af!
Lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: boterham met sandwich spread
L: 2 boterhammen met ham en mosterd
T: boterham met sandwich spread
D: erwtensoep van mama
T: misschien nog een wijntje
Ja! Want ik heb echt een ontzettend saai kut leven en ik doe nooit leuke dingen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dagen als commerciele onzin afdoen en vervolgens op andere dagen ook nooit wat leuks ondernemen.
Oh ja, dat is as zaterdag al he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Haha, Miss Marple heb ik hier ook liggen. Uitermate suf, maar toch leuk. Er zijn weinig detectives die ik niet kijk (de spin-offs van Law & Order kan ik niet verdragen, en CSI-achtige series ook niet).quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vader ookwe hebben alle seizoenen van M.M. en dan ook nog alle van Poirot én Miss Marple (zowel met Margaret Rutherford als Joan Hickson als Geraldine McEwan
)
oh dat is echt een heel gaaf kookboekquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Even mijn saldo gecheckt: tussen de 75 en 100 euro moet kunnen. Hij wil het kookboek 'de zilveren lepel' wel hebben, die is 45 euro. Maar dan mag er dus nog wel wat bij...
En Moblo, ieeeuuwwww!!
Oh ja, espressomachines zijn ook belachelijk duur! Ik vraag me echt af of je verschil proeft tussen een kopje uit een appartaat van 150 euro of 1000 euro. Dat de allergoedkoopste niet echt goed zijn, geloof ik wel, maar verder??quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mijne wil een espressomachine, maar da's mooi te duur.Het moet wel leuk blijven. Je kunt ook nog overwegen om een shitload aan kleine dingen erbij te kopen (bijv. een vleesvork
). Een paar jaar geleden heb ik een mooi schort gekocht voor mijn lief. Is hij nog steeds heel blij mee!
Man in de keuken.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Midsomer Murders! Leuk! Ik ben een detectivefanaat.
Hoe is het met je administratie? Al af? Of stel je het nu uit tot 25 maart?quote:
Ik vind CSI helemaal niets meer. Het is zo uitgemolken! Van Law & Order kijk ik eigenlijk alleen SVU, maar dat is meer omdat die het vaakst op TV is als ik langszapquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, Miss Marple heb ik hier ook liggen. Uitermate suf, maar toch leuk. Er zijn weinig detectives die ik niet kijk (de spin-offs van Law & Order kan ik niet verdragen, en CSI-achtige series ook niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |