abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65983452
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en " " als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik .
Zeg dat dan gewoon meteen ipv van suggereren dat iemand buiten valentijn ook wel niks leuks zal doen.

[ Bericht 15% gewijzigd door MuadDib op 12-02-2009 14:20:56 ]
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65983458
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja. Waarschijnlijk zouden ze dan wel wat in de buurt voor me kunnen vinden hoor. Waarschijnlijk.

Ik denk dat deze mevrouw gewoon heel bedreven is in het afpersen van mensen die net van school komen, alle trucs werden uit de kast getrokken. Of ik het dan niet zonde vond om een tijd niet te werken. Nee, ik vind het zonde om een half jaar kutwerk te doen, wat slecht betaalt, én niet in de buurt is. Oja, en het is kutwerk .

Dat vind ik zonde mevrouw .
Komt het nou doordat je parttime wilt werken, dat je zulke k**-aanbiedingen krijgt?

Als je je werk toch haat, kun je beter thuisblijven en met je freggel naar de kinderboerderij gaan
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:16:59 #253
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983461
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.

* zwahiel is terug en up and running van de wintersport.
Nou ja up and running... Stoned en olifantjes bekijkende van de pijnstillers

De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.

En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komen En dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.

Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)

* zwahiel kreeg wel te horen dat ik afgevallen was
Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.

@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet. Valentijn is voor mij niet echt een feestdag eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:18:00 #254
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65983500
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? En btw, waar kom jij ineens vandaan ?

Ik vind het gewoon zo uitgekauwd en " " als mensen bij de vraag zoals ik hem stelde, of bij "wat doe je op welke andere willekeurige feestdag dan ook" meteen beginnen te blaten wat een commerciele onzin het allemaal wel niet is. Vermoeiend, vind ik .
Joh, dat is net zo vermoeiend als dat ik bijvoorbeeld in OUD vraag of iemand een bepaald autostoeltje heeft en wat de ervaring is, dat ik me eerst door 20 posts heen moet worstelen met reacties "DIE IS VEEL TE DUUR" in plaats van de gevraagde gebruikservaring .

Adem in, adem uit .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65983501
Ok, vergeet die foto maar. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:18:53 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983531
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, vergeet die foto maar. .
Ik wilde er net naar vragen. Waarom? .
Anders maak je een foto zonder jezelf erin .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983537
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jup. Gelukkig krijg ik ook wel eens wat van mijn lief Die houdt ook van mooie lingerie.

En na mijn operatie en afval 'race' had ik natuurlijk ook weer nieuwe nodig, dus een goed excuus om te shoppen.
Heb je nu wel steeds dezelfde maat, ook als je afvalt ofzo?
Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_65983549
*bliep*
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:19:17 #259
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65983550
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:
KIM, zolang bazen er zelf beter van worden is 't vaak zo dat men niet meer naar de werknemers kijkt, zeker in deze tijden. Al is dat iets wat al een hele tijd speelt.

De donderdag voor de mini wintersport nog wezen boarden in Den Haag, daar redelijk had gevallen (sneeuw gepakt met mijn nosetip en een radslag gemaakt naar voren toe maar dan scheef, armen braken de val maar klapte dubbel en zorgde voor een elleboog vol in mijn ribbenkast) en dat bleek gisteren bij de dokter een zwaar gekneusde rib te zijn.

En ik me maar ergeren op de piste waarom ik niet uit zittende houding op mijn board kon komen En dat die ribbenkast van me steeds zo veel pijn ging doen na een dagje boarden. Inmiddels kan ik niet meer goed op mijn buik liggen, hoesten, lachen en bukken zijn nog onmogelijk maar ik kan wel gewoon lopen. Sterker nog ik MOET nu rechtop lopen met rechte rug anders doet 't stervensveel pijn. Dus da's een groot voordeel omdat ik altijd ineengedrukt liep en dat nu net aan het veranderen was.

Nu dus even rustig aan doen, even niet sporten, maar wel de sauna + turks stoombad opzoeken 8)

Dat terwijl ik met de wintersport me helemaal vol gevreten heb met alles wat voorhanden was, af en toe moet dat zeg maar.

@Vik, dat zijn wel een aantal cm's minder meid, ga zo door! Jij dus ook weer up and running?
@ondergoedpraterij, en dan zeggen ze dat ik gek ben om Bjorn Borgs te kopen die duurder zijn dan een hema onderbroek... Lekkere prijzen komen hier voorbij zeg. Jeuzus.
En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet.
Zwahiel! Da's niet slim he !

Heel veel beterschap zijn het roze olifantjes?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65983591
oh, en met kerst en sinterklaas doen wij ook niet aan cadeautjes

alleen indien sociale gezelligheid zoals lootjes enzo maar dat zou wmb net zo lief ergens in juli kunnen
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:21:41 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983640
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vriendjes zijn handig! De mijne heeft ook weleens een heel duur setje gekocht omdat hij het zo mooi vond.
Wel jammer dat bij die dure bh's automatisch ook dure broekjes horen. Dertig euro voor een slipje vind ik echt nergens op slaan. Hoeveel kan dat materiaal nou helemaal kosten, en een onderbroek in elkaar zetten is ook geen hogere wiskunde.
Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook " ", maar ja, het moest maar voor een keertje .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983647
quote:

[..]

Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euro Dan durf je ook geen scheet meer te laten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65983661
Zwahiel: jij kunt tenminste kiezen uit een Bjorn Borg of een Hema-onderbroek, wij kunnen niet kiezen dus dan kan er ook geen sprake zijn van decadentie.

Beterschap met je rib.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:22:52 #264
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983685
@Muis, nee geen roze, maar ik ben wel een heel stuk giecheliger zeg maar
Ondanks ik toch sterk 't idee heb dat die kleine smarties geen drol doen want ik blijf 't nog steeds voelen. Zal wel goed komen, wordt je hard van denk ik maar steeds

Die val zag er wel vet spectaculair uit hoorde ik, ook al lag ik op de grond daarna naar lucht te happen zeg maar. Maar ja, in dit geval: pijn is fijn en no pain no game. Op naar de volgende wintersport
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_65983692
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wilde er net naar vragen. Waarom? .
Anders maak je een foto zonder jezelf erin .
Haha, ik had ze gewoon op bed uitgespreid hoor. Maar ik snap het programmaatje van m'n telefoon op de pc niet helemaal, dus het is me teveel moeite. .
pi_65983699
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Ewelina niet bij elke beha die ze koopt een bijpassend broekje koopt? (of ze iig niet altijd samen draagt). Mijn broekje was ook 23,95 en dan denk ik ook " ", maar ja, het moest maar voor een keertje .
Jawel. Ik koop bijna altijd wel een bijpassend broekje. Maar eigenlijk altijd maar 1, omdat die die zo duur zijn. Ik draag ze dus niet altijd samen, zeker niet omdat bepaalde broekjes of strings niet goed staan onder bepaalde kleding.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:23:30 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983715
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat vind ik nog wel het ergste, dat die broekjes zo duur zijn. 55 euro voor een bh, alla, bij de Hunkemoller betaal je er ook 30 voor en dit is wel betere kwaliteit. Maar de rest... ik heb 1 broekje liggen van 60 !!!! euro Dan durf je ook geen scheet meer te laten.
.

Maar idd, het is echt vd zotte . Dit was trouwens het laatste bijpassende broekje dat ze nog hadden en o wonder, ook nog in mijn maat .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983734
Voor Zwahiel.

Gekneusde ribben zijn vreselijk.
Je gaat daar nog weken (met pech zelfs maanden) plezier van hebben, arme ziel.
Voordeel: jij hoeft er geen beha omheen te knopen.
pi_65983739
quote:

[..]

Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakker En als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
pi_65983766
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:16 schreef zwahiel het volgende:

En dat valentijn geneuzel, daar doe ik ook niet aan, een kleine attentie prima, maar de hele commerciële zooi eromheen hoeft voor mij niet. Valentijn is voor mij niet echt een feestdag eigenlijk.
Auw!

En ik dacht serieus even 'Wie is ondergoedpraterij? '
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65983777
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook vieren zonder de middenstand te spekken? Gewoon iets leuks gaan doen, een dagje aandacht aan elkaar besteden, dat hoeft niet veel geld te kosten. Niet dat je dat de rest van het jaar niet doet, maar waarom zou je het niet een keertje extra doen?
Maar dat hoeft toch helemaal niet op Valentijnsdag ofzo?
Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:26:07 #272
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983807
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Zwahiel: jij kunt tenminste kiezen uit een Bjorn Borg of een Hema-onderbroek, wij kunnen niet kiezen dus dan kan er ook geen sprake zijn van decadentie.

Beterschap met je rib.
ghehe nou ja, keuze... Hema of BB is toch wel een wereld van verschil
heb die BB's al eigenlijk sinds ze te verkrijgen waren, na eentje was ik verkocht zit heerlijk ziet er prima uit en ze hebben geinige kleurtjes enzo. En ze gaan lang mee. Dag Hema ondergoed

Hoef gelukkig geen bh's te kopen maar weet wel dat ze idd wel aan de prijzige kant zijn, snap nooit zo waarom eigenlijk.

Gracie voor de rib. Gewoon pilletjes als smarties blijven eten dan komt 't vanzelf goed denk ik zo.

Vind 't eigenlijk wel wat hebben zo'n 'oorlogswond' stiekem Doet me weer leven zeg maar.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:26:47 #273
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65983837
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:14 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tis natuurlijk ook wel heel zonde om tijd voor je kind te hebben ipv jezelf af te beulen voor uit hun bek naar koffie en geen ontbijt-stinkende kantoorbobo's, die ervoor zorgen dat je na een gesprek van 2 minuten al liever een vork in je oog wil steken ipv nog een keer het woord "schakelen"of "target"te horen.

Maar dat is mijn mening ,
Ze heeft zelf ook kinderen, vertelde ze me. Dan zou ze juist moeten snappen dat je geen trek hebt in zoveel onzekere factoren. Maargoed, ik bel haar aan het eind van de dag wel terug dat ze maar iemand anders moet bellen (ze zei dat er na mij alweer een aantal mensen stonden te popelen . ) in de enorme rij die nog na mij volgt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65983856
Ik heb 2 nonsekseh seamless BH's van de Hema. Huidskleur en zwart.
Een sportBH. En dan nog een zwarte seamless met een kantrandje mét bijpassend broekje. Voor als het nodig is. .
Fok!bejaarde
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:27:24 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983863
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Goodbye het volgende:

En ik dacht serieus even 'Wie is ondergoedpraterij? '
Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:27:37 #276
148689 Muis006
pi_65983870
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Waarom moet het op 14 februari ineens allemaal massaal met roze en rood en hartjes en waarom doen we niet gewoon altijd leuk en lief en gezellig tegen en met elkaar?
Ik kan toch net zo goed op zondagochtend een eitje bakken in de vorm van een hartje? Daar hoeft het voor mij geen valentijnsdag voor te zijn.
Nou ik dus niet mijn vriend lust geen gebakken ei.
pi_65983877
Wat ik stom vind is dat ze niet standaard een aantal broekjes, 3 ofzo, verkopen bij die BH, voor een normaal bedrag. Een BH draag je een paar dagen, broekjes niet, dus dan moet je precies uitmikken op welke dag je het bijpassende broekje erbij aantrekt
pi_65983880
Toch gelukt!

Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
pi_65983882
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:26 schreef cinnamongirl het volgende:

Ik vidn eht zelf altijd wel een leuke datum om uiteten te gaan, maar als ik die dag geen zin heb of het komt niet uit doen we net zo lief niks.

Ik heb nu al zin in valentijnsavond lekker eten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We doen ook cadeautjes, is wel zo leuk
pi_65983885
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mijn cup blijft ongewijzigd, de omvang wordt smaller. Dus de haakjes gaan strakker En als ik nu nog verder afval, dan krijg ik een maat die niet in NL verkocht wordt.
Oh, dat is wel fijn. Ook een goed excuus om niet meer af te hoeven vallen...
Ik durf de laatste tijd geen bh's meer te kopen omdat mijn cupmaat schommelt. Dan maar oude uit de kast halen want die heb ik nog wel in allerlei maten. Alleen zijn ze niet echt mooi, maarja.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:28:05 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983886
quote:

[..]

Welke maat dan? 65?
Niet meer actief op Fok!
pi_65983890
ach, iedereen vindt het leuk om wat te krijgen van zijn of haar lief, of het nu met valentijnsdag is of niet

dat spastische gedoe je hoeft niets te doen, het mag wel

opgelost

slotje
Ja doei.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:28:17 #283
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_65983898
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook .
ghehehe. Ik ga zo wel weten wat ik nu ooit wel of niet moet kopen in case van een dinnetje.
pi_65983908
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou ik dus niet mijn vriend lust geen gebakken ei.
Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.
pi_65983911
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!

[ afbeelding ]

Die blauwe (in het echt is 'ie meer petrolblauw, de zon scheen echt heel fel) is de vrolijkste, maar die draag ik ook zelden.
Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleur
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:29:29 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983946
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch gelukt!

[ afbeelding ]

Ik vind die lichtblauwe het tofst . En verder verschillen onze smaken idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_65983957
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Welke maat dan? 65?
Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujah

Misschien moet ik maar naar Engeland gaan ofzo, daar hebben ze wel veel grote maten.
pi_65983971
Oh en beterschaps vooor Zwahiel!

Fok!bejaarde
pi_65983978
Ik ben toch wel blij met mijn heel bescheiden 80C geloof ik. Bijna al mijn bh's komen gewoon bij de hema vandaan. Net als mijn broekjes. Gewoon allemaal zwart, past altijd bij elkaar. Ik heb een paar mooiere dingen, voor bijzondere gelegenheden zeg maar

@Zwahiel: vervelend van die rib! Zo'n kneuzing is echt heel pijnlijk en vervelend

Ik ben weer terug van het hardlopen, 5km in 39 minuten, niet heel snel, maar ruim een minuut sneller dan mijn voormalige snelste tijd. Ik ben fier op mijzelf

Lekker gedoucht, kopje thee gezet, en nu achter de laptop en Fokken werken.
pi_65983990
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het moet ook niet op Valentijnsdag, maar het kan wel. Wij doen het ook een dag eerder of later maar ik vind het wel een goeie reminder om er een keer tijd voor vrij te maken want als je het allebei druk hebt vergeet je weleens lief voor elkaar te zijn omdat de ander er toch wel is.
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:31:10 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65983999
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
Wat ik stom vind is dat ze niet standaard een aantal broekjes, 3 ofzo, verkopen bij die BH, voor een normaal bedrag. Een BH draag je een paar dagen, broekjes niet, dus dan moet je precies uitmikken op welke dag je het bijpassende broekje erbij aantrekt
Ik bewaar dit setje gewoon voor speciale gelegenheden, dus ik hoef daar niet over na te denken. Draag op normale dagen gewoon m'n lelijke omabeha's .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:31:56 #292
148689 Muis006
pi_65984026
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je kunt ook pannekoekmix in die vormpjes gooien.
Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;P
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:32:00 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65984030
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:29 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik draag nu 65, al beginnen sommige bh's te groot te worden. Met omvang 60 is cup G de grootste maat, maar ja, dat is dus te klein. Hallelujah

Misschien moet ik maar naar Engeland gaan ofzo, daar hebben ze wel veel grote maten.
Dan moet je sparen en als je dan naar Engeland gaat meteen even wat setjes inslaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_65984032
quote:

[..]

Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
pi_65984064
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh slim! Nu wil ik zo'n vormpje hebben ;P
De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.
En de Hema heeft ze ook gewoon.

Het bakt overigens wel behoorlijk kut!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:33:00 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65984065
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dan kan je toch op de naaimachine even met een naadje de achterkant een paar cm innemen? Doe ik ook wel eens bij mooie BH's die niet strak genoeg meer zitten, kunnen ze weer jaren mee.
Mijn naaimachineskillz0rs zijn daar niet goed genoeg voor hoor .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 12 februari 2009 @ 13:33:30 #297
148689 Muis006
pi_65984095
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

De Blokker verkoopt ze ook volgens mij! Die van mij komt uit Japan.
En de Hema heeft ze ook gewoon.

Het bakt overigens wel behoorlijk kut!
Hoezo bakt het kut ?
pi_65984108
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:32 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik ben daar niet handig genoeg voor. En buiten dat, ik heb een aantal doorzichtige bh's en ik vraag me af of het bij dat stofje werkt. Voorlopig kunnen ze ook nog op het strakste haakje.

Edit: ik bedenk me nu wel dat ik gewoon 65G kan blijven kopen en dat ik aan de lingeriewinkel vraag of de coupeuse het wat in wil nemen.
pi_65984145
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:28 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind die blauwe juist mooi! Ik hou van die kleur
Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat! Niet flauw bedoeld hoor.
pi_65984164
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh echt?
Iedereen die ooit een foto van je kamer gezien heeft weet dat! Niet flauw bedoeld hoor.
Ja, wat een onthulling he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')