abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65949932
Slank de winter in #548 - met vertederende koalabeertjes

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65949953
Syrena Smartypants

FiPo, zie ik!
pi_65949957
Ik ga eens wat aan het werk ofzo.
pi_65949965
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana
Syrena bedoel je!
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:59:02 #5
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65949988
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 11 februari 2009 @ 14:59:38 #6
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65950012
Oh, en: *verder bijgelezen heeft*

Kim , ik zou mezelf niet in de vingers snijden. WW is gewoon een verzekering waar je genoeg voor betaald hebt .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65950027
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Syrena bedoel je!
Oh ja No offence, Syrena

Ewelina, volgens mij trek je massa's lurkers met zo'n TT
pi_65950028
Wat een verhalen Syrena... Heel genant maar achteraf wel heel grappig.

Meteen even een tvp en nu ga ik weer terug in de lurkstand.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:01:07 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65950079
tvp
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:04:02 #10
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65950180
Zo kreeg ik een telefoon mee van een collegaatje, die deed het niet meer maar ik wist iemand die dat wel kon maken. Ik dat ding naar die jongen gebracht, hij telefoon gemaakt, ik terugggegeven. Kreeg daarna telefoonjongen wel erg enthousiast aan de deur over 'wie die eigenares was'... stonden echt honderden sexsmsjes in van haar en haar vriendinnetje...
Prrrrr
pi_65950208
whehe

en misschien ga ik nog wel hardlopen ja... maar voel me een beetje kut, en ik weet niet echt waarom en heb nergens zin in behalve warme choco en heel veel vergeklopte slagroom
Ja doei.
pi_65950219
Ik heb nog een erge Voor de allerallereerste keer sex hebben daarover een brief schrijven naar je vriendin en ernaar verwijzen als "Een sterrebeeld dat ik niet meer ben" (dat is al sad, I know). Die brief op je bureau laten liggen per ongeluk en later je moeder op je kamer aantreffen, met brief in de hand.....

"WHUT??!?!?!?!"
Crapppppp...

Ja toen schreven we nog brieven, in de proefwerkweek op school
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:05:55 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65950247
Omg, ik ben een paar uurtjes weg en het topic is gewoon alweer vol .
Ik heb geluncht met een kennis, daarna geshopt (nieuwe kleren gekocht in de uitverkoop en een sleeve voor m'n laptop, roze uiteraard ).
Nu even bijkomen en bijlezen en dan ga ik m'n kamer eens opruimen. Het gaat best goed verder, met de duizeligheid. Is er nog wel, maar niet zo dat ik niks kan doen ofzo Ik ga later deze week ook even naar de kapper, want ik ben m'n haar zat. Het is helemaal ingezakt.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:06:46 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65950274
Te lekkere vruchtenmousse paraat heeft.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65950282
Fijn dat je duizels een beetje wegtrekken Viking En kapper is altijd lekker.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65950286
Ik stuur nooit sex smsjes!

Hmz.
pi_65950308
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog een erge Voor de allerallereerste keer sex hebben daarover een brief schrijven naar je vriendin en ernaar verwijzen als "Een sterrebeeld dat ik niet meer ben" (dat is al sad, I know). Die brief op je bureau laten liggen per ongeluk en later je moeder op je kamer aantreffen, met brief in de hand.....

"WHUT??!?!?!?!"
Crapppppp...

Ja toen schreven we nog brieven, in de proefwerkweek op school

Overigens heeft mijn moeder me laten weten op mijn 15e dat als ik een vriendje kreeg, ik dat moest zeggen want dan konden we naar de dokter voor de pil.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:08:57 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65950356
O en dat dierenleedgedoe: ik ben over het algemeen ook meer begaan met dieren dan met mensen. Denk dat dat komt doordat de mensen er een potje van maken en de dieren tegen hun wil met de gevolgen daarvan geconfronteerd worden (denk bijv aan die ene reclame met die specht die tegen een lantaarnpaal oid tikt; hártverscheurende reclame vind ik dat).
Niet meer actief op Fok!
pi_65950503
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Overigens heeft mijn moeder me laten weten op mijn 15e dat als ik een vriendje kreeg, ik dat moest zeggen want dan konden we naar de dokter voor de pil.
Ik was toen 17 (nou ja, 3 maanden voordat ik 18 werd). Bij de intake bij de psycholoog vroeg hij daarnaar, dus ik vertel mijn ontmaagdingsleeftijd "Goh, dat is wel laat he..." Eh, nee, dat was toen eigenlijk wel normaal
Hij: Oh eh. Ja. Serieus zeg, wat een sukkel. Gelukkig deed hij alleen de intake en niet de gesprekken.
pi_65950523
Goedemiddag!

Hier gelukkig geen genante momenten met mail of sms (of brieven)
Ik kreeg wel taart toen ik voor het eerst ongesteld was en er werd niet moeilijk gedaan over sex idd, als ik maar voorzichtig zou doen en aan de pil ging. Het scheelt dat ik twee oudere zussen heb, mijn moeder was al wat gewend!

Lijstje trouwens:
O: brinta
T: plakje ontbijtkoek, kopje koffie met melk
L: twee boterhammen met pindakaas
T: appel, vitalinea
D: champignonsoep
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_65950543
Fijn dat het duizelig zijn wat minder wordt, Viking

Ik baal, want ik heb mijn lunch al op, honger, verder niets te eten bij me en krijg net van mijn baas een vriendelijk doch zeer dringend verzoek de rest van de dag te blijven om een klus af te maken. (Werk normaal gesproken alleen 's ochtends.) Ik heb hier eigenlijk helemaal geen zin in, ik heb er geen tijd voor, het gooit mijn studieschema in de war, maar ik kan niet weigeren.

/klaagmode.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:15:44 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65950573
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:
O en dat dierenleedgedoe: ik ben over het algemeen ook meer begaan met dieren dan met mensen. Denk dat dat komt doordat de mensen er een potje van maken en de dieren tegen hun wil met de gevolgen daarvan geconfronteerd worden (denk bijv aan die ene reclame met die specht die tegen een lantaarnpaal oid tikt; hártverscheurende reclame vind ik dat).
Ik heb het idd ook meer met kinderen dan met volwassenen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65950670
Pff, de hele dag achter de computer werken is zooo suf. Bah. Wel al 20 trappen gelopen
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:19:46 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65950720
O, ik las iets over Esprit: mijn twee nieuwe bloesjes zijn ook van Esprit, met 30 en 50 % korting. I love sale .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:22:49 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65950818
Bestellen jullie wel eens wat bij Wehkamp trouwens? Ik heb een leuk lingeriesetje gezien, maar de maten gaan tot F en ik heb soms F, soms G, dus het kan zijn dat ik het moet retourneren. Gaat dat een beetje gemakkelijk bij Wehkamp?
Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik wat minder tiet had 'Up to big cups' gaat zelfs maar tot E .
Niet meer actief op Fok!
pi_65950894
Als je nog 10 kilo afvalt zijn ze vast kleiner
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:25:53 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65950927
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef P.F het volgende:
Als je nog 10 kilo afvalt zijn ze vast kleiner
Denk het niet. Ik had op m'n 12e al joekels (en de afgelopen 16 kg hebben ook niet veel uitgehaald )
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:27:16 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65950980
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Denk het niet. Ik had op m'n 12e al joekels (en de afgelopen 16 kg hebben ook niet veel uitgehaald )
Bij mij scheelt 10 kg afvallen ook (ruim) 2 cupmaten en 15 cm bovenwijdte. Het kán dus.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:27:38 #29
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65950994
Greysie wat een geniale film! Al die weetjes ook als ze tijdens de aftiteling nog een keer Pop! goes my heart laten zien
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65951046
Toen ik voor het eerst ongesteld werd haalde m'n pa deze voor me:

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65951106
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Bestellen jullie wel eens wat bij Wehkamp trouwens? Ik heb een leuk lingeriesetje gezien, maar de maten gaan tot F en ik heb soms F, soms G, dus het kan zijn dat ik het moet retourneren. Gaat dat een beetje gemakkelijk bij Wehkamp?
Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik wat minder tiet had 'Up to big cups' gaat zelfs maar tot E .
Beha's moet je passen in de winkel, zeker met die maat.
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg anders?
pi_65951118
Ik werd voor het eerst ongesteld tijdens een congres ver van huis. Ik had een witte strakke broek aan en was al 5 uur niet naar de wc geweest dus de vlek was zo groot als een voetbal Gelukkig waren m'n ouders er wel maar we konden nog lang niet naar huis en ze had alleen tampons
pi_65951131
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Nope. Ik zou echt naar een lingeriewinkel, kun je passen. Ik geloof dat er in de Zwanestraat een goede bh winkel zit. Een kennis van me haalde daar altijd bh's (en geloof me, de hare waren húúúúúúúúúge).
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:31:17 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65951152
DAD en Phaidra; vonden jullie dat niet genant? Ik zou me kapot geschaamd hebben als mijn ouders dat zouden doen en ben zeker van plan het ook niet zo te "vieren" bij mijn dochter. Maar goed, ik schaamde me zelfs voor mijn eerste bh
pi_65951165
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik kan dr. Kanhai in het OLVG zeer aanbevelen.
pi_65951184
Ik ging maar een BH kopen, ook al was ik 13? En had ik nog steeds geen borsten, maar ik werd altijd gepest met dat je zag dat ik geen BH aanhad
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:32:09 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65951187
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Voorlopig hoef ik niet zo nodig onder het mes, if you don't mind .
Mijn maat is nu uitverkocht bij Wehkamp, dus ik zoek wel even een shop op hier in de stad waar ze wel echt grote maten hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_65951214
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik voor het eerst ongesteld werd haalde m'n pa deze voor me:

[ afbeelding ]

Geweldig jouw vader. De mijne wist niet hoe gauw 'ie de kamer uit moest rennen iedere keer als het gesprek over 'vrouwendingen' dreigde te gaan. Ik heb twee zussen, geen broers, dus dat gebeurde nog regelmatig
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:32:57 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65951223
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nope. Ik zou echt naar een lingeriewinkel, kun je passen. Ik geloof dat er in de Zwanestraat een goede bh winkel zit. Een kennis van me haalde daar altijd bh's (en geloof me, de hare waren húúúúúúúúúge).
Ok, thanks, daar heb ik wat aan Morgen ofzo maar even kijken dan
Niet meer actief op Fok!
pi_65951241
Wat heb ik eigenlijk een gênante jeugd gehad
pi_65951251
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Voorlopig hoef ik niet zo nodig onder het mes, if you don't mind .
Mijn maat is nu uitverkocht bij Wehkamp, dus ik zoek wel even een shop op hier in de stad waar ze wel echt grote maten hebben .
In de Zwanestraat volgens zit er zo'n zaak volgens mij.

Neem alleen wel je portemonnee mee: die bh's kosten rond de 100 euro per stuk
pi_65951254
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik kan dr. Kanhai in het OLVG zeer aanbevelen.
Ik had Dr. Timmenga in het RDGG.
En ik koop nog steeds dure beha's.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:34:10 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65951266
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

In de Zwanestraat volgens zit er zo'n zaak volgens mij.

Neem alleen wel je portemonnee mee: die bh's kosten rond de 100 euro per stuk
Daarom wil ik dus kleinere tieten .
Niet meer actief op Fok!
pi_65951270
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
DAD en Phaidra; vonden jullie dat niet genant? Ik zou me kapot geschaamd hebben als mijn ouders dat zouden doen en ben zeker van plan het ook niet zo te "vieren" bij mijn dochter. Maar goed, ik schaamde me zelfs voor mijn eerste bh
't Was echt het enige wat er ooit mee gebeurd is. M'n moeder was erachter gekomen (ik vertelde níets, vroeger), die had 't blijkbaar aan m'n pa verteld, en die zette op een avond zonder iets te zeggen die pot voor me neer. Dat was het. .
pi_65951293
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
Wat heb ik eigenlijk een gênante jeugd gehad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65951312
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja? Ik zou wel 100 euro per BH over hebben voor enorme borsten!
Ik vind grote borsten echt mooi om te zien, maar ja.. Dan kijk ik er wel alleen naar
pi_65951358
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vraag naar Freya, die bh's kosten rond de 50-55 euro per stuk. Al wat betaalbaarder en het zit beter dan de bh's van Hunkemoller & co, waar ze toch ook al 30 euro voor vragen

Maar de prijzen zijn niet leuk meer. Je gaat niet even spontaan een lingeriesetje kopen.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:36:36 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65951362
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja? Ik zou wel 100 euro per BH over hebben voor enorme borsten!
Ik vind grote borsten echt mooi om te zien, maar ja.. Dan kijk ik er wel alleen naar
O ja, ik heb het er ook wel voor óver, maar zoveel geld heb ik eigenlijk niet.
Maar goed, ik wil iets leuks voor spannende nachten, dus toch maar even een weekje op brood met pindakaas leven dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_65951386
Viking: in de Zwanestraat zitten twee lingeriewinkels, je moet diegene hebben aan de kant van Tobi Jobi.
  woensdag 11 februari 2009 @ 15:37:22 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65951387
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:36 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vraag naar Freya, die bh's kosten rond de 50-55 euro per stuk. Al wat betaalbaarder en het zit beter dan de bh's van Hunkemoller & co, waar ze toch ook al 30 euro voor vragen

Maar de prijzen zijn niet leuk meer. Je gaat niet even spontaan een lingeriesetje kopen.
Ja, Freya, daar hoor ik vaker over .

Ik zou nooit iets van Marlies Dekkers kopen, dat vind ik echt fugly .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')