Syrena bedoel je!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog een ergeVoor de allerallereerste keer sex hebben daarover een brief schrijven naar je vriendin en ernaar verwijzen als "Een sterrebeeld dat ik niet meer ben" (dat is al sad, I know). Die brief op je bureau laten liggen per ongeluk en later je moeder op je kamer aantreffen, met brief in de hand.....
"WHUT??!?!?!?!"
Crapppppp...
Ja toen schreven we nog brieven, in de proefwerkweek op school
Ik was toen 17 (nou ja, 3 maanden voordat ik 18 werd). Bij de intake bij de psycholoog vroeg hij daarnaar, dus ik vertel mijn ontmaagdingsleeftijd "Goh, dat is wel laat he..." Eh, nee, dat was toen eigenlijk wel normaalquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Overigens heeft mijn moeder me laten weten op mijn 15e dat als ik een vriendje kreeg, ik dat moest zeggen want dan konden we naar de dokter voor de pil.
Ik heb het idd ook meer met kinderen dan met volwassenen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:08 schreef Viking84 het volgende:
O en dat dierenleedgedoe: ik ben over het algemeen ook meer begaan met dieren dan met mensen. Denk dat dat komt doordat de mensen er een potje van maken en de dieren tegen hun wil met de gevolgen daarvan geconfronteerd worden (denk bijv aan die ene reclame met die specht die tegen een lantaarnpaal oid tikt; hártverscheurende reclame vind ik dat).
Denk het niet. Ik had op m'n 12e al joekelsquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef P.F het volgende:
Als je nog 10 kilo afvalt zijn ze vast kleiner
Bij mij scheelt 10 kg afvallen ook (ruim) 2 cupmaten en 15 cm bovenwijdte. Het kán dus.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik had op m'n 12e al joekels(en de afgelopen 16 kg hebben ook niet veel uitgehaald
)
Beha's moet je passen in de winkel, zeker met die maat.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Bestellen jullie wel eens wat bij Wehkamp trouwens? Ik heb een leuk lingeriesetje gezien, maar de maten gaan tot F en ik heb soms F, soms G, dus het kan zijn dat ik het moet retourneren. Gaat dat een beetje gemakkelijk bij Wehkamp?
Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik wat minder tiet had'Up to big cups' gaat zelfs maar tot E
.
Nope. Ik zou echt naar een lingeriewinkel, kun je passen. Ik geloof dat er in de Zwanestraat een goede bh winkel zit. Een kennis van me haalde daar altijd bh's (en geloof me, de hare waren húúúúúúúúúge).quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Bestellen jullie wel eens wat bij Wehkamp trouwens? Ik heb een leuk lingeriesetje gezien, maar de maten gaan tot F en ik heb soms F, soms G, dus het kan zijn dat ik het moet retourneren. Gaat dat een beetje gemakkelijk bij Wehkamp?
Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik wat minder tiet had'Up to big cups' gaat zelfs maar tot E
.
Ik kan dr. Kanhai in het OLVG zeer aanbevelen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Beha's moet je passen in de winkel, zeker met die maat.
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg anders?
Voorlopig hoef ik niet zo nodig onder het mes, if you don't mindquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Beha's moet je passen in de winkel, zeker met die maat.
Ik weet nog wel een goede plastisch chirurg anders?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toen ik voor het eerst ongesteld werd haalde m'n pa deze voor me:
[ afbeelding ]
Ok, thanks, daar heb ik wat aanquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nope. Ik zou echt naar een lingeriewinkel, kun je passen. Ik geloof dat er in de Zwanestraat een goede bh winkel zit. Een kennis van me haalde daar altijd bh's (en geloof me, de hare waren húúúúúúúúúge).
In de Zwanestraat volgens zit er zo'n zaak volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voorlopig hoef ik niet zo nodig onder het mes, if you don't mind.
Mijn maat is nu uitverkocht bij Wehkamp, dus ik zoek wel even een shop op hier in de stad waar ze wel echt grote maten hebben.
Ik had Dr. Timmenga in het RDGG.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan dr. Kanhai in het OLVG zeer aanbevelen.
Daarom wil ik dus kleinere tietenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In de Zwanestraat volgens zit er zo'n zaak volgens mij.
Neem alleen wel je portemonnee mee: die bh's kosten rond de 100 euro per stuk
't Was echt het enige wat er ooit mee gebeurd is. M'n moeder was erachter gekomen (ik vertelde níets, vroeger), die had 't blijkbaar aan m'n pa verteld, en die zette op een avond zonder iets te zeggen die pot voor me neer. Dat was het.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
DAD en Phaidra; vonden jullie dat niet genant?Ik zou me kapot geschaamd hebben als mijn ouders dat zouden doen en ben zeker van plan het ook niet zo te "vieren" bij mijn dochter. Maar goed, ik schaamde me zelfs voor mijn eerste bh
quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:33 schreef P.F het volgende:
Wat heb ik eigenlijk een gênante jeugd gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja? Ik zou wel 100 euro per BH over hebben voor enorme borsten!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus kleinere tieten![]()
.
Vraag naar Freya, die bh's kosten rond de 50-55 euro per stuk. Al wat betaalbaarder en het zit beter dan de bh's van Hunkemoller & co, waar ze toch ook al 30 euro voor vragenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus kleinere tieten![]()
.
O ja, ik heb het er ook wel voor óver, maar zoveel geld heb ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja? Ik zou wel 100 euro per BH over hebben voor enorme borsten!
Ik vind grote borsten echt mooi om te zien, maar ja.. Dan kijk ik er wel alleen naar
Ja, Freya, daar hoor ik vaker overquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vraag naar Freya, die bh's kosten rond de 50-55 euro per stuk. Al wat betaalbaarder en het zit beter dan de bh's van Hunkemoller & co, waar ze toch ook al 30 euro voor vragen
Maar de prijzen zijn niet leuk meer. Je gaat niet even spontaan een lingeriesetje kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |