Hey over 1 uur doe ik ook minder, ga ik alleen nog naar college tot 12 uur en daarna doe ik niets meerquote:Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hou op Miss_S, zo wordt het nog veel duidelijker dat ik nog geen fuck gedaan heb vandaag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, mijn hele auto zat dichtgevroren vanmorgen
Ik dacht ff dat ik de ramen eruit zou trekken (wel lekker luchtig)
Dus je bent wel al nuttig bezig geweestquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:21 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, mijn hele auto zat dichtgevroren vanmorgen
Ik dacht ff dat ik de ramen eruit zou trekken (wel lekker luchtig)
Evers, en als ik ga googlen op die naam en geboortedatum, krijg ik alleen maar begraafplaatsen als hits?quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef Laureline het volgende:
@MoBlo: In mijn tijdhadden we allemaal stickers met ons telefoonnummer achterop de OVkaart geplakt, want anders kreeg je, als het via de IBG moest weer gedoe, boetes, en niet nog een keer mogen kwijtraken enzo. Wel tof dat je haar probeert te achterhalen! En gewoon telefoonboek, mensen met die achternaam bellen? Of is het De Vries oid?
En tegen het hongergevoel: bij mij helpt het wel als ik helemaal geen brood eet. Na 1 boterham pindakaas wil ik namelijk meteen het hele snoepschap leegkopen. Maar dan moet je wel de tijd en mogelijkheid hebben in de weer te gaan met groente, soepen, warm eten tussendoor...dat zal bij jou wel lastiger zijn. Anders die chroompillen, die sommigen hier nu slikken?
zal eens wat van die echinaforce halen van Vogel, dat hadden we vroeger altijd...quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Alweer ziekig, MoBlo?![]()
Misschien een idee om even wat echinacea of vitaminen ofzo te slikken?
Of doe je dat al?
Ik woon in een durrup en het hoogste gebouw is de kerk (maar daar staat een hek omheenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
kun je 'm niet tegen een hoog gebouw aanzetten ofzo?dan hoef je altijd wat minder te krabben
Hier scheen het zonnetje en nu sneeuw het!quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je bent wel al nuttig bezig geweest![]()
Is het bij jullie overal ook zo'n mooi weer? Hier schijnt het zonnetje
Hier nog 1.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:27 schreef ElisaB het volgende:
Ow kijk, dat verklaart.... Ik ben voor 10:00 compleet nutteloos. Ik kom eigenlijk pas echt op gang als de gemiddelde mens de dag afsluit
Viel eigenlijk wel mee. Ik was er wel op voorbereid dat het zou gebeuren. Op het moment zelf vond ik het wel genant, vooral toen er toevallig een vriendin van mijn moeder langskwam die vroeg wat de reden was voor het uitdelen van taart. Maar ik heb er geen trauma's aan overgehouden, ik zie het maar als een overgangsrite van meisje naar jong-volwassene. Ik was ook best 'trots' dat ik er nu ook bij hoorde (ik keek altijd wel op naar mijn oudere zussen, ze zijn 13 en 9 jaar ouder dan ik).quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
DAD en Phaidra; vonden jullie dat niet genant?Ik zou me kapot geschaamd hebben als mijn ouders dat zouden doen en ben zeker van plan het ook niet zo te "vieren" bij mijn dochter. Maar goed, ik schaamde me zelfs voor mijn eerste bh
Me too. Ik functioneer 's ochtends niet. Ergens zo rond 10 uur begin ik geestelijk te ontwaken en na 11 uur ben ik aanspreekbaar.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
zelfde avatar als de nieuwe van DML![]()
![]()
Ik ben benieuwd! Laat je weten hoe het was?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef Sugar het volgende:
Ik ga werken en vanmiddag voor het eerst mindfullnessen. Ik ben er nu al een soort van zenuwachtig en opstandig van.![]()
Ik heb hetzelfde. Ik sta om 6.00 uur op en begin om 8.00 uur met werken (tot 16.00 uur). Als ik thuis werk begin ik om 6.00 uur al en ben ik om 14.00 uur klaar. Heerlijk!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef laziness het volgende:
Mijn beste prestaties zijn in de ochtend. In de middag kak ik helemaal in en na vier uur komt er weinig meer uit mijn handen. Ik begin graag om 7.00uur met werken zodat ik om 15.30uur klaar ben maar dat kan hier niet.
Gij vlotterdquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
hey! jij hebt ook een werkkloon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |