Met van die gloeiend hete "borden" waar je eten nog even op verderprutteltquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:21 schreef ColdFeet het volgende:
Hé, volgens mij heb ik daar ook wel 's gegeten!
Studeer jij in Eindhoven?
Ik kan sowieso niet zo goed tegen dat soort foto's. Ik vind het zo zieligquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:26 schreef ColdFeet het volgende:
Het was niet mijn bedoeling om iedereen van slag te brengen met die foto'sIk vond ze juist wel schattig
Je wilt niet weten wat een enge foto's van verkoolde dieren je kunt vinden als je nieuwsberichten over de branden leest.....
Wat lief dat je je zo bekommert om de mensen die geen tijd hebben om bij te lezenquote:
Ik moet er nog een bedenkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef laziness het volgende:
Wat zijn de TT's saai de laatste tijd
Brrrr. Mijn schoonouders wonen erquote:
Nou als iemand geinteresseerd is in group dynamics is mijn samenvatting heel boeiendquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat lief dat je je zo bekommert om de mensen die geen tijd hebben om bij te lezen.
Ik ben stadwaarts. Tschüss!.
Succes!quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben bezig met mijn scriptie, morgen moet ie ingeleverd!
Whehe, niet zo veelquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef Sugar het volgende:
SiTuSavais, ik weet wel een bovenwoning voor je! Maar hoeveel kun je uitgeven?
Klinkt erg lekker! Hier zo maar eens even ontbijten met kwark en muesli en vanavond staat er lasagna op het menu.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
Ik zit lekker mijn salade op te peuzelen en ga zo wat vakken van vandaag voorbereiden![]()
mn salade is echt naaisga ik vaker maken en meenemen
mais, rucola, romatomaatje, gerookte kipfiletreepjes en wat peper er overheen![]()
en 2 bosuitjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker! Hier zo maar eens even ontbijten met kwark en muesli en vanavond staat er lasagna op het menu.
Australiers zijn sowieso behoorlijk begaan met de natuur en het conserveren ervan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:27 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik vond het juist wel mooi om te zien dat ze zich daar om die dieren bekommeren
Hmhmquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Australiers zijn sowieso behoorlijk begaan met de natuur en het conserveren ervan.
Ik hou daar wel van, gewoon je zooi opruimen en genieten van het moois om je heen.
Mijn meneer komt uit Eindhoven en is van hetzelfde jaar als jij, vandaar mijn nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:34 schreef Sugar het volgende:
ColdFeet, ik ben niet van oorsprong Eindhovense, nee.Ik kom uit Rosmalen.
Ik ben er op mijn 18e gaan wonen omdat ik er naar de toneelschool ging.
Ik twijfel. Een mix van griekse yoghurt met tahin en verse kruiden is net zo lekker creamy als hummus. Maar: ja, ik eet het ook graagquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Hm, Houmous, ik ben er echt verslaafd aan, vind het ook het lekkerste broodbeleg dat er is.
dit is mn 'tussendoortje' / antikatervoerquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn meneer komt uit Eindhoven en is van hetzelfde jaar als jij, vandaar mijn nieuwsgierigheid
MoBlo: jij bent vroeg met lunchen, man!Maar klinkt goed, ik hou ook erg van saladelunches.
En conleche, ze verkopen nu die foto met dat flesje water als poster om fondsen tewerven voor slachtoffers, las ik op HLN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van vanochtend niet aan te raden
Ja doei.
Ook heerlijk, dat haal ik bij mijn Turkse supermarktje. Houmous haal ik gewoon bij de Appie, Sabra pikant.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik twijfel. Een mix van griekse yoghurt met tahin en verse kruiden is net zo lekker creamy als hummus. Maar: ja, ik eet het ook graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |