Zeg dat dan gewoon meteen ipv van suggereren dat iemand buiten valentijn ook wel niks leuks zal doen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en "" als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik
.
Komt het nou doordat je parttime wilt werken, dat je zulke k**-aanbiedingen krijgt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.
Ik denk dat deze mevrouw gewoon heel bedreven is in het afpersen van mensen die net van school komen, alle trucs werden uit de kast getrokken. Of ik het dan niet zonde vond om een tijd niet te werken. Nee, ik vind het zonde om een half jaar kutwerk te doen, wat slecht betaalt, én niet in de buurt is. Oja, en het is kutwerk.
Dat vind ik zonde mevrouw.
Joh, dat is net zo vermoeiend als dat ik bijvoorbeeld in OUD vraag of iemand een bepaald autostoeltje heeft en wat de ervaring is, dat ik me eerst door 20 posts heen moet worstelen met reacties "DIE IS VEEL TE DUUR" in plaats van de gevraagde gebruikservaringquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaan?
Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en "" als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik
.
Ik wilde er net naar vragen. Waarom?quote:
Heb je nu wel steeds dezelfde maat, ook als je afvalt ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jup. Gelukkig krijg ik ook wel eens wat van mijn liefDie houdt ook van mooie lingerie.
En na mijn operatie en afval 'race' had ik natuurlijk ook weer nieuwe nodig, dus een goed excuus om te shoppen.
Zwahiel! Da's niet slim hequote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.
* zwahiel is terug en up and running van de wintersport.
Nou ja up and running... Stoned en olifantjes bekijkende van de pijnstillers
De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.
En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komenEn dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.
Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)
* zwahiel kreeg wel te horen dat ik afgevallen was![]()
Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.
@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet.
Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook "quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je nu wel steeds dezelfde maat, ook als je afvalt ofzo?
Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euroquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
Haha, ik had ze gewoon op bed uitgespreid hoor. Maar ik snap het programmaatje van m'n telefoon op de pc niet helemaal, dus het is me teveel moeite.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde er net naar vragen. Waarom?.
Anders maak je een foto zonder jezelf erin.
Jawel. Ik koop bijna altijd wel een bijpassend broekje. Maar eigenlijk altijd maar 1, omdat die die zo duur zijn. Ik draag ze dus niet altijd samen, zeker niet omdat bepaalde broekjes of strings niet goed staan onder bepaalde kleding.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook "", maar ja, het moest maar voor een keertje
.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euroDan durf je ook geen scheet meer te laten.
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Auw!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.
* zwahiel is terug en up and running van de wintersport.
Nou ja up and running... Stoned en olifantjes bekijkende van de pijnstillers
De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.
En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komenEn dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.
Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)
* zwahiel kreeg wel te horen dat ik afgevallen was![]()
Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.
@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet. Valentijn is voor mij niet echt een feestdag eigenlijk.
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook vieren zonder de middenstand te spekken? Gewoon iets leuks gaan doen, een dagje aandacht aan elkaar besteden, dat hoeft niet veel geld te kosten. Niet dat je dat de rest van het jaar niet doet, maar waarom zou je het niet een keertje extra doen?
ghehe nou ja, keuze... Hema of BB is toch wel een wereld van verschilquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Zwahiel: jij kunt tenminste kiezen uit een Bjorn Borg of een Hema-onderbroek, wij kunnen niet kiezen dus dan kan er ook geen sprake zijn van decadentie.
Beterschap met je rib.
Ze heeft zelf ook kinderen, vertelde ze me. Dan zou ze juist moeten snappen dat je geen trek hebt in zoveel onzekere factoren. Maargoed, ik bel haar aan het eind van de dag wel terug dat ze maar iemand anders moet bellen (ze zei dat er na mij alweer een aantal mensen stonden te popelenquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tis natuurlijk ook wel heel zonde om tijd voor je kind te hebben ipv jezelf af te beulen voor uit hun bek naar koffie en geen ontbijt-stinkende kantoorbobo's, die ervoor zorgen dat je na een gesprek van 2 minuten al liever een vork in je oog wil steken ipv nog een keer het woord "schakelen"of "target"te horen.
Maar dat is mijn mening,
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Goodbye het volgende:
En ik dacht serieus even 'Wie is ondergoedpraterij?'
![]()
Nou ik dus nietquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?![]()
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vidn eht zelf altijd wel een leuke datum om uiteten te gaan, maar als ik die dag geen zin heb of het komt niet uit doen we net zo lief niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook cadeautjes, is wel zo leuk![]()
Oh, dat is wel fijn. Ook een goed excuus om niet meer af te hoeven vallen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerEn als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
Welke maat dan? 65?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakkerEn als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
ghehehe. Ik ga zo wel weten wat ik nu ooit wel of niet moet kopen in case van een dinnetje.quote:
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik dus nietmijn vriend lust geen gebakken ei.
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleurquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!
[ afbeelding ]
Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik vind die lichtblauwe het tofstquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!
[ afbeelding ]
Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujahquote:
Het moet ook niet op Valentijnsdag, maar het kan wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?![]()
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
Ik bewaar dit setje gewoon voor speciale gelegenheden, dus ik hoef daar niet over na te denken. Draag op normale dagen gewoon m'n lelijke omabeha'squote:Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
Wat ik stom vind is dat ze niet standaard een aantal broekjes, 3 ofzo, verkopen bij die BH, voor een normaal bedrag. Een BH draag je een paar dagen, broekjes niet, dus dan moet je precies uitmikken op welke dag je het bijpassende broekje erbij aantrekt
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;Pquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.
Dan moet je sparen en als je dan naar Engeland gaat meteen even wat setjes inslaanquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujah![]()
Misschien moet ik maar naar Engeland gaan ofzo, daar hebben ze wel veel grote maten.
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;P
Mijn naaimachineskillz0rs zijn daar niet goed genoeg voor hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Hoezo bakt het kutquote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.
En de Hema heeft ze ook gewoon.
Het bakt overigens wel behoorlijk kut!
Ik ben daar niet handig genoeg voor. En buiten dat, ik heb een aantal doorzichtige bh's en ik vraag me af of het bij dat stofje werkt. Voorlopig kunnen ze ook nog op het strakste haakje.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Oh echt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleur
Ja, wat een onthulling he?quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat!Niet flauw bedoeld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |